Kun kumppaniehdokas ei vaan viehätä ulkoisesti
Olen odotellut sitä hetkeä josko hän alkaisi näyttämään silmääni miellyttävältä, onhan hän persoonaltaan aivan mahtava ja omaa hyvin viehättävän äänenkin. Mutta sitä ei vaan taida tulla. Kun ollaan erossa niin ettei toisiamme nähdä, niin hänen persoonansa ja äänensä saa ihastumaan enemmän, mutta sitten kun näemme niin siinä tulee aina vähän sellainen shokki ja alaspudotus. Miten mahtaisi toimia tällainen, kun ilmeisesti olen sitten vaan niin paha ja pinnallinen.
Kommentit (104)
Hei ap. Taidan tunnistaa itseni. Kiitos kaikista mukavista hetkistä. Lähdetäänpä eri suuntiin. Älä ota yhteyksiä enää.
Laitat hänet tukku rahaa taskussa Tiina Jylhän käsittelyyn niin saat mieleisesi hokkuspokkus .,
Minusta brutaali rehellisyys voisi toimia, esim viestittää
"Hei x,
MINÄ haluan parisuhteen ja olen päättänyt, että voisin sinuun ehkä tyytyä, vaikka oletkin niin ruma, että menen shokkiin ja haluan vajota maan alle joka kerta, kun näen ruman naamasi livenä. Sinusta on todella vaikea pitää, vaikka yritän todella kovasti. Minusta meillä voisi olla hyvä tulevaisuus yhdessä?
Rakkaudella, y"
Vierailija kirjoitti:
Etänä viestitellessä mennään mielikuvien varassa, mutta aivan oikeasti livenäkin pitää kolahtaa ja kumppanin olla omaa tyyppiä, koskettamisen ja läheisyyden tuntua hyvältä. Kaikki ihmiset eivät vain livenä viehätä, eikä se oikeastaan riipu ulkonäöstä. Jopa hottiskin voi jättää kylmäksi. Silloin ei auta kuin jatkaa matkaa.
Nimenomaan livenä pitää kolahtaa. Tutkimusten mukaan yhä valtaosa pariutumisista tapahtuu Tinderien sun muiden ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
"Hei x,
MINÄ haluan parisuhteen ja olen päättänyt, että voisin sinuun ehkä tyytyä, vaikka oletkin niin ruma, että menen shokkiin ja haluan vajota maan alle joka kerta, kun näen ruman naamasi livenä. Sinusta on todella vaikea pitää, vaikka yritän todella kovasti. Minusta meillä voisi olla hyvä tulevaisuus yhdessä?
Rakkaudella, y"
Haluaisitko, että joku sanoisi sinulle noin?
Skumppaa kirjoitti:
Hei ap. Taidan tunnistaa itseni. Kiitos kaikista mukavista hetkistä. Lähdetäänpä eri suuntiin. Älä ota yhteyksiä enää.
Kannattasko kuitenkin siltä omalta kaverilta varmistaa ensin :D
Ymmärrän ap:ta. Minulle on vuosia yritetty esitellä maahanmuuttajamiehiä eräistä tietyistä kulttuureista ja ilmeisesti on joidenkin mielestä käsittämätöntä etteivät he vain yksinkertaisesti vetoa. Jokaisella on preferenssinsä ja ei ole kenenkään asia kertoa, että meidän mielestä hän sopisi hyvin, jos ei ole kipinää niin ei ole. Sama pätee siihen, että, jos naiset eivät viehätä parisuhde mielessä, niin eivät viehätä. Mikään painostus tai inttäminen ei muuta sitä seikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Ei ole tarvetta. Hän on useaan otteeseen arponut mun ulkonäköä, sanonut mitä pitäisi muuttaa, mitä en missään nimessä saa muuttaa jne. Ei mulla ole mitään hätää enkä tarvitse niin pinnallista ihmistä elämääni. Olen juuri hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei x,
Rakkaudella, y"
Haluaisitko, että joku sanoisi sinulle noin?
Kyllä minä mielummin haluaisin tietää totuuden kuin, että joku teeskentelee seurustelusuhdetta, mutta sisimmissään kokee noin kuin Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Ei ole tarvetta. Hän on useaan otteeseen arponut mun ulkonäköä, sanonut mitä pitäisi muuttaa, mitä en missään nimessä saa muuttaa jne. Ei mulla ole mitään hätää enkä tarvitse niin pinnallista ihmistä elämääni. Olen juuri hyvä näin.
Tässäpä sitten se selitys varmaan monelle joilla joku läheinen muuttanut yhtäkkiä käytöstään, kun kuvitellut lukevansa anonyymiltä vauvapalstalta jotain toisen kirjoittamana.
Tilanne on varmasti normaalimpi kuin moni voi kuvitellakaan, eihän aina saa sellaista kumppania kuin haluaa ja monia kuitenkin pelottaa yksinoleminen. Joten kompromisseja on tehtävä luonteen ja ulkonäön suhteen.
Aloittaja on mies. En tajua, miten porukka ei tunnusta tätä "pitäisikö tyytyä" -tyyppiä kirjoitustyylistä. Hänestä kiinnostuvat aina vaan sellaiset naiset, joita ei itse pidä fyysisesti viehättävänä ja sitten kyselee pitäisikö tyytyä vai onko oikeus vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies. En tajua, miten porukka ei tunnusta tätä "pitäisikö tyytyä" -tyyppiä kirjoitustyylistä. Hänestä kiinnostuvat aina vaan sellaiset naiset, joita ei itse pidä fyysisesti viehättävänä ja sitten kyselee pitäisikö tyytyä vai onko oikeus vaatia.
Suomenmaassa on varmasti aika monia tyytyjiä, palstalla oli kuitenkin kymmeniätuhansia kävijöitä vai miten se olikaan. Niin miehissä kuin naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Tässäpä sitten se selitys varmaan monelle joilla joku läheinen muuttanut yhtäkkiä käytöstään, kun kuvitellut lukevansa anonyymiltä vauvapalstalta jotain toisen kirjoittamana.
Pätee muissakin, kuin parisuhdepohdinnoissa. Toisinaan riittää, että on edes osallistunut keskusteluun. Hieman sama, kuin live-elämässä. Kunhan on kuullut keskustelun, on vähintäänkin osasyyllinen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenmaassa on varmasti aika monia tyytyjiä, palstalla oli kuitenkin kymmeniätuhansia kävijöitä vai miten se olikaan. Niin miehissä kuin naisissa.
Kirjoitustyylistä tunnistaa, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoohan tässä muutama nainenkin samalla tapaa yrittäneensä tyytyä mieheen joka ei miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on varmasti normaalimpi kuin moni voi kuvitellakaan, eihän aina saa sellaista kumppania kuin haluaa ja monia kuitenkin pelottaa yksinoleminen. Joten kompromisseja on tehtävä luonteen ja ulkonäön suhteen.
Ei silloin ole kyse kompromissista, jos seksuaalista vetovoimaa ei ole tippaakaan. Samoin, jos persoonallisuudet eivät sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skumppaa kirjoitti:
Pätee muissakin, kuin parisuhdepohdinnoissa. Toisinaan riittää, että on edes osallistunut keskusteluun. Hieman sama, kuin live-elämässä. Kunhan on kuullut keskustelun, on vähintäänkin osasyyllinen. Eri
Nyt en ymmärtänyt. Pitäisikö siis tähän keskusteluun osallistuneidenkin nyt yhtäkkiä dumpata kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustyylistä tunnistaa, sori vaan.
Jaha, näitä "tunnen kaikki palstalla"-harhaisia jotka oikeasti on niin metässä kun olla ja voi. Minuakin on usein luultu joksikin kuuluisaksi kirjoittelijaksi :D
Minulla vähän sama, kun miehellä oli ylipainoa aika runsaasti. Samalla hän mukavine persoonineen sekoitti kuitenkin päätäni, kun facessa hänestä oli vuodentakaisia kuvia missä näytti niin komealta hoikempana. Mutta piti se vaan kuitenkin todeta, että kun ei se ulkomuoto sillä hetkellä sytyttänyt niin se ei sytyttänyt. Enhän nyt mihinkään hänen menneisyyteenkään voinut ihastua.