Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri yhteys naisen kauneudella on siihen, paljonko miehet lähestyvät?
Ei mitään. Miehet ei lähesty arjessa kaunottaria. Korkeintaan töissä saattavat uskaltautua yrittämään.
Ei. Saisi kyllä lähestyä, sinkku olen.
M 45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri yhteys naisen kauneudella on siihen, paljonko miehet lähestyvät?
Ei mitään. Miehet ei lähesty arjessa kaunottaria. Korkeintaan töissä saattavat uskaltautua yrittämään.
Oletko pojan äiti? Pojat ovat aina vähän ujoja ja epävarmoja naisasioista ja omasta kelpaavuudestaan.
Ei ikinä, ei ulkonäkö riitä siihen, että joku tuosta noin vaan kiinnostuisi.
Näin miehenä ostin joskus pussin lakritsia ja vieressä kassiaan pakannut nainen kysyi onko karkkipäivä. Sanoin joo ja lähdin kotiin :D . Myöhemmin tajusin.
Erehdyin kerran bussissa katsomaan erästä miestä silmiin ja yritti sitten lähestyä, joten vaihdoin paikkaa välittömästi toiselle puolelle bussia.
No ei tule. Baareissa korkeintaan. Mutta olen muutenkin vaikeasti lähestyttävä vaikka ulkonäön puolesta seuraa saisin jos sitä kaipaisin.
Ei, eikä ole ikinä. Omasta mielestäni olen normaali kaiken puolin, mutta ehkä mulla on jokin miestenkarkotusaura :D Ikää 43v, ymmärrettävästi ikisinkku. Lapsia en onneksi koskaan halunnut.
En koe imartelevana iskulausetta,-- Sulla on hyvä takakuisti, voiskos sillä ottaa tirsat.
T. Nainen 50 kiloa ja 155 cm. Siis ei leveä takakuisti
Olkaa miehet, pliiiiis sivistyneitä kun iskette naisia.
Ulkomaalaiset sanoo mulle tres chic... you are beautiful woman...
Huomatkaa vissi ero
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä ostin joskus pussin lakritsia ja vieressä kassiaan pakannut nainen kysyi onko karkkipäivä. Sanoin joo ja lähdin kotiin :D . Myöhemmin tajusin.
😊😂😂😂😂😂😊😊😊😂😂😂😍😍😍😍😂😂😂😂😂 voi etttäääää sentään mies miten lyhyt sytys. Oletpa suloinen 😍
Kiitos nauruista, tyrsk 😍
Nuorena paljonkin, nyt ei onneksi enää.
Kyllä oli rasittavaa jossain kiskalla käydessä selittää jollekin tuntemattomalle äijälle, että olen varattu. Pahimpia oli illalla bussi-ja juna-asemilla seuraan änkeytyjät, kun vaan haluat päästä turvassa kotiin. On ollut vaikka mitä kyydin tarjoajaa ja treffille pyytäjää.
Joku nelikymppinen äijä seurasi minua joskus ostoskeskuksessa vaatekaupasta toiseen ja kun olin tulossa töistä illalla, niin joku (kyttääjä) sanoi nähneensä minut siellä työpaikkani lähellä usein.
Baareissa on kourittu ja joskus on ovimiehet heittäneet noita häirikköjä mäkeen, kun ei vaan mene jakeluun, ettei voi pakolla änkeä toisten seuraan. Välillä se häirikkö on ollut ovimies, välillä baarimikko.
Olen normaalipainoinen ja tummahiuksinen. Omasta mielestäni ihan tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus niin näyttävä nainen, että olen pari kertaa melkein aiheuttanut liikennekolarin.
Nykyisin näytän kivasti ikäiseltäni, mutta huomaan kerääväni katseita vieraissa miehissä. Jos joskus joudun yökerhoon, hihoissa roikutaan edelleen. Ei mitään uutta auringon alla.
On muuten kumma juttu, että sekä kakskymppisenä että viisikymppisenä vonkaavien miesten ikähaarukka pysyy samana.
Vierailija kirjoitti:
Kevät ja kärpäset. Nyt säpinää ja pörinää kehiin naiset ja miehet.
Ehkä sitten, kun on salitreeniä takana vielä vuoden verran. Jos kesällä 2024 sitten olisi minustakin jotain iloa naisille :)
Tämä on kyllä hämmästyttävä tilasto tällä palstalla: varmasti 9/10 naisesta osaa sanoa tässäkin ketjussa olevansa normaalia paremman näköisiä, tai ovat vähintäänkin olleet nuorena. Rohkenen vähän epäillä tätä todenperäisyyttä. Uskoisitteko miehiä, jos jokainen mies täällä sanoisi olevansa normaalia komeampi?
Vierailija kirjoitti:
En koe imartelevana iskulausetta,-- Sulla on hyvä takakuisti, voiskos sillä ottaa tirsat.
T. Nainen 50 kiloa ja 155 cm. Siis ei leveä takakuisti
Olkaa miehet, pliiiiis sivistyneitä kun iskette naisia.
Ulkomaalaiset sanoo mulle tres chic... you are beautiful woman...
Huomatkaa vissi ero
Entä jos ehdotan suoraan peppuseksiä? Ei olisi turhia korulauseita.
Yritin kerran Tokmannin kassalla luoda ihanaa poikaan kontaktia.
En saanut otettua kassakapulaa ja sormet lipesi,hän nosti sen siihen väliin.
Naurettiin yhdessä miten joskus sormet ei pelitä.
Hän osti vielä kuiville käsille tarkoitettua keefsin working`s handsiä ja oli niin mahdottoman suloinem mutta ujo.
Taisi häkeltyä minun flirttailusta ja pakeni äkkiä ostoksensa tehtyä.
🙄mutta en ihmettele, olisin saattanut itsekin häkeltyä
Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.
Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.
Paras flaksi käy miesten puolelta, jos näytät kivalta, muttet liian hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.
Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.
Paras flaksi käy miesten puolelta, jos näytät kivalta, muttet liian hyvältä.
Yökerhossa ollaan pikkuisen kännissä, jolloin ylipäätään lähestyminen miesten puolelta on mahdollista. Suurin osa tämän päivän miehistä ei uskalla vastata puhelimeen, jos tuntematon numero soittaa, niin millä tuollaisen saa lähestymään hyvännäköistä naista selvinpäin? Eikä ole Suomessa muutenkaan ollut normaalia lähestyä ilman känniä tai nykyään nettisovelluksia.
Kun olin nuorempi, niin kävi muutaman kerran, kaupoissa, jossain liikennevälineissä. Olin itse nihkeä reagoimaan. En tiedä, mitä olisi tapahtunut, kun olisin heittäytynyt.