Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
Romanttisesti ei ole lähestytty, ainakaan avoimesti... Mutta on minua "arjessa", "siviilissä" (yöelämä, työ, koulu, tapahtumat jne. poisluettu) lähestytty kourallisen verran naisten toimesta, tultu juttelemaan. Useimmiten minua vanhempia, muttei mitään mummoja kumminkaan. Joskus joku nuorempi tullut kysymään tulta jne. En polta.
Omasta mielestä olen suht. normaali jantteri. En kovinkaan suomalaisen näköinen vaikka suomalainen olen, juuria tosin Ruotsissa, mahtanee vaikuttaa. Vähän keskivertoa jäntevämpi mutten mikään sali-Make. Tiedän että silmistäni tykätään. Pukeudun muuhunkin kuin huppareihin ja kollareihin, ei siinä että niissä mitään vikaa olisi.
Enpä tuollaisia tilanteita ole koskaan juttelua ihmeempänä ottanut, eikä ne koskaan ole sitä pidemmälle edenneet.
Vierailija kirjoitti:
Mua lähestytään tyylin, rouva hei, teidän hanskat unohtui tänne.
Rouva hei, tarvitko apua?
Hei rouva.! Miten voin auttaa? (Jokin ongelmatilanne)Minua on puhuteltu rouvaksi jo 23-vuotiaasta lähtien.
Vaikka mulla olisi auton konepelti auki, tralli kädessä ja lisättävä litku toisessa, niin kummasti avuntarjoajia ilmaantuu ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaan baareissa mut kyllä joku rakastui ensisilmäyksellä kun olin lenkillä ja kosi 😊 44v, 178cm/98kg (silloin eli viime kesänä painoin kyllä yli 100kg).
Miksi miehet kosii kadulla tällaisia naisia mutta hoikka nainen ei kiinnosta ketään?
Ainoa paikka missä minua on lähestytty romanttisesti on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaan baareissa mut kyllä joku rakastui ensisilmäyksellä kun olin lenkillä ja kosi 😊 44v, 178cm/98kg (silloin eli viime kesänä painoin kyllä yli 100kg).
Miksi miehet kosii kadulla tällaisia naisia mutta hoikka nainen ei kiinnosta ketään?
Kai sinussa on muitakin päällepäin näkyviä ominaisuuksia kuin hoikkuus? Omasta kokemuksesta tiedän että hoikka kyllä kiinnostaa, mutta ei varmastikaan kuka tahansa hoikka. Tuskin sinäkään kiinnostut miehestä vain jonkin yhden ominaisuuden perusteella.
Kerran lähestyttiin tai itse asiassa useammankin kerran, mutta saman henkilön toimesta.
Aluksi ensimmäinen ajatus oli kiva taas uusi ah distelija eihän näitä olekaan ollut kuin 3 eri tyyppiä viimeisen 2 vuoden aikana. Tästä henkilöstä puuttui kuitenkin röyhkeys ja yritti kovasti olla ystävällinen, vaikka olin rehellisesti sanottuna hankala, koska mittani oli täynnä. Alettiin jutella niitä näitä silloin, kun törmäiltiin, ja lopulta suostuin antamaan yhteystiedon ja lopulta suostuin myös treffeille. Aito halu ja kiinnostus tutustua ja kyky ottaa vastaan myös kieltävä vastaus ilman herneen nenään vetämistä tekivät vaikutuksen ja yhä pidän siitä, miten kiinnostunut on asioistani ja minusta ja miten suhtautuu siihen, kun asiat eivät mene toivotusti.
Tämä oli yli 5 vuotta sitten. Nykymaailmassa en välttämättä lähestyisi romanttisessa mielessä yhtään ketään erinäisistä syistä. Ehkä ei-romanttisesti mutta romanssi mielellä voisin kuvitella joissain tapauksissa lähestyväni, jos ollaan jollain tavalla paljon tekemisissä ja moikkaustason tuttuja. Esimerkiksi kuntosalillani on tyyppejä, joiden kanssa on treenattu pitkään samalla salilla monta kertaa viikossa ja moikataan ja heipataan tullessa ja mennessä.
Nuorena kukaan ei uskaltanut. Baareissa vain kännissä. Nykyään kukaan kato päinkään. Lol
Kyllä. Se on ongelma. Olen ihan kivan näköinen nainen, iloinen, lempeä ym. ja moni mies pitää tätä sellaisena että olisin kiinnostunut vaikka oikeasti olen vain ystävällinen ja seurallinen. Treffipyyntöjä satelee mutta tietenkin kieltäydyn koska olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei rouva.! Miten voin auttaa? (Jokin ongelmatilanne)Minua on puhuteltu rouvaksi jo 23-vuotiaasta lähtien.
Vaikka mulla olisi auton konepelti auki, tralli kädessä ja lisättävä litku toisessa, niin kummasti avuntarjoajia ilmaantuu ympärille.
Ihan kuin noille miehille tulisi suuri isällinen tarve auttaa heikkoa naista hädässä. Nuo ilmaantuu aina paikalle auttamaan.
Kai ne toivoo jonkun auttavan heidänkin tyttäriään hädässä.
Olin joskus niin näyttävä nainen, että olen pari kertaa melkein aiheuttanut liikennekolarin.
Nykyisin näytän kivasti ikäiseltäni, mutta huomaan kerääväni katseita vieraissa miehissä. Jos joskus joudun yökerhoon, hihoissa roikutaan edelleen. Ei mitään uutta auringon alla.
Kuinka suuri yhteys naisen kauneudella on siihen, paljonko miehet lähestyvät?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisissa paikoissa lähestymiseen liittyy tosi iso #metoon riski, koska nainen ei välttämättä halua, että häntä lähestytään.
Ei edes siellä baarissa olo takaa että nainen haluaa että häntä lähestytään. Metoot välttää jos on edes pientä elekielenluku- ja tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja käytös yhdessä sen taitavat määritellä. Tosi kaunista ei lähestytä niinkään paljon kuin "tavista" jos tämä ei ole ollenkaan vastaanottavaisen oloinen, hymyilevä ja avoin. Avoimen, iloisen oloista tavista varmaan lähestytään eniten.
Lähestyin lähellä olevan Alkon kassaa, mutta neiti kassalla sanoi:- "Herra on selvästi ottanut liikaa... Huomenna sitten uudestaan" ja hymyili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja käytös yhdessä sen taitavat määritellä. Tosi kaunista ei lähestytä niinkään paljon kuin "tavista" jos tämä ei ole ollenkaan vastaanottavaisen oloinen, hymyilevä ja avoin. Avoimen, iloisen oloista tavista varmaan lähestytään eniten.
Mä taas luulen että taviksia ei suuremmin lähestytä, vaan pitää olla jokin asia (yleensä ulkonäössä), joka nostaa naisen esiin muiden naisten joukosta. Tavis hukkuu massaan.
Olen aika varma että jos vertailtasiin ulkonäöltään missitasoisia naisia ja sitten tavallisempia, niin kyllä ne missitasoiset olisivat kokeneet keskimäärin huomattavasti enemmän lähestymisiä.
Ikeassa tuli kerran mies pyytämään treffeille, luulin ensin myyjäksi 😀
En ole mikään erityisen kaunis tai hoikka, mutta kuulemma "särmikäs mutta helposti lähestyttävä". Ihan mielialasta riippuu (siis omasta), onko seuraa tyrkyllä. Silloin kun lähinnä keskittyy omiin juttuihinsa tajuamatta ympäröivästä maailmasta mitään, tulee lähestymisiä. Jos odottaa tai toivoo kontaktia, niin ei varmasti ketään missään. Maailmankaikkeudella on huumorintaju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin noille miehille tulisi suuri isällinen tarve auttaa heikkoa naista hädässä. Nuo ilmaantuu aina paikalle auttamaan.
Kai ne toivoo jonkun auttavan heidänkin tyttäriään hädässä.
Ostin kerran telkkarin 90-luvulla ja sehän painoi. Kannoin itsekseni laatikkoa tuskaisen näköisenä. Pian viereen seisahtui vieras mies ja tarjosi kantoapua. Ei siinä mitään romanttista ollut. Halusi vaan auttaa apua tarvitsevaa.
53-v ylipainoisena ja punanaamaisena kun yritän kaupassa romanttisesti flirttailla, tai peräti puristaa pepusta, saan vihat niskoilleni. En silti luovuta, vaan jatkan tätä romanttista elämääni. Kyllä onni potkii minuakin.
Ei tule treffipyyntöjä. Ei ole ikinä tullut, koska en laske treffipyynnöksi sitä, että kouraistaan, kysytään paljonko maksan tai aletaan haastaa riitaa, kun en halua mennä panemaan nurkan taakse.
Miehet kokee normaaliksi tilanteeksi lähestyä naista baarissa tai yökerhossa. Laita nettiä päälle, meikkaa ja hymyile, niin johan rupeaa flaksi käymään.