Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
121/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on rikkaana ja menestyvänä hyvä kostaa niille tytöille kun ei anna mitään huomiota niille. Voivat jatkossakin deittailla niitä pienituloisia duunarikoviksia. Ei niillä muuta ole kuin hurjaa sekxiä keskenään joka yö eri asennoissa tuntikaupalla lihaksikkaat hyväkuntoiset duunarikropat hieroutuvat toisiaan vasten.

Alatko olla liian vanha? Naisille kelpaa nuori mies tyhjätaskunakin. Etsi ikäisiä niin käy flaxi.

Vierailija
122/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä, mutta joskus tulee pitkiä katseita ja hymyjä - yleensä melko pienten lasten isiltä, joilla välillä vaimokin matkassa. Vaimon kanssa liikkuvat kyllä vaan katsovat, eivät flirttaa tai hymyile :D Viihteellä en käy, joten ei tietoa tulisiko siellä joku jutulle.

Olen ihan kivannäköinen nelikymppinen, aika pieni ja hoikka, kohtuullisen nuorekas olemukseltani, semmonen naapurintyttö (jos niin voi sanoa nelikymppisestä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.

Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.

Paras flaksi käy miesten puolelta, jos näytät kivalta, muttet liian hyvältä.

Näytän mielestäni rennolta ja kivalta. Helposti lähestyttävältä, todellakin. En liikaa laittaudu, hiukset oman ruskean väriset, pieni ehostus, klassisen naiselliset vaatteet, olen perinteinen, naapurintyttö, Dakota Johnson klooni.

Mutta tästä kommentista (kiitos siitä ylhäällä) alan miettimään olenko jotenkin liian fiini tai luotaantyöntävä tai jopa sen näköinen että olen parisuhteessa jo valmiiksi... mikä saa miehet pysymään poissa? Olen palstan kirjoitelmien mukaan unelma mutta en kumminkaan tosielämässä. En ymmärrä.

Voiko nainen tehdä senkin virheen sinkkuna että laittauu liikaa nätiksi joka päivä. Pelottaako se miehiä?

Vai onko naapurintyttömäisyys liian tosipeliä?

Eli siis helpompi iskeä vamppeja ja varmia saaliita jotka antaa ja heidät voi diskata kuin meitä vaimomatskuja??

Mikä on miehen logiikka??

Jos ole aito Dakota Johnson klooni, niin et ainakaan osu minun naismakuuni lainkaan.

M38

Vierailija
124/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olisi ihan hauskaa, jos mua yritettäisiin iskeä yllättävissä paikoissa. En pahastuisi, vaan ottaisin kohteliaisuutena. Nyt ehkä olisi vähän huono hetki, koska olen parisuhteessa. Kuitenkin suhtautuisin kohteliaasti ja ystävällisellä huumorilla ja saisit hymyn takaisin.

Vierailija
125/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran Tokmannin kassalla luoda ihanaa poikaan kontaktia.

En saanut otettua kassakapulaa ja sormet lipesi,hän nosti sen siihen väliin.

Naurettiin yhdessä miten joskus sormet ei pelitä.

Hän osti vielä kuiville käsille tarkoitettua keefsin working`s handsiä ja oli niin mahdottoman suloinem mutta ujo.

Taisi häkeltyä minun flirttailusta ja pakeni äkkiä ostoksensa tehtyä.

🙄mutta en ihmettele, olisin saattanut itsekin häkeltyä

Itse olisi tulkinnut tuon ihan normaalina small talkina kassajonossa.

Vierailija
126/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.

Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.

Näytän mielestäni rennolta ja kivalta. Helposti lähestyttävältä, todellakin. En liikaa laittaudu, hiukset oman ruskean väriset, pieni ehostus, klassisen naiselliset vaatteet, olen perinteinen, naapurintyttö, Dakota Johnson klooni.

Mutta tästä kommentista (kiitos siitä ylhäällä) alan miettimään olenko jotenkin liian fiini tai luotaantyöntävä tai jopa sen näköinen että olen parisuhteessa jo valmiiksi... mikä saa miehet pysymään poissa? Olen palstan kirjoitelmien mukaan unelma mutta en kumminkaan tosielämässä. En ymmärrä.

Voiko nainen tehdä senkin virheen sinkkuna että laittauu liikaa nätiksi joka päivä. Pelottaako se miehiä?

Eli siis helpompi iskeä vamppeja ja varmia saaliita jotka antaa ja heidät voi diskata kuin meitä vaimomatskuja??

Jos ole aito Dakota Johnson klooni, niin et ainakaan osu minun naismakuuni lainkaan.

M38

Ainoastaanko tuon kohdan pongasit tämän fiksun ihmisen kommentista?

On sulla repertuaari lukea, voi pyhä yksinkertaisuus sun älyä!!!

Eikö mitään muuta ollu kommentoitavaa?

Eipä tietenkään koska sulla ei äly riitä.

Onneks tämä ylempi kommentoija ja sinä ette kohtaa. Hän pettyisi sinuun.

Vierailija
127/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän osti vielä kuiville käsille tarkoitettua keefsin working`s handsiä ja oli niin mahdottoman suloinem mutta ujo.

Sitähän se flirtti usein onkin, idiootti. Siitä se alkaa. Ei ihme että suomimiehet on sinkkuja

Vierailija
128/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka suuri yhteys naisen kauneudella on siihen, paljonko miehet lähestyvät?

Ei mitään. Miehet ei lähesty arjessa kaunottaria. Korkeintaan töissä saattavat uskaltautua yrittämään.

Minulla on hyvä ystävä, joka on todellinen kaunotar. Hän pukeutuu arkisesti farkkuihin ja laittaa hiukset sotkunutturalle kauppareissulla, meikkaa kevyesti. Treffipyyntöjä satelee ja äijiä tunkee ovista ja ikkunoista. Vierestä seuranneena voin sanoa, että kyllä aitoja kaunottaria lähestytään, ei jää pelkkiin katseisiin, jota moni täällä luulee saavansa. Hirveän rasittavaahan tuo on, jos haluat vain olla rauhassa.

Vierailija
129/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toisaalta mikään ihme ole että naiset sekoaa espanjalaisiin tai italialasiin macho miehiin.

Olen saanut elämäni ensimmäiset iskuyritykset enpanjalaisilta vaihto-opiskelijoilta.

T. Nainen 37

Minä olen ymmärtänyt, että naiset nimenomaan haluavat olla täysin rauhassa ilman että yhtään kukaan tuntematon mies tulee juttelemaan heille. Tämä käsittääkseni koskee kaikkia julkisia ja yksityisiä tiloja, myös baareja.

Sinänsä kyllä ihmettelen tuota toivetta, koska ainakin itse varmasti piristyisin ja ilahtuisin kovasti, jos joku nainen joskus osoittaisi rohkeasti mielenkiintonsa.

Vierailija
130/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se flirtti usein onkin, idiootti. Siitä se alkaa. Ei ihme että suomimiehet on sinkkuja

Ihan samat asiat olisi voinut jutella jonkun mummelin kanssa. Kannattaisikohan suominaisten vähän kehittää niitä flirttitaitojaan?

Vierailija
131/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään ole ikinä lähestytty ja pyydetty treffeille. On kyllä kysytty millä hinnalla irtoaa.

Vierailija
132/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vaan baareissa mut kyllä joku rakastui ensisilmäyksellä kun olin lenkillä ja kosi 😊 44v, 178cm/98kg (silloin eli viime kesänä painoin kyllä yli 100kg).

Miksi miehet kosii kadulla tällaisia naisia mutta hoikka nainen ei kiinnosta ketään?

Lihavassa naisessa on enemmän näytettävää sukulaisille ja aamupalat ei ole omena ja kahvi tyylisiä

Vierailija
133/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se toisaalta mikään ihme ole että naiset sekoaa espanjalaisiin tai italialasiin macho miehiin.

Olen saanut elämäni ensimmäiset iskuyritykset enpanjalaisilta vaihto-opiskelijoilta.

T. Nainen 37

Minä olen ymmärtänyt, että naiset nimenomaan haluavat olla täysin rauhassa ilman että yhtään kukaan tuntematon mies tulee juttelemaan heille. Tämä käsittääkseni koskee kaikkia julkisia ja yksityisiä tiloja, myös baareja.

Sinänsä kyllä ihmettelen tuota toivetta, koska ainakin itse varmasti piristyisin ja ilahtuisin kovasti, jos joku nainen joskus osoittaisi rohkeasti mielenkiintonsa.

Ei se ilahduta kun tietää, että joutuu jälleen kerran antamaan pakit. Ainakaan itse en siitä mitenkään erityisesti nauti. Toki olisi kivaa jos mun tyyppiset miehet lähestyisivät ja kiinnostus olisi molemminpuolista, mutta kun poikkeuksetta se ei ole sitä. Niinpä paljon parempi vaihtoehto olisi, ettei kukaan lähestyisi.

Vierailija
134/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Ainoastaanko tuon kohdan pongasit tämän fiksun ihmisen kommentista?

On sulla repertuaari lukea, voi pyhä yksinkertaisuus sun älyä!!!

Eikö mitään muuta ollu kommentoitavaa?

Eipä tietenkään koska sulla ei äly riitä.

Onneks tämä ylempi kommentoija ja sinä ette kohtaa. Hän pettyisi sinuun.

Loukkasiko sinua jotenkin henkilökohtaisesti, ettei Dakota ole minun makuuni? Luulin, että on itsestään selvää, että oli ne meikit tai vaatteet ja maneerit mitkä tahansa, niin jos ihminen ei vaan ole sinun tyyppiäsi, niin ei ole. Jos pitää tuollaisia asioita pohtia ja niputtaa kaikki miehet samaan kasaan naisten suhteen, niin sanoisin, että alkuperäinen kirjoittaja on epävarma itsestään, eikä fiksu, kuten väität.

Vierailija
135/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.

Siis kyllä tätä on. Minua ei ole lähestytty ikinä töissä sinä kolmena vuotena kun olen nyt ollut siellä. Meille tuli juuri uusi työntekijä, tätä on jo pyydetty treffeille, annettu puhelinnumeroita ja ihan ahdisteltukin.

Vierailija
136/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi spontaanisti lähestyin yhdessä urheilutapahtumassa erästä jääkiekkoilijaa. En romanttisessa mielessä vaan enemmänkin "fanina". Tyyppi oli lähinnä ärtyneen näköinen. Tässä omassa iässäni uskaltaa jo höpistä kelle vaan, mutta jäi kyllä vähän naurattamaan, että eipä monet kyllä tykkää siitä, että joku nobody käy jutulle :D Pelästyi varmaan, että käyn käsiksi.

Ehkä hän ei osannut suhtautua suvaitsevasti miehen lähestymiseen.

Vierailija
137/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Tinderissä ja muissa ulkonäköä kehutaan jatkuvasti ja päihtyneenä uskalletaan lähestyä, mutta arkisissa tilanteissa ei koskaan.

M42

Vierailija
138/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen 37

Ei se ilahduta kun tietää, että joutuu jälleen kerran antamaan pakit. Ainakaan itse en siitä mitenkään erityisesti nauti. Toki olisi kivaa jos mun tyyppiset miehet lähestyisivät ja kiinnostus olisi molemminpuolista, mutta kun poikkeuksetta se ei ole sitä. Niinpä paljon parempi vaihtoehto olisi, ettei kukaan lähestyisi.

Ihanko oikeasti valitsisit mieluummin sen, että yksikään mies ei olisi ikinä, koko elämäsi aikana, osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa sinua kohtaan? Verrattuna siis tilanteeseen jossa nämä kiinnostusta osoittaneet miehet eivät ole tyyppiäsi?

Kyllä minä ainakin ilahtuisin, vaikka en olisi millään tavoin kiinnostunut minua lähestyvästä naisesta.

Vierailija
139/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v lesbo tavallisen näköinen ja tuntemattomat 40- 60v naiset katselee joka viikko kadulla. Turussa asustan

Vierailija
140/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä.

20kg ylipainoa.

N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän