Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
No ei. Eikä mua ole lähestytty romanttisessa mielessä edes baarissa/terassilla/festareilla jne vaan ainoastaan kertapanoa kaivatessa olen kelvannut.
Ja mua ei se irtoseksi kiinnosta.
Ei enää. About kolmikymppiseen loppui lähestymiset. Lihoin silloin myös paljon. Ehkä sekin vaikutti?
Sellasia hauskannäkösiä naisia, jotka ei osaa sanoa ei lähestytään. En tiedä, mistä miehet sen näkee ennakkoon. Avoimesta flirtistä?
Ei. Enkä ole kyllä nähnyt, että muitakaan ihmisiä lähestyttäisiin noissa mainitsemissasi paikoissa.
Ainoastaan silloin olen vierestä asiaa päässyt näkemään kun nuorempana liikuin kaverin kanssa, jolla oli just sellainen kiva ja ilmeisen tehokkaasti katseet kääntävä tiimalasikroppa. Ei siis ollut mitenkään rehevä/runsas vaan timmi, mutta kuitenkin sopivasti kurvikas. Häntä kyllä pokattiin paljonkin ja tultiin jututtamaan ihan arkisissakin paikoissa.
Sinänsä harmi, koska ihmisenä hän oli kaikkea muuta kuin kaunis tai kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan :D Ei edes nuorena, vaikka valehtelematta olin hyvin kaunis silloin. Tuttavuutta ei tulla tekemään edes baareissa/terasseilla/yms. Rauhassa saa olla.
Minulla sama juttu, eli vaikka kohtalaisen paljon varsinkin nuorempana sain kuulla olevani kaunis (niin miehiltä kuin naisiltakin), niin eipä miehet oikeastaan koskaan ole juuri missään lähestyneet. No ehkä poislukien voimakkaasti päihtyneet ja "etelän" miehet.
Tätä välillä ihmetellyt, kun olen havainnut, että aika paljon miehet tuntuvat kuitenkin vaivihkaa vilkuilevan, niin baareissa kuin vaikka ruokakaupassakin. Uskoisin olevani ihan perusystävällisen ja harmittoman näköinen pieni vaalea nainen, en mikään yrmy tai koppavan oloinen, toisaalta mitenkään ujo hiirulainenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sellasia hauskannäkösiä naisia, jotka ei osaa sanoa ei lähestytään. En tiedä, mistä miehet sen näkee ennakkoon. Avoimesta flirtistä?
Justiinsa tässä ketjussa joku nainen väitti näyttävänsä kiltiltä ja hiljaiselta ja torjuvalta, ja silti oli lähestyjiä vaikka muille jakaa
Ei lähestytä yhtään missään. Myöskään siellä baareissa, festareilla ym. Baarissa ehkä pano mielessä saattaa joku lähestyä pilkun lähetessä mutta siinä ei mitään romanttista ole.
Yritetään iskeä, ei ehkä niin romanttisesti. 54vee. Nainen.
Minua on sanottu kauniiksi ja minua ei ole koskaan lähestytty paitsi baarissa. Olen 34v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiinsa tässä ketjussa joku nainen väitti näyttävänsä kiltiltä ja hiljaiselta ja torjuvalta, ja silti oli lähestyjiä vaikka muille jakaa
Minä väitin ja ihan totta se on. Olen miettinyt itsekin miksi ja luulen, että iso tekijä on ulkonäköni, joka poikkeaa melko paljon tavis suomalaisesta. Sekä se, että liikun lähes aina yksin. Yksin liikkuvaa on varmasti helpompi lähestyä kuin kaverin kanssa/isommassa porukassa liikkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Enkä ole kyllä nähnyt, että muitakaan ihmisiä lähestyttäisiin noissa mainitsemissasi paikoissa.
Ainoastaan silloin olen vierestä asiaa päässyt näkemään kun nuorempana liikuin kaverin kanssa, jolla oli just sellainen kiva ja ilmeisen tehokkaasti katseet kääntävä tiimalasikroppa. Ei siis ollut mitenkään rehevä/runsas vaan timmi, mutta kuitenkin sopivasti kurvikas. Häntä kyllä pokattiin paljonkin ja tultiin jututtamaan ihan arkisissakin paikoissa.
Sinänsä harmi, koska ihmisenä hän oli kaikkea muuta kuin kaunis tai kiinnostava.
Miksi liikuit ihmisen seurassa, jota et pitänyt kiinnostavana ja seurasi arvoisena?
Oletteko edelleen yhteydessä?
Minua on useasti sanottu kauniiksi - ei äiti - mutta kukaan tuntematon ei ole koskaan lähestynyt romanttisella mielellä.
Olen vihaisen näköinen ja näytän myös ylimieliseltä. Mikäli haluaa sellaista huomiota miehiltä, on parempi näyttää kivalta ja sievältä, kuin äkeältä kaunottarelta.
Vierailija kirjoitti:
Minua on useasti sanottu kauniiksi - ei äiti - mutta kukaan tuntematon ei ole koskaan lähestynyt romanttisella mielellä.
Olen vihaisen näköinen ja näytän myös ylimieliseltä. Mikäli haluaa sellaista huomiota miehiltä, on parempi näyttää kivalta ja sievältä, kuin äkeältä kaunottarelta.
Keneltä julkkikselta näytät olemuksen puolesta?
On tullut Sokosella, kahdesti Prismassa ja hmm.. kadulla muutaman kerran (tai oon istunut vaikka jonkun kauppakeskuksen edessä tai penkillä). Olen kohta 30-vuotias. Suht näyttävä ja kaunis. Useimmat lähestyneet miehet ovat olleet ulkomaalaisia tai puoliksi suomalaisia. On myös ollut suomalaisia ja kerran erehdyin treffeille suomalaisen kauppatutun kanssa. Se oli virhe!!!
Ei lähestytä, mutta huomaan katseet, vaikka yrittävät katsella muualle näköyhteydessä. Tuo tapahtuu, jos olen hiemankin laittautunut.
Ei oo kukaan kertonu mulle koskkaa millä mielellä mua lähestyy tai munsta loittonnee
Muutama ulkomaalainen lähestyi kuntosalilla, kun olin kolmekymppinen. Muutoin ainoastaan yöelämässä on lähestytty. Nyt nelikymppisenä ei enää lähestytä, enkä tosiaan viihteelläkään juuri käy.
Yleensä vaan baareissa mut kyllä joku rakastui ensisilmäyksellä kun olin lenkillä ja kosi 😊 44v, 178cm/98kg (silloin eli viime kesänä painoin kyllä yli 100kg).
Mua lähestytään tyylin, rouva hei, teidän hanskat unohtui tänne.
Rouva hei, tarvitko apua?
Hei rouva.! Miten voin auttaa? (Jokin ongelmatilanne)
Minua on puhuteltu rouvaksi jo 23-vuotiaasta lähtien.
Ei onneksi. Lähestyminen on parempi hoitaa paikoissa, jonne ihmiset menevät hakemaan seuraa.