Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?

Vierailija
15.04.2023 |

Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?

Kommentit (448)

Vierailija
101/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähestytä. En ota katsekontaktia tai hymyile tuntemattomille. Yleensä minulla on myös kuulokkeet korvilla. Ei houkuta ihmisiä lähestymään.

Vierailija
102/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran Tokmannin kassalla luoda ihanaa poikaan kontaktia.

En saanut otettua kassakapulaa ja sormet lipesi,hän nosti sen siihen väliin.

Naurettiin yhdessä miten joskus sormet ei pelitä.

Hän osti vielä kuiville käsille tarkoitettua keefsin working`s handsiä ja oli niin mahdottoman suloinem mutta ujo.

Taisi häkeltyä minun flirttailusta ja pakeni äkkiä ostoksensa tehtyä.

🙄mutta en ihmettele, olisin saattanut itsekin häkeltyä

Miespuolisen näkökulmasta tuskin olisin tehnyt mitään tulkintaa kyseisestä tilanteesta. Olisin ehkä ymmärtänyt jonkinlaisen flirttailun ja naureskellut kanssasi, mutta miksi olisin jatkanut keskustelua, jos et itse suoraan olisi kertonut, että olen ihana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 krt elämän aikana lähestytty baarissa ei muuten eli vastaus: ei lähestytä.

Vierailija
104/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.

Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.

Paras flaksi käy miesten puolelta, jos näytät kivalta, muttet liian hyvältä.

Liian hyvännäköinen = erittäin laittautunut ja meikattu.

Kivan muttei liian hyvännäköinen = se sama nainen mutta arkisemmissa vaatteissa ja ilman meikkiä.

Vierailija
105/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koe imartelevana iskulausetta,-- Sulla on hyvä takakuisti, voiskos sillä ottaa tirsat.

T. Nainen 50 kiloa ja 155 cm. Siis ei leveä takakuisti

Olkaa miehet, pliiiiis sivistyneitä kun iskette naisia.

Ulkomaalaiset sanoo mulle tres chic... you are beautiful woman...

Huomatkaa vissi ero

Entä jos ehdotan suoraan peppuseksiä? Ei olisi turhia korulauseita.

Sano nyt vielä et lähteekö etupenkillä markallaa??? 💣

Vierailija
106/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sairaalta.

Vierailija
107/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut Sokosella, kahdesti Prismassa ja hmm.. kadulla muutaman kerran (tai oon istunut vaikka jonkun kauppakeskuksen edessä tai penkillä). Olen kohta 30-vuotias. Suht näyttävä ja kaunis. Useimmat lähestyneet miehet ovat olleet ulkomaalaisia tai puoliksi suomalaisia. On myös ollut suomalaisia ja kerran erehdyin treffeille suomalaisen kauppatutun kanssa. Se oli virhe!!!

Ulkomaalaisille käy kaikki naiset. Tiedätte kyllä mihin. Eivät rakastu.

Vierailija
108/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei saa aikaan arjessa lähestymistä. Miehethän vähän pelkää lähestyä liian upeaa naista, vaikka ihailivaisitkaan.

Lopulta hyvin harva edes yökerhossa uskaltautuu juttusille, jos näytät liian hyvälle.

Kivan muttei liian hyvännäköinen = se sama nainen mutta arkisemmissa vaatteissa ja ilman meikkiä.

Ainoastaan joku maskeeraajaksi opiskellut homomies erottaa oikeasti onko sillä naisella meikkiä vai ei. Sotamaalauksia on hyvin harvalla. Normaali päivämeikki on monen miehen mielestä se meikitön nainen.

Vierailija
109/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kerran Tokmannin kassalla luoda ihanaa poikaan kontaktia.

En saanut otettua kassakapulaa ja sormet lipesi,hän nosti sen siihen väliin.

Naurettiin yhdessä miten joskus sormet ei pelitä.

Hän osti vielä kuiville käsille tarkoitettua keefsin working`s handsiä ja oli niin mahdottoman suloinem mutta ujo.

Taisi häkeltyä minun flirttailusta ja pakeni äkkiä ostoksensa tehtyä.

🙄mutta en ihmettele, olisin saattanut itsekin häkeltyä

Miespuolisen näkökulmasta tuskin olisin tehnyt mitään tulkintaa kyseisestä tilanteesta. Olisin ehkä ymmärtänyt jonkinlaisen flirttailun ja naureskellut kanssasi, mutta miksi olisin jatkanut keskustelua, jos et itse suoraan olisi kertonut, että olen ihana?

Jep, ymmärrän. Tilanne oli aika huono ja epäselvä iskemiseen. Yleensähän sitä nyt vaan puhutaan muille ihmisille näin rennosti. Kuuluu normaaliin kanssakäymiseen.

Tilanteita iskemiseen saattaa tulla monella mutta ne luokitellaan arkeen niin sisältyväksi ettei edes huomata

Vierailija
110/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei romanttisesti mutta joskus nuorempana jopa aggressiivisesti saalistusmielessä.

Vierailija
111/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on rikkaana ja menestyvänä hyvä kostaa niille tytöille kun ei anna mitään huomiota niille. Voivat jatkossakin deittailla niitä pienituloisia duunarikoviksia. Ei niillä muuta ole kuin hurjaa sekxiä keskenään joka yö eri asennoissa tuntikaupalla lihaksikkaat hyväkuntoiset duunarikropat hieroutuvat toisiaan vasten.

112/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko jonninjoutava flirtti/läpändeerus bussipysäkillä joka ei johda mihinkään koskaan, yleensä myös siksi että toinen osapuoli on hiprakassa?

tätönen 23

Vierailija
113/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/lutchmua/status/1105577832955158531?lang=zh-Hant

Tässä esimerkki siitä mitä miehet tietää meikkaamisesta. Totuus: ei mitään.

Vierailija
114/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä erityisemmin. Eikä kovin paljon edes niissä baareissa ym. Olen 35v nainen, hoikka, keskipituinen, ok naamaltani. Tuskinpa se upein ilmestys, mutta olen huomannut kääntäväni joskus katseita. Harva tulee juttelemaan. Itse olen ollut enimmäkseen aloitteellinen.

Vierailija
115/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan joku maskeeraajaksi opiskellut homomies erottaa oikeasti onko sillä naisella meikkiä vai ei. Sotamaalauksia on hyvin harvalla. Normaali päivämeikki on monen miehen mielestä se meikitön nainen.

Pointti nyt oli että se millä tavalla nainen on laittautunut vaikuttaa varmasti siihen, koetaanko nainen liian upeaksi lähestymiseen. Se sotamaalausnainen on se liian upea, vähemmän näyttävällä tyylillä sama nainen voitaisiin kokea helpommin lähestyttäväksi.

Vierailija
116/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/lutchmua/status/1105577832955158531?lang=zh-Hant

Tässä esimerkki siitä mitä miehet tietää meikkaamisesta. Totuus: ei mitään.

Olen tuntenut naisia, jotka on ihan hemmetin kauniita, ja niillä ei taatusti ole mitään meikkiä. Ehkä vähän ripsiväriä. Mutta taatusti ei mitään koko naaman maskia. Joillain naisilla vaan on kauniit kasvot. Ei siinä, en ikinä olisi niiden tasoinen. Olen mies, ja toisin kuin naiset, ymmärrän tasoni.

Vierailija
117/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi spontaanisti lähestyin yhdessä urheilutapahtumassa erästä jääkiekkoilijaa. En romanttisessa mielessä vaan enemmänkin "fanina". Tyyppi oli lähinnä ärtyneen näköinen. Tässä omassa iässäni uskaltaa jo höpistä kelle vaan, mutta jäi kyllä vähän naurattamaan, että eipä monet kyllä tykkää siitä, että joku nobody käy jutulle :D Pelästyi varmaan, että käyn käsiksi.

Vierailija
118/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edelliseen lisäys, että itseä ei lähesty koskaan kukaan. Baarissa toki, mutta sillonkin jos seurassani on upeamman näköinen nainen niin hän saa ne katseet ja lähestymiset. Näöllä on todella paljon väliä. 

Mutta homman nimihän on se, ettei miehet uskalla lähestyä muuta kuin baarissa, maistissa. 

Vierailija
119/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten kanssa on jotenkin tosi vaikeaa ja nihkeetä heittää banter-tyyppistä juttua, josta voisi seurata treffipyyntö jomman kumman puolelta. Näin heteronaisena on paljon helpompi saada pidempi ja rento juttutuokio aikaiseksi toisen tuntemattoman naisen kanssa. Iästä riippumatta. Ei ihme, että sanotaan lesboilla olevan paras flaksi. 😄

Vierailija
120/448 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän mielestäni rennolta ja kivalta. Helposti lähestyttävältä, todellakin. En liikaa laittaudu, hiukset oman ruskean väriset, pieni ehostus, klassisen naiselliset vaatteet, olen perinteinen, naapurintyttö, Dakota Johnson klooni.

Mutta tästä kommentista (kiitos siitä ylhäällä) alan miettimään olenko jotenkin liian fiini tai luotaantyöntävä tai jopa sen näköinen että olen parisuhteessa jo valmiiksi... mikä saa miehet pysymään poissa? Olen palstan kirjoitelmien mukaan unelma mutta en kumminkaan tosielämässä. En ymmärrä.

Voiko nainen tehdä senkin virheen sinkkuna että laittauu liikaa nätiksi joka päivä. Pelottaako se miehiä?

Vai onko naapurintyttömäisyys liian tosipeliä?

Eli siis helpompi iskeä vamppeja ja varmia saaliita jotka antaa ja heidät voi diskata kuin meitä vaimomatskuja??

Mikä on miehen logiikka??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme