Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
Itse typeryttäni pidin kävelylenkkini 12 km päivässä samana ja kellon ajat.Sain viime kesänä riesakseni miehen joka pyöräili ja taskusta otti huikaa pieni Koskenkorva pullosta . Julkisia tiloja pyörä ja kävelytiet. Niin hän kohdallani alkoi talutaa pyöräänäsä.Rippuen hänen humalatilasta puhet sen mukaiset. Kun sitä koko sykys ja talven selkää tapahtui.Aloin auhdistua.Sanoinkin hänelle asiasta.Mutta hänestä vaan olisi kiva tutustua.Tuskin olin ainoa nainen jota itä-Helsinki jahtasi ja jahtaa.Uusi halpa iskupaikka kävelytiet. Mutta kun ei edes ole siisti ulkoisesti ja mörköjä päästää suustaan,Ketä kinostaa. Yksi juttu jos nainen ulkoilee yksin ei tarkoita ei miestä.Olen vaihtanut kellon ajat lenkkieni,kuin kävelytiet.Itis Prisma en enää mene.Sen edessä saataa seisoa.Siellähän on se Alko!
Olette onnellisia.
T. Kukaan ei koskaan lähestynyt missääääään
Joo tosi usein, asun pk seudulla. Nyt talvena ei oo lähestytty, oon ollu tosi omissa oloissani ja yleensä lähestyjät esim kehuu että oon positiivisen oloinen ihminen jne. Nyt mulla ollut koko talven pitkä kaapu päällä, veikkaan että se vaikuttaa. Kevät, syksy kesä aikoihin lähestytään huomattavasti enemmän.. Nyt olen lihonnut, tuntuu että niin moni ei niin innoissaan katselekkkaan, vartalon muodot ei enää erotu samalla tapaa kun ennen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan :D Ei edes nuorena, vaikka valehtelematta olin hyvin kaunis silloin. Tuttavuutta ei tulla tekemään edes baareissa/terasseilla/yms. Rauhassa saa olla.
Miksi joitain kauniita naisia ei lähestytä ikinä, ja joitain aivan kamalia monstereita, rumia ja läskejä, lähestytään usein?
Tätä minäkin olen miettinyt.
Tuttavani töissä, anteeksi nyt vain, on hehtaaripersus, sonninrengas, vihreä, kelta, sininen tukka ja järkyttävä luonne. Häntä lähestyy jopa perheenisät baareissa!!
Mutta päättelyni onkin että näiltä lohkeaa, näin rumasti sanottuna, eli kaikki voittaa. Persuustahan miehet hakee lopulta, ollaanpa rehellisiä
Ainahan se on niin mennyt, että tuollaisia räväköitä ja rempseitä naisia lähestytään eikä mitään seinäruusuja siveyden sipuleita. Kai siinä on juuri se että saanti on taattua. Kyllä mä sen muistan jo kouluajoilta että ne suositut tytöt ei välttämättä olleet mitenkään kauniita. Ne vaan oli räväköitä ja meneviä. Ja poikaystävät vaihtui näillä, aina oli jonossa ottajia. Ja on edelleen, vaikka ne on ihan hirveän näkösiä vanhoja haaskoja.
Alle kolmekymppisenä lähestyttiin paljon. Olin naamasta korkeintaan tavallisen näköinen, mutta vartalo oli sporttisen ryhdikäs, muodokas tiimalasi. Vaatteina useimmiten mekko, pitkät hiukset. Olin silloin aika itsevarma, avoin ja ilmeikäs, mutta lähestyttiin kyllä naamaa näkemättä takaapäinkin.
Uskon että kehonkieli ja yleisolemus vaikuttaa eniten.
Ei ole koskaan lähestytty. Eikä siis baareissakaan juuri koskaan, joku humalikko joskus saattanut hetken hoippua edessä ja kun saanut katseensa tarkennettua niin jatkanut matkaa.
Joku mies jotain muuta kautta on löytynyt, mutta heillekään ei oikein ole kelvannut, on etsitty selän takana parempaa ja käytetty hyväksi.
Nyt olen jo 52v, ja tyytymis/hyväksikäyttösuhteessa näköjään taas, puutteistani olen saanut rumasti kuulla.
Ei minulla siis mitään toivoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan :D Ei edes nuorena, vaikka valehtelematta olin hyvin kaunis silloin. Tuttavuutta ei tulla tekemään edes baareissa/terasseilla/yms. Rauhassa saa olla.
Miksi joitain kauniita naisia ei lähestytä ikinä, ja joitain aivan kamalia monstereita, rumia ja läskejä, lähestytään usein?
Tätä minäkin olen miettinyt.
Tuttavani töissä, anteeksi nyt vain, on hehtaaripersus, sonninrengas, vihreä, kelta, sininen tukka ja järkyttävä luonne. Häntä lähestyy jopa perheenisät baareissa!!
Mutta päättelyni onkin että näiltä lohkeaa, näin rumasti sanottuna, eli kaikki voittaa. Persuustahan miehet hakee lopulta, ollaanpa rehellisiä
Ainahan se on niin mennyt, että tuollaisia räväköitä ja rempseitä naisia lähestytään eikä mitään seinäruusuja siveyden sipuleita. Kai siinä on juuri se että saanti on taattua. Kyllä mä sen muistan jo kouluajoilta että ne suositut tytöt ei välttämättä olleet mitenkään kauniita. Ne vaan oli räväköitä ja meneviä. Ja poikaystävät vaihtui näillä, aina oli jonossa ottajia. Ja on edelleen, vaikka ne on ihan hirveän näkösiä vanhoja haaskoja.
Heh, olen aikalailla räväkän ja menevän vastakohta eikä minusta mitenkään voi saada sellaista kuvaa. Silti miehet lähestyy, väittäisin että enemmän kuin naisia keskimäärin lähestytään.
T: nro 22
Ei olla koskaan lähestytty. Ei kyllä baareissakaan vaikka olen hyvännäköinen. Olen kuitenkin kirjolla enkä ota katsekontaktia. Se taitaa olla suurin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen käytös vaikuttaa myös. Jotkut on helposti lähestyttäviä, esimerkiksi hymyileviä ja avoimia. Ei pelkästään ulkonäkö vaikuta. Liian kaunis voi olla jopa pelottava.
Olen helposti lähestyttävä, hymyilen paljon ihmistenilmoilla, töissä ym. Olen saanut kuulla olevani kupliva ja viehättävä persoona. Sosiaallinen myös.
Olen pieni ja sievä, kuulemma tyttöystävä-ja vaimomatskua. Olen saanut kuulla olevani pieni mannekiini tyyliltäni ja olemukseltani.
En mielestäni ole susiruma mutta virheitä on toki...
En ymmärrä miksi olen jäänyt yksin siis.. kukaan ei lähesty MISSÄÄN.
Omat yritykset eivät tuota tulosta.
Joku mies kyllä sanoi joskus että oli aivan varma minun olleen parisuhteessa, eikä siksi lähestynyt....
Näinkin voi naiset käydä
Minua ei lähestytä missään. Jotenkin outoa ajatella, että minua yritettäisiin esimerkiksi baarissa iskeä :D t. N32
Noup, jotenkin se tuntuu ajatuksena hieman väkinäiseltä suomalaiseen kulttuuriin. Mutta en itse panisi pahitteeksi jos näin kävisi, vähintään saisi hymyn huulille ja päivän piristyksen. Toisaalta olisi kiva joskus naisena kokeilla tällaista lähestymistapaa, mutta en tiedä riittäisikö rohkeus lopulta kuitenkaan.
N31
Olen kerran tehnyt treffit pandapukuun pukeutuneen henkilön kanssa. Oli siis lähikaupassa mainostamassa jotain lakuja. Ihan ok tyyppi, mutta ei siitä sen kummempaa sukeutunut. Siis oli sen puvun kyllä riisunut ennen kahvilaan tuloa.
Kadulla on tullut vastaan muutama iskuyritys. Säälittävin alkoi sellaisella puheella, että näytät entiseltä tyttöystävältäni. Tule juomaan viiniä kanssani.
No ei ruokakaupassa. Kauppahallissa kalaosastolla kyllä
Kevät ja kärpäset. Nyt säpinää ja pörinää kehiin naiset ja miehet.
Muutama vuosi sitten ruokakaupassa banaanilaarin äärellä eräs puolituttu tuli iskemään. Olen 5-kymppinen nainen. Oli ainut kerta laatuaan, harvemmin miehet baarissakaan tulivat iskemään, kun vielä kävin.
Ei se toisaalta mikään ihme ole että naiset sekoaa espanjalaisiin tai italialasiin macho miehiin.
Olen saanut elämäni ensimmäiset iskuyritykset enpanjalaisilta vaihto-opiskelijoilta.
T. Nainen 37
Mua taas ihmetyttää se oletus, että kaikkia naisia lähestytään. Olen lähes 50v ja mua on tasan yhden kerran elämässäni mies lähestynyt. Naisetkin on lähestyneet mua enemmän kuin miehet 😆. Mutta en ole naisiin päin.
Jos mua joku mies lähestyisi, menisin varmaan ihan hämilleni ja alkaisin pälyillä ympärilleni, että onko tämä joku piilokamera pilailu tai vastaavaa jekuttamista.
Mulle tulee tosi usein tuntemattomat kaikenikäiset ihmiset juttelemaan. Ei kuitenkaan romanttisessa mielessä.
Ihmisen käytös vaikuttaa myös. Jotkut on helposti lähestyttäviä, esimerkiksi hymyileviä ja avoimia. Ei pelkästään ulkonäkö vaikuta. Liian kaunis voi olla jopa pelottava.