Viestittely tapailuvaiheessa
Olen ihastunut mieheen, jota olen tavannut muutamia kertoja. Hänen viestittelytyylinsä on erilainen kun aiempien miesten. Viestittelee kyllä, mutta emme laita huomenia/hyvän yön toivotuksia. Viestittelemme kyllä päivittäin, yleensä miehen aloitteesta. Mitä olette mieltä, kuuluuko naisenkin olla aloitteellinen laittamaan viestiä vai onko tämä alkuvaiheessa miehen heiniä? Eli lopahtaako miehiltä kiinnostus, jos nainen myös laittelee viestejä vai tuleeko hänelle olo ei kiinnosta kun ei laita? :D Vaikeaa tämä nykyajan deittailu..
Kommentit (27)
Olemme 35-vuotiaita, ei lapsia. Olemme käyneet kävelyllä, kahvilla sekä nähneet miehen luona. Olemme jo suudelleet, mutta ei menty pidemmälle.
Laita kuule viesti ihan silloin kun susta siltä tuntuu. Pelaaminen on ihan v*tun lapsellista ja typerää.
Tiedän, että pelaaminen lapsellista enkä jaksaisi sellaisia pelejä. Mietin vaan mikä nykyaikana on ns. "normaalia" käytöstä etten ahdista toista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että pelaaminen lapsellista enkä jaksaisi sellaisia pelejä. Mietin vaan mikä nykyaikana on ns. "normaalia" käytöstä etten ahdista toista.
Ei ole mitään normaalia käytöstä. Jos et osaa itse päättää miten haluat viestiä niin kysypä siltä mieheltä, joka on varmaankin yksilö eikä miespopulaation keskiarvo, mitä hän haluaisi viestinnältä.
Ihmetyksekseni miehillä kyllä usein lopahtaa kiinnostus, kun nainen alkaa tehdä aloitteita esim. viestittelyssä.
Siinä kohtaa yleensä myös huomaan, että tämä tyyppi ei ole minua varten. Minusta jotenkin tuntuu feikiltä alkaa esittää sellaista aloitekyvytöntä, kun missään muussa asiassa en ole sellainen. Saas nähdä, löytyykö tällaisenaan minusta kiinnostuva mies, vai onko tämä leikki jotenkin aivan biologian kannalta pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyksekseni miehillä kyllä usein lopahtaa kiinnostus, kun nainen alkaa tehdä aloitteita esim. viestittelyssä.
Siinä kohtaa yleensä myös huomaan, että tämä tyyppi ei ole minua varten. Minusta jotenkin tuntuu feikiltä alkaa esittää sellaista aloitekyvytöntä, kun missään muussa asiassa en ole sellainen. Saas nähdä, löytyykö tällaisenaan minusta kiinnostuva mies, vai onko tämä leikki jotenkin aivan biologian kannalta pakollinen.
Tätä juuri tarkoitan. Kun aina sanotaan miehet haluavat saalistaa.. :/ En jaksaisi mitään leikkejä enää tässä iässä.
Jestas. Nykyajan deittailu ei ole vaikeaa, sinä teet siitä vaikean. Jos et halua leikkejä, älä leiki. Älä mieti voitko laittaa viestiä, älä mieti miten "kuuluu tehdä", älä mieti mitä mies ajattelee.
Jos SINÄ haluat viestitellä enemmän, viestittele enemmän ja sillä selvä. Jos mies siitä ahdistuu niin onko hän sinulle sopiva? Ei. Kun itse teet kuten SINÄ haluat, saat nopeammin selvyyden siihen sovitteko toisillenne. Helppoa.
Ihme, että mies jaksaa viestitellä. Yleensä se on mies, kun noita jatkuvia viestittelyjä ei enää jaksa, vaan SOITTAA, kun on asiaa.
Myös sitä olen miettinyt miten usein tapailuvaiheessa käydään treffeillä? Aiempi mies halusi nähdä koko ajan..
Jaaha. Seuraavaksi kysyt, milloin on sopiva aika seksiin eli kuinka monensilla treffeillä kuuluu miehelle antaa. Ja sitten kysyt, kuinka paljon voit lähettää rahaa miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitan. Kun aina sanotaan miehet haluavat saalistaa.. :/ En jaksaisi mitään leikkejä enää tässä iässä.
No älä sitten leiki 🤷. Itse valitset.
Itse olen aktiivinen koska se on varma keino selvittää onko mies
1) kiinnostunut
2) pelailija
Jos kiinnostut lopahtaa koska minä osoitan kiinnostusta niin pitää ottaa jonosta seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aktiivinen koska se on varma keino selvittää onko mies
1) kiinnostunut
2) pelailija
Jos kiinnostut lopahtaa koska minä osoitan kiinnostusta niin pitää ottaa jonosta seuraava.
Tottahan tuokin, kiitos vinkistä.
Vierailija kirjoitti:
Myös sitä olen miettinyt miten usein tapailuvaiheessa käydään treffeillä? Aiempi mies halusi nähdä koko ajan..
Sellainen kokoajan tyyppi on aika ahistavaa käytöstä.
Ei ole mitään sun tai mun vuoro. Jos tuntuu että haluaa toiselle viestiä laittaa niin silloin laitetaan. Jos toista ei kiinnosta tai ahdistaa niin kyllä aikuisten pitäisi osata se kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kokoajan tyyppi on aika ahistavaa käytöstä.
Tämä suhde päättyikin siihen lopulta, että miehellä ei ollut mitään muuta elämää kuin minä. Siksi tässä nyt vähän hakoteillä itse, että minkälainen kommunikointi on sitä normaalia.
Eikö tuollainen pelaaminen ja pähkäily ole todella stressaavaa? Itse harrastin tuota joskus mutta enää en jaksa. Laitan viestiä silloin kun siltä tuntuu, tai olen laittamatta. Jos suhde siihen kaatuu niin kaatukoot, turha esittää jotain mitä ei ole.
Kuinka kauan olette viestitelleet? Mitä tapahtui tai mitä siis teitte, kuin näitte nuo pari kertaa?
Ikänne? Onko lapsia?