Lähestytäänkö teitä romanttisessa mielessä esim ruokakaupassa, kirjastossa tai muissa arkisissa tilanteissa?
Muualla siis kuin jossain terassilla, ravintolassa tai festarien tyyppisissä tilanteissa. Tuleeko treffipyyntöjä ja jos tulee, minkä näköinen ja ikäinen olet?
Kommentit (448)
Ihan rauhassa saa olla. En ole koskaan kuullut muiden kuin humalaisten lähestyvän edes nuorena todella kauniita ystäviänikään. Tämä siis Suomessa. Italiassa nuorena pääsi muutaman metrin ilman että pysäytettiin miesten taholta.
Juu, jonkin verran, nykyään enää pari-kolme kertaa vuodessa. Olen kuusikymppinen ja varattu. Edelliset lähestymisyritykset on tapahtuneet Mäkkärin jonossa ja kauppakeskuksessa. Eivät ole olleet häiritseviä. Hyvä mieli niistä on jäänyt.
En edes käy terasseilla tai baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaan baareissa mut kyllä joku rakastui ensisilmäyksellä kun olin lenkillä ja kosi 😊 44v, 178cm/98kg (silloin eli viime kesänä painoin kyllä yli 100kg).
Miksi miehet kosii kadulla tällaisia naisia mutta hoikka nainen ei kiinnosta ketään?
Olisiko vaikka niin, että parisuhteessa muullakin, kuin hoikkuudella on merkitystä tai ettei hoikkuus ole jokaisen makuun?
Varmaan enemmänkin kiinni kokonaisuudesta sen hoikkuuden lisäksi. Sitä pitää osata myös kantaa itsensä kauniisti terveen itsevarmalla tavalla eli kävellä/liikkua ilman laahustamista tai harppomista ja olla hyvä ryhti joka taasen vaatii etenkin hyvässä kunnossa olevia tukilihaksia. Ylipäätään liikunnallisuus on tosi tärkeää vaikka unohtaisi sen kovasti mainostetun timmiyden, koska liikunnallinen ihminen tosiaan liikkuu liikkumatonta kauniimmin ihan normiarjessakin ja olemuksessa on sellaista voimaa, notkeutta ja ketteryyttä joka sohvikselta puuttuu.
Ei se pelkkä hoikkuus ole mikään autuaaksi tekevä asia, jos muuten olemus on lähinnä kuin pystyyn nostetulla kastemadolla ja kenties katsekin pääsääntöisesti kengänkärjissä.
Harrastan kalastusta ja monesti miehet tulee neuvomaan ja juttelemaan. Eivät kuitenkaan tee samaa tuntemattomille mies kalastajille.
Juu kolmekymppiset tsirbulat tulevat usein iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 v ja lähestytään mm Lidlissä mies lähestyi ja kehui kroppaani ja sanoi että näkyy että urheilen, kehui kauniiksi ja pyysi treffeille. Myös lähestytään Facen kautta.
Olen hoikka ja siro, DD kupin rinnat ja babyface
No niinpä tietysti, kuinkas muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48 v ja lähestytään mm Lidlissä mies lähestyi ja kehui kroppaani ja sanoi että näkyy että urheilen, kehui kauniiksi ja pyysi treffeille. Myös lähestytään Facen kautta.
No eikö tuollainen olekaan nykyään seksuaalista häirintää ja ahdistelua????
Hopeakettu 48-v kirjoitti:
Juu kolmekymppiset tsirbulat tulevat usein iskemään.
Mahtavaa! Go hopis Go, olet hopeinen lahja meille nuoremmille naisille!
Monin eri tavoin sairaat ovat tätä tehneet. En pidä elettä romanttisena, epämieluisana kyllä. Lisäksi en koe, että epämiellyttävyyden tunteessa olisi jotain nauramisen aihetta. Jos olisin ollut herkempi, olisin ollut peloissani.
Joku täällä heitti, että vain hoikkia lähestytään ja juu onhan se totta, että hoikille on miljoona kertaa enemmän kysyntää kuin pyöreille, mutta kyllä minä 120-kilonenkin oon joutunut kokemaan huutelua ja ahdistelua. Siis myös ihan valkosiltakin miehiltä. Faktahan loppupeleissä on se, että miehet panee mitä tahansa joten hyväksyntää on heiltä turha hakea.
N23
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä vaikuttaa kummalliselta, että osaa naisia heidän omien sanojensa mukaan lähestytään joka puolella häiriöksi asti, ja osaa naisia omien sanojensa mukaan ei ikinä.
Näin on tavallaan ainakin minun kohdallani. Selitän mitä tarkoitan. Treffeille ei ole kysytty tuohon tapaan, kadulta tai kirjastosta, mutta voi kurjuus miten paljon tuli nuorempana aina erilaisia kommentteja, kuten, neidillä on nätit hiukset, tai kerran kaksi nuorta miestä puri takapuol esta kun istuin ystävien kanssa, tai tanssilattialla joku hyvin selkeästi ei sopiva match saattoi pistää käsivarren vyötärölle ja kysellä tanssitaanko sano joo tanssi nyt yks tanssi, tai bussipysäkillä vanhempi mies että onpa sulla hymy, tai tämän tapaista. Mutta ns samahenkinen ihminen joka haluaisi oikealle deitille? No ei semmoista. Ne on olleet eri kautta.
Kirjaston työntekijänä minua on yritetty iskeä kahdesti. Toinen oli ulkomaalainen mies vaihdossa, joka kai etsi hellyyttä yksinäisyyteen vieraassa maassa. Toinen oli minua paljon nuorempi mies. Henkilötiedoista tiesin, että hänellä oli kolme pientä lasta. Näiden äänet kuuluivat taustalla, kun hän uusi lainojaan puhelimitse. Joskus myös innokkaasti kyseli, mitä teen illalla. En heltynyt, vaikka sinkku olenkin. (N60).
Olen 34v, hoikka, pitkähkö ja sopusuhtainen. Tavalliset kasvot. Pukeutumistyyli sellainen vintage / kirppistyyli. 17-23v muistelen, että tuli enemmän katseita miehiltä ja myös ihan häirintää. Nykyään kukaan ei katso minua puolta sekuntia pidempään, ei miehet tai naiset, saan kulkea rauhassa. Tosin sitten on sellaisia yksittäisiä päiviä kun tuntuu että kaikki tuijottaa, en tiedä mikä siinä on. Kun yleensä ihan tavalliset vaatteet ym silloinkin päällä. Treffipyyntöjä ei tule arjessa, tosin liikun lähinnä ruokakaupassa ja töissä.
Selittäkääs nyt minulle 50- v. miehelle rautalangasta, miten tämä homma menee?
Erosin juuri pitkästä liitosta. Olen feministin kasvattama mies. Muutin juuri toiselle paikkakunnalle duunien takia, enkä käytä nettidettailua.
Viimeksi ollessani sinkku oli ihan ookoo, jopa suotavaa, jutella naisillekin yleisissä tiloissa. Päinvastoin kasvoin ilmapiirissä, jossa naiset moittivat miehiä halaamattomuudesta, puhumattomuudesta ja pienen flirtin puutteesta.
Onko tämä nyt passe? Lääpinkö työtoveriani halatessani, onko ahdistavaa, jos juttelen kahvilassa/ baarissa, mihin luon katseeni kadulla/kahvilassa/baarissa?
Miten ihmeessä luon kontakteja uudella paikkakunnalla? Tämä on hyvin ahdistavaa ihan oikeasti.
Täällä monet puhuvat, että "liian yrmea perusilme" tai joku muu hymyilemättömyys olisi syy siihen, etteivät miehet lähesty keskellä kirkasta päivää. Tosiasia on se, että ylivoimaisesti valtaosa miehistä ei koskaan lähesty naista selvinpäin kadulla ja kauppajonossa. Ne, jotka pystyvät tähän temppuun ja ovat saaneet onnistumisia vyölle, eivät tarvitse naiselta mitään hymyjä lähestymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Selittäkääs nyt minulle 50- v. miehelle rautalangasta, miten tämä homma menee?
Erosin juuri pitkästä liitosta. Olen feministin kasvattama mies. Muutin juuri toiselle paikkakunnalle duunien takia, enkä käytä nettidettailua.
Viimeksi ollessani sinkku oli ihan ookoo, jopa suotavaa, jutella naisillekin yleisissä tiloissa. Päinvastoin kasvoin ilmapiirissä, jossa naiset moittivat miehiä halaamattomuudesta, puhumattomuudesta ja pienen flirtin puutteesta.
Onko tämä nyt passe? Lääpinkö työtoveriani halatessani, onko ahdistavaa, jos juttelen kahvilassa/ baarissa, mihin luon katseeni kadulla/kahvilassa/baarissa?
Miten ihmeessä luon kontakteja uudella paikkakunnalla? Tämä on hyvin ahdistavaa ihan oikeasti.
Jos olet 50-vuotias mies, niin en näe mitään muuta mahdollisuutta kohdallasi, kuin Tinder tai jotkut tutut sinkkunaiset, mikäli tällaisia on. Älä hyvä mies mene tekemään lähestymisiä kaduilla, ellet todella tiedä, mitä olet tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjaston työntekijänä minua on yritetty iskeä kahdesti. Toinen oli ulkomaalainen mies vaihdossa, joka kai etsi hellyyttä yksinäisyyteen vieraassa maassa. Toinen oli minua paljon nuorempi mies. Henkilötiedoista tiesin, että hänellä oli kolme pientä lasta. Näiden äänet kuuluivat taustalla, kun hän uusi lainojaan puhelimitse. Joskus myös innokkaasti kyseli, mitä teen illalla. En heltynyt, vaikka sinkku olenkin. (N60).
Tuo jälkimmäinenkin saattoi etsiä hellyyttä(si) yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsiä nämä miesten kirjoittamat keksityt jutut. Kukaan nainen ala tuolla tavalla raportoimaan kuppikokoaan.
Ja varsinkin kun jokainen nainen tietää ettei DD kuppikoko ole edes mitenkään erityisen iso.
Miehet taasen usein kuvittelee sen tarkoittavan jotain todella muhkeaa rintavarustusta koska onhan DD vähän kuin kaksi isoa rintaa vierekkäin.
Mutta oliko kirjoittajan tarkoitus mainostaa että jotenkin erityisen isot rinnat? Ja onko se aina parempi mitä isommat, eikö jokunen mieskin tykkää kohtalaisen kokoisista, muttei ihan älyttömistä kuitenkaan.
Niin ja minä en ainakaan yhtään tiedä millainen koko joku DD tai muutkaan ovat, en ole erityistä vertailua liivikokojen suhteen tehnyt.
En tiedä omaakaan kokoani, niin pienet ne ovat etten liivejä ole juuri tarvinnut.
En ole koskaan kuullut keneltäkään tutulta, että tällaista tapahtuisi Suomessa. Siis jos ulkomaalaisia miehiä ei lasketa. Mutta oletan, että heitä ei tällaisissa kuulu laskea, kuten ei humalaisiakaan. En myöskään tunne yhtään miestä, joka yrittäisi iskeä tuntemattomia naisia kadulla, kahviloissa, lenkkipolulla, ruokakaupassa yms.
Jännä, että joillekin tätä tapahtuu "lähes päivittäin".
Minä taas naisena oletin tuon viestin olevan ihan aito naisen kirjoittama, enkä tiedä kovin tarkasti kuppikokojutuista mitään :D