Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilmeisesti liian läski Tinderiin. :DD 165/75

Vierailija
14.04.2023 |

Hemmetti kun kaikki miehet muka asuu salilla ja ainoat harrastukset sen lisäksi on juoksu ja kamppailulajit. 😂😂 Mahtavaa. Ei meillä mitään yhteistä oliskaan.
Mulla on ihan kokovartalokuvia profiilissa enkä yritä catfishata ketään ylläriläskeillä, niin vähiin jää mätsit. Mikäs siinä, viihdyn sinkkunakin, mutta huvittaa kun sitten naisille sanotaan että laske rimaa. 🤦

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä missä ne sun läskit on ja millainen iho ym . Jos läskit on tisseissä ja pepussa niin varmasti saat ajan kanssa matceja . Ota edustavia kuvia.

Vierailija
2/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä missä ne sun läskit on ja millainen iho ym . Jos läskit on tisseissä ja pepussa niin varmasti saat ajan kanssa matceja . Ota edustavia kuvia.

Kuvat on vähän ongelmallisia. Jos ottaa liian hyviä, niin läskiys ei näy. Haluan että näkyy, koska on karmeeta joutua treffeille ihmisen kanssa, jota inhottaa sun ulkonäkö. Tämänkin jouduin kokemaan, kun oli liian hyviä kuvia eka.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että olet itse swaippaillut niin nirsosti, että näkyy enää jotain urheilijoita.

Minulle ei Keski-Suomessa näy kuin kaljamahaisia miehiä ja kaljuja sohvaperunoita. Olen toki itsekin ylipainoinen joten asia ok, mutta ei nappaa.

Vierailija
4/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös miehiä jotka pitävät lihavista naisista.Kyllä se sieltä löytyy!

Vierailija
5/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin sieltä miehen, kun olin 122-kiloinen ja yli nelikymppinen. Ei ne kaikki nirsoja ole. Toki ihan semmoisia tavallisia keski-ikäisiä ukkoja etsinkin, sai olla kaljamahaa yms, nuorilla voi olla vaikeampaa.

Vierailija
6/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mieheni Tinderistä. Ihan normaalipainon ylärajoilla BMI:n mukaan ollaan, jonkun verran käydään lenkillä yms. Ei urheilla juuri muuten. Kotona tykätään olla ja välillä matkailla.

Vierailija
7/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Helsingissä ja suurin osa miehistä on näitä saliveikkoja tai muuten ihan out of my league. :D Tosi vähän mulla tulee vastaan mitään tavallisia keski-ikäisiä miehiä, joita ihan mielelläni tapaisin. 

ap

Vierailija
8/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paksu perhoseksi

Vierailija
9/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin mullekin tuli se 99+ tykkäystä tyyliin ekoina tunteina kun latasin Tinderin. Kai miehet sit vaan vetää ihan jokaisen oikealle vaikka ei olis yhtään sitä mitä hakee.

ap

Vierailija
10/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian paksu perhoseksi

No sepä! :DD

ap

Vierailija
11/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähiin ne mätsit jää normaaleilla miehilläkin, saati sitten hyvin lihavilla. Kuten itsekin toteat et ole ulkoisesti se haluttavin valtaosalle miehistä, niin ei kai ajatuksissa ole, että vientiä olisi kuin normaalipainoiselle?

Vierailija
12/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähiin ne mätsit jää normaaleilla miehilläkin, saati sitten hyvin lihavilla. Kuten itsekin toteat et ole ulkoisesti se haluttavin valtaosalle miehistä, niin ei kai ajatuksissa ole, että vientiä olisi kuin normaalipainoiselle?

Niinkö mä sanoin?

ap

Vierailija
13/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165/75 ei todellakaan ole "hyvin lihava".

Vierailija
14/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Helsingissä ja suurin osa miehistä on näitä saliveikkoja tai muuten ihan out of my league. :D Tosi vähän mulla tulee vastaan mitään tavallisia keski-ikäisiä miehiä, joita ihan mielelläni tapaisin. 

ap

algoritmit kusee. Itse huvikseni normaalina miehenä selailin pääkaupunkiseudulla ja swipesin kaikki pois, niin 95% naisista oli bmi20 salilla käyviä kauppatieteiden maistereita, jotka harrastaa laskettelua ja purjehdusta(Miljoonan purjeveneellä)

Vierailija
15/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuinka monta sä sitten oikein tarvitset? Etkö voi treffailla yhtä kerrallaan?

Vierailija
16/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

algoritmit kusee. Itse huvikseni normaalina miehenä selailin pääkaupunkiseudulla ja swipesin kaikki pois, niin 95% naisista oli bmi20 salilla käyviä kauppatieteiden maistereita, jotka harrastaa laskettelua ja purjehdusta(Miljoonan purjeveneellä)

Tämä just. Me tavikset ei olla toisten tavisten pakassa edes pohjimmaisina. :DD 

ap

Vierailija
17/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Date24.ee (google translatea käytä ilmaisen testin tekemiseen)

Amoremi.ee (alimmaisena Soomes ja Tallinn)

Sivuilla täysin taviksia.Liittyminen ilmasta.

Vierailija
18/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Date24.ee (google translatea käytä ilmaisen testin tekemiseen)

Amoremi.ee (alimmaisena Soomes ja Tallinn)

Sivuilla täysin taviksia.Liittyminen ilmasta.

Miksi helsinkiläisnainen haluais virolaismiehen?

Vierailija
19/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi pelkät numerot kertoo hyvin vähän, kun sitä voi olla niin erilainen "koostumus".

Toki sanoit, että on vartalokuvia, että se ei pitäisi sitten olla mikään varsinainen yllätys, mutta noin yleisesti ottaen noiden mittojen takaa voi löytyä aika monen mallista kroppaa.

Vierailija
20/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melko pyylevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi