Olen ilmeisesti liian läski Tinderiin. :DD 165/75
Hemmetti kun kaikki miehet muka asuu salilla ja ainoat harrastukset sen lisäksi on juoksu ja kamppailulajit. 😂😂 Mahtavaa. Ei meillä mitään yhteistä oliskaan.
Mulla on ihan kokovartalokuvia profiilissa enkä yritä catfishata ketään ylläriläskeillä, niin vähiin jää mätsit. Mikäs siinä, viihdyn sinkkunakin, mutta huvittaa kun sitten naisille sanotaan että laske rimaa. 🤦
Kommentit (106)
Itse taidan olla liian old school tinderiin. Kovin pinnalliselta kuulostaa. Jaksan vielä uskoa rakkauteen, enkä ymmärrä mitään niiden kirjainsuhteiden päälle.
Yksinäinen tulevaisuus edessä varmaan. Onneksi elämässä on muutakin sisältöä.
Huhhuh oon saman pituinen, mutta paino on 53 kg ja en kyllä itseäni hoikkana pidä, olen tällainen äiti-ihminen, ei olenvartalo hoikassa kunnossa. 75 kg olis todella paljon!
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Itse olen 175 cm ja 60 kg, ja tinderissä melkein 9 000 tykkäystä.
Mitä niillä tykkäyksillä voi ostaa? 🤣
Niiden keräyskö se Tinderin tarkoitus on?! 😳
Voisiko johtua jostain muusta? Mä sain paljon mätsejä ja nyt seurustelen, vaikka painan melkein 100 kg. Oon siis oikeesti iso ja ihmiset varmasti pitää mua selkeästi lihavana, mut en mäkään näytä miltään tosi suurelta jätiltä, joka kiinnittäisi paljoa huomiota vaikka kadulla. Vaatteita saa ihan tavallisesta kaupasta ja töissäkin on pari samankokoista työkaveria, tehdään vuorotöitä mikä kerryttää kiloja helposti.
75 ei ulkonäöltä edes ole kovin kaukana normaalipainoisesta, vaikka onkin vähän pyöreä. Eikö 70-jotain ole suomalaisten naisten mediaanipaino eli ihan tosi yleinen luku? Hoikkaa naista etsivät miehet ehkä pettyy, mut vaikea uskoa ettei löytyisi fiksuja ja mukavia deittailtavia.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on tavaraa rinnoissa, perseessä, reisissä ja huulissa, mutta muuten hoikka, niin saat varmuudella seuraa. Mutta jos sinulla on a-kupin tissit, miehen perse, ja kaikki läski tynnyrimahassa ja leuan alla niin yksin jäät.
Sama se on miehilläkin, yksin jäät.
Öhömn no ei kyllä ole