Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilmeisesti liian läski Tinderiin. :DD 165/75

Vierailija
14.04.2023 |

Hemmetti kun kaikki miehet muka asuu salilla ja ainoat harrastukset sen lisäksi on juoksu ja kamppailulajit. 😂😂 Mahtavaa. Ei meillä mitään yhteistä oliskaan.
Mulla on ihan kokovartalokuvia profiilissa enkä yritä catfishata ketään ylläriläskeillä, niin vähiin jää mätsit. Mikäs siinä, viihdyn sinkkunakin, mutta huvittaa kun sitten naisille sanotaan että laske rimaa. 🤦

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Helsingissä ja suurin osa miehistä on näitä saliveikkoja tai muuten ihan out of my league. :D Tosi vähän mulla tulee vastaan mitään tavallisia keski-ikäisiä miehiä, joita ihan mielelläni tapaisin. 

ap

Ei taida kannattaa etsiä miestä Helsingistä, täällähän on enempi naisia kuin miehiä ja miehistäkin huomattava osa homoseksuaaleja. Katselisin sinkkuna miestä kauempaa.

Öhömn no ei kyllä ole

Vierailija
102/114 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan olla liian old school tinderiin. Kovin pinnalliselta kuulostaa. Jaksan vielä uskoa rakkauteen, enkä ymmärrä mitään niiden kirjainsuhteiden päälle. 

Yksinäinen tulevaisuus edessä varmaan. Onneksi elämässä on muutakin sisältöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh oon saman pituinen, mutta paino on 53 kg ja en kyllä itseäni hoikkana pidä, olen tällainen äiti-ihminen, ei olenvartalo hoikassa kunnossa. 75 kg olis todella paljon!

Vierailija
104/114 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Itse olen 175 cm ja 60 kg, ja tinderissä melkein 9 000 tykkäystä.

Mitä niillä tykkäyksillä voi ostaa? 🤣

Niiden keräyskö se Tinderin tarkoitus on?! 😳

Vierailija
105/114 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko johtua jostain muusta? Mä sain paljon mätsejä ja nyt seurustelen, vaikka painan melkein 100 kg. Oon siis oikeesti iso ja ihmiset varmasti pitää mua selkeästi lihavana, mut en mäkään näytä miltään tosi suurelta jätiltä, joka kiinnittäisi paljoa huomiota vaikka kadulla. Vaatteita saa ihan tavallisesta kaupasta ja töissäkin on pari samankokoista työkaveria, tehdään vuorotöitä mikä kerryttää kiloja helposti.

75 ei ulkonäöltä edes ole kovin kaukana normaalipainoisesta, vaikka onkin vähän pyöreä. Eikö 70-jotain ole suomalaisten naisten mediaanipaino eli ihan tosi yleinen luku? Hoikkaa naista etsivät miehet ehkä pettyy, mut vaikea uskoa ettei löytyisi fiksuja ja mukavia deittailtavia.

Vierailija
106/114 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on tavaraa rinnoissa, perseessä, reisissä ja huulissa, mutta muuten hoikka, niin saat varmuudella seuraa. Mutta jos sinulla on a-kupin tissit, miehen perse, ja kaikki läski tynnyrimahassa ja leuan alla niin yksin jäät.

Sama se on miehilläkin, yksin jäät.

Vierailija
107/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö harrasta ollenkaan liikuntaa, koska ei tuolla painolla pitäisi vielä olla kuin enintään vähän "thicc"? Itse olen aika täsmälleen saman mittainen ja kiloinen, mitat 95-80-103 eli naisellinen tiimalasi, mikään ei riipu eikä roiku, ei ole "rolloja" edessä eikä takana,  ja vatsa on (ainakin ennen syöntiä ;D) litteä. Tietysti mistään kohtaa en ole "laiha", mutta en myöstään mistään hirveän pulskan näköinen, mielestäni on ihan normaalia ja tervettä aikuisella naisella olla esim. reisissä pyöreyttä eikä sieltä tarvitsekaan luut paistaa läpi. Eikä KOSKAAN ole yksikään mies sanonut mitään negatiivista koostani.

Jos sulla nuo kilot keskittyy vatsaan ja tekee lihavan näköiseksi, ei se enää ole (vain) ulkonäköongelma, vaan kertoo epäterveellisistä elämäntavoista, joihin kannattaisi kyllä kiinnittää huomiota ihan oman itsensä takia, ei treffikumppaneiden määrän. Eli jos oikeasti ongelma on et

Eipä se paljoa pelasta, vaikka kehonkoostumus olisikin hyvä rasvanjakautumisen kannalta, jos ylipainoa on reilusti. Toki jos kyseessä on vain muutaman kilon ylipaino, ei asian laita ole niin paha. Kaikista ideaalein rasvanjakautuminenhan on sellaisilla, joiden rasva jakautuu pääosin pyllyyn ja reisiin. Omenavartaloilla on epäedullisin rasvanjakautuminen sisäelinrasvan vuoksi.

Kyllähän se jalkoihin kuitenkin aikamoisen lastin lisää. Ylipaino. Oli se sitten vaikka tisseissä.

Vierailija
108/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuossa nyt noin 15 kiloa liikaa painoa. En itse ainakaan haluaisi treffeille miehen kanssa, jolla noin paljon ylipainoa, joten ymmärrän hyvin, ettei miehetkään halua. 
N45

Vierailija
109/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 155/65, miehiä tulee Tinderissä kuvainnollisesti ovista ja ikkunoista. En ehtisi muuta tehdäkään jos edes murto-osan pyyhkäisisin oikealle, saati aloittaisin keskustelun.

Vierailija
110/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuolla painolla sun "pitää ottaa" joku 100-110 kg mies, jos et edellytä mieheltä enempää timmiyttä kuin itseltäsi. Miten lienee kriteerisi.

Vierailija
111/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele nainen miehille kasvotusten ulkona. Parempi tuuri voi käydä. Ihmiset aina liian "valitsevia" deitti apeissa.

Vierailija
112/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee sen miesten valitsevuuden juurikin nuista kommenteista mitä osa naisista sanoo. Joku sata matchia. No ne miehet jahtaa niitä samoja bikini beibejä siellä apeissa. Tinderit pois ja kasvotusten juttelemaan.

Vierailija
113/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaikki miehet asu saleilla mitä nuita narukäsiä tuolla oven ulkopuolella seurannut. xD joustikki kourassa kasvaneita sienen hakkajia ne on.

Vierailija
114/114 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olethan tosi lihava. 165 cm naisen pitäisi painaa jotain 50-55 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä