Olen ilmeisesti liian läski Tinderiin. :DD 165/75
Hemmetti kun kaikki miehet muka asuu salilla ja ainoat harrastukset sen lisäksi on juoksu ja kamppailulajit. 😂😂 Mahtavaa. Ei meillä mitään yhteistä oliskaan.
Mulla on ihan kokovartalokuvia profiilissa enkä yritä catfishata ketään ylläriläskeillä, niin vähiin jää mätsit. Mikäs siinä, viihdyn sinkkunakin, mutta huvittaa kun sitten naisille sanotaan että laske rimaa. 🤦
Kommentit (106)
Tulee kyllä aikamoiset ulkonäköpaineet Tinderissä. Muutenkin sieltä saa aina vaan pahan mielen. Varmaan sama homma, oli nainen tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Itse olen 175 cm ja 60 kg, ja tinderissä melkein 9 000 tykkäystä.
Ne tykkäykset ei merkkaa yhtään mitään, kun miehet tykkää jokaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin mullekin tuli se 99+ tykkäystä tyyliin ekoina tunteina kun latasin Tinderin. Kai miehet sit vaan vetää ihan jokaisen oikealle vaikka ei olis yhtään sitä mitä hakee.
ap
En tiedä onko osalla joku auto clicker tuolla, mutta itse vaihdoin joskus näyttämään miehiä, että käyn katsomassa minkälaisia profiileja/profiilitekstejä siellä on, siis ns opiskelemassa. No piti sitten vaihtaa oma sukupuoli naiseksi, että ei näytä homomiehiä. Vaihdoin kuvaksi lähikuvan fleecetakista, siinä ei siis näkynyt edes ihoa, biossa oli vain "185/85, en etsi mitään vakavaa tms". Meni noin puolitoista tuntia, että oli tykkäykset 99+ ja tämä alle 100 000 asukkaan kaupungissa kaukana pääkaupunkiseudulta. :'D
Kyllä sieltä fiksujakin löytyy. Tuo salipullistelu on oikeasti sitä, että korkeintaan kerran käyty kolme vuotta sitten ottamassa ne kuvat. Miehet ovat tosi feikkejä siellä, suuri osa. Koita tehdä viikonloppuretki vaikka Kouvolaan, niin tarjonta paranee.
Mittojen puolesta kevyt chubby? Vähän enemmän peppua, "kapeahko" vyötärö ja ihanat b/c -kokoiset tisut niin ai nam kun olisi juuri mun makuuni!!
Kukaan poika/mies ei ole tehnyt minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen :)
T31, 45kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tykkäykset ei merkkaa yhtään mitään, kun miehet tykkää jokaisesta.
Ilmeisesti ap:sta ei, kun ei saa matcheja..
Vierailija kirjoitti:
Mittojen puolesta kevyt chubby? Vähän enemmän peppua, "kapeahko" vyötärö ja ihanat b/c -kokoiset tisut niin ai nam kun olisi juuri mun makuuni!!
Tossa painossa kuppikoko on todennäköisesti joku g/h..
Etkö harrasta ollenkaan liikuntaa, koska ei tuolla painolla pitäisi vielä olla kuin enintään vähän "thicc"? Itse olen aika täsmälleen saman mittainen ja kiloinen, mitat 95-80-103 eli naisellinen tiimalasi, mikään ei riipu eikä roiku, ei ole "rolloja" edessä eikä takana, ja vatsa on (ainakin ennen syöntiä ;D) litteä. Tietysti mistään kohtaa en ole "laiha", mutta en myöstään mistään hirveän pulskan näköinen, mielestäni on ihan normaalia ja tervettä aikuisella naisella olla esim. reisissä pyöreyttä eikä sieltä tarvitsekaan luut paistaa läpi. Eikä KOSKAAN ole yksikään mies sanonut mitään negatiivista koostani.
Jos sulla nuo kilot keskittyy vatsaan ja tekee lihavan näköiseksi, ei se enää ole (vain) ulkonäköongelma, vaan kertoo epäterveellisistä elämäntavoista, joihin kannattaisi kyllä kiinnittää huomiota ihan oman itsensä takia, ei treffikumppaneiden määrän. Eli jos oikeasti ongelma on että jo noilla kiloilla näytät lihavalta, on ongelma kehonkoostumuksessa ja sitä kautta elintavoissa, ei sinänsä kiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL. Mulla on A, en ikinä käytä edes liivejä.
T. se saman mittainen #31
Jos on kerta DD-kuppi, niin rohkeasti vain cleavagea näkyviin tinder-kuviin, niin eiköhän siellä swipeja ala oikealle tulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et tiedä edes kokoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin mullekin tuli se 99+ tykkäystä tyyliin ekoina tunteina kun latasin Tinderin. Kai miehet sit vaan vetää ihan jokaisen oikealle vaikka ei olis yhtään sitä mitä hakee.
ap
En tiedä onko osalla joku auto clicker tuolla, mutta itse vaihdoin joskus näyttämään miehiä, että käyn katsomassa minkälaisia profiileja/profiilitekstejä siellä on, siis ns opiskelemassa. No piti sitten vaihtaa oma sukupuoli naiseksi, että ei näytä homomiehiä. Vaihdoin kuvaksi lähikuvan fleecetakista, siinä ei siis näkynyt edes ihoa, biossa oli vain "185/85, en etsi mitään vakavaa tms". Meni noin puolitoista tuntia, että oli tykkäykset 99+ ja tämä alle 100 000 asukkaan kaupungissa kaukana pääkaupunkiseudulta. :'D
Joo, miehet käyttää selaimessa lisäosia joilla voi automaattisesti swipata oikealle niin paljon kuin swipe-oikeuksia riittää. Teknisesti laiskemmat vain pitävät puhelinta kädessä esim. katsoessa netflixiä, ja pyyhkivät siihen katsomatta kaiken oikealle. Vasta matchit katsotaan läpi, kiinnostaville laitetaan viestiä, varapimuille joku copypaste "heimitenmenee" ja loput jätetään silti sinne roikkumaan jossa voisi naureskella niille kavereiden kanssa tai joskus ottaa baarin jälkeen epätoivop+non jos näistä joku itse viestii ensin.
Ps. jos mietitte miksi naiset eivät aloita keskusteluja tinderissä, niin juuri tämän takia. Mieheltä tullut tykkäys ei merkitse vielä yhtään mitään, koska iso osa miehistä käyttäytyy yllä kuvatulla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla näkyy vaan +99, sen jälkeen ei näytä isompia lukuja. Olen tosin mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et tiedä edes kokoasi.
Kiitos että mansplainaat minulle, 43v naiselle, rintaliivikokoni <3. (Tiedän kokoni, omistan kyllä parit juhlia varten kun pelkkä sloggin toppi ei toimi juhlamekon alla)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt juksaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Date24.ee (google translatea käytä ilmaisen testin tekemiseen)
Amoremi.ee (alimmaisena Soomes ja Tallinn)
Sivuilla täysin taviksia.Liittyminen ilmasta.Miksi helsinkiläisnainen haluais virolaismiehen?
No miksi palstalla aina suositellaan miehille bulgarialaisia ja aasialaisia naisia?
Kai nainenkin saa valita ulkomaalaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla maksullinen versio, jotta näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Date24.ee (google translatea käytä ilmaisen testin tekemiseen)
Amoremi.ee (alimmaisena Soomes ja Tallinn)
Sivuilla täysin taviksia.Liittyminen ilmasta.Miksi helsinkiläisnainen haluais virolaismiehen?
Asuu lähempänä kuin tamperelainen?