Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilmeisesti liian läski Tinderiin. :DD 165/75

Vierailija
14.04.2023 |

Hemmetti kun kaikki miehet muka asuu salilla ja ainoat harrastukset sen lisäksi on juoksu ja kamppailulajit. 😂😂 Mahtavaa. Ei meillä mitään yhteistä oliskaan.
Mulla on ihan kokovartalokuvia profiilissa enkä yritä catfishata ketään ylläriläskeillä, niin vähiin jää mätsit. Mikäs siinä, viihdyn sinkkunakin, mutta huvittaa kun sitten naisille sanotaan että laske rimaa. 🤦

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 48 v, ja pieni, siro ja rintava (DD kupin silinkoni rinnat) fitness kroppa.

Olen myös kiltti, iloinen ja positiivinen nainen. Siro ja pieni (pituus 149 cm)

Miehet kuolaa. Jopa kaupassa ja nussipyäkillä pyydetty treffeille. Baarissa miehet tappelee kuka saa minulle tarjota drinkkiä.

Miehet on pinnallisia. Ulkonäkö jos on kohdillaan, niin menoa kyllä on.

Minä en pidä siitä ulkonäkö meiningistä. Haluan miehen joka katsoo pintaa syvemmälle.

Olen häviäjä. Vedän puoleeni vain pinnallisia miehiä. Olkaa naiset iloisia, kun pintaliitäjät pysyy poissa! Olen teille kateellinen. Saatte parhaat miehet. Minä en.

Vierailija
62/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä että olet itse swaippaillut niin nirsosti, että näkyy enää jotain urheilijoita.

Minulle ei Keski-Suomessa näy kuin kaljamahaisia miehiä ja kaljuja sohvaperunoita. Olen toki itsekin ylipainoinen joten asia ok, mutta ei nappaa.

jämsänkoskella on ainakin yks normi hoikka mies, kalju on mutta söpö 5 kybä ahkera ja älykäs. Ei oo enää minun joten ole hyvä:-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia makuja ja standardeja niin itselleen kuin partnerillekin. Minä esimerkiksi en menisi mihinkään, jos olisin 75 kiloinen, ja olen sinua kymmenen senttiä pidempi.

En myöskään halua pönäkkää miestä. 

Vierailija
64/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni yrittää saada minut Tinderiin, sillä siirryin sinkuksi 30 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Ikää minulla 50 vuotta ja painoakin huomattavasti enemmän kun Ap:lla.

Ai kaameta kun tätä palstaa ja tätäkin keskustelua lukee. Milloin ihmisistä tuli näin ulkonäkökeskeisiä yms. Onko sinkkuina oikeesti vaan salityypit, jotka päivystävät Tinderissä odottaen aina vaan kauniimpaa/komeampaa kumppania. Uskollinen ja onnellinen olin 30 vuotta (liiankin), erottu ei minun tahdosta. Ikävä niitä nuoruuden bileitä, joissa tapasi mukavia ihmisiä livenä. Eihän tuollaista Tinder maailmaa uskalla edes lähestyä tällainen lihava tavis 🤣

Mies siis vaan kyllästyi läskeihisi.

Jos syy oli siinä niin sitten sai mennäkin.

Joku tuolla aiemmin kirjoitti, että 50 v:nä löytää vain päihde- tai mielenterveysongelmaisia niin pakko myöntää, että mieheni sairastui masennukseen ja kuukausia seisoin rinnalla ja rakastin. Mies kuitenkin lopulta muutti pois.

En minä usko, että pystyn ikinä ketään enää rakastamaan, enkä ainakaan halua muuttaa enää yhteen, mutta olisi sitä seuraa, läheisyyttä ja s e k s i ä saada + antaa.

Kun jo yksi mies on kyllästynyt laardeihisi, niin turha sun on odottaa, että joku toinen ottaisi ne ilomielin vastaan. Minä en edes ymmärrä miten joku saa vehkeen seisomaan lihavan naisen kanssa. Itse en kykenisi, kun olen tottunut hyväkroppaisiin.

Vierailija
65/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/75 naisen objektiivinen vastine on 175cm mies 30% rasvoilla.

Vierailija
66/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tinder onkin luotu satunnaisen seuran löytymiseen, ei parisuhteen etsimiseen

Vierailija
67/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia makuja ja standardeja niin itselleen kuin partnerillekin. Minä esimerkiksi en menisi mihinkään, jos olisin 75 kiloinen, ja olen sinua kymmenen senttiä pidempi.

En myöskään halua pönäkkää miestä. 

Minä taas en menisi minnekään jos olisin täysin lauta.

Vierailija
68/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysläskit 🤣😅😂🤣😅😂🤣

Vierailija
69/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus: mies ottaa aina mielummin sairaalloisen alipainosen kuin lievästi ylipainosen naisen. Ja en keksi tätä päästä: tästä on tehty ihan tutkimuksia. Miesten mielestä nainen on viehättävimmillään painoindeksissä 16, joka on merkittävä alipaino, erittäin lähellä sairaalloista alipainoa. Vahingoittaen hedelmällisyyttä ja sisäelimiä.

En todellakaan ottaisi. Oma preferenssi on vahva nainen, jolla BMI 25-30.

Vierailija
70/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm / 75 kg voi olla ihan kaamean näköinen vartalo, tai erittäin seksikäs vartalo. Kaikki riippuu siitä mihin rasva on kehossa varastoitunut.

165/75 kokispullon muotoinen vartalo varmasti herättää kiinnostusta monessa sporttisessakin miehessä. 165/75 pallon muotoinen omenakroppa sen sijaan ei.

Vierailija
71/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus: mies ottaa aina mielummin sairaalloisen alipainosen kuin lievästi ylipainosen naisen. Ja en keksi tätä päästä: tästä on tehty ihan tutkimuksia. Miesten mielestä nainen on viehättävimmillään painoindeksissä 16, joka on merkittävä alipaino, erittäin lähellä sairaalloista alipainoa. Vahingoittaen hedelmällisyyttä ja sisäelimiä.

Olen mies ja täysin eri mieltä: alipainoinen nainen on valtava turn off minulle. Valitsisin joka kerta lievästi ylipainoisen naisen lievästi alipainoisen sijaan.

Vierailija
72/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin mullekin tuli se 99+ tykkäystä tyyliin ekoina tunteina kun latasin Tinderin. Kai miehet sit vaan vetää ihan jokaisen oikealle vaikka ei olis yhtään sitä mitä hakee.

ap

Sanot itse että sulle tuli yli 100 tykkäystä vain muutamassa tunnissa. Sanoit myös että saat vain vähän mätsejä.

Eikö nämä kaksi asiaa ole ristiriidassa keskenään? Miten voit valittaa matchien puutteesta, kun saat samaan aikaan satoja tykkäyksiä? En ymmärrä....

Vierailija
73/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään, että miesten hokema "jokainen nainen saa tuhansittain miehiä Tinderistä, tarvitsee vain valita parhaat päältä" on IHAN TÄYTTÄ PASKAA!

Vierailija
74/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta ei kiitos, näin lähes täyden kympin mies ei voi tuollaista ottaa.

Vierailija
75/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap. Oikea mies ihastuu sinuun kokonaisena ihmisenä. Sinun viesteissäsi näkyy iloinen ja mukava luonne. Vaikutat mutkattomalta ihmiseltä. Monet miehet tykkäävät naisista joilla on elämänilo ja huumori kohdillaan. :)

Vierailija
76/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitti ilmoituksiin pitäisi lisätä paino sekä pituus niin ehkä silloin mätsejä syntyisi enemmän? Nyt ainakin kannattaa vältellä niitä naisia joilla on vain kuvia naamastaan koska ne on usein niitä pullukoita. 

Vierailija
77/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deitti ilmoituksiin pitäisi lisätä paino sekä pituus niin ehkä silloin mätsejä syntyisi enemmän? Nyt ainakin kannattaa vältellä niitä naisia joilla on vain kuvia naamastaan koska ne on usein niitä pullukoita. 

Täsmentäisin tuota sen verran, että omasta kokemuksesta sanoisin että kannattaa vältellä niitä naisia joilla on pelkästään kuvia naamastaan, jos ne kuvat on kaikki otettu yläviistosta.

Olen mennyt tuohon huijaukseen pari kertaa, never again.

Vierailija
78/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP et voi laskea rimaa ja ottaa naapurinpoika tyyppistä miestä? Miksi vaadit jotain 5/5 panomiestä Tinderistä?

M42

Vierailija
79/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
80/106 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Helsingissä ja suurin osa miehistä on näitä saliveikkoja tai muuten ihan out of my league. :D Tosi vähän mulla tulee vastaan mitään tavallisia keski-ikäisiä miehiä, joita ihan mielelläni tapaisin. 

ap

Ei taida kannattaa etsiä miestä Helsingistä, täällähän on enempi naisia kuin miehiä ja miehistäkin huomattava osa homoseksuaaleja. Katselisin sinkkuna miestä kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi