Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ilmeisesti liian läski Tinderiin. :DD 165/75

Vierailija
14.04.2023 |

Hemmetti kun kaikki miehet muka asuu salilla ja ainoat harrastukset sen lisäksi on juoksu ja kamppailulajit. 😂😂 Mahtavaa. Ei meillä mitään yhteistä oliskaan.
Mulla on ihan kokovartalokuvia profiilissa enkä yritä catfishata ketään ylläriläskeillä, niin vähiin jää mätsit. Mikäs siinä, viihdyn sinkkunakin, mutta huvittaa kun sitten naisille sanotaan että laske rimaa. 🤦

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Itse olen 175 cm ja 60 kg, ja tinderissä melkein 9 000 tykkäystä.

Mulla näkyy vaan +99, sen jälkeen ei näytä isompia lukuja. Olen tosin mies?

Nyt juksaat

En juksaa mutta mätsejä just tällä hetkellä nolla. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

Vierailija
42/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne näkee, jos maksaa Tinder Goldin (vaimikäsenytoli).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt juksaat

En juksaa mutta mätsejä just tällä hetkellä nolla. Kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

No eihän se kohtaa, kun 80 % käyttäjistä on miehiä.

Vierailija
44/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin oli vientiä lähes noilla samoilla mitoilla.

Vierailija
45/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni yrittää saada minut Tinderiin, sillä siirryin sinkuksi 30 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Ikää minulla 50 vuotta ja painoakin huomattavasti enemmän kun Ap:lla.

Ai kaameta kun tätä palstaa ja tätäkin keskustelua lukee. Milloin ihmisistä tuli näin ulkonäkökeskeisiä yms. Onko sinkkuina oikeesti vaan salityypit, jotka päivystävät Tinderissä odottaen aina vaan kauniimpaa/komeampaa kumppania. Uskollinen ja onnellinen olin 30 vuotta (liiankin), erottu ei minun tahdosta. Ikävä niitä nuoruuden bileitä, joissa tapasi mukavia ihmisiä livenä. Eihän tuollaista Tinder maailmaa uskalla edes lähestyä tällainen lihava tavis 🤣

Vierailija
46/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni yrittää saada minut Tinderiin, sillä siirryin sinkuksi 30 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Ikää minulla 50 vuotta ja painoakin huomattavasti enemmän kun Ap:lla.

Ai kaameta kun tätä palstaa ja tätäkin keskustelua lukee. Milloin ihmisistä tuli näin ulkonäkökeskeisiä yms. Onko sinkkuina oikeesti vaan salityypit, jotka päivystävät Tinderissä odottaen aina vaan kauniimpaa/komeampaa kumppania. Uskollinen ja onnellinen olin 30 vuotta (liiankin), erottu ei minun tahdosta. Ikävä niitä nuoruuden bileitä, joissa tapasi mukavia ihmisiä livenä. Eihän tuollaista Tinder maailmaa uskalla edes lähestyä tällainen lihava tavis 🤣

Tinderistä putoaa aika usein kaikki muut pois, paitsi salityypit, koska kenenkään muun ei ole Tinderissä hyötyä olla. Jos sinulla ei ole miehenä näyttää valokuvassa pientä rasvaprosenttia ja täydellistä hiusrajaa, niin Tinder on aivan turha.

Vierailija
47/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta minulla ei ole ikinä ole ollut noilla mitoilla vaikeuksia saada miehiä... Ihan siis kunnon pitkiä suhteitakin ollut muutama ja nyt olen ollut 6 vuotta naimisissa. Miehet olleet ihan komeita, urheilullisiakin.

Vierailija
48/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lihavana 50-vuotiaana taviksena se maailma ei tule olemaan helppo. Haasteesi tulee olemaan ennen kaikkea ikäistesi miesten päihde- ja mielenterveysongelmat. Et tule löytämään minkäänlaista laatua Tinderistä, eikä välttämättä sinkkumarkkinoilta ylipäätään. Mutta jos olet valmis katsomaan miehen virheitä sormien läpi, eikä tasovaatimus ole hirvittävän korkealla, niin ei sinulla pitäisi suurempia ongelmia olla.

Netin kautta on aika turha etsiä kumppania 50-vuotiaana. Paljon tulee vastaan mt-ongelmaisia, alkoholisteja, pers.häiriöisiä. On todella hyvä tuuri jos sitä kautta löytyy, ja siten, että synkkaa molemmin puolin. Itse heitin hanskat tiskiin jo.

35+ ikäisenä voi hyvin heittää hanskat tiskiin ja antaa kumppanin tulla vastaan, jos on tullakseen. Jokaisen deittailumaailmaan iäkkään (+35) olisi hyvä keksiä elämäänsä ensisijaisesti muuta sisältöä.

Vierailija
49/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä putoaa aika usein kaikki muut pois, paitsi salityypit, koska kenenkään muun ei ole Tinderissä hyötyä olla. Jos sinulla ei ole miehenä näyttää valokuvassa pientä rasvaprosenttia ja täydellistä hiusrajaa, niin Tinder on aivan turha.

Tässäkin ketjussa kaivataan just niitä tavallisia miehiä Tinderiin. Salijonnet pitäis voida jotenkin karsia kokonaan pakastaan.

Vierailija
50/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks äijien pitäs huolii mikä tahansa? ei vaan kaikki kehopositiviset jaksa innostaa, sit vielä pitäs alkaa seukata, hei ei vaan ruma ei kertakaikkiaan herätä mitään himoja ja myös inhottavat ärisevät paasaajat kyllä kannattais katsoo peiliin miksi mätsei tuu.

sit tää joil on jonkun muun kuva, luuletteko ettei kukaan osaa kuvahakuu??

jostain syystä markkinat on muilla kuin alustoilla kuin tindertillä, niissäkin haetaan lähinnä yö seuraa nykysin, saako miestä, paljonko sulla rahaa, onko oma auto...

Vierailija
51/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittojen puolesta kevyt chubby? Vähän enemmän peppua, "kapeahko" vyötärö ja ihanat b/c -kokoiset tisut niin ai nam kun olisi juuri mun makuuni!! 

Täällä on mitoiltaan ihanne-naisesi. Mutta koska typeryytesi on sietämätön, ei jatkoon. Ehkä kelpaisit yhden illan ratoksi, jos olet vaiti. Ja jos sinulla on hartioissa leveyttä ja ....alhaalla tietty paksuus ja pituutta riittävästi.

Palstalla huomaa miten raukkamaisesti naiset käyttäytyvät, kunhan eivät joudu siitä vastuuseen. Hyökkäävät aina henkilöön, eivät argumenttiin.

Vierailija
52/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kelpuuta 165cm  ja 90 kg miestä?

Vierailija
53/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin mullekin tuli se 99+ tykkäystä tyyliin ekoina tunteina kun latasin Tinderin. Kai miehet sit vaan vetää ihan jokaisen oikealle vaikka ei olis yhtään sitä mitä hakee.

ap

Olis myös kiinnostavaa tietää mimmoiset pyyhkii oikealle kun niitä mätsejä ei tule.

Ehkä jotain ulkomaalaisia

Samassa veneessä.

Vierailija
54/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla nätti, mutta luonne on kyllä /c:stä

Vierailija
55/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi laihduttaa vähän?

Mä olin 70 kiloinen viimeisilläni raskaana ja olin kyllä melkoisen paksu.

Vierailija
56/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on 1 tykkäys, kai se näin miehenä on jo saavutus.

Vierailija
57/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähiin ne mätsit jää normaaleilla miehilläkin, saati sitten hyvin lihavilla. Kuten itsekin toteat et ole ulkoisesti se haluttavin valtaosalle miehistä, niin ei kai ajatuksissa ole, että vientiä olisi kuin normaalipainoiselle?

165/75 ei todellakaan ole "hyvin lihava".

Mietipä uudestaan. Tuolla on tasan 20kg liikaa.

Vierailija
58/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan tuo on, laihduta.

M33

Vierailija
59/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut Tinderissä tuon verran tykkäyksiä ainoastaan silloin, kun laitoin amerikkalaisen mallimiehen kuvan Tinderiin testimielessä. Turkulaiset naiset olisivat todella olleet Johnin, 26, perään, eivätkä edes kyseenalaistaneet miehen aitoutta. Suoria ehdotuksia tuli yhden illan aikana ainakin kymmenen.

Vierailija
60/106 |
14.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis vaan kyllästyi läskeihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme