Olen ilmeisesti liian läski Tinderiin. :DD 165/75
Hemmetti kun kaikki miehet muka asuu salilla ja ainoat harrastukset sen lisäksi on juoksu ja kamppailulajit. 😂😂 Mahtavaa. Ei meillä mitään yhteistä oliskaan.
Mulla on ihan kokovartalokuvia profiilissa enkä yritä catfishata ketään ylläriläskeillä, niin vähiin jää mätsit. Mikäs siinä, viihdyn sinkkunakin, mutta huvittaa kun sitten naisille sanotaan että laske rimaa. 🤦
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähiin ne mätsit jää normaaleilla miehilläkin, saati sitten hyvin lihavilla. Kuten itsekin toteat et ole ulkoisesti se haluttavin valtaosalle miehistä, niin ei kai ajatuksissa ole, että vientiä olisi kuin normaalipainoiselle?
165/75 ei todellakaan ole "hyvin lihava".
Mietipä uudestaan. Tuolla on tasan 20kg liikaa.
Millä matematiikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin mullekin tuli se 99+ tykkäystä tyyliin ekoina tunteina kun latasin Tinderin. Kai miehet sit vaan vetää ihan jokaisen oikealle vaikka ei olis yhtään sitä mitä hakee.
ap
Sanot itse että sulle tuli yli 100 tykkäystä vain muutamassa tunnissa. Sanoit myös että saat vain vähän mätsejä.
Eikö nämä kaksi asiaa ole ristiriidassa keskenään? Miten voit valittaa matchien puutteesta, kun saat samaan aikaan satoja tykkäyksiä? En ymmärrä....
Jos menen Tinderiin ja minusta tykkää 100 miestä, joista yksikään ei kiinnosta minua, niin mistä ihmeestä niitä matcheja tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni yrittää saada minut Tinderiin, sillä siirryin sinkuksi 30 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Ikää minulla 50 vuotta ja painoakin huomattavasti enemmän kun Ap:lla.
Ai kaameta kun tätä palstaa ja tätäkin keskustelua lukee. Milloin ihmisistä tuli näin ulkonäkökeskeisiä yms. Onko sinkkuina oikeesti vaan salityypit, jotka päivystävät Tinderissä odottaen aina vaan kauniimpaa/komeampaa kumppania. Uskollinen ja onnellinen olin 30 vuotta (liiankin), erottu ei minun tahdosta. Ikävä niitä nuoruuden bileitä, joissa tapasi mukavia ihmisiä livenä. Eihän tuollaista Tinder maailmaa uskalla edes lähestyä tällainen lihava tavis 🤣Tinderistä putoaa aika usein kaikki muut pois, paitsi salityypit, koska kenenkään muun ei ole Tinderissä hyötyä olla. Jos sinulla ei ole miehenä näyttää valokuvassa pientä rasvaprosenttia ja täydellistä hiusrajaa, niin Tinder on aivan turha.
Hiusrajamies ei taas edes lukenut avausta. Jos olisi lukenut, niin olisi tajunnut että esimerkiksi ap nimenomaan etsii muuta kuin salityyppiä. Mutta ei, sairas pälli vaan vouhottaa omiaan.
Hiusrajamies puhuu faktaa. Miksi se haittaa teitä naisia+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni yrittää saada minut Tinderiin, sillä siirryin sinkuksi 30 vuotta kestäneen suhteen jälkeen. Ikää minulla 50 vuotta ja painoakin huomattavasti enemmän kun Ap:lla.
Ai kaameta kun tätä palstaa ja tätäkin keskustelua lukee. Milloin ihmisistä tuli näin ulkonäkökeskeisiä yms. Onko sinkkuina oikeesti vaan salityypit, jotka päivystävät Tinderissä odottaen aina vaan kauniimpaa/komeampaa kumppania. Uskollinen ja onnellinen olin 30 vuotta (liiankin), erottu ei minun tahdosta. Ikävä niitä nuoruuden bileitä, joissa tapasi mukavia ihmisiä livenä. Eihän tuollaista Tinder maailmaa uskalla edes lähestyä tällainen lihava tavis 🤣Tinderistä putoaa aika usein kaikki muut pois, paitsi salityypit, koska kenenkään muun ei ole Tinderissä hyötyä olla. Jos sinulla ei ole miehenä näyttää valokuvassa pientä rasvaprosenttia ja täydellistä hiusrajaa, niin Tinder on aivan turha.
Hiusrajamies ei taas edes lukenut avausta. Jos olisi lukenut, niin olisi tajunnut että esimerkiksi ap nimenomaan etsii muuta kuin salityyppiä. Mutta ei, sairas pälli vaan vouhottaa omiaan.
Hiusrajamies: "Kenenkään muun kuin salityypin ei kannata olla Tinderissä", VAIKKA
AP: Etsin miestä, joka ei ole salityyppi.
Ei Tinderissä ole mitään "liian läskejä". Joitain ei-läskejä se varsin viehättää, jos joku on oikeasti "läski", tai itsensä sellaiseksi kokee. Tai ovat itse "läskejä" ja haluavat itselleen sopivaa läskimatchiä eli saman painoindeksiin ja kokoluokkaan kuuluvaa.
Olkaa nyt jumankekka ylpeitä läskeistänne tai niiden puutteesta. Ihan varmasti löytyy se sopiva :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiusrajamies: "Kenenkään muun kuin salityypin ei kannata olla Tinderissä", VAIKKA
AP: Etsin miestä, joka ei ole salityyppi.
No AP selvästi valehtelee. Etsii todellisuudessa pitkää ja komeaa salityyppiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin mullekin tuli se 99+ tykkäystä tyyliin ekoina tunteina kun latasin Tinderin. Kai miehet sit vaan vetää ihan jokaisen oikealle vaikka ei olis yhtään sitä mitä hakee.
ap
En tiedä onko osalla joku auto clicker tuolla, mutta itse vaihdoin joskus näyttämään miehiä, että käyn katsomassa minkälaisia profiileja/profiilitekstejä siellä on, siis ns opiskelemassa. No piti sitten vaihtaa oma sukupuoli naiseksi, että ei näytä homomiehiä. Vaihdoin kuvaksi lähikuvan fleecetakista, siinä ei siis näkynyt edes ihoa, biossa oli vain "185/85, en etsi mitään vakavaa tms". Meni noin puolitoista tuntia, että oli tykkäykset 99+ ja tämä alle 100 000 asukkaan kaupungissa kaukana pääkaupunkiseudulta. :'D
Joo, miehet käyttää selaimessa lisäosia joilla voi automaattisesti swipata oikealle niin paljon kuin swipe-oikeuksia riittää. Teknisesti laiskemmat vain pitävät puhelinta kädessä esim. katsoessa netflixiä, ja pyyhkivät siihen katsomatta kaiken oikealle. Vasta matchit katsotaan läpi, kiinnostaville laitetaan viestiä, varapimuille joku copypaste "heimitenmenee" ja loput jätetään silti sinne roikkumaan jossa voisi naureskella niille kavereiden kanssa tai joskus ottaa baarin jälkeen epätoivop+non jos näistä joku itse viestii ensin.
Ps. jos mietitte miksi naiset eivät aloita keskusteluja tinderissä, niin juuri tämän takia. Mieheltä tullut tykkäys ei merkitse vielä yhtään mitään, koska iso osa miehistä käyttäytyy yllä kuvatulla tavalla.
Jos asenne on tuo, että aloituksiin ei vastata koska on katkeroiduttu tinderimiehiin, niin mitä siellä sitten ylipäänsä hengailee?
Olet. Ätini on 166cm/90kg eli 15kg sinua enemmän ja voin kuvitella miltä näytät.
Ei siinä sillai mitään pahaa ole mutta varmaan vähentää mahdollisuuksia tiettyjen ihmisten kanssa.
- 175cm/60kg ja treenattu, 31v nainen
Aika mielenkiintoista mä oon 47v, 173cm pitkä ja painan n. 106 kg eli olen ihan reilusti ylipainoinen. Vartalon malli on kurvikas, on iso peppu, pyöreät reidet ja kapea vyötärö, tissit ei ole erityisen suuret mutta terhakasti pystyssä. Mahassa on kyllä läskiä ihan näkyvästi. Vaatekoko on XXL.
Mulla on Tinderissä ollut niin paljon vientiä että rumia ja tyhmiä saa törkkiä kauemmas. Uusia tykkäyksiä tulee joka päivä yli 100. Toki suurin osa noista on seksin perässä mutta kyllä siellä ihan oikeaa suhdetta etsiviäkin on. Mulla on ikähaarukka 25-55v ja miestä on joka lähtöön. Niitä timmejä salilla kävijöitä itse asiassa hämmentävän iso osa.
Vierailija kirjoitti:
165/75 naisen objektiivinen vastine on 175cm mies 30% rasvoilla.
Miehellä 30% rasvoilla on b-kupin miesbosat
Ihan terve norminainen? Täällä ulisee vain nuo hanskaan vetävät luuseritrollit, osa esiintyy naisinakin jotka kannattaa ignoorata kuten heille tehdään elävässäkin elämässä (naisviha näkyy livenä naamasta vaikka nämä ulinaukot eivät sitä tahdo uskoa). Kokonaisuus ratkaisee ja tsemppiä ap tinderiin!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Tinderissä ollut niin paljon vientiä että rumia ja tyhmiä saa törkkiä kauemmas. Niitä timmejä salilla kävijöitä itse asiassa hämmentävän iso osa.
Kauniita paksuja on joskus mukava panna, mikäli kurvit on oikeissa paikoissa. Mutta ei heitä kavereille tai muillekaan esitellä, kunhan pannaan vaan.
No olethan sinä lihava, turha siitä on muille kiukustua. Sama kun suuttuisi kun joku sanoo, että Maa kiertää Aurinkoa.
Olen sporttinen mies, pituutta 183cm ja paino 75kg. Olisi outoa seurustella samanpainoisen naisen kanssa.
M38
Jos sinulla on tavaraa rinnoissa, perseessä, reisissä ja huulissa, mutta muuten hoikka, niin saat varmuudella seuraa. Mutta jos sinulla on a-kupin tissit, miehen perse, ja kaikki läski tynnyrimahassa ja leuan alla niin yksin jäät.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta ei kiitos, näin lähes täyden kympin mies ei voi tuollaista ottaa.
En ottais ketään, joka pitää itteään kymppinä
Vierailija kirjoitti:
Deitti ilmoituksiin pitäisi lisätä paino sekä pituus niin ehkä silloin mätsejä syntyisi enemmän? Nyt ainakin kannattaa vältellä niitä naisia joilla on vain kuvia naamastaan koska ne on usein niitä pullukoita.
No minä olen laiha ja laitoin lähinnä selfieitä. Kerran muuten laitoin vartalokuvan ja minulle sanottiin jotain vihjaava et kiinnostaaks mua yhdenillan jutut ku mulla on semmonen kuvan 😒.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deitti ilmoituksiin pitäisi lisätä paino sekä pituus niin ehkä silloin mätsejä syntyisi enemmän? Nyt ainakin kannattaa vältellä niitä naisia joilla on vain kuvia naamastaan koska ne on usein niitä pullukoita.
Täsmentäisin tuota sen verran, että omasta kokemuksesta sanoisin että kannattaa vältellä niitä naisia joilla on pelkästään kuvia naamastaan, jos ne kuvat on kaikki otettu yläviistosta.
Olen mennyt tuohon huijaukseen pari kertaa, never again.
No missaatte sitten ihan hoikkiakin naisia siinä kikkaillessa, mutta ihan hyvä varmaan et meni ohi jos ulkonäkö on tärkein kriteeri
up