Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen löytäminen on vaikeaa ja pohdittuani asiaa syiden täytyy johtua ammatistani

Vierailija
13.04.2023 |

Olen ollut sinkkuna yli kymmenen vuotta tahtomattani. Aktiivinen olen ollut, en pelaa pelejä, olen aikuinen ja kerron sopivalla hetkellä mitä haluan ja mitä vastapuoli saa kaikki kuitenkin tuloksetta. Liian hyökkäävä justiina en ole ja pinnallinen en ole mutta kun kuitenkin kysytte niin olen luonnollinen ja hoikka, meikkaan ja pukeudun siististi, urheilen ja harrastan vapaa-ajalla. Pohdittuani asiaa syyt sinkkuudelle täytyvät löytyä ammatistani ja intohimoisesta harrastuksesta. Olen kirurgi ja harrastan intohimoisesti kalastusta ja sanottakoon, että jätkämäinen nainen en ole, vaikka kalastus vaatiikin tietyt vermeet ja asusteet. Treffeillä eräs mies epäili kalastusreissujani, joita teen yksin että porukalla ja oli varma, että petän jossain kohtaa kun kaipaan niin kovasti Norjaan. En petä, en ole pettäjä.. Toisen ja kolmannen treffaamani miehen kasvot valahtivat vitivalkoseksi kerrottuani ammatin ja toinen möläytti verisen kirurgin olevan liikaa. En enää jaksa pitäkää tunkkinne.

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asianajajayrittäjä ja sinkkuna noin 8 vuotta. Varmuudella voin sanoa, että sinkkuuteni johtuu pitkälti työstäni, sillä olen lähes kaiken "vapaa-ajan" töissä ja monesti puheet menee johonkin juridiseen juttuun... En myöskään jaksa olla vapaalla kovinkaan aktiivinen miesrintamalla, sillä on luksusta, kun ei tarvi tehdä töitä.

En usko kuitenkaan, että miehiä niinkään ammattini karkoittaa, vaan ammatin mukana tuleva ns. asianajaja -identiteetti ja vapaa-ajan vähyys.

Kyllähän se on vaikea löytää yhteistä jos toisen mielenkiinto on jossain noin valtavirrasta erillään olevassa asiassa. Voisitko mahdollisesti kiinnostua myös jostain muusta, vaikka jostain harrastuksesta? Veikkaisin että ainoastaan juristimies on kiinnostunut tosiaan tuosta aihepiiristä?

Vierailija
62/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen itsekin kirjoitti:

Tyhmää. Miksi se asetelma ei joskus voisi olla niin, että mies on vaikka ns. perusduunari ja nainen korkeammin koulutettu. Meilläkö ei länsimaissa ole kastijärjestelmää(?) Hiukan haiskahtaa siltä...

Yleensä tuo asetelma ei toimi siksi kun korkeasti koulutettu on godtier akateeminen, jolloin perusduunarit ovat kuin alkeellisia ameeboja, joiden kanssa olisi eettisesti väärin olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoon niin paska läppä, että miehiä muka kiinnostaisi naisen ammatti. Totuus on, että sinä korkeasti koulutettuna naisena etsit kuuta taivaalta. Tavallinen mies ei kelpaa.

Mikä/millainen on tavallinen mies?

Vierailija
64/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kirurgi ei huoli puolisokseen tavallista duunaria. Kyllä se samantasoinen kumppani löydetään yleensä jo opiskeluaikoina. Niissä piireissä ollaan statuksesta tarkkoina.

Vierailija
65/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista miestä ap etsii?

Vierailija
66/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asianajajayrittäjä ja sinkkuna noin 8 vuotta. Varmuudella voin sanoa, että sinkkuuteni johtuu pitkälti työstäni, sillä olen lähes kaiken "vapaa-ajan" töissä ja monesti puheet menee johonkin juridiseen juttuun... En myöskään jaksa olla vapaalla kovinkaan aktiivinen miesrintamalla, sillä on luksusta, kun ei tarvi tehdä töitä.

En usko kuitenkaan, että miehiä niinkään ammattini karkoittaa, vaan ammatin mukana tuleva ns. asianajaja -identiteetti ja vapaa-ajan vähyys.

Kyllähän se on vaikea löytää yhteistä jos toisen mielenkiinto on jossain noin valtavirrasta erillään olevassa asiassa. Voisitko mahdollisesti kiinnostua myös jostain muusta, vaikka jostain harrastuksesta? Veikkaisin että ainoastaan juristimies on kiinnostunut tosiaan tuosta aihepiiristä?

No tämäkään ei oikein auta asiaa, sillä harrastukseni on ratsastus ja aika harva mies ratsastaa tai on innostunut hevosista :D 

Mutta nyt muuttamassa meren rannalle, niin jospa löytyisi vaikka kesälle ranta- tai lenkkeilyseuraa...

asianajajayrittäjä

Vierailija
67/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi vähän vanhempi ja kypsempi mies.

Vierailija
68/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi sinkkuuteesi: miehet eivät kiinnosta sinua tarpeeksi.

Jos kiinnostaisi, et olisi kalastamassa kaloja, vaan miehiä.

Jos kalastelisi miehiä samanlailla kuin kaloja, niin miten se toimisi?

Eikös pidä ainakin olla syötti, joka houkuttelee kalat apajille.

Pitää myös olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Mitä muuta?

Vierailija
69/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämäkään ei oikein auta asiaa, sillä harrastukseni on ratsastus ja aika harva mies ratsastaa tai on innostunut hevosista :D 

Mutta nyt muuttamassa meren rannalle, niin jospa löytyisi vaikka kesälle ranta- tai lenkkeilyseuraa...

asianajajayrittäjä

Niin, no jos nimi on Rainer tai Allan niin sitten saattaa ollakin :D

Vierailija
70/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Väliäkö sillä mikä ammatti naisella on mutta  Tuskin naisia kiinnostaa kalastusta harrastava mies. Naisia ei saa mitenkään kalaan mukaan. Mielummin ne istuu siellä sohvan nurkassa lämpimän viltin alla. Kalassa voi olla kylmää ja sateista  ja kun kalaa ei tule niin nainen kyllästyy melko pian. Oon tässä keväälläkin nyt käynyt siikaa onkimassa meren rannalla monta kertaa viikosa. Usein 7-8 tuntia siinä menee aikaa, ei nainen jaksaisi istua meren rannalla niin kauaa.

Mulla on kalastava mies. Kerran aikanaan käytiin Norjassa ja nykyään ollaan Jäämeren rannoilla joka kesä ja koko kesä, eivät haittaa tuulet tai sateet. Työnteko on kyllä aina ollut lähinnä välttämätön paha ja vienyt aikaa harrastuksista, en tiedä mistä kirurgi repii lisää tunteja vuorokauteen harrastaakseen, ellei sitten tee vajaita viikkoja.

Pointti on samanhenkisen seuran löytämisessä. Eivät ne sohva- ja viltti -ihmiset tule koskaan nauttimaan ulkoilmasta siinä määrin kuin puskajussi tai siikaonkija, sulla on ollut vääränlaista seuraa.

Vierailija
71/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi sinkkuuteesi: miehet eivät kiinnosta sinua tarpeeksi.

Jos kiinnostaisi, et olisi kalastamassa kaloja, vaan miehiä.

Jos kalastelisi miehiä samanlailla kuin kaloja, niin miten se toimisi?

Eikös pidä ainakin olla syötti, joka houkuttelee kalat apajille.

Pitää myös olla oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Mitä muuta?

Wanha klassikko tuopin kyljestä: Ole alasti, tuo olutta. Vakavasti puhuen pitää vain olla tosiaan sopivassa paikassa ja oikeasti avoimin mielin ja haku päällä, jos ei ole niin ei takuulla tärppää nykyaikana.

Vierailija
72/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi taso ei ap viittaa kyllä kirurgin ammattiin...

Vierailija
73/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ap tarvitse miestä, vaan puolison. Todennäköisesti löytäisit sinulle sopivan puolison, kun vaihtaisit näkökulmaa. Lopeta miehen etsiminen ja laajenna hakua naisiin. Saisit ihan rauhassa harrastaa edelleen perhokalastusta eikä puolisosi pyörtyisi kauhusta joka kerta, kun sukistasi löytyy verta työpäivän päätteeksi.

Vierailija
74/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet ihmisiä joka päivä. On kyllä ihme, ettet pariudu. Hieno ammatti nin luulisi joku esim. Töistä kiinnostuvan sinusta.

Vierailija
75/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asianajajayrittäjä

Kuulostaa niin tutulta että on pakko kysyä uteliaisuudesta, oletko mahdollisesti sama asianajaja jolla oli täällä ehkä puoli vuotta sitten ketju sairastumisesta joka poistettiin jostain syystä? Jos olet, niin ilmeisesti kaikki meni hyvin? Jäi vain ketju mieleen.

Vierailija
76/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkää menestyneitä naisia, koska menestyneet naiset eivät arvosta kuin supermenestyneitä miehiä.

Ei se välttämättä pelkoa ole, vaan realismia. Kuinka todennäköistä on, että kirurginainen perustaisi perheen miehen kanssa, jos mies ei ole sosioekonomisesti vähintään samalla tasolla?

No ihan realistisen todennäköistä.

Olen itse naisjohtaja, ylintä johtoa, tienaan 2,5 x enemmän kuin mieheni (joka hänkin on tosin akteemisesti koulutettu).

Ei mitään ongelmaa. Perhe on, lapsia on, mies tottakai hoitaa enemmän lapsiin liittyviä asioita (mun työ on enemmän reissaamista, neuvottelua, esiintymistä, vaikeampi olla pois).

Perhe on YHTEISYRITYS. Siinä ei lasketa että kuka tienaa mitä. Vaan yhdessä yritetään sopia kuka hoitaa mitäkin ja hoitaa lasten sairastelut, oikomishoidot, harrastukset ja ties mitä

Vierailija
77/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mulla hyväpalkkainen nainen. Jäisin koti-isäksi lasten kanssa ja aina olisi perunat pehmoisia kun vaimo tulee töistä kotiin 👍

Vierailija
78/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkää menestyneitä naisia, koska menestyneet naiset eivät arvosta kuin supermenestyneitä miehiä.

Ei se välttämättä pelkoa ole, vaan realismia. Kuinka todennäköistä on, että kirurginainen perustaisi perheen miehen kanssa, jos mies ei ole sosioekonomisesti vähintään samalla tasolla?

No ihan realistisen todennäköistä.

Olen itse naisjohtaja, ylintä johtoa, tienaan 2,5 x enemmän kuin mieheni (joka hänkin on tosin akteemisesti koulutettu).

Ei mitään ongelmaa. Perhe on, lapsia on, mies tottakai hoitaa enemmän lapsiin liittyviä asioita (mun työ on enemmän reissaamista, neuvottelua, esiintymistä, vaikeampi olla pois).

Perhe on YHTEISYRITYS. Siinä ei lasketa että kuka tienaa mitä. Vaan yhdessä yritetään sopia kuka hoitaa mitäkin ja hoitaa lasten sairastelut, oikomishoidot, harrastukset ja ties mitä

Niin, tässäkin kuviossa on kyllä se että mies on akateeminen.

Vierailija
79/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa mulla hyväpalkkainen nainen. Jäisin koti-isäksi lasten kanssa ja aina olisi perunat pehmoisia kun vaimo tulee töistä kotiin 👍

Miehet jotka ovat sanoneet minullenäin, ovat kaikki osoittautuneet poikkeuksetta sovinisteiksi, eivätkä ole tehneet kotitöistä edes puolikasta omaa osuuttaan. Erikoinen korrelaatio, mistäköhän se voi johtua?

T. Hyväpalkkainen nainen

Vierailija
80/116 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään kirurgi ei huoli puolisokseen tavallista duunaria. Kyllä se samantasoinen kumppani löydetään yleensä jo opiskeluaikoina. Niissä piireissä ollaan statuksesta tarkkoina.

Lääkärinaisesta kokemusta, että hyvin alkanut viestittely loppui heti kun kerroin olevani hitsaaja. Mulle ei ole väliä onko nainen lääkäri, lentäjä, arkkitehti vai siivoja tai tarjoilija.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi