Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen löytäminen on vaikeaa ja pohdittuani asiaa syiden täytyy johtua ammatistani

Vierailija
13.04.2023 |

Olen ollut sinkkuna yli kymmenen vuotta tahtomattani. Aktiivinen olen ollut, en pelaa pelejä, olen aikuinen ja kerron sopivalla hetkellä mitä haluan ja mitä vastapuoli saa kaikki kuitenkin tuloksetta. Liian hyökkäävä justiina en ole ja pinnallinen en ole mutta kun kuitenkin kysytte niin olen luonnollinen ja hoikka, meikkaan ja pukeudun siististi, urheilen ja harrastan vapaa-ajalla. Pohdittuani asiaa syyt sinkkuudelle täytyvät löytyä ammatistani ja intohimoisesta harrastuksesta. Olen kirurgi ja harrastan intohimoisesti kalastusta ja sanottakoon, että jätkämäinen nainen en ole, vaikka kalastus vaatiikin tietyt vermeet ja asusteet. Treffeillä eräs mies epäili kalastusreissujani, joita teen yksin että porukalla ja oli varma, että petän jossain kohtaa kun kaipaan niin kovasti Norjaan. En petä, en ole pettäjä.. Toisen ja kolmannen treffaamani miehen kasvot valahtivat vitivalkoseksi kerrottuani ammatin ja toinen möläytti verisen kirurgin olevan liikaa. En enää jaksa pitäkää tunkkinne.

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluaisin olla koti-isä :)

M41

Vierailija
2/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa jos kerrankin muija maksaa menonsa. Jäisin mieluusti kotio pidemmäksikin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi vai olisko kuitenkin vika itsetunnossasi? - Itse olen puolestani juristi (mies) ja vaikka olen ollut yhtä pitkään sinkkuna kuin Ap niin tuskin syy niin yksinkertainen kuin tutkintoni tai siitä juontuva ammattini 

Vierailija
4/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei helvetissä mitään kirurgia tai lääkäriä. Tsori siitä.

Vierailija
5/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin haluaisin olla koti-isä :)

M41

Minäpäs, väisty fabu!

M36

Vierailija
6/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu olla hoitsu ja höppänä. Voi onnistua jos kirurgin työ on pitkälti suorittavaa työtä.

Vierailija
7/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kalastavasta naisesta koska itsekkin kalastan paljon.  Tuskin minua haittaisi ammattisi ollenkaan.  Jos olet sen ammatin valinnut niin en voi siihen sanoa mitään muuta kuin että hyväksyn sen.

Vierailija
8/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit tapaat kelpuutat aina ehkä vääränlaisia miehiä? Jotka vaikuttaa päällisin puolin valioilta mutta itsetunto kovan kuoren takana on höttöä.  Minusta olisi vaan ihan älyttömän hienoa jos muijani olisi kirurgi. Saisi kalastaa yms, jos haluaa, toisinaan voisin olla  seurana toki. Mutta ne kalat sit kans syödään mitä saadaan ;-D

Vierailija
9/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itelle tulis tällaisen naisen kohdatessa mieleen, että se ei pidä mua minään, kun olen vain melko kehnosti palkattu suunnittelija ja mulla on vain AMK-koulutus, eikä mulla ole hienoa autoa eikä kämppää, eikä mulla ole lihaksia eikä laatikkoleukaa, ja kalastustakin harrastin joskus nuorempana mutta isoin hauki jonka ikinä sain oli kolmekiloinen.

Tuntuis että tuollainen nainen halveksuu kaikkea mitä teen.

Vierailija
10/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu olla hoitsu ja höppänä. Voi onnistua jos kirurgin työ on pitkälti suorittavaa työtä.

Muistelisin lukeneeni täältä joitain aikoja sitten vastaavansuuntaisen avauksen mutta tuolloin ammattina oli lähihoitaja.... Kyllä minusta täytyisi itsellä olla sen verran itsetuntoa, että ei syytä  sinkkuudestaan ammattiaan tai koulutustaan. - Se tai ne kun kuitenkin kertoo vain suuntaa antavasti siitä millainen toinen ehkä saattasi olla mutta loppuviimein erinomaisen vähän.

Vierailija
11/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pienimuotoinen kannabiskasvatus ei haittaa, olen mukana :)

Vierailija
12/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
13/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi toinen kirurgi. Alemman koulutuksen miehillä tulee alemmuuskompleksi.

Vierailija
14/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pienimuotoinen kannabiskasvatus ei haittaa, olen mukana :)

Mukana missä? Vastustan huumeita.

Vierailija
15/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen haluaa aina itseään rikkaamman miehen, joten kirurginaiselle ei ole kovin paljon potentiaalisia miesehdokkaita

Vierailija
16/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Lääkärin työ vie ihmiseltä sielun ja vapaa-ajan t. ex-vaimo lääkäri

Vierailija
17/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu. Miehiä ei kiinnosta va ttuakaan naisen ammatti :DD Ei ole koskaan kiinnostanut ketään miestä. Naiset vain luulee, koska naisia kiinnostaa miehen ammatti

Vierailija
18/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itelle tulis tällaisen naisen kohdatessa mieleen, että se ei pidä mua minään, kun olen vain melko kehnosti palkattu suunnittelija ja mulla on vain AMK-koulutus, eikä mulla ole hienoa autoa eikä kämppää, eikä mulla ole lihaksia eikä laatikkoleukaa, ja kalastustakin harrastin joskus nuorempana mutta isoin hauki jonka ikinä sain oli kolmekiloinen.

Tuntuis että tuollainen nainen halveksuu kaikkea mitä teen.

Pelkän ammatin perusteella vedät tuollaisen johtopäätöksen? Kerron sulle jotain: Toi sun tunne ja reaktio asiaan kertoo vain ja ainoastaan sinusta, se ei johdu millään lailla siitä kirurginaisesta. Sulla on joku pahemman luokan itsetunto-ongelma selvästikin. Voi voi. Itsereflektiotaitoja tarviit.

Vierailija
19/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan kirurgi?

Vierailija
20/116 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat kirurgiksi pohjois-karjalan sairaanhoitopiiriin. Siellä kaikki poikamiehet kalastavat ja eräilevät.

Saanti on taattu, niin vedessä kuin maissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä