Mikä hämmästytti puolison suvussa?
Minua se, että ennen ruokailua laitettiin kädet ristiin ja rukoiltiin. Sellaisesta olin lukenut vain vanhoista ajoista kertovista kirjoista.
Kommentit (994)
Miehen suku ei halua tavata vaikka ollaan oltu yhdessä jo 10 VUOTTA..repikää siitä.
Vaikka mikä mutta en palaa siihen enää. Itseterapia on nyt tehty, ja nuo ajat ovat enää pahaa unta.
Mutta sen sanon, että älkää hyvät ihmiset antako appivanhempien tölviä itseänne. Älkääkä kuvitelko että puoliso joka katselee moista asettumatta teidän puolellenne kasvaisi aikuiseksi tai jotenkin muuten muuttuisi. Ei se muutu. Ei kannata tuhlata elämää huonossa suhteessa.
Vierailija wrote:
Yleisesti vähä-älyisyys, katkeruus, epärehellisyys, psykopatia ja perussuomalaisuus. Tuli tehtyä iso virhe... eropaperit sisällä.
Mahtaa olla raskasta olla sinä. Aina vaan persu sitä tai tätä.
Huh mitä stooreja!
Mikähän siinä onkin että naitu suku on usein from hell? Eihän kavereidenkaan vanhemmat ole, vaan suurin osa kivoja.
Näyttääkö ne sen molopäisyytensä nimenomaan miniälle ja salaavat muilta?
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pienenä sivuhuomautuksena viitaten täällä oleviin kirjoituksiin. K a i k k i karjalaiset eivät ole iloisia, tai pohjanmaalaiset totisia puukkojunkkareita, tai savolaiset kieroja, tai Turun puolessa asuvat tosikkoja. Eipäs yleistetä.
Turkulaiset tosikkoja??et sitten parempaa keksinyt? helsinkiläisethän niitä tosikkoja ovat. 😂👍 Kerrankin kun olin helsinkiläisessä ravintolassa ja ihan vitsillä rikoin kananmunan jonkun random ukon päähän niin tämähän alkoi riehumaan kuin hullu. Ei pätkääkään huumorintajua.
Ei ole minun keksimä. Tiedätkö muuten mikä on Turun paras nähtävyys? Kilpi moottoritien vieressä jossa lukee Helsinki 183. Tämäkään ei ole minun keksimä.
Vai ei ole keksimäsi. Ei tuollaista kilpeä voi olla moottoritien varrella. Etkä edes pösilö tiedä miksei.
Yllätti että ne joivat aina paljon, enemmän kuin lapsensa. Lapset ei olleet alkoholijuomista kiinnostuneita, vaikka äiti tyrkytti.
Niin kauan kuin viiniä tms oli se imuroitiin. Sit ne vähäisetkin käytöstavat hävisivät. En tiedä miksi se yllätti, en nyt vaan ole moista nähnyt. Eniten ihmetytti että mies ei ollut näistä asioista moksiskaan.
Vierailija wrote:
Se että kun kävi vierailulla olisi pitänyt antaa rahaa. Jos vei jotain tavaraa tai ruokaa tuliaisiksi ei kelvannut.
No, se mikä on tarjottu, on myös annettu vaikka toinen ei huolisikaan.
Mutta pääsylippua en ala vierailulle ostamaan.
Tämän myös sanoisin ääneen tuommoisessa kyläpaikassa.
Ovatkin varakkaita, vaikka sitä ei näytetä ulospäin.
Välit on kaikilla kunnossa, mutta tuntuu olevan silti "parempi kun harvemmin nähdään" meininki kaikilla
Se, että lapsemme ovat olleet aina terveitä, pärjänneet koulussa ja elämässä, vaikka eivät kunnon ruokaa saaneet muulloin kuin n. kerran kahdessa kuukaudessa viikonloppuvierailuilla anoppilassa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Pienenä sivuhuomautuksena viitaten täällä oleviin kirjoituksiin. K a i k k i karjalaiset eivät ole iloisia, tai pohjanmaalaiset totisia puukkojunkkareita, tai savolaiset kieroja, tai Turun puolessa asuvat tosikkoja. Eipäs yleistetä.
Turkulaiset tosikkoja??et sitten parempaa keksinyt? helsinkiläisethän niitä tosikkoja ovat. 😂👍 Kerrankin kun olin helsinkiläisessä ravintolassa ja ihan vitsillä rikoin kananmunan jonkun random ukon päähän niin tämähän alkoi riehumaan kuin hullu. Ei pätkääkään huumorintajua.
Ei ole minun keksimä. Tiedätkö muuten mikä on Turun paras nähtävyys? Kilpi moottoritien vieressä jossa lukee Helsinki 183. Tämäkään ei ole minun keksimä.
Vai ei ole keksimäsi. Ei tuollaista kilpeä voi olla moottoritien v
Kyllä mä tuollaisen näin viime sunnuntaina kun ajoin Turusta kotiin. eli kerrotko mulle miksi sellaista ei voi olla olemassa, ihan vaan kiinnostaa...
Viinan juojia, salametsästäjiä, pontikka trokareita, persu ja... En ole heidän kanssaan missään tekemisissä, eikä vaimoni. Onneksi asumme kaukana heistä.
Jo heti alkuun päättivät, keitä meidän häihin kutsutaan, vaikkeivat olleet "maksumiehinä". Puolisolla 1 täti, jota eivät kutsuneet, joten minäkään en "voinut" kutsua omia läheisiä tätejäni, ja siitä seurauksena välit heihin viilenivät ikävästi. Minun olisi pitänyt olla jämerämpi alusta alkaen eikä pitää kulisseja yllä.
Todella moni asia Eniten se, miten mua patistetaan hankkimaan parempi työ, vaikka teen niska limassa töitä melkein koko ajan
Appivanhemmilla on käsitys miniöistä noin 1800-luvulta.
Eivät ymmärrä, että olen korkeasti koulutettu asiantuntija enkä mikään elätti.
Yrittävät komentaa tekemään milloin mitäkin matonpesua tai omenoiden keräämistä ja hillon tekoa. Toiselta puolelta Suomea pitäisi kesken työviikon lähteä tekemään heille hommia, kun käsky käy.
Luulevat, että olen 24/7 mieheni vieressä. Soittavat usein minulle, kun mies ei vastaa puhelimeen. Eivät tervehdi tai esittäydy, huutavat vaan suoraan, että anna puhelin Martille!
Sitten kun sanon, että olen töissä ja Martti ei ole täällä, vastaus on kiukkuinen: täh!? Anna se puhelin nyt Martille!!
Eikä mene millään perille, että käyn töissä ja en tiedä kaikkia mieheni asioita tai miksi ei ehdi just nyt vastata puhelimeen.
En useinkaan jaksa enää vastata, mutta sitten vaihtavat puhelinnumeroa ja taas tulee komentoa.
Kuinka monen emotionaaliset taidot ovat täysin hukassa. Keskenkasvuisuutta ja hurjaa itsekkyyttä, uhkailua ja alkoholia.
Kypsyys loistaa poissaolollaan.
Vierailija kirjoitti:
Se että halaillaan aina tavatessa kaikkia ja lääpitään.
Joo! Se on ärsyttävää, kun anoppi on halaamassa, lääppimässä ja koskettelemassa. No, hän on vain muutaman vuoden vanhempi kuin minä, mutta jotenkin kiusallista se on täytyy myöntää.
Ehkä se vaikuttaa, kun itse olen etelän kaupungista kotoisin ja hän on Rovaniemeltä, ehkä tavat on vain niin erilaisia kun pitkästä maasta on kysymys.
Mua inhottiin heti, mutta nettimorsiamet, juoppo ja narsisti hyväksyttiin avosylin. Whaaat?
Haluttomuus opetella mitään uusia taitoja oli sitten kyse sukkien kantapään neulomisesta tai nettipankin käytöstä. Olen ollut yhdessä mieheni kanssa siitä asti, kun appivanhemmat oli n. 50-vuotiaita eli ei minusta mitenkään vanhoja. Silti jo silloin kaiken uuden opettelu oli tosi vastenmielistä ja vaivalloista. Omat vanhempani ovat samanikäisiä ja varaileevat sujuvasti junalippuja netistä, etsivät ja kokeilevat uusia ruokaohjeita jne.