IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...
Ja pullukat alapeukuttaa...
Mieti: painan 80 kg ja olen itseeni (ja puolisooni ja seksielämääni ja terveyteeni) täysin tyytyväinen. Ja kyllä, alapeukutan kaikkia kommentteja, joissa nimitellään.
Ai niin, pituutta on 160 cm.
Eli tuo iltalehden juttu ei siis pitänytkään paikkaansa?
Tästä artikkelista sai taas sellaisen kuvan että miehillä ei saisi olla mitään kriteereitä.
Miksi urheilullinen mies haluaisi jonkun sohvaperunan?
Itsestään huolta pitävä ihminen on seksikäs ja tämä pätee molempiin niin miehiin kuin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lievästi ylipainoinen, normaalipainoinen ja nyt hoikka. Eri painoisena on aivan valtava ero, miten paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Nyt jopa varatut vilkuilevat perääni, kun taas pienesti pyöreänä kukaan ei vilkaissutkaan minuun päin. Kyllä ne miehet vaan etsii hoikkaa naista. Ja nättiä. Koska nätisti meikattuna saan paljon enemmän huomiota kuin luonnollisena.
Surullista, että pullukat eivät tajua tätä asiaa.
Tajuavat he mutta arvaa kumpi on helpompaa ottaa uusi pulla kaapista ja siideri jääkaapista ja mennä sohvalle katsomaan salkkareita ja haukkua kaikkia miehiä palstalla vai tehdä asialle jotain jotta ei olisi enää niin pullukka?
Ihan yhtä vaikeaa se tuntuu miehillekin olevan. (Miehistä isompi osa on ylipainoisia kuin naisista).
Vierailija kirjoitti:
Miesten nyt ei auta kuin
1) kohentaa sitä ulkonäköä
2) kohentaa sen lisäksi omaa sosiaalista käytöstään: kykyä ja halua huomioida nainen, positiivisuutta, lämpöä jne.
Turha valittaa totuuden edessä. Näin se vaan menee.
Valittaa saa, mutta valittajalle ei jää mitään käteen.
Mutta jos kirjoittaisit saman naisista olisi se naisvihaaja ja olisit naisvihaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lievästi ylipainoinen, normaalipainoinen ja nyt hoikka. Eri painoisena on aivan valtava ero, miten paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Nyt jopa varatut vilkuilevat perääni, kun taas pienesti pyöreänä kukaan ei vilkaissutkaan minuun päin. Kyllä ne miehet vaan etsii hoikkaa naista. Ja nättiä. Koska nätisti meikattuna saan paljon enemmän huomiota kuin luonnollisena.
Tajuavat he mutta arvaa kumpi on helpompaa ottaa uusi pulla kaapista ja siideri jääkaapista ja mennä sohvalle katsomaan salkkareita ja haukkua kaikkia miehiä palstalla vai tehdä asialle jotain jotta ei olisi enää niin pullukka?
Ihan yhtä vaikeaa se tuntuu miehillekin olevan. (Miehistä isompi osa on ylipainoisia kuin naisista).
Keskustele joskus aikuisten kanssa ja jätä tuollaiset "Mutku miehet" tasoiset argumentit sinne päiväkodin pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
No oman kokemukseni mukaan miehet matchaavat kaikki riipumatta siitä onko nainen oman mieltymyksen mukainen vai ei.
Menin miehen kanssa trefeille joka tiesi että olen pitkä, mutta päätti kuitenkin trefeillä nurista että tykkää lyhyistä naisista. Kysyin häneltä miksi sitten lähdit kanssani ulos jos pituuteni ei miellytä? "Koska olen olluy sinkku monta vuotta."
Eli joo kyllä olette ulkonäkökeskeisiä mutta epätoivo menee sen edelle, sitten olette vauvapastalla rutisemassa kun puolison ulkonäkö ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla normaali rasvaprosentti 20-30, miehillä 2-10. Tottakai se myös näyttää erilaiselta.
Peukalosääntönä: miehen tulee olla timmimmässä kunnossa kuin nainen.
Trollausta. Kaksi prosenttia rasvaa on hengenvaarallista kenelle tahansa. Bodaukisoissa maaiman huiput ovat kuulemma tiristäneet rasvat HETKELLISESTI eli muutamaksi päiväksi yhden prosentin tasolle. Normaali rasvaprosenttti urheilullisilla miehillä on 8 - 15 % ja ylärajallakin kehossa ei juuri rasvaa näy. Ns. "normaali" rasvaprosentti on 8 - 25 %, mutta yli 20:n prosenttiluvuilla vatsaa kieltämättä on jo näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.
Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.
Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.
Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.
Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?
Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.Mieluummin seurustelisin lihavan normaaliälyisen ja hyväsydämisen ihmisen kanssa kuin kaltaisesi mistään mitään tietämättömän sääliön.
Ylipaino on ihan normaalia nykyään, koska sitä on niin paljon. Se ei ole sairaus, tai jos on, niin kerrohan sen määritelmät ja oireet?
Ja jännä kuvitelma, että voisit jotenkin välttää sen, että joko puolisosi tai sinä tulee kuolemaan, ja mitä todennäköisimmin vielä johonkin sairauteen. Siinä sitten voi toki miettiä että jos puolison vie rintasyöpä, niin onko se lihavan kohdalla omaa syytä ja hoikan kohdalla huonoa tuuria, vai miten se sitten menee.
Aika palikka pitää kyllä olla jos kuvittelee että kaikki lihavat ihmiset olisivat samanlaisia. Mua ei kiinnosta kenenkään vartalonmalli, mutta jos tyyppi on joku kaljaa kittaava sohvaperuna, niin saa olla mikä vaan laatikkoleuka lentäjäkirurgi, ei ole mua varten. Ja vastaavasti jos on tuhdissa kunnossa, mutta jaksaa mun kanssa käydä metsälenkeillä ja vaelluksilla ja nauttiikin niistä, niin se on paljon tärkeämpää.
Useat tieteelliset tutkimukset ovat vahvistaneet, että lihavuus on krooninen endokriininen sairaus. Silloin elimistö on laaja-alaisessa hormonaalisessa aineenvaihdunnan häiriössä ja kierteessä, jossa lihominen ja sen haittavaikutukset hoitamattomina etenevät ja pahenevat.
”Emme edelleenkään hoida lihavuutta sairautena. Suomessa on lihavuuden tautiluokitus, tehdään lihavuusleikkauksia ja Kela tukee lihavuuden lääkehoitoa, mutta ne eivät riitä. Tarvitaan asenteen muutos”, endokrinologian erikoislääkäri Eeva Ryhänen sanoo.
Onhan se nyt ainakin luokiteltu uudessa käypähoidossa sairaudeksi. Jostain kumman syystä se vain on naisilla sairaus ja miehet saa olla vaikka minkälaisia mätisäkkejä eikä niitä jahdata painon takia.
Mistä tuollaista keksit? Kuka jahtaa naisia painon takia? Ovatko ne jahtaajat tälläkin hetkellä sun kanssa samassa huoneessa? Hienoa uhriutumista taas naiselta.
Oletko sokea vai etkö osaa lukea? Johan tässäkin keskustelussa miehet nurisee pullukka naisista ja paino nostettiin kriteeriksi iltalehden linkissäkin.
Sinähän se tässä uhriudut kun menet heti puolustuskannalle 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustele joskus aikuisten kanssa ja jätä tuollaiset "Mutku miehet" tasoiset argumentit sinne päiväkodin pihalle.
Eli oot ensin vemputtanu katkeros vereslihalle kattomalla animetyttöjä ja nyt tuut purkaa pähkinöinnin jälkeistä pahaa oloa vauvapalstalle? Aiks heikkoo. 🐛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170 cm pitkän naisen normaali BMI on 53-72 kg.
Siis jopa YLI 70-kiloisena on NORMAALIpainoinen.
Eli lakatkaa miehet puhumastaa paskaa ja lirkuttelemasta mistään normaalipainovaatimuksesta kun teille ei normaalipainoinen kelpaa vaan on pakko olla laiha ja BMI:n ALArajalla eikä normaalin rajoissa.
Lakatkaa miehet sievistelemästä ja kaunistelemasta ja esittämästä jotain mitä ette ole. Säästäkää kaikkien aikaa ja hermoja ja olkaa rehellisiä ja sanokaa että naisen sallittu BMI on enintään 20 ja piste, sen yli on normaalipainoinen kuvottava läskivalas eikä saa laittaa mulle tykkäystä tinderissä tai suutun ja tulen vauvapalstalle valittamaan NIH!
170/72 nainen normaalipainoinen?
Ei kelpaa sellainen monttupirkko.
Kyllä, painoindeksin mukaan 170 pitkälle normaalipainon alaraja on 53 ja yläraja 72 kg.
Jos te miehet jatkuvasti jauhatte NORMAALIpainosta niin sen voi katsoa taulukosta. Lakatkaa jauhamasta paskaa NORMAALIpainosta kun kerran tarkoitatte LAIHAA mutta isotissistä ja -pyllyistä.
Jos puhutaan normaalipainosta niin ainoa järkevä mittari on BMI koska silloin puhutaan kaikki samasta asiasta. Jos olet päättänyt jonkun ihan oman normaalipainon niin eihän kukaan voi tietää mitä tarkoitat, joten sano silloin suoraan äläkä "normaali" niin tiedetään mitä tarkoitat.
Ja ei, ei ole omaa lehmää tässä ojassa - olen 170 cm 68 kg muodokas tiimalasi. Ja mieheni on toki 190 cm harteikas, myös pakaroista (monen miehen kompastuskivi mut kyllä miehellä pitää olla myös hyvä peppu!) sopivasti lihaksikas entinen triathlonisti joka täyttää mun kriteerit eli kantaa mut miehekkäästi sänkyyn :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
No oman kokemukseni mukaan miehet matchaavat kaikki riipumatta siitä onko nainen oman mieltymyksen mukainen vai ei.
Menin miehen kanssa trefeille joka tiesi että olen pitkä, mutta päätti kuitenkin trefeillä nurista että tykkää lyhyistä naisista. Kysyin häneltä miksi sitten lähdit kanssani ulos jos pituuteni ei miellytä? "Koska olen olluy sinkku monta vuotta."
Eli joo kyllä olette ulkonäkökeskeisiä mutta epätoivo menee sen edelle, sitten olette vauvapastalla rutisemassa kun puolison ulkonäkö ei miellytä.
Taas onnistuttiin kääntämään tilastollinen tosiseikka miesten syyksi. Naiset väittävät että eivät ole ulkonäkökeskeisiä, mutta swaippaavat kaikki silti ne samat komistukset oikealle. Aikamoinen paradoksi.
Eikä se ole epätoivoa, vaan rehellisyyttä itseä kohtaan ja tietoa siitä, että sitä unelmien kumppania ei todennäköisesti tule löytymään. Ja jos löytyykin, niin mahdollisuudet siihen, että juuri hän kiinnostuisi siitä miehestä, ovat lähellä 0%:a. Naiset valehtelevat itselleen uskottelemalla, että ovat vain täydellisen unelmakumppanin kanssa parisuhteissa. Ihan samalla tavalla naisetkin joutuvat tinkimään omista vaatimuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä artikkelista sai taas sellaisen kuvan että miehillä ei saisi olla mitään kriteereitä.
Miksi urheilullinen mies haluaisi jonkun sohvaperunan?
Itsestään huolta pitävä ihminen on seksikäs ja tämä pätee molempiin niin miehiin kuin naisiin.
Taisi mennä artikkelin pointti ohi. Pointti oli että miehrt väittävät että naiset ovat nirsoja ja heillä on tarkat kriteerit, vaikka tosiasiassa myös miehillä on kriteerejä.
Kriteerejä saa olla mutta ei kannata vetää hernettä nenään kun sillä vastakkaisellakin sukupuolella on omat mieltymykset.
Haluaisin samanlaisen kropan kuin Suski Penttilällä on ilman silikonirintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja ei, ei ole omaa lehmää tässä ojassa - olen 170 cm 68 kg muodokas tiimalasi. Ja mieheni on toki 190 cm harteikas, myös pakaroista (monen miehen kompastuskivi mut kyllä miehellä pitää olla myös hyvä peppu!) sopivasti lihaksikas entinen triathlonisti joka täyttää mun kriteerit eli kantaa mut miehekkäästi sänkyyn :)
Kaikki naisethan täällä ovat huippuälykkäitä, normaalipainoisia tiimalaseja ja niillä on vähintään 190cm (huom! pituudella ei ole väliä, mutta se pitää mainita) harteikas ex-triathlonistimies. "Hyvä peppu" myös tärkeä ominaisuus, vaikka e-e-e-eihän siis ulkonäöllä ole naisille väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas ovat lihavampia useammin. Lievä ylipaino ei vielä ole kovin vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Jopa Hiusrajamies vinkuu jatkuvasti siitä, että naiset haluavat yli 180-senttisen miehen. Pitkänä naisena minulla on useita kokemuksia siitä, kuinka ne lyhyet luikkivat karkuun. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako % sinkuista on jossain treffipalveluissa? 10? Ehkä treffipalveluista puolisoa etsivistä ei voi tehdä kovinkaan suuria johtopäätöksiä.
Paitsi ehkä sen, että siellä se ulkonäkö on korostetussa asemassa, ainakin ensimetreillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas onnistuttiin kääntämään tilastollinen tosiseikka miesten syyksi. Naiset väittävät että eivät ole ulkonäkökeskeisiä, mutta swaippaavat kaikki silti ne samat komistukset oikealle. Aikamoinen paradoksi.
Eikä se ole epätoivoa, vaan rehellisyyttä itseä kohtaan ja tietoa siitä, että sitä unelmien kumppania ei todennäköisesti tule löytymään. Ja jos löytyykin, niin mahdollisuudet siihen, että juuri hän kiinnostuisi siitä miehestä, ovat lähellä 0%:a. Naiset valehtelevat itselleen uskottelemalla, että ovat vain täydellisen unelmakumppanin kanssa parisuhteissa. Ihan samalla tavalla naisetkin joutuvat tinkimään omista vaatimuksistaan.
No en minä ainakaan swaippaa mitään adoniksia oikealle, ja swaippasinhan minä myös itseäni 30cm lyhyemmän miehen. Ja tällä miehellä oli ongelma ulkonäkö seikan vuoksi, ei minulla.
Kun puhutte naisisista jotka swaippaa vaan adoniksia oikealle tarkoitatte 20v bikinifitness pimuja, tottakai he swaippaavat samanikäset salikollit oikealle.
Mitä jos hyväksyisit tosiasiam että kumpikin sukupuoli osaa olla ulkonäkökeskeinen sensijaan että uhriudut koko miessukupuolen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...
Ja pullukat alapeukuttaa...
Mieti: painan 80 kg ja olen itseeni (ja puolisooni ja seksielämääni ja terveyteeni) täysin tyytyväinen. Ja kyllä, alapeukutan kaikkia kommentteja, joissa nimitellään.
Ai niin, pituutta on 160 cm.
Eli tuo iltalehden juttu ei siis pitänytkään paikkaansa?
Luimmeko saman jutun? Minä luin jutun, jossa kerrottiin, kuinka miehet antavat ymmärtää etsivänsä ihan tavallisia naisia mutta todellisuudessa hakevatkin luonnonkauniita naisia painorajalla. Se oli sen jutun pointti. Siinä ei sanottu, että muunlaiset naiset eivät olisi parisuhteessa vaan kerrottiin, että miesten todellisten toiveiden ja niiden ilmaisun välillä on iso ristiriita.
Jos teet Prisma-testin, niin huomaat, että kaiken näköisiä ja kokoisia ihmisiä on parisuhteissa. Ja sitten on niitä miehiä, jotka hakevat "ihan tavallista naista" (kunhan tämä on luonnonkaunis ja hoikka tai vähintään normaalipainoinen). Ja tottakai saavat hakea! Siitä ei edelleenkään ole kysymys eivätkö saisi. Vain tuosta em. ristiriidasta.
Mun sisko on noissa mitoissa ja kauniskin vielä. Miehensä on kaljuuntuva, hoikka ja max 175cm pitkä. Palkka tuskin on lähelläkään tuota ja asuntokin Vantaan puolella, vaikka akateeminen koulutus onkin. Ovat olleet yhdessä opiskeluajoista alkaen, mutta ei sillä miehellä silloinkaan kummoinen tukka ollut.