IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...
Ja pullukat alapeukuttaa...
Olen 178 cm ja 68 kg. Läski varmaan sinun mielestäsi, mutta ihan sama. Minusta on naurettavaa, että jotkut jaksavat vaahdota niin kovasti vaa'an lukemista, kun ne eivät mitään kerro. Kaksi satakiloista miestäkin voi näyttää aivan erilaisilta keskenään, mutta kun on kyse naisista, niin ainoa oikea paino on 50 kg. Kumma juttu.
Ainoa oikea paino jonkun vastaajan mielestä on 50kg.
Vierailija kirjoitti:
Kai ihmisellä saa olla kriteerejä, tapailu ei ole hyväntekeväisyyttä. Toki sitten nurista voi myös se huomioon ottaen.
Tätähän se journalismi on ollut jo pitkään: Otetaan aihe x ja laitetaan sen kummatkin osapuolet tappelemaan keskenään. Media elää vastakkainasettelusta ja kiusaamisesta.
Säälittävää, mutta tuollaista se on.
Ai naiset ovat 70kg?
Kuten miehet ovat alle 175 cm, heillä on alle 13 cm, tienaavat alle 3000kk ja koulutus peruskoulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...
Mieti: painan 80 kg ja olen itseeni (ja puolisooni ja seksielämääni ja terveyteeni) täysin tyytyväinen. Ja kyllä, alapeukutan kaikkia kommentteja, joissa nimitellään.
Ai niin, pituutta on 160 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.
Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.
Tinder on miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?
Tinder tuntuu kyllä kiukuttavan miehiä ihan runsaasti enemmän kuin naisia :D
Ja se kiukutus liittyy aina siihen ettei saa tarpeeksi kauniita naisia. Että ei toi lottostrategia nyt ihan hirveen hyvin näyttäis toimivan?
Täällä on lähes päivittäin ketjuja,missä miehet kiukuttelevat,kun Tinderissä tulee tykkäyksiä/ mätsejä vain rumilta ,läskeistä naisilta. Se on miesten mielestä loukkaus,jos ruma läski nainen tykkää heistä. Eli se ulina on sitä , että kauniit naiset eivät.tykkää/ mätsää- rumat ja läskit älkööt vaivautuko. Heille voi vain märistä siitä,kun kauniit eivät.tykkää heistä.
Väärin, rumia ja läskejä voi panna
En panisi rumaa ja läskiä miestä,koska panna voi komeaa ja hoikkaa/ normaalipainoistakin. Seksi on parempaa kuin äheltävån punanaamaisen läskin sian kanssa. Hyi.
Tavismiehelle tämä ei valinta, on pakko panna sitä keneltä saa
Tuon takia yhdenkään naisen ei kannata sekstailla miehen kanssa, joka ei halutessaan saisi muitakin ;-)
Onneksi ylipainoiset on pääsääntöisesti todella helppoja ;-)
Tämä on mielenkiintoinen käänne. Olen nimittäin kuvitellut, ettei miehillä seisoisi naisen kanssa, jota he eivät pidä viehättävänä. Ja niin on moni mies sanonutkin. Mutta se ei siis olekaan ongelma!
Itse en naisena voisi harrastaa seksiä miehen kanssa, jota en pidä hyvännäköisenä ja haluttavana. Kroppa yksinkertaisesti laittaisi jarrut päälle.
Jännää, että naisen sanomana tää onkin ihan OK juttu?
50 kiloa! Itse painoin varmaan yläasteella tuon verran viimeksi, ei ole ihan normaali tuollainen, lapsen paino. Miksi ylipäätään joku kehtaa sanella ulkomuotorajoituksia noin tarkasti? Ei ihme, että parit eivät toisiaan kohtaa, onneksi on oma mies jo 30 vuoden takaa ja kelpaamme edelleen toisillemme. Onpa taas oikein älypäiden vastaukset tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 170cm ja painan varmaan enemmänkin mutta ei mulla ole rasvaa.. Salitreenejä 5-6krt/vko ja muu liikunta päälle. Ei se puntari kerro mistä se paino koostuu
Miksi puolustelet itseäsi naisvihaajalle? Miksi sinulle on tärkeää saada hänen hyväksyntänsä?
Eikö tää ollutkaan keskustelupalsta? Lähinnä nyt halusin kertoa, että vähän on lyhytnäköistä tuijottaa jotain puntarin lukemaa
Tuollaiset vastaukset vahvistavat sitä kuvitelmaa, että naisten tehtävä on puolustella itseään. Ja mitä enemmän sitä vahvistetaan, sitä enemmän tuollaisia miesten kommentteja tulee palstalle.
Tuollainen feministi joka näkee kaikessa vain vihaa ja sortavia rakenteita on päästään vialla.
Kyllä tavalliset ihmiset osaa keskustella asioista kontekstissa eikä ole tarvetta etsiä loukkaantumisen syitä joka helvetin asiasta.
Löytäisit sinäki miehen niin ymmärtäisit että molemmilla sukupuolilla on sukupuolittuneita näkökulmia ja niitä voi pyrkiä myös ymmärtämään eikä aina vaan vihaamaan.Eri
Olen ollut puolisoni kanssa jo yhdeksän vuotta. Naisvihaajille en tule itseäni enkä valintojani puolustamaan.
Olen 170cm, paino 56kg.
En ikinä voisi kuvitella miehekseni alle 185cm, alle 85kg, alle akateemisen koulutuksen, alle 6000e kuukausitulon ja omistusasunto Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.
Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.
Tinder on miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?
Tinder tuntuu kyllä kiukuttavan miehiä ihan runsaasti enemmän kuin naisia :D
Ja se kiukutus liittyy aina siihen ettei saa tarpeeksi kauniita naisia. Että ei toi lottostrategia nyt ihan hirveen hyvin näyttäis toimivan?
Täällä on lähes päivittäin ketjuja,missä miehet kiukuttelevat,kun Tinderissä tulee tykkäyksiä/ mätsejä vain rumilta ,läskeistä naisilta. Se on miesten mielestä loukkaus,jos ruma läski nainen tykkää heistä. Eli se ulina on sitä , että kauniit naiset eivät.tykkää/ mätsää- rumat ja läskit älkööt vaivautuko. Heille voi vain märistä siitä,kun kauniit eivät.tykkää heistä.
Väärin, rumia ja läskejä voi panna
En panisi rumaa ja läskiä miestä,koska panna voi komeaa ja hoikkaa/ normaalipainoistakin. Seksi on parempaa kuin äheltävån punanaamaisen läskin sian kanssa. Hyi.
Tavismiehelle tämä ei valinta, on pakko panna sitä keneltä saa
Tuon takia yhdenkään naisen ei kannata sekstailla miehen kanssa, joka ei halutessaan saisi muitakin ;-)
Onneksi ylipainoiset on pääsääntöisesti todella helppoja ;-)
Tämä on mielenkiintoinen käänne. Olen nimittäin kuvitellut, ettei miehillä seisoisi naisen kanssa, jota he eivät pidä viehättävänä. Ja niin on moni mies sanonutkin. Mutta se ei siis olekaan ongelma!
Itse en naisena voisi harrastaa seksiä miehen kanssa, jota en pidä hyvännäköisenä ja haluttavana. Kroppa yksinkertaisesti laittaisi jarrut päälle.
Jännää, että naisen sanomana tää onkin ihan OK juttu?
??? Niinhän se on miehenkin sanomana. Paitsi ettei yksikään sosiaalisesti normaali mies tietenkään toitottaisi ympäriinsä, ettei hänellä seisoisi naisen kanssa, jota ei pidä viehättävänä. Mutta jos sitä kysyttäisiin, niin tottakai olisi täysin ok vastata niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 178 cm ja 68 kg. Läski varmaan sinun mielestäsi, mutta ihan sama. Minusta on naurettavaa, että jotkut jaksavat vaahdota niin kovasti vaa'an lukemista, kun ne eivät mitään kerro. Kaksi satakiloista miestäkin voi näyttää aivan erilaisilta keskenään, mutta kun on kyse naisista, niin ainoa oikea paino on 50 kg. Kumma juttu.
Kyllä ne nyt jotain kertoo, jos tietää pituuden. Se on täysin selvä asia.
Mutta pullukat ne on pullukoita. Pituudesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.
Kun on kunnianhimoa ja itsekuria niin sitä on kaikilla.Ei se 50kg ole enää 50kg lasten jälkeen, kun pitää syödä kahden edestä :D
Ei ne oikeasti hoikat himourheilijat kyllä yleensä lasten myötä liho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.
Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.
Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.
Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.
Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?
Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.Olen ihmetellyt ihan samaa. Pullukoilla on elämänhallinnassaan jotain ongelmia, kun eivät ymmärrä omaa parastaan. Sitten valitetaan, kun joku mainitsee asiasta. Lisäksi aletaan aina puhua jostain hormonaalisesta häiriöstä vaikka kyse on 95% laiskuutta.
Jos puhutaan ylipainosta, niin ylipainoisiin lasketaan myös ne joilla on ihan vaan kilo ekstraa bmi:n antamiin viitearvoihin. 165cm pituinen nainen on normaalipainoinen 68kg painossa ja ylipainoinen 69kg painossa. Te puhutte ylipainosta niin kuin se olisi sairaalloista lihavuutta ja kaikki ylipainoiset olisivat huonokuntoisia elämänhallintaongelmaisia, vaikka todellisuudessa ihmisiä on joka lähtöön ja ainoa heitä yhdistävä tekijä on jokin määrä painoa mikä lasketaan ylipainoksi. Itse olen ollut fyysisesti parhaassa kunnossa (ihan personal trainerin testaamana), kun olin vähän ylipainoinen.
Löytyykö miehiä näillä specseillä: ei bodari mutta ei hiirulainenkaan, normaali äly ja reagointi tilanteisiin, palkka, joka ollaan valmis jakamaan ynteiseen hyvään min. 3000 netto.
Der tinder kirjoitti:
Löytyykö miehiä näillä specseillä: ei bodari mutta ei hiirulainenkaan, normaali äly ja reagointi tilanteisiin, palkka, joka ollaan valmis jakamaan ynteiseen hyvään min. 3000 netto.
Löytyy, mutta naimisissa
Olematon paino, isot rinnat ja peppu, vaikka muuten vatsalta hoikka. Taitaa olla mahdottomia yhtälöitä. Ymmärrän sen kohdan, että ei haluta överimeikkiä, irtoripsiä ja kynsiä ym, en halua niitä itsekään itselleni.
Mutta ainahan saa toivoa, lopulta se menee niin, että kunhan muistaa oman nimensä, on omat hampaat ja pysyy vierellä, kun täydellistä pakkausta ei löytynytkään. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti: painan 80 kg ja olen itseeni (ja puolisooni ja seksielämääni ja terveyteeni) täysin tyytyväinen. Ja kyllä, alapeukutan kaikkia kommentteja, joissa nimitellään.
Ai niin, pituutta on 160 cm.
Itse voit olla tilanteesi tyytyväinen. Pullukka olet silti. Asia ei miksikään siitä muutu.
Miesten nyt ei auta kuin
1) kohentaa sitä ulkonäköä
2) kohentaa sen lisäksi omaa sosiaalista käytöstään: kykyä ja halua huomioida nainen, positiivisuutta, lämpöä jne.
Turha valittaa totuuden edessä. Näin se vaan menee.
Valittaa saa, mutta valittajalle ei jää mitään käteen.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.
Kun on kunnianhimoa ja itsekuria niin sitä on kaikilla.
Olen vähän alle 50kg, syön lihaa päivittäin,kasviksia pitäisi varmaan syödä enemmän ja salilla käyn tasan kaksi kertaa viikossa. Ei se oikeasti noin mahdotonta ole.
Vierailija kirjoitti:
Tässä törmätään aina kahteen ongelmaan:
1) Ihmiset eivät edes nimettömissä kyselyissä sano, mitä oikeasti haluavat.
2) Ihmiset eivät aina edes tiedä, mitä oikeasti haluavat. Voivat ajatella haluavansa jotain kun oikeasti se ei olekaan tärkeää.
Tästä seuraa läjä tahattomasti turhia kriteerejä.
Kyllähän nämä silti rajoittaa sitä kumppanin löytymistä. Jos et ilkeä kertoa vaatimuksistasi julkisesti niin se ei tarkoita etteikö ne silti rajaa ehdokkaita pois. Eihän ihminen ymmärrä mikä on oikeasti tärkeää ennenkuin on kokenut tarpeeksi paskoja suhteita. Siihen asti ne pelkät ulkonäköön liittyvät vaatimukset rajoittaa kumppanin löytymistä. Toki jokainen saa asettaa mitä kriteerejä haluaa, mutta tällöin täytyy myös hyväksyä se, että on epätodennäköistä juuri haluamansa saada ja että ei ole muiden ihmisten vika jos he ei täytä vaatimuksiasi.
Näistähän on ollut juttuja, miten ovat syömättä viikko tolkulla ennen näytöstä ja hoippuvat siellä lavalla juuri ja juuri tajuissaan. Ihan syystä niitä näytöksiä ei enää järjestetä.