IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.
Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.
Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.
Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.
Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?
Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.Olen ihmetellyt ihan samaa. Pullukoilla on elämänhallinnassaan jotain ongelmia, kun eivät ymmärrä omaa parastaan. Sitten valitetaan, kun joku mainitsee asiasta. Lisäksi aletaan aina puhua jostain hormonaalisesta häiriöstä vaikka kyse on 95% laiskuutta.
Jos puhutaan ylipainosta, niin ylipainoisiin lasketaan myös ne joilla on ihan vaan kilo ekstraa bmi:n antamiin viitearvoihin. 165cm pituinen nainen on normaalipainoinen 68kg painossa ja ylipainoinen 69kg painossa. Te puhutte ylipainosta niin kuin se olisi sairaalloista lihavuutta ja kaikki ylipainoiset olisivat huonokuntoisia elämänhallintaongelmaisia, vaikka todellisuudessa ihmisiä on joka lähtöön ja ainoa heitä yhdistävä tekijä on jokin määrä painoa mikä lasketaan ylipainoksi. Itse olen ollut fyysisesti parhaassa kunnossa (ihan personal trainerin testaamana), kun olin vähän ylipainoinen.
BMI 25 raja normaalipainolle on täysin keksitty. Se ei siis liity millään tavalla terveyteen tai mihinkään muuhunkaan todennettavaan asiaan. Jossain vaiheessa sitä myös laskettiin eli yhdessä yössä saatiin lisää ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoepidemia koskee yhtä lailla naisia kuin miehiä, mutta miehillä se rajoittaa viehättävinä pidettyjen kumppaniehdokkaiden määrää enemmän, koska he ovat ehdottomampia kumppanin painon suhteen.
"Ehdottomuus" johtunee siitä, että massaa pidetään tiettyyn rajaan asti miehekkäänä "raavas"/"nallekarhu"/"minua isompi". Miehellä nämä määritelmät kuulostavat paljon paremmalta kuin naisella. Hieman kuten miehellä karvaisuus haittaa huomattavasti harvempaa naista kuin naisen karvaisuus miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alaikäisenä 165cm painanut yli 60kg, ja silti olen ollut hoikka. Olen ollut edelleen hoikka täysi-ikäisenä 168cm ja paino 70kg. Riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta, joten sairas ajatus tuo 50kg ja 165cm. Ehkä joitain naisia toki tälläkin mittarilla löytyy.
Mä olen ollut tuon 50kg/165cm ja ihan olin terve, sopusuhtainen ja ikää 25v silloin. Nyt olen 56kg 35v ja hoikka kyllä edelleen. Siskoni on vielä hoikempi. Mutta kyllä se on ruumiinrakenteesta kiinni, joku toinen saattaisi näyttää jo liian laihalta noilla mitoilla. Itsekin näytin, kun paino putosi alle tuon 50kg, silloin alkoi jo luut törröttää ikävän näköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.
Kun on kunnianhimoa ja itsekuria niin sitä on kaikilla.Olen vähän alle 50kg, syön lihaa päivittäin,kasviksia pitäisi varmaan syödä enemmän ja salilla käyn tasan kaksi kertaa viikossa. Ei se oikeasti noin mahdotonta ole.
Riippuu paljolti myös pituudesta, jos on 160cm tai alle niin silloinhan toi 50kg on ihan suht normaali paino.
Voi teidän mieslapsukaisten ongelmia. Sitku- ihmiset eivät ole koskaan onnellisia. Muiden vika, että opinnot eivät suju, ei löydy hyvää työpaikkaa eikä mallivaimoa, joka omistaa ison pörssiyrityksen. No, panopuitakaan ei löydy edes Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy kirjoituksen happamuuteen löytyy hänen profiilikuvastaan.
Kuvasta päätellen noilla silmillä ja luonteella ei vientiä ehkä ole niin kauheasti ollut.
Ei ole. Ainakaan miesten kanssa. Lesbot voi sitten olla täysin eri asia.
Juuri näin. Kun nainen näyttää ihan Jari Tervolta, niin tuskin on kauheasti varaa laatia miehestä kovin tiukkoja listoja.
Eiköhän tämä asia ole ihan päivänselvä:
Totta kai ihmisillä on ulkonäkö odotuksia kumppanille. Joku ei halua ylipainoista kumppania, joku ei halua lyhyttä kumppania jne. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais nainen joka on tavallinen nainen eli vaikka tälläinen
-Mitat pituutta sen 165cm ja painoa noin 55kg.
-Rinnat ja pylly pitää erottua kehosta koska ne on naiseuden merkki.
-Kaunis naamasta pitää olla ja naisen pitää huolehtia ulkonäöstään.
-Mt ongelmia naisella ei saa olla.
-Naisen pitää olla lapseton ja lapsia nainen ei saa haluta.
-Naisen pitää olla terve.
-Tupakka,nuuska ja huumeet ehdoton ei sekä alkoholia nainen saa ottaa harvoin se muutaman.
-Nainen ei saa nalkuttaa ja parempi jos nainen on hiljainen.
M30
Tuollaisia ei taida enää löytyä muualta kuin jostain Aasian maasta.
Miesten nyt vaan pitäis olla timmimmässä kunnossa kuin naisten, koska mieskehoon kertyy lihasta ja rasvaa eri suhteessa kuin naiskehoon.
Naisilla normaali rasvaprosentti 20-30, miehillä 2-10. Tottakai se myös näyttää erilaiselta.
Peukalosääntönä: miehen tulee olla timmimmässä kunnossa kuin nainen.
Miehet kyttäävät kyllä naisten ylipainoa, mutta miten onkaan sen oman ylipainon kanssa. Miehelle läski on kaikista luonnottominta, miehessä ei kuulu olla rasvaa. Miehillä testosteroni pitää jonkun sortin lihaksistoa yllä vaikkei edes treenaisi. Lihavuus miehellä kertoo täydellisestä elämänhallinnan puutoksesta. Jostain käsittämättömästä syystä miehet vaativat naiselta rasvatonta kehoa, joka on myös luonnonta. Lihaserottuvuus naisella vaatii ihan valtavaa työmäärää. Silti salilla käyviä naisia haukutaan myös. Ympäri mennään ja yhteen tullaan - nainen ei ole koskaan hyvä. Siis palstamiesten mielestä.
hauskoja joskus nuo painorajoitteiset miehet. Olen itse pitkä nainen ja varreltani hoikahko, mutta kuitenkin urheilullinen, eli lihaksia näkyy. 181 senttiä ja 75 kiloa. Lääkärini mielestä en saa laihtua kiloakaan. Olen joskus nuorempana sitä tehnyt, kun tilastot näyttivät pahoilta noilla lukemilla ja kävin kokeilemassa anoreksiaelämääkin mediasta tulleiden "naisen pitää painaa 50 kiloa, muuten on läski" vaatimusten vuoksi.
Totta on kuitenkin se, että minä en ole lihava. Isot rinnat painavat aika paljon. Tämä on asia jota miehet eivät vaan tajua, siis ne miehet jotka asettavat naisille painorajoja ja ulkonäkövaatimuksia "kuitenkin muodokkaista" naisista.
kerran joku nettideittimies kysyi paljonko painan ja luvut kuultuaan sanoi "sori, mulla on painoraja naisille, olet liin lihava". Kun sitten kohtalon oikusta tapasimme toisessa yhteydessä tuo mies halusikin treffeille kanssani... kun tajusi kuka olen sanoi "ethän sä olekaan läski, miksi valehtelit painosi". (en lähtenyt treffeille siltikään, sillä en halua kumppanikseni miestä, jolta puuttuu kyky käyttää älyään).
muutamissa muissa yhteyksissä olen myös huomannut, että miehet arvioivat painoni väärin. He usein kokevat, että olen 60-65 kiloinen: eivät osaa ajatella, että jos haluaa muodokkaan naisen (siis isot tissit), niin ne tissit painavat. Eivät ne ole mitään ilmapalloja... Ja ei... minun tissini eivät pienentyneet edes silloin, kun aloin määrätietoisesti laihduttaa itseäni kohti maagista "naisten pitää painaa 50 kiloa" rajaa. Suvussani kaikki naiset ovat isotissisiä eikä meille ne bmi-taulukot näytä oikeaa totuutta. Ilmeisesti sukuni naisten miehet ovat myös tajunneet tämän, koska ei meillä kauheasti sinkkujakaan ole ja parisuhteet näyttävät kestävän kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.
Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.
Tinder on miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?
Ei kiukuta. Enemmän kiukuttaa se, kun täälläkin miehet ulisee, että matcheja tulee vain rumilta ja läskeiltä naisilta, eikä yhtään niiltä kauniilta. Tuosta on aika turha valittaa, jos on itse painanut niille rumille punkeroille likeä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
170 cm pitkän naisen normaali BMI on 53-72 kg.
Siis jopa YLI 70-kiloisena on NORMAALIpainoinen.
Eli lakatkaa miehet puhumastaa paskaa ja lirkuttelemasta mistään normaalipainovaatimuksesta kun teille ei normaalipainoinen kelpaa vaan on pakko olla laiha ja BMI:n ALArajalla eikä normaalin rajoissa.
Lakatkaa miehet sievistelemästä ja kaunistelemasta ja esittämästä jotain mitä ette ole. Säästäkää kaikkien aikaa ja hermoja ja olkaa rehellisiä ja sanokaa että naisen sallittu BMI on enintään 20 ja piste, sen yli on normaalipainoinen kuvottava läskivalas eikä saa laittaa mulle tykkäystä tinderissä tai suutun ja tulen vauvapalstalle valittamaan NIH!
170/72 nainen normaalipainoinen?
Ei kelpaa sellainen monttupirkko.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä asia ole ihan päivänselvä:
Totta kai ihmisillä on ulkonäkö odotuksia kumppanille. Joku ei halua ylipainoista kumppania, joku ei halua lyhyttä kumppania jne. Näin se vaan menee.
Jep. Ja onhan sekin nyt selvää että normaalipainoisille keskimittaisille on eniten kysyntää. Sellainen kroppa miellyttää jossain määrin suurinta osaa, vaihtelua on sit siinä haluaako ennemmin sporttisempaa vai vähän pehmeämpää kroppaa, ennemmin pidempää vai lyhyempää. Sekä miehillä että naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei camoon! Mulla on tässä deittailtavana jäätävän komea mies upealla kropalla ja sitten vähän tavallisempi, kalju mutta ihan älyttömän hauska ja symppis mies. Tuo eka tyyppi ei todellakaan ole se, kenen kanssa aion jatkaa pidemmälle, koska luonne on juuri sellainen kuin oikein komeilla tuppaa olemaan. Kyllä oikeassa elämässä merkkaa muukin kuin pelkkä ulkonäkö
Joo, komeat on aina ikäviä sanoi kettu pihlajanmarjoista. Mikset tavoittelisi jäätävän komeaa miestä upealla kropalla ja joka on ihan älyttömän hauska ja symppis?
Kyllä nämä on naisella vaan enemmän henkimaailman juttuja. Olin itse toivottoman ihastunut itseäni reilusti vanhempaan, ei niin erikoisen komeaan, mutta perussiistiin mieheen. Koska hän on sivistynyt, aina ystävällinen, hauska ja älykäs mies. Hän vaan oli harmikseni varattu. Tapailin hetken todella komeaa, urheilullista miestä, joka myös on kiltti ja ystävällinen, ei vaan niin hauska tai aivan niin fiksu. Kun ihastukseni hankkiutui eroon suhteestaan, jäi tuo komea mies saman tien.
Mieheni taas, vaikkakin fiksu ja nöyrä ihminen, on silti avoimen ulkonäkökeskeinen ja myöntänyt auliisti, että valintaansa vaikutti, aluksi, se että olen mielestään kaunis ja haluttava.
Förlåt, mut näillä unelmamitoilla ei enää suomikääpiöiden kanssa pelata vaan siirrytään ammattilaisliigaan skandimiesten pariin. 😎💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais nainen joka on tavallinen nainen eli vaikka tälläinen
-Mitat pituutta sen 165cm ja painoa noin 55kg.
-Rinnat ja pylly pitää erottua kehosta koska ne on naiseuden merkki.
-Kaunis naamasta pitää olla ja naisen pitää huolehtia ulkonäöstään.
-Mt ongelmia naisella ei saa olla.
-Naisen pitää olla lapseton ja lapsia nainen ei saa haluta.
-Naisen pitää olla terve.
-Tupakka,nuuska ja huumeet ehdoton ei sekä alkoholia nainen saa ottaa harvoin se muutaman.
-Nainen ei saa nalkuttaa ja parempi jos nainen on hiljainen.
M30Tuollaisia ei taida enää löytyä muualta kuin jostain Aasian maasta.
Ei hätää, kyllä nekin lihoo kun keski-ikä koittaa ja miehen ruokavalio tulee tutuksi. Ja aasialaiset naiset lihoo sitten nimenomaan keskivartalosta.
Jos 160-180nainen painaa yli 80 kiloa, niin on siinä ylimääräistä. Jos kyseessä ei ole ihan oikeat lihakset.
En minä ainakaan tykkää läskistä naisesta. Pieni pyöreys sopivissa paikoissa ei haittaa, mutta lihavuus ei oo kiva. Nykyään on ihan helkutisti ylipainoisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.
Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.
Tinder on miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?
Etkö osaa lukea vai etkö ymmärrä? Miksi naisena laKmskisin elämänlaatua miehen takia,joka on tyytynyt minuun? Oikeasti haaveilee ja etsii kaunotarta mutta tussua saadakseen ja seuraa alentuu olemaan kanssani.
Hyvä esimerkki tästä miesten tyytymisestä: ystäväni seurustelin useamman vuoden miehen kanssa,johon oli ihastunut. Ystäväni sitten eräänä päivänä kysäisi mieheltä, että josko alettaisi vakavammin olemaan,kun on jo 3 vuotta seukattu= yhteen muutettaisi ja harkittaisiin vaikka avioliittoa. No tähän mies totesi, että ei ,kun hän tässä odottaa vielä,jos jotain parempaa naista olisi olemassa.
Eli miksi v i t u s s a minä naisena olisin miehen kanssa,joka tyytyy minuun,jolle olen vaim hyödyke,kun hän etsii sitä kaunotarta?
Oletko sitä mieltä, että suhteen pitäisi perustua valheeseen?
Miehet näköjään ovat sitä mieltä.
Koska miehet ovat tuollaisia. Itsekkäitä ,toisesta ihmisestä hyötyä hakevia.
Ehkä tässä vaiheessa voidaan sinulle paljastaa, että kirjoitustyylisi paljastaa nopeasti miten olet kirjoittanut monta viestiä samalla sisällöllä jossa vain aivottomasti haukut miehiä.
Aivot ovat paras sukupuolielin. Superälykäs ja huumorintajuinen mies kiehtoo. Mies on kuitenkin ihan miehen kokoinen ja -näköinen.