Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Radiogaala

Vierailija
28.03.2023 |

Radiogaalan shortlista Vuoden radiojuontajasta sai Jenni Alexandrovan, 42, nostamaan asian esille omalla instagram-tilillään ja IL:n tarttumaan asiaan kahden jutun myötä. Listalla kun ei ole kuin yksi nainen. Lista on kuitenkin muodostettu yleisöäänestyksen perusteella, joten sitä ei voi kyseenalaistaa. Minkä näet syyksi yleisöäänestyksen tulokseen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ainakin Janni Hussi on ollut julkkiksena positiivinen yllätys sanavalmiudellaan ja huumorillaan mutta en silti äänestänyt häntä vaan miestä.

Vierailija
2/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mielipiteitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huussi ratsastaa aallon harjalla.

Vierailija
4/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Kuukka taitaa olla ääneltäänkin radioon sopiva kun muistelen jotain hänen tv-esiintymisiä.

Vierailija
5/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen vain yhtä kanavaa vain tiettyyn aikaan päivästä. Kanava on valinnut ohjelmaan miesjuontajan. Mitäpä minä sille voin.

Mikä se olikaan se MeNaiset -kanava joku aika takaperin? Kaikille miehille kenkää ja vain naiset saivat jatkaa uudella kanavalla. Vieläkö se on olemassa?

Vierailija
6/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen vain yhtä kanavaa vain tiettyyn aikaan päivästä. Kanava on valinnut ohjelmaan miesjuontajan. Mitäpä minä sille voin.

Mikä se olikaan se MeNaiset -kanava joku aika takaperin? Kaikille miehille kenkää ja vain naiset saivat jatkaa uudella kanavalla. Vieläkö se on olemassa?

Me Naiset -radio on päätetty lopettaa ja se muuttuu Easy Hits -kanavaksi tämän viikon aikana. Alexandrova erosi kyseiseltä kanavalta 2021.

Vierailija
7/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me Naiset -radio on päätetty lopettaa ja se muuttuu Easy Hits -kanavaksi tämän viikon aikana. Alexandrova erosi kyseiseltä kanavalta 2021.

Näinkin ajankohtainen sitten. Enpä kyllä ihmettele. Koko konsepti tuntui tuomitulta epäonnistumaan.

Vierailija
8/13 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena äänestin miestä, miksen olisi kun on paras ? Kai nyt kuuntelijat valitsee omasta mielestä parhaan eikä sukupuolen mukaan. Turhaa siis kenenkään uhriutua sukupuolen takia

Vierailija
9/13 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena äänestin miestä, miksen olisi kun on paras ? Kai nyt kuuntelijat valitsee omasta mielestä parhaan eikä sukupuolen mukaan. Turhaa siis kenenkään uhriutua sukupuolen takia

Ja sitä paitsi, jokainen voi valita sukupuolensa ensi maanantaista lähtien.

Aivan varmasti myös nämä rouvat ovat antaneet mandaattinsa tälle politiikalle -19 vaaleissa ja hyvin todennäköisesti näissäkin vaaleissa.

Vierailija
10/13 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni Hussi on yksi raikkaimmista ja hauskimmista "julkkiksista". 

En yleensä helposti fanita ketään, mutta kyllä nyt täytyy taas kerran sanoa, että Kouvola rules!

Pliis, älä koskaan muutu muunlaiseksi kuin minkälainen olet Janni.

Jolle saa olla onnellinen, että hänellä on sinut.

Vierailija
11/13 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheaa sekoilua koko gaala

Vierailija
12/13 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni Hussi on yksi raikkaimmista ja hauskimmista "julkkiksista". 

En yleensä helposti fanita ketään, mutta kyllä nyt täytyy taas kerran sanoa, että Kouvola rules!

Pliis, älä koskaan muutu muunlaiseksi kuin minkälainen olet Janni.

Jolle saa olla onnellinen, että hänellä on sinut.

Myös minä olen yllättynyt kuinka mukava tyyppi Janni on radiossa, enhän minä tiedä mitä hän livenä on.

Tykkään kuunnella häntä Aamulypsyssä, vaikka alku oli hieman tahmea.

Ja miten UPEANA tuolla gaalassa! 

Vierailija
13/13 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisille oma apupyöräsarja?