Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
121/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksen saa ihan tavallista naista, ihme kun ei kelpaa???"

"Haluan 40kg fitness beibin jolla on H kupin lollot ja jonka ainoa unelma on tyydyttää mua sängyssä."

Vierailija
122/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.

Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.

Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.

Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.

Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?

Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.

Mieluummin seurustelisin lihavan normaaliälyisen ja hyväsydämisen ihmisen kanssa kuin kaltaisesi mistään mitään tietämättömän sääliön.

Ylipaino on ihan normaalia nykyään, koska sitä on niin paljon. Se ei ole sairaus, tai jos on, niin kerrohan sen määritelmät ja oireet? 

Ja jännä kuvitelma, että voisit jotenkin välttää sen, että joko puolisosi tai sinä tulee kuolemaan, ja mitä todennäköisimmin vielä johonkin sairauteen. Siinä sitten voi toki miettiä että jos puolison vie rintasyöpä, niin onko se lihavan kohdalla omaa syytä ja hoikan kohdalla huonoa tuuria, vai miten se sitten menee.

Aika palikka pitää kyllä olla jos kuvittelee että kaikki lihavat ihmiset olisivat samanlaisia. Mua ei kiinnosta kenenkään vartalonmalli, mutta jos tyyppi on joku kaljaa kittaava sohvaperuna, niin saa olla mikä vaan laatikkoleuka lentäjäkirurgi, ei ole mua varten. Ja vastaavasti jos on tuhdissa kunnossa, mutta jaksaa mun kanssa käydä metsälenkeillä ja vaelluksilla ja nauttiikin niistä, niin se on paljon tärkeämpää.

Useat tieteelliset tutkimukset ovat vahvistaneet, että lihavuus on krooninen endokriininen sairaus. Silloin elimistö on laaja-alaisessa hormonaalisessa aineenvaihdunnan häiriössä ja kierteessä, jossa lihominen ja sen haittavaikutukset hoitamattomina etenevät ja pahenevat.

”Emme edelleenkään hoida lihavuutta sairautena. Suomessa on lihavuuden tautiluokitus, tehdään lihavuusleikkauksia ja Kela tukee lihavuuden lääkehoitoa, mutta ne eivät riitä. Tarvitaan asenteen muutos”, endokrinologian erikoislääkäri Eeva Ryhänen sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.

Kun on kunnianhimoa ja itsekuria niin sitä on kaikilla.

Ei se 50kg ole enää 50kg lasten jälkeen, kun pitää syödä kahden edestä :D

Paitsi ne jotka ovat ja päättävät pysyä.

Se on elämäntapa johon muun perheen on tyydyttävä.

Jos en pääse joka päivä salille niin tulee paskamyrsky ja sitä ei kukaan halua. Ja oikeaa tuoretta ruokaa on kaapista löydyttävä. AINA!

Hormonaalisesti sekaisin oleva ahdistunut ja syömishäiriöinen nainen on raivokas pakkaus. Siihen elämään ei mahdu mitään iloa ja eikä rentoutta.

Vierailija
124/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm pitkän naisen normaali BMI on 53-72 kg.

Siis jopa YLI 70-kiloisena on NORMAALIpainoinen.

Eli lakatkaa miehet puhumastaa paskaa ja lirkuttelemasta mistään normaalipainovaatimuksesta kun teille ei normaalipainoinen kelpaa vaan on pakko olla laiha ja BMI:n ALArajalla eikä normaalin rajoissa.

Lakatkaa miehet sievistelemästä ja kaunistelemasta ja esittämästä jotain mitä ette ole. Säästäkää kaikkien aikaa ja hermoja ja olkaa rehellisiä ja sanokaa että naisen sallittu BMI on enintään 20 ja piste, sen yli on normaalipainoinen kuvottava läskivalas eikä saa laittaa mulle tykkäystä tinderissä tai suutun ja tulen vauvapalstalle valittamaan NIH!

Vierailija
125/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lievästi ylipainoinen, normaalipainoinen ja nyt hoikka. Eri painoisena on aivan valtava ero, miten paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Nyt jopa varatut vilkuilevat perääni, kun taas pienesti pyöreänä kukaan ei vilkaissutkaan minuun päin. Kyllä ne miehet vaan etsii hoikkaa naista. Ja nättiä. Koska nätisti meikattuna saan paljon enemmän huomiota kuin luonnollisena.

Jep. Minä olen hoikka ja aika taviksen näköinen, mutta kuljen enimmän osan ajastani meikittä tai hyvin vähällä meikillä, peittävissä vaatteissa. Sitten jos lähden juhlimaan ja laitan enemmän meikkiä ja vartalonmyötäisen mekon, niin olis miehiä suunnilleen jonoksi asti iskemässä. Jopa selvästi itseäni nuorempia (olen 35v).

Vierailija
126/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.

Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.

Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.

Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.

Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?

Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.

Mieluummin seurustelisin lihavan normaaliälyisen ja hyväsydämisen ihmisen kanssa kuin kaltaisesi mistään mitään tietämättömän sääliön.

Ylipaino on ihan normaalia nykyään, koska sitä on niin paljon. Se ei ole sairaus, tai jos on, niin kerrohan sen määritelmät ja oireet? 

Ja jännä kuvitelma, että voisit jotenkin välttää sen, että joko puolisosi tai sinä tulee kuolemaan, ja mitä todennäköisimmin vielä johonkin sairauteen. Siinä sitten voi toki miettiä että jos puolison vie rintasyöpä, niin onko se lihavan kohdalla omaa syytä ja hoikan kohdalla huonoa tuuria, vai miten se sitten menee.

Aika palikka pitää kyllä olla jos kuvittelee että kaikki lihavat ihmiset olisivat samanlaisia. Mua ei kiinnosta kenenkään vartalonmalli, mutta jos tyyppi on joku kaljaa kittaava sohvaperuna, niin saa olla mikä vaan laatikkoleuka lentäjäkirurgi, ei ole mua varten. Ja vastaavasti jos on tuhdissa kunnossa, mutta jaksaa mun kanssa käydä metsälenkeillä ja vaelluksilla ja nauttiikin niistä, niin se on paljon tärkeämpää.

Useat tieteelliset tutkimukset ovat vahvistaneet, että lihavuus on krooninen endokriininen sairaus. Silloin elimistö on laaja-alaisessa hormonaalisessa aineenvaihdunnan häiriössä ja kierteessä, jossa lihominen ja sen haittavaikutukset hoitamattomina etenevät ja pahenevat.

”Emme edelleenkään hoida lihavuutta sairautena. Suomessa on lihavuuden tautiluokitus, tehdään lihavuusleikkauksia ja Kela tukee lihavuuden lääkehoitoa, mutta ne eivät riitä. Tarvitaan asenteen muutos”, endokrinologian erikoislääkäri Eeva Ryhänen sanoo.

Onhan se nyt ainakin luokiteltu uudessa käypähoidossa sairaudeksi. Jostain kumman syystä se vain on naisilla sairaus ja miehet saa olla vaikka minkälaisia mätisäkkejä eikä niitä jahdata painon takia.

Vierailija
127/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...

70kg on ihan normaali paino naiselle joka ei ole lapsen pituinen.

Vs-mallit ovat 184 ja painavat alle 60.

Sinustako Vs -mallit ovat jotenkin normaaleja, tavallisia naisia? Jokaisella suomijuntilla pitäisi olla semmoinen kainalossa? 

Vierailija
128/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Tinder tuntuu kyllä kiukuttavan miehiä ihan runsaasti enemmän kuin naisia :D

Ja se kiukutus liittyy aina siihen ettei saa tarpeeksi kauniita naisia. Että ei toi lottostrategia nyt ihan hirveen hyvin näyttäis toimivan?

Täällä on lähes päivittäin ketjuja,missä miehet kiukuttelevat,kun Tinderissä tulee tykkäyksiä/ mätsejä vain rumilta ,läskeistä naisilta. Se on miesten mielestä loukkaus,jos ruma läski nainen tykkää heistä. Eli se ulina on sitä , että kauniit naiset eivät.tykkää/ mätsää- rumat ja läskit älkööt vaivautuko. Heille voi vain märistä siitä,kun kauniit eivät.tykkää heistä.

Väärin, rumia ja läskejä voi panna

En panisi rumaa ja läskiä miestä,koska panna voi komeaa ja hoikkaa/ normaalipainoistakin. Seksi on parempaa kuin äheltävån punanaamaisen läskin sian kanssa. Hyi.

Tavismiehelle tämä ei valinta, on pakko panna sitä keneltä saa

Tuon takia yhdenkään naisen ei kannata sekstailla miehen kanssa, joka ei halutessaan saisi muitakin ;-)

Onneksi ylipainoiset on pääsääntöisesti todella helppoja  ;-)

Tämä on mielenkiintoinen käänne. Olen nimittäin kuvitellut, ettei miehillä seisoisi naisen kanssa, jota he eivät pidä viehättävänä. Ja niin on moni mies sanonutkin. Mutta se ei siis olekaan ongelma!

Itse en naisena voisi harrastaa seksiä miehen kanssa, jota en pidä hyvännäköisenä ja haluttavana. Kroppa yksinkertaisesti laittaisi jarrut päälle.

Vierailija
129/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...

Mä olen 170cm ja painan varmaan enemmänkin mutta ei mulla ole rasvaa.. Salitreenejä 5-6krt/vko ja muu liikunta päälle. Ei se puntari kerro mistä se paino koostuu

Kyllä sen ihan silmällä näkee, onko joku lihasta vai läskiä.

Vierailija
130/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.

Minä painoin alimmillaan jotain 48kg esikoisen imetysaikana ja olen 165cm pitkä, eli siitä voi laskea että olin laiha. Enkä edes ravannut salilla. Ja tissitkin oli isot kiitos imetyksen.

Vierailija
131/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä

Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.

Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.

Tinder on  miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?

Tinder tuntuu kyllä kiukuttavan miehiä ihan runsaasti enemmän kuin naisia :D

Ja se kiukutus liittyy aina siihen ettei saa tarpeeksi kauniita naisia. Että ei toi lottostrategia nyt ihan hirveen hyvin näyttäis toimivan?

Täällä on lähes päivittäin ketjuja,missä miehet kiukuttelevat,kun Tinderissä tulee tykkäyksiä/ mätsejä vain rumilta ,läskeistä naisilta. Se on miesten mielestä loukkaus,jos ruma läski nainen tykkää heistä. Eli se ulina on sitä , että kauniit naiset eivät.tykkää/ mätsää- rumat ja läskit älkööt vaivautuko. Heille voi vain märistä siitä,kun kauniit eivät.tykkää heistä.

Väärin, rumia ja läskejä voi panna

En panisi rumaa ja läskiä miestä,koska panna voi komeaa ja hoikkaa/ normaalipainoistakin. Seksi on parempaa kuin äheltävån punanaamaisen läskin sian kanssa. Hyi.

Tavismiehelle tämä ei valinta, on pakko panna sitä keneltä saa

Tuon takia yhdenkään naisen ei kannata sekstailla miehen kanssa, joka ei halutessaan saisi muitakin ;-)

Onneksi ylipainoiset on pääsääntöisesti todella helppoja  ;-)

Tämä on mielenkiintoinen käänne. Olen nimittäin kuvitellut, ettei miehillä seisoisi naisen kanssa, jota he eivät pidä viehättävänä. Ja niin on moni mies sanonutkin. Mutta se ei siis olekaan ongelma!

Itse en naisena voisi harrastaa seksiä miehen kanssa, jota en pidä hyvännäköisenä ja haluttavana. Kroppa yksinkertaisesti laittaisi jarrut päälle.

Ei ole ongelma. Aina on ollut juhlakunnossa ja lasti lentänyt.

Vierailija
132/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei olisi? Viisi lasta ja lukioiän painoon tullut kaksi kiloa lisää.

Vierailija
133/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pullukat alapeukuttaa...

Vierailija
134/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi ne jotka ovat ja päättävät pysyä.

Se on elämäntapa johon muun perheen on tyydyttävä.

Jos en pääse joka päivä salille niin tulee paskamyrsky ja sitä ei kukaan halua. Ja oikeaa tuoretta ruokaa on kaapista löydyttävä. AINA!

Meilläkin mies aina välillä kiukuttelee, että onko pakko treenata joka päivä. Kyllä on, ja se on sitten miehen homma laittaa ne iltapalat. En kysele lupia, lähden vaan. (Painan tosin yli 50 kiloa, koska pituuttakin on yli 170 cm).

Vierailija
135/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lievästi ylipainoinen, normaalipainoinen ja nyt hoikka. Eri painoisena on aivan valtava ero, miten paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Nyt jopa varatut vilkuilevat perääni, kun taas pienesti pyöreänä kukaan ei vilkaissutkaan minuun päin. Kyllä ne miehet vaan etsii hoikkaa naista. Ja nättiä. Koska nätisti meikattuna saan paljon enemmän huomiota kuin luonnollisena.

Surullista, että pullukat eivät tajua tätä asiaa.

Vierailija
136/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoraja! Tuli mieleen, kun lapsena mentiin mummolaan ja sinne oli pieni pätkä lossilla järven yli. Siinä lossissa luki painoraja ja kilomäärä. Mä aloin tuntea itseni henkilöautoksi, mutta sehän sopiikin tähän maailman aikaan, löytyisköhän kavereita, jotka tuntevat olevansa autoja.

Vierailija
137/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 170cm ja painan varmaan enemmänkin mutta ei mulla ole rasvaa.. Salitreenejä 5-6krt/vko ja muu liikunta päälle. Ei se puntari kerro mistä se paino koostuu

Miksi puolustelet itseäsi naisvihaajalle? Miksi sinulle on tärkeää saada hänen hyväksyntänsä?

Eikö tää ollutkaan keskustelupalsta? Lähinnä nyt halusin kertoa, että vähän on lyhytnäköistä tuijottaa jotain puntarin lukemaa

Tuollaiset vastaukset vahvistavat sitä kuvitelmaa, että naisten tehtävä on puolustella itseään. Ja mitä enemmän sitä vahvistetaan, sitä enemmän tuollaisia miesten kommentteja tulee palstalle.

Tuollainen feministi joka näkee kaikessa vain vihaa ja sortavia rakenteita on päästään vialla.

Kyllä tavalliset ihmiset osaa keskustella asioista kontekstissa eikä ole tarvetta etsiä loukkaantumisen syitä joka helvetin asiasta.

Löytäisit sinäki miehen niin ymmärtäisit että molemmilla sukupuolilla on sukupuolittuneita näkökulmia ja niitä voi pyrkiä myös ymmärtämään eikä aina vaan vihaamaan.

Eri

Vierailija
138/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen, koska Hiusrajamies nelistää palstalle listoineen. Vain hänellä on tieteellistä faktaa siitä, mitä me naiset haluamme! Viis oikeista tutkimuksista.

Hehe, Hiusrajamies, tää on paras! Katselin juuri äsken (minun mielestäni) maailman sexyimmän miehen valokuvaa facebookissa, ja tällä kaverilla on hiusraja paennut jo ihan reippaasti, hampaat vinossa ja parrassa harmaata, mutta silti on kuumempi kuin kukaan muu. 

Vierailija
139/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alaikäisenä 165cm painanut yli 60kg, ja silti olen ollut hoikka. Olen ollut edelleen hoikka täysi-ikäisenä 168cm ja paino 70kg. Riippuu niin paljon ruumiinrakenteesta, joten sairas ajatus tuo 50kg ja 165cm. Ehkä joitain naisia toki tälläkin mittarilla löytyy.

Vierailija
140/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pullukat alapeukuttaa...

Olen 178 cm ja 68 kg. Läski varmaan sinun mielestäsi, mutta ihan sama. Minusta on naurettavaa, että jotkut jaksavat vaahdota niin kovasti vaa'an lukemista, kun ne eivät mitään kerro. Kaksi satakiloista miestäkin voi näyttää aivan erilaisilta keskenään, mutta kun on kyse naisista, niin ainoa oikea paino on 50 kg. Kumma juttu.