IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)
http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa
Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.
Kommentit (1078)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...
70kg on ihan normaali paino naiselle joka ei ole lapsen pituinen.
Olen ollut lievästi ylipainoinen, normaalipainoinen ja nyt hoikka. Eri painoisena on aivan valtava ero, miten paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Nyt jopa varatut vilkuilevat perääni, kun taas pienesti pyöreänä kukaan ei vilkaissutkaan minuun päin. Kyllä ne miehet vaan etsii hoikkaa naista. Ja nättiä. Koska nätisti meikattuna saan paljon enemmän huomiota kuin luonnollisena.
Taas osoitus siitä, miten jotkin miehet on aivan vieraantuneet todellisuudesta. Pitää olla muotoa, tissiä ja pyllyä, mutta paino max. 50kg. Tuo paino on ihan ok, jos nainen on jotain 150-155cm pitkuinen, mitä aika harva nainen lopulta on. Samalla pitää olla luonnonkaunis, täysin meikitön mutta kuitenkin kevyesti meikatun näköinen. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 170cm ja painan varmaan enemmänkin mutta ei mulla ole rasvaa.. Salitreenejä 5-6krt/vko ja muu liikunta päälle. Ei se puntari kerro mistä se paino koostuu
Miksi puolustelet itseäsi naisvihaajalle? Miksi sinulle on tärkeää saada hänen hyväksyntänsä?
Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.
Kun on kunnianhimoa ja itsekuria niin sitä on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.
Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.
Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.
Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.
Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?
Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.
Jokainen meistä kuolee joskus, myös se timmissä kunnossa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Taas osoitus siitä, miten jotkin miehet on aivan vieraantuneet todellisuudesta. Pitää olla muotoa, tissiä ja pyllyä, mutta paino max. 50kg. Tuo paino on ihan ok, jos nainen on jotain 150-155cm pitkuinen, mitä aika harva nainen lopulta on. Samalla pitää olla luonnonkaunis, täysin meikitön mutta kuitenkin kevyesti meikatun näköinen. Huoh.
Aika moni mies on pedofiili ja ne etsii jotain karvatonta ja lapsen kokoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 170cm ja painan varmaan enemmänkin mutta ei mulla ole rasvaa.. Salitreenejä 5-6krt/vko ja muu liikunta päälle. Ei se puntari kerro mistä se paino koostuu
Miksi puolustelet itseäsi naisvihaajalle? Miksi sinulle on tärkeää saada hänen hyväksyntänsä?
Eikö tää ollutkaan keskustelupalsta? Lähinnä nyt halusin kertoa, että vähän on lyhytnäköistä tuijottaa jotain puntarin lukemaa
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lievästi ylipainoinen, normaalipainoinen ja nyt hoikka. Eri painoisena on aivan valtava ero, miten paljon miehet osoittavat kiinnostusta. Nyt jopa varatut vilkuilevat perääni, kun taas pienesti pyöreänä kukaan ei vilkaissutkaan minuun päin. Kyllä ne miehet vaan etsii hoikkaa naista. Ja nättiä. Koska nätisti meikattuna saan paljon enemmän huomiota kuin luonnollisena.
Ok. Minä en halunnut miestä, joka etsii hoikkaa ja nättiä naista, koska en loppuikääni aikonut kulkea nätisti meikattuna ja painokin vaihtelee. Jännästi löytyi mies, jonka silmissä olin haluttava vaikka ensitreffeillekin tulin täysin ilman meikkiä. Eikä ihoni ole yhtään sen parempi kuin artikkelin meikkikuvan naisella siinä kuvassa, missä hän on ilman meikkiä.
Mutta puolisoni onkin aikuinen mies eikä meistä kumpikaan hakenut seuraa mistään sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...
Vs-mallit ovat 184 ja painavat alle 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti silti treffipalveluissa naiset keskittävät pienelle prosentille miehistä matchinsä, vaikka me miehet olemme niitä ulkonäkökeskeisiä
Ja miehet räiskivät kaikille. Oikeasti haluavat sen kauneimman,ja muut on tyytymistä. Täälläkin olette monta kertaa kertoneet,miten mies voi oikeasti rakastua vain kauniiseen naiseen.
Miksi minä naisena alkaisin olemaan miehen kanssa,joka on tyytynyt minuun? Olen mieluummin yksin,koska olen naisena onnellisempi ja terveempi sinkkuna ,kuin parisuhteessa. Miksi laskisin elämönlaatuani jonkun miehen takia,joka tyytyy? Miehethän haluaa parisuhteeseen,koska heidän terveys ja onnellisuus on huonompi sinkkuina,kuin parisuhteessa.
Tinder on miehelle kuin Euro-Jackpot, jossa on rajattomasti ilmaisia ruudukkoja. Miksi jättää ilmaiset panokset käyttämättä. Ja voihan sen visuaalisesti ei kaikkein kauneimman profiilin takaa löytyä se kultainen sydän. Miksi tämä strategia kiukuttaa naisia?
Miesten taktiikka on tykätä kaikista vaikka ei tykkäisikään ja sitten kiukutella kun ei saa matchia niiden kanssa ,joita haluaisi. Minua ärsyttää tämä tyhmyys, kun ei tajuta miten algoritmi toimii. Kun tykkäät myös sellaisista ,joista et oikeasti tykkää ja saat matchin heidän kanssaan , nämä matchit alentaa pisteitäsi ja sinun profiilisi esitellään vain niille, jotka saavat yhtä alhaiset pisteet kuin sinä. Sitten ollaankin valmiit ulisemaan ,miten vaan rumat jä läskit matchaa kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että usein pullukat kirjoittelevat juurikin kuten tuo toimittaja.
Niin, katsos kun ne pullukat on ihan samalla lailla tavallisia naisia kuin kaikki muutkin. Mutta silloin kun miehet täällä kirjoittaa siitä kuinka tavisnaiset ei sitä ja tätä, niin he ei millään ymmärrä, että juuri hänen kaltaisensa on ihan yhtä lailla niitä tavisnaisia kuin he itse ovat tavismiehiä.
Jännästi miehet laskee aina kaikki miehet mukaan miesten joukkoon, mutta naisiksi kelpaa vain ne, jotka ovat omaa silmää ( ja nimenomaan sitä silmää) miellyttäviä, ja sitten valitetaan kuinka naisille ei kelpaa mikään.
Pullukat ei ole tavallisia naisia, vaan pullukoita.
Miksi ylipaino pitäisi normalisoida ja sulkea silmät ylipainon aiheuttamilta sairauksilta?
Ylipaino on sairaus. Haluaisitko itse miettiä perheen perustamista henkilön kanssa joka tulrr kuolemaan johonkin sairauteen ja on vielä ylpeä omista huonoista valinnoistaan? Läskim diabeetikon kanssa seurustelu on sama kun keuhkosyöpää sairastavan tupakoitsijan.
Mieluummin seurustelisin lihavan normaaliälyisen ja hyväsydämisen ihmisen kanssa kuin kaltaisesi mistään mitään tietämättömän sääliön.
Ylipaino on ihan normaalia nykyään, koska sitä on niin paljon. Se ei ole sairaus, tai jos on, niin kerrohan sen määritelmät ja oireet?
Ja jännä kuvitelma, että voisit jotenkin välttää sen, että joko puolisosi tai sinä tulee kuolemaan, ja mitä todennäköisimmin vielä johonkin sairauteen. Siinä sitten voi toki miettiä että jos puolison vie rintasyöpä, niin onko se lihavan kohdalla omaa syytä ja hoikan kohdalla huonoa tuuria, vai miten se sitten menee.
Aika palikka pitää kyllä olla jos kuvittelee että kaikki lihavat ihmiset olisivat samanlaisia. Mua ei kiinnosta kenenkään vartalonmalli, mutta jos tyyppi on joku kaljaa kittaava sohvaperuna, niin saa olla mikä vaan laatikkoleuka lentäjäkirurgi, ei ole mua varten. Ja vastaavasti jos on tuhdissa kunnossa, mutta jaksaa mun kanssa käydä metsälenkeillä ja vaelluksilla ja nauttiikin niistä, niin se on paljon tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vs-mallit seukkaa miesmallien kanssa, ei Suomi-miehen ja ne harvemmin on mallin mitoissa saati näköisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tää ollutkaan keskustelupalsta? Lähinnä nyt halusin kertoa, että vähän on lyhytnäköistä tuijottaa jotain puntarin lukemaa
Tuollaiset vastaukset vahvistavat sitä kuvitelmaa, että naisten tehtävä on puolustella itseään. Ja mitä enemmän sitä vahvistetaan, sitä enemmän tuollaisia miesten kommentteja tulee palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset vastaukset vahvistavat sitä kuvitelmaa, että naisten tehtävä on puolustella itseään. Ja mitä enemmän sitä vahvistetaan, sitä enemmän tuollaisia miesten kommentteja tulee palstalle.
You go girl!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa sitten että 50 - kiloiset käyvät päivittäin salilla ja te jäätte niiden 2 ja 4-vuotiaisen kanssa kotiin ja viette sen 4-vuotiaan futiskouluun. Vaimon treenit ovat matkoineen klo 17-19 ja sinä teet taaperoille iltapalan ja käytät koiran ulkona. Kotona ei syödä lihatuotteita ja puolet lautasesta kasviksia.
Kun on kunnianhimoa ja itsekuria niin sitä on kaikilla.Ei se 50kg ole enää 50kg lasten jälkeen, kun pitää syödä kahden edestä :D
Paitsi ne jotka ovat ja päättävät pysyä.
Se on elämäntapa johon muun perheen on tyydyttävä.
Jos en pääse joka päivä salille niin tulee paskamyrsky ja sitä ei kukaan halua. Ja oikeaa tuoretta ruokaa on kaapista löydyttävä. AINA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä pidetäänkin sairaina, mitä ovatkin. Kun painoindeksi on naisella 18 niin hän alkaa olla lähellä sairaalloista laihuutta ja se on epätervettä. VS mallit on yksi viimeisiä naisvihan muistoja mallimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mallit ovat tavallisia naisia mielestäsi? Naisten keskipituus on muuten 167 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on sun mielipiteesi. Minä kyllä pärjään miesten kanssa, ei hätää
Miehet jättää tuolla toiminnalla kaiken seulonnan naisille. Ei ole mitenkään realistista keskustella kymmenien ihmisten kanssa viikossa, joten pakko on rajata sitä mätsien määrää. Ja kun miehet ei sitä tee, naiset ryhtyy tekemään tiukempaa rajausta. Tästä seuraa se, että miehet kiukuttelee kun ei saa mätsejä tai saa mätsejä vain pullukoilta. Kaikkien kannalta ois parempi, jos vain aidosti kiinnostavista tykättäisiin ja tsekattaisiin ne profiilit myös.