Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
701/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei naisen 50-kiloinen tarvi olla, mut siis oikeesti onko suomivalaiden keskiarvo 70kg?? Huhuhuh.. Toi on järkyttävää miten lihavia meidän naiset nykyään on...

70kg on ihan normaali paino naiselle joka ei ole lapsen pituinen.

Vs-mallit ovat 184 ja painavat alle 60.

Alipainoisia. Lisäksi sinun ulottumattomissa.

Vierailija
702/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

170 cm pitkän naisen normaali BMI on 53-72 kg.

Siis jopa YLI 70-kiloisena on NORMAALIpainoinen.

Eli lakatkaa miehet puhumastaa paskaa ja lirkuttelemasta mistään normaalipainovaatimuksesta kun teille ei normaalipainoinen kelpaa vaan on pakko olla laiha ja BMI:n ALArajalla eikä normaalin rajoissa.

Lakatkaa miehet sievistelemästä ja kaunistelemasta ja esittämästä jotain mitä ette ole. Säästäkää kaikkien aikaa ja hermoja ja olkaa rehellisiä ja sanokaa että naisen sallittu BMI on enintään 20 ja piste, sen yli on normaalipainoinen kuvottava läskivalas eikä saa laittaa mulle tykkäystä tinderissä tai suutun ja tulen vauvapalstalle valittamaan NIH!

53 kg taitaa olla 170-senttiselle jo alipainon puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun lukee tätä ketjua niin huomaa kuinka pihalla jotkut ihmiset ovat todellisuudesta.

Tietenkin ymmärrän sen kun suurin osa on ylipainoisia niin se ylipaino on uusi normi.  En silti uskonut että jotkut väittäisivät että 80kiloinen nainen on liian laiha. mihinköhän tuo on liian laiha? plusmalliksi?

Vierailija
704/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni jakaa nyt painojaan. Olen sporttinen mies 179cm, paino heittelee kaudesta riippuen 65-75kg väliin. Jokainen nainen/naisystävä on painanut enemmän kuin minä. Nykyinen painaa ainakin 20kg enemmän (alussa ei ollut ihan noin suurta eroa), varmuudella en voi sanoa kun ei kiinnosta omakaan paino niin paljoa. En ole koskaan sanonut mitään heidän painoistaan ja se paino ei muuta millainen ihminen on.

Vedetään vähän takas, yksi oli kevyempi tankotanssia mutta ei siloittanut ollenkaan hänen luonnettaan. Ei tarvinnut pitkään tapailla hänen kanssaan.

Vierailija
705/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tehnyt sen päätöksen että enää ikinä en ota miestä ..oli sitten mikä tahansa.

Minulla on koira joka antaa rakkautta enemmän kuin yksikään mies ...Olen tähän ikään mennessä tapaillut ,ollut naimisissa,avoliitossa ym joten ei se mies vaihtamalla parane..vaikka nuorena niin luulin.

Kaikki ovat samanlaisia valittajia..nainen saa painaa max: 50 kg mutta rinnat pitää olla ja syödä et saa mitään ..koska sitten olet jo ylipainoinen.

En ole ylipainoinen ,olen hyvin sporttinen ja koira on aina halukas lenkille--oli päivä tai yö.

Eikä jankuta koko aikaa seksiä vaikka miehellä ei itsellä edes toimisi.

Kohteliaisuus ja asiallisuus ei maksa mitään. Kertoo aika paljon ihmisestä, että kokee tarpeelliseksi käyttää noin rumaa kieltä toisista. Toivon, ettet löydä puolisoa ennen kuin olet kasvanut henkisesti.

Vierailija
706/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun tyyliin kun haukuttaisiin naisia, ketju olisi kadonnut ennen kuin ehditte sanoa "palstalla ei ole miesvihaa"

Vierailija
707/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kehitellä Meikittä töihin -päivä, johon mielellään mahdollisimman moni nainen osallistuisi, kylläpä miehet yllättyisivät 😂

Olen aina meikittä töissä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Vierailija
708/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni jakaa nyt painojaan. Olen sporttinen mies 179cm, paino heittelee kaudesta riippuen 65-75kg väliin. Jokainen nainen/naisystävä on painanut enemmän kuin minä. Nykyinen painaa ainakin 20kg enemmän (alussa ei ollut ihan noin suurta eroa), varmuudella en voi sanoa kun ei kiinnosta omakaan paino niin paljoa. En ole koskaan sanonut mitään heidän painoistaan ja se paino ei muuta millainen ihminen on.

Vedetään vähän takas, yksi oli kevyempi tankotanssia mutta ei siloittanut ollenkaan hänen luonnettaan. Ei tarvinnut pitkään tapailla hänen kanssaan.

Miksi sporttinen mies haluaa valaita?

Vierailija
709/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit kertoa juuri miksi olet yksinäinen.

Jos olisit lukenut ajatuksella olisit nähnyt että alkuperäisessä viestissä oli jo vastaus.

Vierailija
710/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen, koska Hiusrajamies nelistää palstalle listoineen. Vain hänellä on tieteellistä faktaa siitä, mitä me naiset haluamme! Viis oikeista tutkimuksista.

Miksi pilkkaat henkilöä hänen hiusrajansa, asian jolle hän ei voi mitään, vuoksi? Pilkkaatko myös ihmisiä, joilta puuttuu jokin raaja tai vaikka kehitysvammaisia?

Vierailija
711/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan ei ole muusta kyse kuin että miehet vastasi rehellisesti ja naiset ei niinkään. Ulkonäkö merkitsee kummallekkin sukupuolelle huomattavasti enemmän kuin mitä halutaan myöntää. Olkaa ihan rehellisesti pinnallisia sillä siinä ei ole mitään hävettävää.

Vierailija
712/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kehitellä Meikittä töihin -päivä, johon mielellään mahdollisimman moni nainen osallistuisi, kylläpä miehet yllättyisivät 😂

Olen aina meikittä töissä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.

Sama. Kuten myös ensitreffeillä puolisoni kanssa. En meikkaa.

Vierailija
713/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä, että osa miehistä syttyy hieman tuhdimmista mimmeistä.

Vierailija
714/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ok jos nainen painavampikin kunhan lämmin sydän

Vierailija
715/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan ei ole muusta kyse kuin että miehet vastasi rehellisesti ja naiset ei niinkään. Ulkonäkö merkitsee kummallekkin sukupuolelle huomattavasti enemmän kuin mitä halutaan myöntää. Olkaa ihan rehellisesti pinnallisia sillä siinä ei ole mitään hävettävää.

Tietynlaiset miehet vastasi. Ja naisten puolella oli parempi otanta.

Rehellisesti sanon miehenä. Minun ihanne nainen ei käy yhteen yleisten ihannekäsitysten kanssa. Ja minun arvomaailmassa ulkonäkö ei niin merkitsevä. Tietenkin en väitä että kaikilla olisi mahdollisuus tutustua minuun, paitsi töiden yhteydessä.

Vierailija
716/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelen, koska Hiusrajamies nelistää palstalle listoineen. Vain hänellä on tieteellistä faktaa siitä, mitä me naiset haluamme! Viis oikeista tutkimuksista.

Miksi pilkkaat henkilöä hänen hiusrajansa, asian jolle hän ei voi mitään, vuoksi? Pilkkaatko myös ihmisiä, joilta puuttuu jokin raaja tai vaikka kehitysvammaisia?

Joo, ei se mielisairaudelleen mitän voi.

Vierailija
717/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tapaillut 50-100 kiloisia naisia. Ajattelen heidän olevan vain erinäköisiä, hirmu kauniita kaikki. En näe lähtökohtaista kauneuseroa lihavan ja laihan välillä. En viehäty läheskään kaikista hoikista naisista enkä läheskään kaikista pyöreistä naisista. Ei se oikein ole valintakysymys, kenestä viehättyy. Se vaan tapahtuu tai ei tapahdu.

Vierailija
718/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häntä ei pilkata hänen oman hiusrajansa vuoksi vaan vuosikausien naistenpuolestatietämisen takia. Hänen listansa siitä, mitä nainen haluaa, löytyy useista ketjuista. Naista ei kuulemma voi saada yli 26 v vanhana tai ilman niin sanottua täydellistä hiusrajaa.

Olen 45-vuotias nainen ja rakastan syvästi yli kymmenen vuotta vanhempaa, kaljua miestäni. En oikein jaksa suhtautua huumorilla jankkaukseen.

Vierailija
719/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö omalta osaltaan toimii lisääntymispotentiaalin mittarina.

😆 Täytätkö lisääntymispotentiaalin mittarit?

Vierailija
720/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun lopussa on linkki kolmen tiedelehden artikkeleihin. LUE ne. Älä sössötä. En jaksa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme