Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Miehet: Etsitään ihan tavallista naista (huom. painoraja)

Vierailija
13.04.2023 |

http://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

Taas mennään. Nainen kirjoittaa, että naisilla ei ole ulkonäkövaatimuksia. Nainen kirjoittaa, että miehillä on vain ulkonäkövaatimuksia. Tuttu teema täälläkin.

Kommentit (1078)

Vierailija
681/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en naisena saa yhtään kiinni tuosta miesten ulkonäkökeskeisyydestä. Sen vielä ehkä jotenkin ymmärrän, että kaikki miehet haluaisin päästä paneskelemaan jotain kaunotarta, mutta sitä en ymmärrä miksei luonne oli kirkkaasti ykkös-valintakriteeri vähänkään pidemmissä suhteissa. Tuntuu, että miehet eivät tajua kuinka suuria persoonaeroja naisissa voi olla. 

Itselleni on töissä yritetty tyrkyttää yhtä samassa firmassa työskentelevää miestä. On tosi kivan näköinen tyyppi, aivan valloittava hymy ja hiukset vahvasti päässä. Silmämääräisesti arvioiden melko pitkä. On akateeminen koulutus ja tienaa varmasti lähemmäs kymppitonnin kuussa. Tyyppi on oikein mukava ja fiksu, käydään välillä samassa porukassa syömässä. Kuulemma vilkuilee mua välillä salaa ja hymyilee mulle vielä muita enemmän. Mutta. En ole yhtään kiinnostunut hänestä, en usko, että meillä olisi lainkaan hauskaa hänen kanssaan. Nillittää ihan ihme asioista, esim. työpaikalla keitetty kahvi ei kelpaa hänellä laisinkaan ja muutenkin aina hirmuisen kovat kriteerit kaikelle ja kova kritisoimaan ja vaatimaan. 

Sitten taas, kun joudun taloyhtiön asioissa olemaan tekemisissä yhden huoltoyhtiön miehen kanssa useampaan kertaan, kun homma ei mennyt kerralla ihan putkeen, niin voi että miten sympaattinen ja hauska ukko sieltä paljastuikaan. Arvioisin, että mies oli nippanappa 170cm, palkka tuskin kovinkaan kummoinen. Hiukset vähän punertavat ja munkkihenkinen kaljun alkukin jo. Mutta kuten sanottu, niin mieletön tilannehuumori ja pilkettä silmäkulmassa. Ihan niinkin paljon kiinnostuin, että pakko oli selvittää, on varattu. Ja olihan se naimisissa oleva perheellinen mies, munasarjat heitti volttia kun näin somessa hänestä kuvia halailemassa, suukottelemassa ja hassuttelemassa lastensa kanssa. Hitsi, että harmitti, mutta en yhtään ihmettele. Tämän miehen kanssa meillä oli varmasti ollut hauskaa!

Tuskin kukaan sanoo, etteikö nainen voisi ihastua tavikseen.

Mutta vertauksesi on vajavainen; jollain lyhyellä taviksella oli sitten hyvät feromonit tai huumorintaju. Arvaa mitä? Myös 195cm miesmallilla voi olla pilkettä silmäkulmassa ja huumorintajua. Aivan kuten rikas voi olla onneton ja sairas, mutta onnettomimmat ja sairaimmat ihmiset ovat yleensä köyhiä. Poikkeuksia aina löytyy. 

Vertaa sitä työpaikan leukamallia johonkin satunnaisesti valittuun tavikseen ja kerro, että kumpi kiinnostaa enemmän. 

Vierailija
682/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 kiloa! Itse painoin varmaan yläasteella tuon verran viimeksi, ei ole ihan normaali tuollainen, lapsen paino. Miksi ylipäätään joku kehtaa sanella ulkomuotorajoituksia noin tarkasti? Ei ihme, että parit eivät toisiaan kohtaa, onneksi on oma mies jo 30 vuoden takaa ja kelpaamme edelleen toisillemme. Onpa taas oikein älypäiden vastaukset tuolla.

Jotenkin todella kaksinaismoralistista valittaa tuosta 50 kg, samalla kun itse haukutaan sitä vähemmän painavia "lapsenpainoisiksi" ja "epänormaaliksi"... Mä painan 43 kg ja ihan sopusuhtainen aikuinen olen 155 cm

155 cm + 43 kg = BMI 17.9 eli alipainoinen aikuiseksi ihmiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiseen kyselyyn naiset vastaavat niin etteivät vaan loukkaa ketään. Todellisuus on sitten ihan jotain toista.

Kyselyihin ei vastaa parisuhteissa olevat. Joten jokainen voi vetää johtopäätöksen millaiset ihmiset miesten puolelta enimmäkseen vastaa. Naisten puolelta tilanne saattaa olla paljon monipuolisempi. 😂

Täällä onkin palstalla viimeaikoina ollut naisten keskuudessa ihan yleinen asenne, että mies on sellainen kokematon peräkammaripoika etenkin jos puhuu naisista jotain pahaa ja tätä käytetään armotta ns. munille potkimisessa. Tietävät itsekin, että naisella on käytännössä mahdoton tilanne jäädä sellaiseksi samanlaiseksi kokemattomaksi luuseriksi kuin mies.

No parisuhteessa olevana miehenä kommentoin. Ettei ole pelkästään naisten keskuudessa tuollainen ajatus..

Tietty myös näköjään "miehenä" osasit lukea rivien välistä jotain.

Vierailija
684/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt sen päätöksen että enää ikinä en ota miestä ..oli sitten mikä tahansa.

Minulla on koira joka antaa rakkautta enemmän kuin yksikään mies ...Olen tähän ikään mennessä tapaillut ,ollut naimisissa,avoliitossa ym joten ei se mies vaihtamalla parane..vaikka nuorena niin luulin.

Kaikki ovat samanlaisia valittajia..nainen saa painaa max: 50 kg mutta rinnat pitää olla ja syödä et saa mitään ..koska sitten olet jo ylipainoinen.

En ole ylipainoinen ,olen hyvin sporttinen ja koira on aina halukas lenkille--oli päivä tai yö.

Eikä jankuta koko aikaa seksiä vaikka miehellä ei itsellä edes toimisi.

Vierailija
685/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna, ei kiinnosta taistelunorsut ja siiderivalaat.

Oksennus on tulla. Rehellinen mielipide.

Aasiaan etsimään siro nainen!

Kohteliaisuus ja asiallisuus ei maksa mitään. Kertoo aika paljon ihmisestä, että kokee tarpeelliseksi käyttää noin rumaa kieltä toisista. Toivon, ettet löydä puolisoa ennen kuin olet kasvanut henkisesti.

Vierailija
686/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 kiloa! Itse painoin varmaan yläasteella tuon verran viimeksi, ei ole ihan normaali tuollainen, lapsen paino. Miksi ylipäätään joku kehtaa sanella ulkomuotorajoituksia noin tarkasti? Ei ihme, että parit eivät toisiaan kohtaa, onneksi on oma mies jo 30 vuoden takaa ja kelpaamme edelleen toisillemme. Onpa taas oikein älypäiden vastaukset tuolla.

Jotenkin todella kaksinaismoralistista valittaa tuosta 50 kg, samalla kun itse haukutaan sitä vähemmän painavia "lapsenpainoisiksi" ja "epänormaaliksi"... Mä painan 43 kg ja ihan sopusuhtainen aikuinen olen 155 cm

Suomessa 155 cm aikuinen on epätavallinen. Jos maksimi on tosiaan 50kg niin voi olla aika vaikea löytää tervettä kumppania tästä maasta.

Onko lievästi ylipainoinen myös heti sairas, kuten implikoit asian olevan alipainon suhteen?

Vierailija
687/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiseen kyselyyn naiset vastaavat niin etteivät vaan loukkaa ketään. Todellisuus on sitten ihan jotain toista.

Kyselyihin ei vastaa parisuhteissa olevat. Joten jokainen voi vetää johtopäätöksen millaiset ihmiset miesten puolelta enimmäkseen vastaa. Naisten puolelta tilanne saattaa olla paljon monipuolisempi. 😂

Täällä onkin palstalla viimeaikoina ollut naisten keskuudessa ihan yleinen asenne, että mies on sellainen kokematon peräkammaripoika etenkin jos puhuu naisista jotain pahaa ja tätä käytetään armotta ns. munille potkimisessa. Tietävät itsekin, että naisella on käytännössä mahdoton tilanne jäädä sellaiseksi samanlaiseksi kokemattomaksi luuseriksi kuin mies.

No parisuhteessa olevana miehenä kommentoin. Ettei ole pelkästään naisten keskuudessa tuollainen ajatus..

Ämmämäisesti henkilöön hyökkäävä mies onkin oikein miesten mies. Noloa käytöstä.

Vierailija
688/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tottakai miehenä kommentoit, mitenkäs sattuikaan... Aina löytyy joku napakka twisti.

Vierailija
689/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku miettisi tuollaista? Kyllä minä anonyymina kehtaan sanoa mielipiteeni ja kokemukseni ihan mistä tahansa enkä usko, että muutkaan pyrkisivät miellyttämään.

Naiset ne nyt ei monesti tiedä itsekään mistä oikeasti pitävät. Halutaan jotain, mutta sitten kun sitä saa niin sitä onkin liikaa tai liian vähän tai väärässä muodossa jne.

Ihastuttavaa, miten joillakin ihmisillä tuntuu olevan käsitys, etteivät naiset oikeastaan ole täysivaltaisia, järkeviä aikuisia ihmisiä.

Vierailija
690/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ämmämäisesti henkilöön hyökkäävä mies onkin oikein miesten mies. Noloa käytöstä.

Tästähän saadaan hyvät kierrokset.

Minkäs ikäinen ihminen käyttää "noloa"? Tai kuvittelee että miesten mies on joku juttu?

Jos ei osaa kaivaa sitä päätä omasta mielikuvitusmaailmasta pois ja kuvittelee naisten valehtelevan, niin pakko kai se miesten on tultava "opettamaan".

Vierailija
691/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä; tänään ihastuin 5 kertaa eri tyyppisiin naisiin. 

Juttelin niistä kahdelle.  Heidän hyvä ryhti sai suuni auki ;)

Vierailija
692/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tehnyt sen päätöksen että enää ikinä en ota miestä ..oli sitten mikä tahansa.

Minulla on koira joka antaa rakkautta enemmän kuin yksikään mies ...Olen tähän ikään mennessä tapaillut ,ollut naimisissa,avoliitossa ym joten ei se mies vaihtamalla parane..vaikka nuorena niin luulin.

Kaikki ovat samanlaisia valittajia..nainen saa painaa max: 50 kg mutta rinnat pitää olla ja syödä et saa mitään ..koska sitten olet jo ylipainoinen.

En ole ylipainoinen ,olen hyvin sporttinen ja koira on aina halukas lenkille--oli päivä tai yö.

Eikä jankuta koko aikaa seksiä vaikka miehellä ei itsellä edes toimisi.

On niitä hyviäkin miehiä usko pois. Esim itse olen lauta mutta mies jaksaa ylistää pieniä rintojani ja sanoo että ne on maailman kauneimmat. okei en tuota usko mutta silti. :D Hän on myös itse epävarma omista "vioistaa" esim harmoista hiuksista ja että on hieman pulska. Lisäksi hän puolustaa naisten oikeuksia ja sanoo että suurin osa miehistä on K-xsipäitä :D

Vierailija
693/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet: Naisen pitää vain olla normaalipainoinen!

Miehet myös: Jokaisen naisen normaalipaino on enintään 50 kg. Mut tissit ja pylly pitää olla isot!

165cm pitkälle joku 60kg on ok jos on oikeesti kurvikas :) Siiderimaha ei toki ole se mitä haetaan.

166 cm pitkänä naisena en 60-kiloisena ollut kurvikas vaan kukkakeppi. Kurveja alkoi löytymään vasta 65-kiloisena. Painoin nuorempana maagisen 50 kilon verran ja olin luiseva ja kulmikas kuin teinipoika.

Vierailija
694/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isänä pääsen opettamaan tytärtäni pysymään kaukana näistä peräkammarin/tasoteoreetikko pojista..

Vierailija
695/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi isänä pääsen opettamaan tytärtäni pysymään kaukana näistä peräkammarin/tasoteoreetikko pojista..

No tuo rupusakkihan pysyy tytöistä ja naisista erossa muutenkin

Vierailija
696/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti olet suohirviö ja miehesi oikeasti bradclooney, niin on karkeasti kolme selitystä:

1) Sinulla on joitain avuja ja ominaisuuksia, jotka ovat miehellesi niin tärkeitä, että hyväksyy suohirveytesi. Ja kaunis sisin ei tässä ole se juttu, sehän meillä kaikilla on ja varsinkin bradclooney löytää aina kauniin sisimmän myös nätissä paketissa. 2) Bradclooney näkee itsensä ihan vaan taviksena eikä ole jostain syystä ymmärtänyt markkina-arvoaan. 3) Bradclooneyllä on olematon itsetunto ja on ehkä sosiaalisesti estynyt, ei osaa sanoa ei, perässä vedettävä vaikka mihin tms. ja tuollainen on helppo kenen tahansa napata.

Olen kyllä parempi kuin mikään bradclooney, en nimittäin omaa gaykampausta enkä gaytyyliä, en käy markkinoilla markkinat on aika gay, en ole mikään tavis tavikset on aika helvetin tyhmiä kuuluun siihen pieneen prosenttiin,  itsetuntoni on aika helvetin hyvä en tarvitse siihen kampauksia enkä mittatilauspukuja tai jotain lemuvesiä, sanon ei aika helvetin usein ja monesti isommillekkin ja välillä tulee nenä kipeäksi. En panisi marinia mistään hinnasta sen enempää kuin niitä muitakaan jos sillä on jotain merkitystä enkä todellakaan nuole niiden hanureita. 

Vierailija
697/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Toksinen lähestymistapa, nähdä joku ryhmä erossapysyttävänä... Fiksuun kasvatukseen ei minusta kuulu pahislistaukset, vaan kun olet hyvä isä, tyttäresi oppii arvostamaan ja rakastamaan itseään automaattisesti. Tällöin hän automaattisesti osaa valita itselleen kumppanin, joka on täyspäinen, hyväitsetuntoinen ja rakastamiseen kykenevä.

Joskus nämä "et sitten muuten ota sellaista ja tällaista" voi pahimmillaan ajaa kapinaiässä olevan nimenomaan haluamaan sellaisen kumppanin. Ihan hyvää tarkoittavakin ohjeistus voi joskus olla liikaa.

Vierailija
698/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet: Naisen pitää vain olla normaalipainoinen!

Miehet myös: Jokaisen naisen normaalipaino on enintään 50 kg. Mut tissit ja pylly pitää olla isot!

165cm pitkälle joku 60kg on ok jos on oikeesti kurvikas :) Siiderimaha ei toki ole se mitä haetaan.

166 cm pitkänä naisena en 60-kiloisena ollut kurvikas vaan kukkakeppi. Kurveja alkoi löytymään vasta 65-kiloisena. Painoin nuorempana maagisen 50 kilon verran ja olin luiseva ja kulmikas kuin teinipoika.

Ehkä alle 50-kiloisia naisia haluavatkin ne, jotka ajattelevat, että kevyempää on helpompi manipuloida ja kontrolloida? Plus tietty ne, jotka syttyvät teinipoika lookista. 

Vierailija
699/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sitä mieltä että miehet ei osaa arvioida lainkaan painoa siksi sanoneet tuon. Esim mieheni luuli että painan 55kg ja painan 70kg oikeasti

Vierailija
700/1078 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi poistatettiin aivan asiallinen kommenttini kolumnistin ulkonäöstä?

Se nyt vain on niin, että oma ulkonäkö ja sen myötä saadut kokemukset vaikuttaa omiin mielipiteisiin.

Koska naisten mielestä kyseessä on ihanne ulkonäkö jota kaikkien miesten pitäisi palvoa. Naiset ei tosin kestä totuutta siitä mikä se oikea todellisuus on.