Älkää peskö lasten vaatteita hajustetuilla pesuaineilla!
Haluaisin ostaa enemmän lasten vaatteita käytettyinä, mutta joka kerta joudun pettymään, kun vaatteet haisee aivan karsealta. Voisko sitä hajustetta käyttää edes vähän vähemmän?? Ja miettiä mitä tuollaiset hajuöverit tekee terveydelle.
Kommentit (184)
Ei voi käsittää joidenkin intoa hajusteisiin. Leikkipuistossakin haistaa monen metrin päähän, että missä perheessä käytetään överiksi hajustettuja pesu- ja huuhteluaineita. Hyi hitto. En epäile hetkeäkään kun täällä kirjoitetaan, että se haju ei lähde edes hajustamattomilla aineilla pesemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen lapsella näkee liian kuumassa pestyjä virttyneitä, värjäytyneitä ja venyneitä vaatteita kun kaikki tungetaan koneeseen yhtä aikaa tummat ja vaaleat 60 asteeseen ja pestään huonoilla ja halvoilla tuotteilla. Näkee jo pitkälle miten vaatteet huolletaan väärin.
Kenen vaatteet on niin paskaisia, että ne pitää pestä 60 asteessa. Jotkut kestovaipat on eri asia sekä muut, joiden pesumerkintä 60 tai 90.
Mä ainakin pesen 60 asteessa sen jälkeen kun sun kultamussukka on a) pyyhkinyt nenänsä mun vaatteisiin b) aivastanut päälleni c) kuolannut päälleni d) pissanut sylissä ollessa ja vaippa falskannut e) kakannut, ja pesen pepun (vettä roiskuu aina vaatteille) f) syönyt hupparin narua g) keksi itse lisää.
Ammattini varmaan arvaatte.
Siinä on hyvä esimerkki, että niiden kultamussukoiden vaatteiden hajuille tai likaisuudelle altistuu joku muukin
Ja kohtuullista olisi, että ne vaatteet olisi ylipäänsä pesty hyvin. Kyllä senkin haistaa on pesty jatkuvasti alhaisessa lämmössä pikapesulla, eteenkin zeoliittia sisältävällä pesuaineella
Keskituloiset pesee hajustetuilla aineilla että lian haju peittyy.
Juups, lapsille puhdasta, tuoksutonta vaatetta päälle sujuvalla prosessilla. Tarkoittaa kuudenkympin pesua hajustamattomilla + rummussa kuivaus. Ja on meilläkin kasa b-luokan lasten vaatetusta jos jokinlaisella painatuksella, niiden takia ei prosessi todellakaan muutu, vaan nimenomaan pyykkikone + kuivuri tekee hyvää laadullista seulontaa, että mikä kestää ja mikä ei