Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoppo tuttava haluaa aina soittaa eikä juuri koskaan viestitellä ja on alkanut ärsyttää se että pitäisi olla jatkuvasti ns. saatavilla

Vierailija
12.04.2023 |

En tiedä onko joka kerta humalassa kun ei sammalla tms mutta jututkaan ei ole mitenkään ihmeellisiä, lähinnä juoruaa läheisistään tai sitten valittaa jostain vastoinkäymisestään. Miten pistän stopin tälle? Ei mulla ole iltaisin mitään mielenkiintoa alkaa kuunnella tällaisia jonninjoutavia kesken oman vapaa-ajanvieton.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaako sulle vieläpä häläreitä että ite soittasit hälle takasin? 🤨

Vierailija
2/7 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän vastaamatta. Puhelimesta näkee kuka soittaa. Hänhän vain tuhlaa sinun aikaasi tuollaisilla puheluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa?

Vierailija
4/7 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jollain tuttavalla on puhelinnumerosi ja vieläpä juopolla?

Sua ahdistaa kun soittelee ja ajattelit että "juoppo" ymmärtäisi olla soittelematta kun vastailet hänelle kuitenkin ja arvaanko väärin että tämän olisi pitänyt osata lukea "rivien välistä" jotain?

Vierailija
5/7 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli kerran tuommoinen ystävä.  Sanoin sille, että en jaksa kuunnella ja että minua loukkaa se, että hän soittaa vain tuhannen kännissä ja myöhään illalla. Että ei kiinnosta enkä jaksa kuunnella yhtään humalaisten horinoita . Kerroin, että voi soittaa selvin päin ja päiväsaikaan, muttei tietenkään työaikana.

Ei ole soittanut sen jälkeen. Tästä jo varmaan 15 vuotta

Vierailija
6/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi a'koholismin oire

Vierailija
7/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli olet kussut jotain viatonta ihmistä silmään antamalla ymmärtää hänelle että olet hänelle ystävä, ottamalla vuosien ajan vastaan hänen ystävyyttään, mutta annas olla jos hän haluaa jutella jostain asiasta tai on osunut yksinäinen hetki juuri silloin kun sulla on muutakin "kiirettä". Niin yks kaks hän onkin sulle rasite? Joo, oon tullu itsekin törmänneeksi tällaisiin ystävyyden väärinkäyttäjiin. Ensin teeskennellään olevansa muka ystävä, niiiiin iki ihana kaveri. Mutta annas olla jos hänellä tuleekin kriisinpoikasta, tai hiljanen hetki, kaipaisi keskustella jostain, niin syytät juopoksi. Vilkases peiliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi