Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielessä pyörii kokoajan hän.

Vierailija
12.04.2023 |

Kuukaudesta toiseen. Välillä helpottaa, välillä en pysty olla ajattelematta ketään toista. Miksi? Emme ole edes nähneet kuukausiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla aiheuttaa hänen mielessä pyörimisen? Minulle tulevat mieleen menneisyyden tuttavuudet ainoastaan, jos erityisesti muistutetaan. Katkeria fiiliksiä tosin nousee siinä kohtaa, kun menneisyyteen viitaten yritetään tarjota 50-60 vuotiaita naisia ystäviksi, koska menneisyydessä on ollut ikäviä kokemuksia miehistä. Ei oikein nappaa parisuhteen korvikkeeksi.

Vierailija
2/10 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kerran kuukauteen viestittelemme maailman toiselle laidalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jatkunut kuukausia.

Vierailija
4/10 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näin yhden miehen kanssa. Nähty viimeksi 17 kuukautta sitten. Ollaan kyl tekstailtu sen jälkeenkin. Mut mä ajattelen häntä joka päivä ja melkein jokainen hetki. Ihan sama mitä teen niin hän tulee mieleen. Mut etenkin aamulla ja illalla. Mä tiedän että hänellä on ihan sama juttu asian suhteen. Tää on kyllä välillä niin piinaavaa kun toisesta pitää niin paljon.

Vierailija
5/10 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla näin yhden miehen kanssa. Nähty viimeksi 17 kuukautta sitten. Ollaan kyl tekstailtu sen jälkeenkin. Mut mä ajattelen häntä joka päivä ja melkein jokainen hetki. Ihan sama mitä teen niin hän tulee mieleen. Mut etenkin aamulla ja illalla. Mä tiedän että hänellä on ihan sama juttu asian suhteen. Tää on kyllä välillä niin piinaavaa kun toisesta pitää niin paljon.

Osui! Tampereella?

Vierailija
6/10 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hän on?

Vierailija
7/10 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up