Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian pelottava?

Vierailija
12.04.2023 |

En tarkoita tällä mitään fyysistä ominaisuutta mutta henkisellä puolella, onko mahdollista?
En huuda, en reuhaa, mun kanssa ei tarvitse riidellä.
Mutta pari miestä on nyt todennut, että olen pelottava. Keskustelen kyllä asioista suoraan, ei mulla ole asiaa mitä en voisi selvittää. Ajatuksia?

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta on naisia, jotka ovat kuvitellussa 'rohkeudessaan' todellisuudessa h..vetin rasittavia ja järjestävät jatkuvasti turhanpäiväistä draamaa ympäristössään. Pysyttelen loitolla, saa sanoa vaikka pelkäämiseksi.

M55

Pelkäämistä tuo juuri on. Et uskalla kohdata ihmisiä ja pelkäät kuollaksesi konflikteja, joita ei edes ole kuin mielikuvituksessasi. Joten leimaat tilanteet "turhaksi draamaksi".

Ei, kyllä se on ihan vaan sitä ettei jaksa sitä turhaa kotkotusta. Ei ole vaivan arvoista.

Vierailija
122/122 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi.

Olen 185/85 kg mies joka harrastaa voimailua ja kamppailulajeja, ja olen elämäni aikana kohdannut muutamia naisia joista oikein huokui tietynlainen pahuus ja häiriintyneisyys. Tuollaisen ihmisen seurassa olo saa karvat nousemaan pystyyn, vaikka eivät siis fyysisesti olekaan minulle ns. kamppailutilanteessa mikään uhka.

Joskus sen vaan aistii kun ihmisessä ei ole kaikki ihan kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi