Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian pelottava?

Vierailija
12.04.2023 |

En tarkoita tällä mitään fyysistä ominaisuutta mutta henkisellä puolella, onko mahdollista?
En huuda, en reuhaa, mun kanssa ei tarvitse riidellä.
Mutta pari miestä on nyt todennut, että olen pelottava. Keskustelen kyllä asioista suoraan, ei mulla ole asiaa mitä en voisi selvittää. Ajatuksia?

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri seurusteli skitsofreenikon kanssa.

Yhtenä yönä hän heräsi, että tyttöystävä seisoo hänen vieressään veitsen kanssa.

Kaveri kysyi, mitä teet?

Tyttö vastasi: "ajattelin tappaa sut, mutta en mä taida"

Se tyttö oli vähän turhan pelottava.

Vierailija
82/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Näistä pelkäämättömistä ja vahvoista naisista löytyy videoita pilvin pimein, haastetaan kaksi kertaa isompaa miestä, ja ihmetellään itku kurkussa tai taju kankaalla, että mitä ihmettä tapahtui, kun tulee samalla asenteella varustettu mies vastaan.

Huonosti käy myös kaksi kertaa pienemmälle miehelle joka haastaa riitaa itseään isomman miehen kanssa. Wau miehet ei olekaan rajattomia ylijumalia missä pikkusintit potkii päihin jättiläisiä! Joku järki näihin näihin kommentteihin.

Juttu onsiinä, että miesten kesken tiedostetaan se, että väkivallan uhka on aina mahdollisuus jos esimerkiksi suunsoitto menee liian pitkälle ja siksi miehet osaavat säädellä käyttäytymistään sen mukaan että mihin kokevat rahkeensa riittävän. Nainen taas saattaa suuta soittaessaan luottaa liikaa siihen että eihän naista kukaan lyö, kunnes sitten joku lyökin ja tulee kylmää kyytiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen käsitys, että todella moni mies sekoittaa tavallisen rajojen asettamisen ja aggression keskenään, kun puhutaan naisten käyttäytymisestä. Olen tämän tiennyt jo kauan, mutta en tiedä, mistä ilmiö johtuu. Olen ollut naimisissa vuosikymmeniä.  Aviomieheni pelkää minun usein "riitaantuvan" jonkin ihmisen kanssa, kun kerron, että olen vain todennut, että jokin asia ei käy tai sovi minulle. Kun pyydän nimeämään yhdenkin henkilön, jonka kanssa olen riidoissa, hän ei pysty siihen. Kuitenkin hän otaksuu, että ihan tavallinen käytökseni tulkitaan uhkaavaksi. Muutenkin hän pitää merkittävää osaa keski-ikäisistä naistuttavistani "hankalina". Voisiko joku viisas kertoa, mistä tässä ajattelussa oikein on kyse?

Miehesi kokee sinut ns. hankalana tyyppinä kun sanot aina vastaan tai suoraan päin naamaa. Eli "asetat rajasi" kuten itse sanot. Miesten yhteisöissä tämä on todella harvinaista vaikka elokuvissa toisin väitetäänkin. Kaikki tykkää ja haluaa olla ns. hyviä tyyppejä jotka tulee toimeen muiden kanssa. Jos ollaankin eri mieltä niin verhotaan se diplomaattiseen sananparteen tai sitten todetaan vaan et ollaan eri mieltä vaikka molemmilla on hyvä pointti näkemyksessään. Yleensä pelisäännöistä pyritään sopimaan yhdessä.

Ja miehesi on todennäköisesti arveluissaan oikeassa, nämä naiset joille olet suora ja samalla aggressiivinen (omien sanojesi mukaan vain "asetat rajat") tuskin kauhean kauniisti sinusta ajattelevat vaikka eivät sitä suoraan sanokaan. Puukottavat sitten mieluummin jossain kohtaa kuvaannollisesti selkään kuten monesti naisvaltaisilla työpaikoilla on tapana.

Ihan höpönlöpöä. Olen itse tehnyt uraa miesvaltaisella alalla ja olen johtavassa asemassa ja kaikki alaiseni ovat miehiä. Todellakin asiat puhutaan halki ja suoraan ja tykkään itsekin tuosta tavasta, koska en halua arvailla mitä toinen tarkoittaa. Silti osataan käyttäytyä ja asiakkaillekin voi ihan fiksusti kertoa kuinka asiat oikein ovat, ei siinä tarvitse mielinkielin olla, eikä toisaalta töksäytellä.

Ja kyllä minäkin asetan rajat olematta aggressiivinen. Täysin kaksi eri asiaa

Hienoa. Kannattaa kuitenkin muistaa, että kyseessä on käsitys olemassaolevasta tilanteesta omasta näkökulmastasi. Ja se ei välttämättä vastaa todellisuutta. En ole koskaan tavannut työelämässä naista, joka olisi oikeasti valmis vastaanottamaan kritiikkiä työstään siten, kuin miehet sitä vastaanottavat. Milloin olet viimeeksi saanut kritiikkiä johtamisestasi?

Kyllä sitäkin tulee ja hyvä niin. Olen vasta alkutaipaleella enkä todellakaan valmis. Kukapa meistä olisi

Vierailija
84/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä ja fyysisesti vahva nainen. Olen myös seksuaalinen ja nautin tuhmasta seksistä, mikä sekin tuntuu monia miehiä hirvittävän. En myöskään jää sanattomaksi vaikeissa tilanteissa.

Monilla miehillä on tarve olla selvästi fyysisesti ja henkisesti naista vahvempia, ja rakastajana ainutkertaisia. Vaikka he viehättyisivät ulkonäöstäni, iskee heihin epävarmuus muutaman tapailukerran jälkeen. Enkä ole mikään ilkeä ihminen, vaan ystävällinen.

Ennemmin olen yksin ja nautin elämästäni kuin alan pienentämään itseäni miehen vuoksi. Monissa muissa kulttuureissa vahvuuttani on arvostettu enemmän kuin täällä kotimaassa.

Vierailija
85/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks mies pelkää mua hirveenö jostakin syystä vaikka tiedän, että hän myös rakastaa minua.

Miksi tuo olisi jotenkin yllättävää? Kukaan ei ole niin haavoittuvassa tilassa kuin rakastunut ihminen.

Vierailija
86/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellainen käsitys, että todella moni mies sekoittaa tavallisen rajojen asettamisen ja aggression keskenään, kun puhutaan naisten käyttäytymisestä. Olen tämän tiennyt jo kauan, mutta en tiedä, mistä ilmiö johtuu. Olen ollut naimisissa vuosikymmeniä.  Aviomieheni pelkää minun usein "riitaantuvan" jonkin ihmisen kanssa, kun kerron, että olen vain todennut, että jokin asia ei käy tai sovi minulle. Kun pyydän nimeämään yhdenkin henkilön, jonka kanssa olen riidoissa, hän ei pysty siihen. Kuitenkin hän otaksuu, että ihan tavallinen käytökseni tulkitaan uhkaavaksi. Muutenkin hän pitää merkittävää osaa keski-ikäisistä naistuttavistani "hankalina". Voisiko joku viisas kertoa, mistä tässä ajattelussa oikein on kyse?

Miehesi kokee sinut ns. hankalana tyyppinä kun sanot aina vastaan tai suoraan päin naamaa. Eli "asetat rajasi" kuten itse sanot. Miesten yhteisöissä tämä on todella harvinaista vaikka elokuvissa toisin väitetäänkin. Kaikki tykkää ja haluaa olla ns. hyviä tyyppejä jotka tulee toimeen muiden kanssa. Jos ollaankin eri mieltä niin verhotaan se diplomaattiseen sananparteen tai sitten todetaan vaan et ollaan eri mieltä vaikka molemmilla on hyvä pointti näkemyksessään. Yleensä pelisäännöistä pyritään sopimaan yhdessä.

Ja miehesi on todennäköisesti arveluissaan oikeassa, nämä naiset joille olet suora ja samalla aggressiivinen (omien sanojesi mukaan vain "asetat rajat") tuskin kauhean kauniisti sinusta ajattelevat vaikka eivät sitä suoraan sanokaan. Puukottavat sitten mieluummin jossain kohtaa kuvaannollisesti selkään kuten monesti naisvaltaisilla työpaikoilla on tapana.

Ihan höpönlöpöä. Olen itse tehnyt uraa miesvaltaisella alalla ja olen johtavassa asemassa ja kaikki alaiseni ovat miehiä. Todellakin asiat puhutaan halki ja suoraan ja tykkään itsekin tuosta tavasta, koska en halua arvailla mitä toinen tarkoittaa. Silti osataan käyttäytyä ja asiakkaillekin voi ihan fiksusti kertoa kuinka asiat oikein ovat, ei siinä tarvitse mielinkielin olla, eikä toisaalta töksäytellä.

Se että olet naisena miesvaltaisella työpaikalla (ja vielä esihenkilöportaassa) on ihan eri asia kuin miehenä miehisessä porukassa. Sinua kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä, koska tiedetään ettei sinua tarvitse kohdata tasavertaisena etkä ole päivittäin porukan töissä mukana.

No mikään kohta väitteessäsi ei pidä paikkaansa. Myös intti käytynä ensimmäisten joukossa, todellakin saanut aina tasavertaista kohtelua. Ja ihan yhdessä tehdään töitä

Intissä naisia nimenomaan kohdeltiin kevyemmin eli syrjittiin positiivisesti ainakin silloin kuin siellä itse olin varusmiehenä. Jos et sitä huomannut niin aika heikko huomiokyky sinulla on.

Vierailija
87/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät koulutettua, itsevarmaa naista; pelkäävät, että nainen lähtee omille teilleen. Mies ottaa kumppanikseen sen kuuluisan naapurin ujon ja manipuloitavan elovena-tytyn.

Koulutetut naiset tuppaavat olemaan koko ajan menossa jossain ja keskittyvät omaan itseensä, mitä sellaisella naisella tekee?

Niin, pitäisi kiltisti pysyä kotona ja passata miestä!

Vierailija
88/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvalla miehellä itsetunto riittää kohtaamaan alfanaaraita

Vierailija
89/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tulee joku ihme melt down ekoilla treffeillä, vaikka mun profiilissa on koulutus ja tuoreet kuvat. Menevät jotenkin ihan puihin. Kiva kun luulee menevänsä treffeille normaalilla itsetunnolla varustetun miehen kanssa ja vastassa on värisevä haavanlehti.

On ihan normaalia jännittää treffeillä, jos on kiinnostunut treffikumppanista. Ei se tarkoita sitä, että sinä olet yleisellä tasolla pelottava ihminen.

Vierailija
90/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että olet naisena miesvaltaisella työpaikalla (ja vielä esihenkilöportaassa) on ihan eri asia kuin miehenä miehisessä porukassa. Sinua kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä, koska tiedetään ettei sinua tarvitse kohdata tasavertaisena etkä ole päivittäin porukan töissä mukana.

No mikään kohta väitteessäsi ei pidä paikkaansa. Myös intti käytynä ensimmäisten joukossa, todellakin saanut aina tasavertaista kohtelua. Ja ihan yhdessä tehdään töitä

Intissä naisia nimenomaan kohdeltiin kevyemmin eli syrjittiin positiivisesti ainakin silloin kuin siellä itse olin varusmiehenä. Jos et sitä huomannut niin aika heikko huomiokyky sinulla on.

No sinä olit sitten se kenen rynkkyä minä kannoin kun sulta kunto loppui. Meitä on moneen lähtöön ;)

Vierailija
91/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille -valitettavasti vieläkin 2020-luvulla, mieletään tietynlainen "ihanne" stereotypia. Naisten "kuuluisi" olla mm. miellyttäviä, hoivaamisviettisiä, ei äänekkäitä, hymyileviä, ei kilpailuviettisiä. Ja sekin että nainen asettaisi muut aina itsensä edelle.

Joiden ihmisien ja etenkin joidenkin miehien mielestä voi olla pelottavaa jos nainen poikkeaa tästä ns. "ihanne" stereotypiasta.

Muistatteko nämä lorut,

"Mistä on pienet pojat tehty? Etanoista, sammakoista, koiran häntätupsukoista. Niistä on pienet pojat tehty."

"Mistä on pienet tytöt tehty? Sokerista, kukkasista, inkivääristä ja kanelista. Niistä on pienet tytöt tehty."

Vierailija
92/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti voi. Tyttöystäväni nuorempana oli kuulemma "pelottavan fiksu". Kun omasta mielestäni turhan usein pikemminkin tyhmä kuin saapas. :D

Aikaisempi tyttöystävä puolestaan oli välillä räjähtelvä, aggressiivinen raivopää. Vaan ei yhtään pelottava. Hyvin fiksu kylläkin mutta impulssikontrolli hukassa.

Monet miehet näköjään pelkää itseään fiksumpia naisia. Ehkä tämä on evoluution tuotosta, sillä naiset osaa kyllä pyörittää kilttejä/tyhmempiä miehiä miten huvittaa. Ehkei sitten ihme että:

1) fiksujen naisten voi olla vaikeaa löytää miestä

2) pelottomilla miehillä on vähän kilpailua fiksujen naisten parissa

Muuten olen sitä mieltä että ylivoimaisesti suurin osa naisista on ennemmin pelkureita kuin pelottavia.

Vierailija
93/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä olikin katkerien naisten miesvihaketju. Siihen on syynsä miksette kelpaa, kuten eivät ne haukkumanne inselimiehet. Sopisitte hyvin yhteen, yhtä katkeria vastakkaiseen sukupuoleen.

Suurin riski naisella onkin menettää henkensä juurikin oman miehensä ja/tai ex-miehen käsissä.

Se riski on mitätön. Otat paljon suuremman riskin vaikka joka kerta, kun lähdet autolla liikenteeseen.

Olipa huikean relevantti vertaus 😂

Liikkuminen on välttämätöntä, nysväkkeen ottaminen riesakseen ei ole.

Sitäkään et tajunnut, että vertasit juuri (teoreettisesti) älykkäitä ihmisiä autoihin. Veikkaan ettet sinä ole edes Lada mieheksi.

Ja sinäkö pidät itseäsi älykkäänä? Noh, kyllähän monet idiootit pitävät itseään neroina, ei uutta auringon alla.

Mies on riesa. Fakta

Se että kirjoitat väitteesi perään: Fakta, kertoo hyvin paljon nk. älykkyydestäsi.

Miksi nainen elää tutkitusti onnellisimmillaan sinkkuna ja mies taas parisuhteessa? Deittialustoilla enemmistö seuranhakijoita on miehiä.

keskiverto nainen saa sinkkuna seksiä sormia napsauttamalla, mies ei

Vierailija
94/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tulee joku ihme melt down ekoilla treffeillä, vaikka mun profiilissa on koulutus ja tuoreet kuvat. Menevät jotenkin ihan puihin. Kiva kun luulee menevänsä treffeille normaalilla itsetunnolla varustetun miehen kanssa ja vastassa on värisevä haavanlehti.

On ihan normaalia jännittää treffeillä, jos on kiinnostunut treffikumppanista. Ei se tarkoita sitä, että sinä olet yleisellä tasolla pelottava ihminen.

Siis nyt puhutaan aikuisista ihmisistä eikä teineistä. En ymmärrä miksi tämmöiset hiiret edes kiinnostuvat minusta! Olen pohtinut, että onko suurin osa tindermiehistä jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita tai epävarmoja vai mikä tässä mättää... N39

Vierailija
95/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt puhutaan aikuisista ihmisistä eikä teineistä. En ymmärrä miksi tämmöiset hiiret edes kiinnostuvat minusta! Olen pohtinut, että onko suurin osa tindermiehistä jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita tai epävarmoja vai mikä tässä mättää... N39

Ehkä valitset sellaisia miehiä?

Vierailija
96/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät koulutettua, itsevarmaa naista; pelkäävät, että nainen lähtee omille teilleen. Mies ottaa kumppanikseen sen kuuluisan naapurin ujon ja manipuloitavan elovena-tytyn.

No, ainakin sinun ajattelumallisi on pelottava.

Vierailija
97/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsen miehiä, jotka antavat ymmärtää olevansa sosiaalisia ja aktiivisia. Onko se sitten vain jotain mitä he haluaisivat olla. Todellisuus onkin sitten jotain muuta. Tympäisee käydä treffeillä tuollaisten kanssa. Ei siitä seuraa jatkoa mun osalta. Ei kiinnosta hiiret.

Vierailija
98/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsen miehiä, jotka antavat ymmärtää olevansa sosiaalisia ja aktiivisia. Onko se sitten vain jotain mitä he haluaisivat olla. Todellisuus onkin sitten jotain muuta. Tympäisee käydä treffeillä tuollaisten kanssa. Ei siitä seuraa jatkoa mun osalta. Ei kiinnosta hiiret.

Sosiaalisilla ja aktiivisilla riittää vientiä ilman tinderiäkin

Vierailija
99/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Näistä pelkäämättömistä ja vahvoista naisista löytyy videoita pilvin pimein, haastetaan kaksi kertaa isompaa miestä, ja ihmetellään itku kurkussa tai taju kankaalla, että mitä ihmettä tapahtui, kun tulee samalla asenteella varustettu mies vastaan.

Pelottomuus ei ole sama asia kuin luolamiesmäinen tarve haastaa isompiaan lajeissa joissa ei siihen kykene. Tuohan on silkkaa tyhmyyttä. Pelottava voi olla olemalla jo älykäs ja anteeksipyytelemätön, naisten odotetaan miellyttävän ja nainen joka ei näihin raameihin mene voi olla pelottava.

Vierailija
100/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaksi ei ole sanonut kukaan mies vielä, mutta yksi sanoi, että hänestä tuntuu kuin minä olisin meistä kahdesta se mies 🤔 johtui siitä, että minua kiinnostaa stereotyyppisesti miehiä kiinnostavat aiheet ja häntä kiinnosti stereotyyppisesti naisia kiinnostavat aiheet. Hän ilmeisesti odotti, että ne hänen kiinnostuksenkohteensa yhdistäisi meitä, mutta näin ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi