Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian pelottava?

Vierailija
12.04.2023 |

En tarkoita tällä mitään fyysistä ominaisuutta mutta henkisellä puolella, onko mahdollista?
En huuda, en reuhaa, mun kanssa ei tarvitse riidellä.
Mutta pari miestä on nyt todennut, että olen pelottava. Keskustelen kyllä asioista suoraan, ei mulla ole asiaa mitä en voisi selvittää. Ajatuksia?

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet hakee itsensä pienentävää naista. Meinaten ettet pidä ääntä muuten kuin kysyttäessä. Naurat viehkeästi miehen letkautuksille ja passiivis-aggressiivisesti hymyilen syötät juustokakkuja. Ai niin. Osaat pitää jalkoja somasti.

Vierailija
2/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kuullut olevani pelottava ja juuri sen vuoksi, että kuulemma en pelkää ketään ja sen huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Pitäisi kuulemma hymyillä enemmän niin en vaikuttaisi niin pelottavalta.

Vierailija
4/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voin jollain tavalla samaistua!

Olen pienikokoinen ja vaalea nainen, kohtelias mutta myöskin suora.

Minulla on tunne että joskus miehet pelkäävät minua. Tosin viimeisin mies pitää kovasti.

Hän saattaa olla itse samanlainen, johtavassa asemassa.

Vierailija
5/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pelottava kun minulla on tuima katse, sanovat miehet. En voi oikein silmieni muodolle ja väärille mitään. Olenkin sitten keskittynyt niihin miehiin, jotka eivät pelkää minua.

Vierailija
6/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin naisen kanssa vuosia vuosia sitten. Oli maailman lempein ja ihanin ihminen. Kun alko hermostuu, niin silmät muuttu ja kulmakarvojen asento muuttu. Se katse oli oikeasti kuin Ted Bundylla, eli sillä sarjamurhaajalla. Jos joku on katsonut joskus sen Bundyn viimeisen haastattelun, missä 1 sekunnin osassa näyttä oman luonteensa ja todellisuuden siitä mikä hän on. Se katse kestää 1 sekunnin sitä haastattelijaa kohtaa, kun katsoo alhaalta ylös. Se katse on hirveä. Sellanen oli mun exän katse. Oli pelottava eikä riita jatkunut. Tosin kauemmin hänet tunnetuani, niin en halunnut jatkaa suhdetta. Ja se oli ihan siksi, kun hän olikin hyvin epävakaa ihminen sen ihanan luonteen lisäksi. Vuosia myöhemmin oli sama nainen lehdessä ja sai tuomion taposta. Veti veitsellä sen hetkistä kumppania. Onneksi näin sen ennakkoon ja häivyin.

Vierailija
7/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin naisen kanssa vuosia vuosia sitten. Oli maailman lempein ja ihanin ihminen. Kun alko hermostuu, niin silmät muuttu ja kulmakarvojen asento muuttu. Se katse oli oikeasti kuin Ted Bundylla, eli sillä sarjamurhaajalla. Jos joku on katsonut joskus sen Bundyn viimeisen haastattelun, missä 1 sekunnin osassa näyttä oman luonteensa ja todellisuuden siitä mikä hän on. Se katse kestää 1 sekunnin sitä haastattelijaa kohtaa, kun katsoo alhaalta ylös. Se katse on hirveä. Sellanen oli mun exän katse. Oli pelottava eikä riita jatkunut. Tosin kauemmin hänet tunnetuani, niin en halunnut jatkaa suhdetta. Ja se oli ihan siksi, kun hän olikin hyvin epävakaa ihminen sen ihanan luonteen lisäksi. Vuosia myöhemmin oli sama nainen lehdessä ja sai tuomion taposta. Veti veitsellä sen hetkistä kumppania. Onneksi näin sen ennakkoon ja häivyin.

No ap ei ole heilumassa teräaseiden kanssa :D

Vierailija
8/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yleensä merkki siitä, että mies huomaa ettei nainen olekaan miten vaan pyöriteltävissä

Vierailija
9/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkäävät koulutettua, itsevarmaa naista; pelkäävät, että nainen lähtee omille teilleen. Mies ottaa kumppanikseen sen kuuluisan naapurin ujon ja manipuloitavan elovena-tytyn.

Vierailija
10/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen pienikokoinen nainen,ystävällinen,mutta aika suora,enkä pelkää sanoa mielipidettä :),mutta teen sen tahdikkaasti,en siis räyhää,enkä huuda,enkä lauo mitä mieleen tulee,tietenkään. Mutta pidän mielipiteiden vaihdosta. Ehkä miehet pitävät enemmän hiljaisemmista ja rauhallisemmista,enemmän mukautuvemmista naisista. En ole miten vaan pyöriteltävissä,mutta olen kohtelias,ystävällinen ja neuvottelukykyinen.

Vierailija
11/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne naiset, joilla on omat aivot ovat suomalaisen miehen mielestä pelottavia, sama itseni kanssa, pixie hiuslook ja selkeät mielipiteet on nou-nou, olkoon sitten. Suomalainen mies rakastaa hissukkaa joka on nyrkin ja hellan välissä tai hellan ja nyrkin välissä, kiltti kuuliainen, mielellään aikuisenakin punainen rusetti letissä, josta mies voi nykiä. Argh!

Vierailija
12/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakastahtoinen "Ritu" on pelottava!

Vierailija
13/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin muistan olen pelännyt naisia. Varsinkin näkyviä ja hyökkääviä.

Vierailija
14/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks naiset tinderissä varoittaa itsestään. Monella teksti "vaikee ja vittumainen"!

Vierailija
15/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet hakee itsensä pienentävää naista. Meinaten ettet pidä ääntä muuten kuin kysyttäessä. Naurat viehkeästi miehen letkautuksille ja passiivis-aggressiivisesti hymyilen syötät juustokakkuja. Ai niin. Osaat pitää jalkoja somasti.

Tästä 10 pistettä, olisin vielä lisännyt muutamia muita ääliöjuttuja, joita miehet naistensa olettavan tekevän ja olevan. 

Vierailija
16/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks naiset tinderissä varoittaa itsestään. Monella teksti "vaikee ja vittumainen"!

Tämä on juuri se, mitä en ole. Kuten aloituksessa mainitsin, en tykkää riidellä, en jaksa mitään vääntöä ja draamaa. Mutta odotan kyllä, että esim. asioista tarvittaessa keskustellaan

Ja töissä pidän puoleni myös, ei tämä duuni muuten onnistuisi

T.ap

Vierailija
17/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt pelkää mitä tahansa mikä ei mielistele.

Vierailija
18/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Olen monien miesten mielestä pelottava. Siihen riittää se, että on niitä älykkäämpi ja verbaalisesti lahjakkaampi. En ole koskaan kainostellut tai nöyristellyt vaan kerron ajatukseni suoraan. Olen henkisesti vahvempi ja vähemmän empaattinen ihminen kuin mieheni.

Vierailija
19/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä olikin katkerien naisten miesvihaketju. Siihen on syynsä miksette kelpaa, kuten eivät ne haukkumanne inselimiehet. Sopisitte hyvin yhteen, yhtä katkeria vastakkaiseen sukupuoleen.

Minulle on paskan hailee kelpaako vai ei, eikä siitä nyt edes keskustella. Mene inisemään muualle.

Vierailija
20/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan