Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian pelottava?

Vierailija
12.04.2023 |

En tarkoita tällä mitään fyysistä ominaisuutta mutta henkisellä puolella, onko mahdollista?
En huuda, en reuhaa, mun kanssa ei tarvitse riidellä.
Mutta pari miestä on nyt todennut, että olen pelottava. Keskustelen kyllä asioista suoraan, ei mulla ole asiaa mitä en voisi selvittää. Ajatuksia?

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä olikin katkerien naisten miesvihaketju. Siihen on syynsä miksette kelpaa, kuten eivät ne haukkumanne inselimiehet. Sopisitte hyvin yhteen, yhtä katkeria vastakkaiseen sukupuoleen.

Suurin riski naisella onkin menettää henkensä juurikin oman miehensä ja/tai ex-miehen käsissä.

Ai mutta, luulin että kaikilla naisilla on se kuuluisa tutka, jolla väkivaltaiset tunnistetaan kilometrien päästä? Meneekö se sitten välillä epäkuntoon, vai mikä juttu?

Kukaan ei ole ikinä sanonut noin paitsi miehet jotka haluaa syyllistää uhrin.

Voi kuule, olen lukenut tuon kommentin lukemattomia kertoja, että jokainen nainen tunnistaa "negatiivinen ominaisuus" miehessä kilometrien päähän. Silti joka päivä valitetaan kun taas on vuosia oltu huonon miehen kanssa.

Jokaisen miehen mielestä naisen pitää niellä huono suhde pettämisine kaikkineen.

Vierailija
42/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ymmärrä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Tässä ei nyt edelleenkään puhuta mistään aggressiivisuudesta tai siitä, etteikö tajuaisi, että hulluja ihmisiä on. Ei mulla ole tarve uhitella kenellekään, ihan kummallinen ajatus 

Tuo aggressiivisuus oli vain esimerkki. Se on ihan sama vaikka menet suoraan täräyttämään jossain asiakaspalaverissa jonkun suoran mielipiteesi vasten asiakkaan kasvoja. Siinä on taas esimerkki tilannekuvan väärästä tulkinnasta tai tulkitsemattomuudesta. Joo, leffoissa näistä aina palkitaan, että olipas hyvä kun joku uskalsi kerrankin sanoa, oikeassa elämässä ei.

Sama koskee parisuhdetta, siinä ollaan yksikkö ja halusit tai et niin käyttäytymisesi vaikuttaa myös puolison elämään. Jos olet käytökseltäsi kulmikas ja pamautat ystäville ja tutuille, puolisostasi puhumattakaan,  näitä suoria mielipiteitäsi niin ei kukaan sinusta pidä. Ja parisuhdekin on usein melko pian historiaa.

On vanhan sanonta, että "silmät on sielun peili". Jos katse on tyhjä, lasittunut tai epätavallinen tilanteessa jossa ei pitäisi, niin se on varoitus siitä ettei kaikki ole kunnossa.

Vierailija
44/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä olikin katkerien naisten miesvihaketju. Siihen on syynsä miksette kelpaa, kuten eivät ne haukkumanne inselimiehet. Sopisitte hyvin yhteen, yhtä katkeria vastakkaiseen sukupuoleen.

Suurin riski naisella onkin menettää henkensä juurikin oman miehensä ja/tai ex-miehen käsissä.

Se riski on mitätön. Otat paljon suuremman riskin vaikka joka kerta, kun lähdet autolla liikenteeseen.

Vierailija
45/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on pelottavaa äly. Tosin löysin miehen, jota se ei pelota. Hän on Mensassa. Mun pisteet on korkeammat.

Onhan se selvää, että kognitioiltaan pikkuruisia pelkurimiehiä pelottaa kuka tahansa nainen, oma äitikin.

Vierailija
46/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riski on mitätön. Otat paljon suuremman riskin vaikka joka kerta, kun lähdet autolla liikenteeseen.

Olipa huikean relevantti vertaus 😂

Liikkuminen on välttämätöntä, nysväkkeen ottaminen riesakseen ei ole.

Sitäkään et tajunnut, että vertasit juuri (teoreettisesti) älykkäitä ihmisiä autoihin. Veikkaan ettet sinä ole edes Lada mieheksi.

Vierailija
47/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että kyllä.Siinä kohtaa että tuntuu hiillostavalta jonkun seurassa,on aika hyvä merkki häipyä.

Vierailija
48/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

VirpiButt kirjoitti:

En kanssa ymmärrä

M Penttilä, sen varmaan hyväksyt ja ymmärrät?

Vierailija
49/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan nainen kertoi minulle että miehet tuppaavat pelkäämään häntä. Ehkä siitä johtui että kolme peräkkäistä Pekkaa melko lyhyen ajan sisällä kaikki käyttäytyivät väkivaltaisesti häntä kohtaan. Tosin olen huomannut että Pekka-nimiset henkilöt saattavat olla keskivertoa väkivaltaan taipuvaisempia jo pikkupoikina??

Vierailija
50/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Tässä ei nyt edelleenkään puhuta mistään aggressiivisuudesta tai siitä, etteikö tajuaisi, että hulluja ihmisiä on. Ei mulla ole tarve uhitella kenellekään, ihan kummallinen ajatus 

Tuo aggressiivisuus oli vain esimerkki. Se on ihan sama vaikka menet suoraan täräyttämään jossain asiakaspalaverissa jonkun suoran mielipiteesi vasten asiakkaan kasvoja. Siinä on taas esimerkki tilannekuvan väärästä tulkinnasta tai tulkitsemattomuudesta. Joo, leffoissa näistä aina palkitaan, että olipas hyvä kun joku uskalsi kerrankin sanoa, oikeassa elämässä ei.

Sama koskee parisuhdetta, siinä ollaan yksikkö ja halusit tai et niin käyttäytymisesi vaikuttaa myös puolison elämään. Jos olet käytökseltäsi kulmikas ja pamautat ystäville ja tutuille, puolisostasi puhumattakaan,  näitä suoria mielipiteitäsi niin ei kukaan sinusta pidä. Ja parisuhdekin on usein melko pian historiaa.

On vanhan sanonta, että "silmät on sielun peili". Jos katse on tyhjä, lasittunut tai epätavallinen tilanteessa jossa ei pitäisi, niin se on varoitus siitä ettei kaikki ole kunnossa.

Kyllä suurinosa naisista tietää miesten toiveista. Pidä koti siistinä, pysy nättinä, älä anna lasten häiritä isää, passaa miehen lisäksi anoppia. Katoki pakasteessa olevan kahvihyvää.

Äläkä kysy minkä tähden silti löytyy tähän suostuvia naisia. Suhteeseen lähtiessä sanot melkolailla joo ylläolevalle paketille.

Vierailija
51/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa on pelottavaa äly. Tosin löysin miehen, jota se ei pelota. Hän on Mensassa. Mun pisteet on korkeammat.

Onhan se selvää, että kognitioiltaan pikkuruisia pelkurimiehiä pelottaa kuka tahansa nainen, oma äitikin.

Äly ei ole pelottavaa, se toisaalta voi olla luotaantyöntävää jos ihminen kuvittelee olevansa sen takia parempi kuin muut. Ja usko pois, kyllä sen näkee ihmisestä hyvin nopeasti miten hän suhtautuu muihin, olemmehan sosiaalinen eläin. Muiden halveksunta on luotaantyöntävä ominaisuus, ellet ole itse muita halveksuva, eli sielunsisar. Älykkyyttä on myös monenlaista, ne jotka pelottavat ihmiset pois, eivät ole sosiaalisesti älykkäitä.

Vierailija
52/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitäkään et tajunnut, että vertasit juuri (teoreettisesti) älykkäitä ihmisiä autoihin. Veikkaan ettet sinä ole edes Lada mieheksi.

Ja sinäkö pidät itseäsi älykkäänä? Noh, kyllähän monet idiootit pitävät itseään neroina, ei uutta auringon alla.

Vierailija
53/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei tarvitse olla pelottava tai edes yrittää olla pelottava. Minulla ei ole mitään tarvetta alistaa ketään tai tulla alistetuksi. En halveksi "tyhmiä", kun en ole itsekään käynyt älykkyystesteissä, enkä siten tiedä kuinka älykäs tai tyhmä olen. 

Mutta sellainen tuuri minulla on käynyt, että miehet ovat kohdelleet minua parisuhteissa pääasiassa hyvin, niin kuin minäkin heitä.  Viimeisimmän hyvän miehen kanssa olen ollut avioliitossakin jo 23 vuotta ja suhteemme on tasa-arvoinen ja siinä on paljon rakkautta. 

Vierailija
54/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei tarvitse olla pelottava tai edes yrittää olla pelottava. Minulla ei ole mitään tarvetta alistaa ketään tai tulla alistetuksi. En halveksi "tyhmiä", kun en ole itsekään käynyt älykkyystesteissä, enkä siten tiedä kuinka älykäs tai tyhmä olen. 

Mutta sellainen tuuri minulla on käynyt, että miehet ovat kohdelleet minua parisuhteissa pääasiassa hyvin, niin kuin minäkin heitä.  Viimeisimmän hyvän miehen kanssa olen ollut avioliitossakin jo 23 vuotta ja suhteemme on tasa-arvoinen ja siinä on paljon rakkautta. 

Onko joku täällä sanonut haluavansa olla pelottava?

Vierailija
55/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju täynnä jonain jumalan lahjan miehille pitäviä naisia. Ja vielä pitävät itseään älykkäinä hehe

Vierailija
56/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö pidät itseäsi älykkäänä? Noh, kyllähän monet idiootit pitävät itseään neroina, ei uutta auringon alla.

Mies on riesa. Fakta

Vierailija
57/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä jonain jumalan lahjan miehille pitäviä naisia. Ja vielä pitävät itseään älykkäinä hehe

Älykäs nainen harvemmin kokee tarvetta parisuhteelle.

Vierailija
58/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman riskin naiset ottavat kun kaupasta tarttuu mukaan suklaalevy.

Vierailija
59/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on riesa. Fakta

Se että kirjoitat väitteesi perään: Fakta, kertoo hyvin paljon nk. älykkyydestäsi.

Vierailija
60/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se älykäs vasta oletkin, osaat jopa kirjoittaa sanan viddupää, onnitteluni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan