Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian pelottava?

Vierailija
12.04.2023 |

En tarkoita tällä mitään fyysistä ominaisuutta mutta henkisellä puolella, onko mahdollista?
En huuda, en reuhaa, mun kanssa ei tarvitse riidellä.
Mutta pari miestä on nyt todennut, että olen pelottava. Keskustelen kyllä asioista suoraan, ei mulla ole asiaa mitä en voisi selvittää. Ajatuksia?

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät koulutettua, itsevarmaa naista; pelkäävät, että nainen lähtee omille teilleen. Mies ottaa kumppanikseen sen kuuluisan naapurin ujon ja manipuloitavan elovena-tytyn.

Minua pelättiin, kun olin nuori, kouluttamaton ja erittäin epävarma. Siis pomo pelkäsi minua työpaikallani. Ja tällä kyseisellä pomolla on/oli taipumuksia manipulointiin.

Kaikki miehet eivät minua pelkää.

Vierailija
102/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tulee joku ihme melt down ekoilla treffeillä, vaikka mun profiilissa on koulutus ja tuoreet kuvat. Menevät jotenkin ihan puihin. Kiva kun luulee menevänsä treffeille normaalilla itsetunnolla varustetun miehen kanssa ja vastassa on värisevä haavanlehti.

On ihan normaalia jännittää treffeillä, jos on kiinnostunut treffikumppanista. Ei se tarkoita sitä, että sinä olet yleisellä tasolla pelottava ihminen.

Siis nyt puhutaan aikuisista ihmisistä eikä teineistä. En ymmärrä miksi tämmöiset hiiret edes kiinnostuvat minusta! Olen pohtinut, että onko suurin osa tindermiehistä jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita tai epävarmoja vai mikä tässä mättää... N39

Ehkä valitset sellaisia miehiä?

Valitsen miehiä, jotka antavat ymmärtää olevansa sosiaalisia ja aktiivisia. Onko se sitten vain jotain mitä he haluaisivat olla. Todellisuus onkin sitten jotain muuta. Tympäisee käydä treffeillä tuollaisten kanssa. Ei siitä seuraa jatkoa mun osalta. Ei kiinnosta hiiret.

Sosiaalisilla ja aktiivisilla riittää vientiä ilman tinderiäkin

Ai missä? Kolleegat ovat no go zone. Harrastuksissa näen miehiä, mutta en tiedä ovatko sinkkuja eikä sielläkään ihmiset lähesty toisiaan. Baareissa en käy enkä halua baareilevaa kumppania. Niin missä sitä vientiä olikaan varhaiskeski-ikäisille lapsettomille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko ketjua, mutta on naisia, jotka ovat kuvitellussa 'rohkeudessaan' todellisuudessa h..vetin rasittavia ja järjestävät jatkuvasti turhanpäiväistä draamaa ympäristössään. Pysyttelen loitolla, saa sanoa vaikka pelkäämiseksi.

M55

Vierailija
104/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on sellaisia melko kivoja ja diplomaattisia miehiä, jotka just sotkeentuu sellaiseen "vahvaan" naiseen, joka on oikeasti kova. Tuttavapiirissäni on näitä. Eli eivät ilmeisesti kaipaa tasa-arvoista suhdetta. Adrenaliiniä ja silleen.

Vierailija
105/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille tulee joku ihme melt down ekoilla treffeillä, vaikka mun profiilissa on koulutus ja tuoreet kuvat. Menevät jotenkin ihan puihin. Kiva kun luulee menevänsä treffeille normaalilla itsetunnolla varustetun miehen kanssa ja vastassa on värisevä haavanlehti.

On ihan normaalia jännittää treffeillä, jos on kiinnostunut treffikumppanista. Ei se tarkoita sitä, että sinä olet yleisellä tasolla pelottava ihminen.

Siis nyt puhutaan aikuisista ihmisistä eikä teineistä. En ymmärrä miksi tämmöiset hiiret edes kiinnostuvat minusta! Olen pohtinut, että onko suurin osa tindermiehistä jotenkin sosiaalisesti rajoittuneita tai epävarmoja vai mikä tässä mättää... N39

Ehkä valitset sellaisia miehiä?

Valitsen miehiä, jotka antavat ymmärtää olevansa sosiaalisia ja aktiivisia. Onko se sitten vain jotain mitä he haluaisivat olla. Todellisuus onkin sitten jotain muuta. Tympäisee käydä treffeillä tuollaisten kanssa. Ei siitä seuraa jatkoa mun osalta. Ei kiinnosta hiiret.

Sosiaalisilla ja aktiivisilla riittää vientiä ilman tinderiäkin

Ai missä? Kolleegat ovat no go zone. Harrastuksissa näen miehiä, mutta en tiedä ovatko sinkkuja eikä sielläkään ihmiset lähesty toisiaan. Baareissa en käy enkä halua baareilevaa kumppania. Niin missä sitä vientiä olikaan varhaiskeski-ikäisille lapsettomille?

Amoremi.ee keski-ikä 45. Alhaalta.

Okcupid

Date24.ee maksuton testi.Käännä Googlella.

Millionairematch

Rosebrides.com (search)

Vierailija
106/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on useat ystävät sanoneet että vaikutan ensin pelottavalta, mutta sitten kun tutustuivat minuun niin olenkin kiltti ja hauska tyyppi. Omaan kyllä huonot sosiaaliset taidot joten ehkä se on vähän sitäkin, hymyilen aika harvoin ja ujostuttaa kamalasti tilanteet joissa on paljon ihmisiä niin sitten helposti jään hiljaa omiin ajatuksiini hengailemaan, se voi varmasti näyttää ulkopuolelle vähintäänkin creepy puuhana kun totisena tuijottaa jotain nurkkaa :D

Vierailija
107/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Näistä pelkäämättömistä ja vahvoista naisista löytyy videoita pilvin pimein, haastetaan kaksi kertaa isompaa miestä, ja ihmetellään itku kurkussa tai taju kankaalla, että mitä ihmettä tapahtui, kun tulee samalla asenteella varustettu mies vastaan.

Huonosti käy myös kaksi kertaa pienemmälle miehelle joka haastaa riitaa itseään isomman miehen kanssa. Wau miehet ei olekaan rajattomia ylijumalia missä pikkusintit potkii päihin jättiläisiä! Joku järki näihin näihin kommentteihin.

Juttu onsiinä, että miesten kesken tiedostetaan se, että väkivallan uhka on aina mahdollisuus jos esimerkiksi suunsoitto menee liian pitkälle ja siksi miehet osaavat säädellä käyttäytymistään sen mukaan että mihin kokevat rahkeensa riittävän. Nainen taas saattaa suuta soittaessaan luottaa liikaa siihen että eihän naista kukaan lyö, kunnes sitten joku lyökin ja tulee kylmää kyytiä.

Suomeksi tämä: miehet ovat aggressiivisempia, heillä on vaikeuksia säädellä käyttäytymistään, kun jokin ottaa päähän, ja heikosti kehittyneet tunnetaidot. Siksi heillä tuon tuostakin herää tarve leipoa toisiaan lättyyn, kun mielipide-erot aiheuttavat pahaa mieltään, ja he ottavat asian huomioon välttämällä keskustelua. Tämä odotus sävyttää sitten kaikkia ihmissuhteita. Naiset taas osaavat keskustella eriävistäkin näkemyksistään käymättä toistensa kurkkuun ja kehittävät sellaisen sosiaalisen tyylin, jossa voidaan keskustella, eikä kukaan ylipäätään lyö. Nämä näkemykset sitten eivät sovi yhteen.

Vierailija
108/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itsenäinen nainen pelottava ole mutta psykopaattinen voi olla. Rippuu miten pahasti mutta olen minä muutaman naisen tapailun lopettanut kun oli tunne ettei ihan turvallisesti viitsi silmiä laittaa yöllä kiinni.

Vierailija
109/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneks naiset tinderissä varoittaa itsestään. Monella teksti "vaikee ja vittumainen"!

Ihan tosi? Onpa kiinnostavaa. Miten usein näitä tulee viellä vastaan? On kyllä ihan kohtuullista varoittaa, toivottavasti lukijat uskovat.

Mainittakoon, etten ole miehillä nähnyt tällaista esim. "hallitseva ja itsepäinen" varoitusta koskaan... Ehkä joskus sanan voimakastahtoinen, mutta vain kerran, ja sen kiersinkin kaukaa, koska en jaksa vääntää vaikeiden tyyppien kanssa.

Vierailija
110/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi miestä on sanonut minulle noin. Tulkitsin että he yrittävät kontrolloida käytöstäni ja yrittivät muuttaa minua. Eipä siihen muuta syytä ole, miksi joku sanoisi noin. Eivätkä he yhtään pelokkailta näyttäneet kun sanoivat minua pelottavaksi. Toinen näytti uhittelevalta, toisella oli naama ihan peruslukemilla.

Miehet yrittävät tosi paljon kontrolloida naisia. Naisilta ei sellaista käytöstä joudu sietämään. Ei kukaan nainen ole minulle valittanut, miten olen liian sitä ja tätä.

Vierailija
111/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat voi pelätä mutta miehet ei. Jos mies sanoo naista pelottavaksi niin valehtelee imarrellakseen naista että pääsisi panemaan.

Vierailija
112/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä ja fyysisesti vahva nainen. Olen myös seksuaalinen ja nautin tuhmasta seksistä, mikä sekin tuntuu monia miehiä hirvittävän. En myöskään jää sanattomaksi vaikeissa tilanteissa.

Monilla miehillä on tarve olla selvästi fyysisesti ja henkisesti naista vahvempia, ja rakastajana ainutkertaisia. Vaikka he viehättyisivät ulkonäöstäni, iskee heihin epävarmuus muutaman tapailukerran jälkeen. Enkä ole mikään ilkeä ihminen, vaan ystävällinen.

Ennemmin olen yksin ja nautin elämästäni kuin alan pienentämään itseäni miehen vuoksi. Monissa muissa kulttuureissa vahvuuttani on arvostettu enemmän kuin täällä kotimaassa.

Mitä nämä kulttuurit siis ovat? En itse tunne yhtään kulttuuria, jossa naisia arvostettaisiin enemmän, kuin Suomessa.

Vierailija
113/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet hakee itsensä pienentävää naista. Meinaten ettet pidä ääntä muuten kuin kysyttäessä. Naurat viehkeästi miehen letkautuksille ja passiivis-aggressiivisesti hymyilen syötät juustokakkuja. Ai niin. Osaat pitää jalkoja somasti.

Hooooooooooohhoijaa!

Vierailija
114/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua, mutta on naisia, jotka ovat kuvitellussa 'rohkeudessaan' todellisuudessa h..vetin rasittavia ja järjestävät jatkuvasti turhanpäiväistä draamaa ympäristössään. Pysyttelen loitolla, saa sanoa vaikka pelkäämiseksi.

M55

Pelkäämistä tuo juuri on. Et uskalla kohdata ihmisiä ja pelkäät kuollaksesi konflikteja, joita ei edes ole kuin mielikuvituksessasi. Joten leimaat tilanteet "turhaksi draamaksi".

Vierailija
115/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä ja fyysisesti vahva nainen. Olen myös seksuaalinen ja nautin tuhmasta seksistä, mikä sekin tuntuu monia miehiä hirvittävän. En myöskään jää sanattomaksi vaikeissa tilanteissa.

Monilla miehillä on tarve olla selvästi fyysisesti ja henkisesti naista vahvempia, ja rakastajana ainutkertaisia. Vaikka he viehättyisivät ulkonäöstäni, iskee heihin epävarmuus muutaman tapailukerran jälkeen. Enkä ole mikään ilkeä ihminen, vaan ystävällinen.

Ennemmin olen yksin ja nautin elämästäni kuin alan pienentämään itseäni miehen vuoksi. Monissa muissa kulttuureissa vahvuuttani on arvostettu enemmän kuin täällä kotimaassa.

Jos olet ulkonäöltäsi viehättävä niin et ole fyysisesti vahva. Toki voit olla normi naista vahvempi. Kuinka pitkä olet, 2 m?

Vierailija
116/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tästäkin onnistuttiin vääntämään voimaannuttava juttu. Jos nainen on miehen mielestä pelottava, niin 99% kerroista, mies tarkoittaa, että epäilee naisen olevan vähän kylähullu. Hullu stalkkaaja, takertuja, mustasukkainen, omistushaluinen, "feministi", mutta ei tiedä mitä feminismi oikeasti on, muiden asioihin sekaantua joka varmuudella tulee aiheuttamaan ongelmia miehen sukulaisten ja ystävien kanssa.

Vierailija
117/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluus on vähän kuin ihmisen kuolema, se on kivuliasta vain muille, eikä itse tiedä sitä.

Vierailija
118/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tästäkin saatiin miesvihakeskustelu heti ekalla sivulla

Vierailija
119/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi miestä on sanonut minulle noin. Tulkitsin että he yrittävät kontrolloida käytöstäni ja yrittivät muuttaa minua. Eipä siihen muuta syytä ole, miksi joku sanoisi noin. Eivätkä he yhtään pelokkailta näyttäneet kun sanoivat minua pelottavaksi. Toinen näytti uhittelevalta, toisella oli naama ihan peruslukemilla.

Miehet yrittävät tosi paljon kontrolloida naisia. Naisilta ei sellaista käytöstä joudu sietämään. Ei kukaan nainen ole minulle valittanut, miten olen liian sitä ja tätä.

Toinen noista miehistä muuten oli äänekäs, 190-senttinen ja riidanhaluinen. Selvin päin riiteli verbaalisesti, humalassa yritti viritellä nyrkkitappeluita tuttujen ja tuntemattomien kanssa. Ja tämä mies sanoi minulle, pienikokoiselle ja vähäpuheiselle naiselle, että hänestä olen pelottava. Pelkkää kontrollointia.

Vierailija
120/122 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Näistä pelkäämättömistä ja vahvoista naisista löytyy videoita pilvin pimein, haastetaan kaksi kertaa isompaa miestä, ja ihmetellään itku kurkussa tai taju kankaalla, että mitä ihmettä tapahtui, kun tulee samalla asenteella varustettu mies vastaan.

Huonosti käy myös kaksi kertaa pienemmälle miehelle joka haastaa riitaa itseään isomman miehen kanssa. Wau miehet ei olekaan rajattomia ylijumalia missä pikkusintit potkii päihin jättiläisiä! Joku järki näihin näihin kommentteihin.

Juttu onsiinä, että miesten kesken tiedostetaan se, että väkivallan uhka on aina mahdollisuus jos esimerkiksi suunsoitto menee liian pitkälle ja siksi miehet osaavat säädellä käyttäytymistään sen mukaan että mihin kokevat rahkeensa riittävän. Nainen taas saattaa suuta soittaessaan luottaa liikaa siihen että eihän naista kukaan lyö, kunnes sitten joku lyökin ja tulee kylmää kyytiä.

Suomeksi tämä: miehet ovat aggressiivisempia, heillä on vaikeuksia säädellä käyttäytymistään, kun jokin ottaa päähän, ja heikosti kehittyneet tunnetaidot. Siksi heillä tuon tuostakin herää tarve leipoa toisiaan lättyyn, kun mielipide-erot aiheuttavat pahaa mieltään, ja he ottavat asian huomioon välttämällä keskustelua. Tämä odotus sävyttää sitten kaikkia ihmissuhteita. Naiset taas osaavat keskustella eriävistäkin näkemyksistään käymättä toistensa kurkkuun ja kehittävät sellaisen sosiaalisen tyylin, jossa voidaan keskustella, eikä kukaan ylipäätään lyö. Nämä näkemykset sitten eivät sovi yhteen.

Miehet eivät tappele fyysisesti mielipide-eroista, vaan siihen johtaa aina jokin muu asia. Kyse on enemmänkin siitä, että miehillä on oma käsityksensä sosiaalisesta järjestyksestä ja toisen kunnioittamisesta ja myös omat keinonsa näiden asioiden säätelemiseksi.

Naisten lauseiden takaa vittuilu ja selän takana toisten haukkuminen ei ole yhtään sen parempaa, ainoastaan piilotetumpaa ja monella tavoin tuhoisampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi