Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla liian pelottava?

Vierailija
12.04.2023 |

En tarkoita tällä mitään fyysistä ominaisuutta mutta henkisellä puolella, onko mahdollista?
En huuda, en reuhaa, mun kanssa ei tarvitse riidellä.
Mutta pari miestä on nyt todennut, että olen pelottava. Keskustelen kyllä asioista suoraan, ei mulla ole asiaa mitä en voisi selvittää. Ajatuksia?

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä olikin katkerien naisten miesvihaketju. Siihen on syynsä miksette kelpaa, kuten eivät ne haukkumanne inselimiehet. Sopisitte hyvin yhteen, yhtä katkeria vastakkaiseen sukupuoleen.

Minulle on paskan hailee kelpaako vai ei, eikä siitä nyt edes keskustella. Mene inisemään muualle.

Niimpä tietysti, eihän sinua ollenkaan häiritse että miehet kaikkoaa sinuun tutustuessa. Onko tuo sitä vahvuutta, minusta se vaikuttaa ns. copetukselta; suljetaan silmät totuudelta, työnnetään sormet korviin ja lällätetään. Ehkä sinullekin yksi inseli joskus löytyy.

Vierailija
22/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät koulutettua, itsevarmaa naista; pelkäävät, että nainen lähtee omille teilleen. Mies ottaa kumppanikseen sen kuuluisan naapurin ujon ja manipuloitavan elovena-tytyn.

Mitä sellaisella naisella tekee joka ei halua viettää elämää yhdessä vaan lähtee omille teilleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkäävät koulutettua, itsevarmaa naista; pelkäävät, että nainen lähtee omille teilleen. Mies ottaa kumppanikseen sen kuuluisan naapurin ujon ja manipuloitavan elovena-tytyn.

Mitä sellaisella naisella tekee joka ei halua viettää elämää yhdessä vaan lähtee omille teilleen?

Eikun hei, sinä pelkäät, et ajattele logiikalla vaan pelkäät.

Vierailija
24/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne naiset, joilla on omat aivot ovat suomalaisen miehen mielestä pelottavia, sama itseni kanssa, pixie hiuslook ja selkeät mielipiteet on nou-nou, olkoon sitten. Suomalainen mies rakastaa hissukkaa joka on nyrkin ja hellan välissä tai hellan ja nyrkin välissä, kiltti kuuliainen, mielellään aikuisenakin punainen rusetti letissä, josta mies voi nykiä. Argh!

Huoh! Toimiiko tämä yleistäminen omassa elämässäsi? Sekä äitini, että ensirakkauteni ovat ihmishirviöitä, en silti tehnyt yleistystä, että kaikki naiset ovat ilkeitä psykopaatteja. Ehkä juuri siksi löysinkin todella mukavan puolison, johon ei muuten mikään luottelemistasi "tuntomerkeistä" päde.

Vierailija
25/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä olikin katkerien naisten miesvihaketju. Siihen on syynsä miksette kelpaa, kuten eivät ne haukkumanne inselimiehet. Sopisitte hyvin yhteen, yhtä katkeria vastakkaiseen sukupuoleen.

Minulle on paskan hailee kelpaako vai ei, eikä siitä nyt edes keskustella. Mene inisemään muualle.

Niimpä tietysti, eihän sinua ollenkaan häiritse että miehet kaikkoaa sinuun tutustuessa. Onko tuo sitä vahvuutta, minusta se vaikuttaa ns. copetukselta; suljetaan silmät totuudelta, työnnetään sormet korviin ja lällätetään. Ehkä sinullekin yksi inseli joskus löytyy.

En halua tutustua miehiin. Mitä helvettiä sellaisella tekee. En laita edes kysymysmerkkiä koska se oli toteamus. Minulla on ihan tarpeeksi haittaa ja työtä elämäni miehistä. En ole uusista riesoista kiinnostunut.

Vierailija
26/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin riski naisella onkin menettää henkensä juurikin oman miehensä ja/tai ex-miehen käsissä.

Vierailija
27/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tulee joku ihme melt down ekoilla treffeillä, vaikka mun profiilissa on koulutus ja tuoreet kuvat. Menevät jotenkin ihan puihin. Kiva kun luulee menevänsä treffeille normaalilla itsetunnolla varustetun miehen kanssa ja vastassa on värisevä haavanlehti.

Vierailija
28/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua tutustua miehiin. Mitä helvettiä sellaisella tekee. En laita edes kysymysmerkkiä koska se oli toteamus. Minulla on ihan tarpeeksi haittaa ja työtä elämäni miehistä. En ole uusista riesoista kiinnostunut.

Ja täällä sinä katkeria viestejä kuitenkin lähettelet, niin vähän sinua kiinnostaa.

Vierailija
29/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Tässä ei nyt edelleenkään puhuta mistään aggressiivisuudesta tai siitä, etteikö tajuaisi, että hulluja ihmisiä on. Ei mulla ole tarve uhitella kenellekään, ihan kummallinen ajatus 

Vierailija
30/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama. Pitäisi kuulemma hymyillä enemmän niin en vaikuttaisi niin pelottavalta.

Hymyilevä henkilö vasta pelottava onkin, suomalainen EI HYMYILE, joten hymyilevä suomalainen, OTA JALAT ALLESI JA PAKENE, ei ole normaali tyyppi.

Vierailija
31/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin riski naisella onkin menettää henkensä juurikin oman miehensä ja/tai ex-miehen käsissä.

Ai mutta, luulin että kaikilla naisilla on se kuuluisa tutka, jolla väkivaltaiset tunnistetaan kilometrien päästä? Meneekö se sitten välillä epäkuntoon, vai mikä juttu?

Vierailija
32/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se johtuu siitä ettei naisella ole mitään todellisuuden tajua esim. fyysisistä mittasuhteista tai tilannekuvasta. Tuo oli hyvä esimerkki minkä tuo yksi kirjoittaja sanoin ettei pelkää "mitään". Se kertoo tietynlaisesta tunteettomuudesta, esimerkiksi psykopatiasta, tai sitten vain sinisilmäisyydestä. Fiksu ihminen pelkää kyllä jotain, esim. jos on kaksi kertaa isompi aggressiivinen mies edessä niin silloin kannattaa tarkkaan miettiä mitä sanoo esim. riitatilanteissa eikä vaan puhua mitä mieleen juolahtaa.

Hyvä esimerkki oli eräs nainen joka kokoonsa turvautuen uhitteli aggressivisesti miehille ja lopulta kävi päälle. Se suhde loppui siihen. Kun asiasta juteltiin sanoin hänelle, että oletko miettinyt mitä olisi tapahtunut jos olisin pistänyt täysillä vastaan, niin se oli hänelle jotenkin aivan tuntematon ajatus. Oliko sitten kotona opetettu ettei miehet saa lyödä naisia vai uskoiko hän todella olevansa niin pelottava etteivät miehet uskalla nousta häntä vastaan.

Näistä pelkäämättömistä ja vahvoista naisista löytyy videoita pilvin pimein, haastetaan kaksi kertaa isompaa miestä, ja ihmetellään itku kurkussa tai taju kankaalla, että mitä ihmettä tapahtui, kun tulee samalla asenteella varustettu mies vastaan.

Huonosti käy myös kaksi kertaa pienemmälle miehelle joka haastaa riitaa itseään isomman miehen kanssa. Wau miehet ei olekaan rajattomia ylijumalia missä pikkusintit potkii päihin jättiläisiä! Joku järki näihin näihin kommentteihin.

Vierailija
33/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pelottava kun minulla on tuima katse, sanovat miehet. En voi oikein silmieni muodolle ja väärille mitään. Olenkin sitten keskittynyt niihin miehiin, jotka eivät pelkää minua.

Helpompi on pitää aurinkolaseja välillä 1.1.-31.12., ja aina mies-seurassa, pelkäävätköhän myös aurinkolaseja?

Vierailija
34/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne naiset, joilla on omat aivot ovat suomalaisen miehen mielestä pelottavia, sama itseni kanssa, pixie hiuslook ja selkeät mielipiteet on nou-nou, olkoon sitten. Suomalainen mies rakastaa hissukkaa joka on nyrkin ja hellan välissä tai hellan ja nyrkin välissä, kiltti kuuliainen, mielellään aikuisenakin punainen rusetti letissä, josta mies voi nykiä. Argh!

Ja sekös teitä kelpaamattomia ärsyttää. Tosiasia on, että olette katkeroituneita kyynisiä vittupäitä, joita ei pitkään jaksa kuunnella, kun kuvittelette olevanne aina oikeassa. Tässäkin ketjussa hyvin ilmenee se, etteivät muuhun kuin seksiin kelpaamattomat naiset näe itsessään mitään vikaa, vaikka jokainen mies joka heihin tutustuu, juoksee kilometrien päähän kun tutustuu. Mutta ei, miehet pelkää "vahvaa" naista. Hehe, jatkakaa.

Mua lähestyttiin söpöyden takia. Jouduin ajamaan tukkani alas näyttääkseni rumalta. Haluan elää rauhassa.

Vierailija
35/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mutta, luulin että kaikilla naisilla on se kuuluisa tutka, jolla väkivaltaiset tunnistetaan kilometrien päästä? Meneekö se sitten välillä epäkuntoon, vai mikä juttu?

Kukaan ei ole ikinä sanonut noin paitsi miehet jotka haluaa syyllistää uhrin.

Vierailija
36/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa kiltit miehet on netissä sitä mieltä ettei naisen tulisi keskittyä muuhun kuin perheeseen ja kotiin. Työssäkäynti kuulemma maskuloi naista. Lyönti heidän mukaansa vaikuttaa miehen tavalta pistää naikkonen ruotuun.

Vierailija
37/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ketään naista pelännyt mutta kerran olen pitkällä työurallani törmännyt selkeästi sosiopaatin tunnusmerkit omaavaan naiseen ja hänen kykynsä kietoa miesvaltainen työyhteisö nopeasti pikkusormensa ympärille, työyhteisöön tultuaan, oli kieltämättä vaikuttava kokemus. 

Yksityiselämässäni en arvota naisia heidän temperamenttinsa suhteen. Pelottavia naisia ei ole, jokainen kulkee valitsemaansa tietä. Impulsiivisesti poukkoileva ihminen on liian raskas minulle, mutta voi viehättää jotain toista. Suomalaiset on tunnetusti aika tasaista ja rauhallista kansaa, niin miehet kuin naisetkin. 

Vierailija
38/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä sinä katkeria viestejä kuitenkin lähettelet, niin vähän sinua kiinnostaa.

Sinä haluat tehdä väkisin tästä jonkun ihmissuhde keskustelun ja kelpaamis nyyhkimisen. Aiheena ei ole se.

Vierailija
39/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolia ei ole!

Vierailija
40/122 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole ikinä sanonut noin paitsi miehet jotka haluaa syyllistää uhrin.

Voi kuule, olen lukenut tuon kommentin lukemattomia kertoja, että jokainen nainen tunnistaa "negatiivinen ominaisuus" miehessä kilometrien päähän. Silti joka päivä valitetaan kun taas on vuosia oltu huonon miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan