Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NEUVOJA TARVITAAN: Olen rakastunut mieheen, joko on täysi loinen ja elelee minun rahoilla, mutta en rakkauden takia halua myöskään jättää häntä

Vierailija
10.04.2023 |

Miten toimia? Ero ei ole vaihtoehto, koska rakkaus on niin vahvaa. Ongelmamme ovat enemmän arvokysymyksissä. Mies elelee minun rahoilla pääasiassa ja lorvii päivät mitä missäkin harrastuksissa minun rahoilla. Hän osaa olla myös mitä ihanin ihminen, jonka romanttisuus saa kyyneleet silmiin.

Hänen mielestä vaan lammasmaiset-palvelija miehet menevät töihin ja avoimesti pilkkaa työssä käyviä miehiä sekä avoimesti että salaa (ei aina sitä sano suoraan).

Olisiko jokin keino kenties perustella hänelle miksi työnteko kannattaa?

Vai mitä tässä tekisi, että tilanne paranee ilman eroa?

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kykenisi rakastumaan mieheen joka ei itse rahojaan ansaitse. Paskat jostain romantiikasta, miten voitolla romantiikkaa jos halveksii toista. En tajua.

Ei hän minua halveksi. Hänestä naisten kuuluukin käydä töissä ja tosi miesten ei. Tiedän, hänen arvot on päin p..:tä, mutta sydän ei valitse ketä rakastaa ja hän arvostaa minua, ei vain ole kaikessa samaa mieltä.

Tätä asiaa on vaikea selittää sellaiselle, joka ei ymmärrä, että sydän valitsee sen ketä sitä rakastaa, ei järjellinen mieli.

T. Ap.N.

Kyllähän kaikki ymmärtävät miltä se addiktiivinen, epätoivoinen rakkaus tuntuu. Sulla on ongelmaa kiintymyssuhteissa ja tod. näk. täysin läheisriippuvainen. Terapia ainoa ratkaisu. Mutta vaikuttaa siltä että pitää saada pahemmin nenille, ennen kuin se kiinnostaa, noi lapsuuden vinksalleen menneisiin kiintymyssuhteisiin perustuvat hullut addiktiiviset rakkaudet on niin totaalisia. Pakko tippua pohjalle ennen kuin suomut tippuu silmistä.

Vierailija
42/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samanlainen mies. Makoilee lähinnä sohvalla ja tissuttelee. Kuitenkin en osaa olla ilman häntäkään sillä asumisero on kokeiltu. Mies ei sinällään ole mikään harmia tekevä juoppo kuten yleensä ajatellaan tissuttelijoista, mutta minua ärsyttää, että minä raadan niskalimassa ja mies kerää kaikki hyvät puolet työni tuloksista ja on usein nauttimassa pienestä sievästä. Kyllä minäkin haluaisin nauttia pienestä sievästä, mutta kun on töissä käytävä ja koti hoidettavana!

osat ovat vaihtuneet ja tätä naiset ilmeisesti halusivat? nyt ei enää sovi vaan pitäisikin olla toisin päin? ei naiset itsekään tiedä mitä haluavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuommoisella naisella ole tippaakaan omanarvontuntoa. Miksi haluaa olla kynnysmatto? Ihme lässytystä rakkaudesta, hyvä ihme sentään, miten loista rakastetaan. Parasiiteista hankkiudutaan eroon eikä hoivata niitä. Hyi olkoon.

Helpommin sanottu kuin tehty. Muuten tätä koko ilmiötä ei edes olisi. Lueppa alla oleva:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Romanssihuijaus

En jaksanut lukea. Ei se muutu miksikään, ettei tuommoiset naiset arvosta itseään yhtään. Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä yhtään tuommoista heikkoutta.

Sitten et ole rakastumista koskaan kokenutkaan, jos luulet että se on heikkoutta.

Miksi lihavoit tekstisi? Luuletko, että sinua kuullaan paremmin? Vaikutus on enemmänkin töykeähkö.

Vierailija
44/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi kenties kotoisin jostain kehitysmaasta?

Ei sillä, kyllä kantasuomalaisissakin miehissä on laiskoja. Mutta tietyissä maissa se "kuuluu kulttuuriin", että naiset tekevät työt ja miehet laiskottelevat.

Vierailija
45/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan sinä rakastaa sitä loiseläjää vaikka hamaan loppuun saakka, kunhan ymmärrät, että se rakkaus on vain yksipuolista. Älä sitten kuitenkaan ylläty, jos sattuu paljastumaan sivusuhde tai äijä katoaa, kun sairastut, jäät työttömäksi tai rahat muuten loppuvat.

Oma valintasi.

Vierailija
46/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin tämän Shimon Yehuda Hayutin uhriksi.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4c3d93c8-89ab-451c-a509-5f39dd85d373

Eli voin sanoa, että näitä miehiä kyllä on olemassa, jotka tekee romanssihuijauksia. Pelottavinta siinä on, että miten taitavia he ovat - osaavat sanoa juuri oikeat sanat ja kohdella niin, että rakastut oikeasti päätä pahkaa ja pian uskot heidän selityksiä miksi rahaa pitäisi lainata kunnes vasta ulosottomies pysäyttää homman. Siinä vaiheessa mies on jo häipynyt ja velat isot.

Rakkauden tunne ylittää järjen. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
47/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kykenisi rakastumaan mieheen joka ei itse rahojaan ansaitse. Paskat jostain romantiikasta, miten voitolla romantiikkaa jos halveksii toista. En tajua.

Ei hän minua halveksi. Hänestä naisten kuuluukin käydä töissä ja tosi miesten ei. Tiedän, hänen arvot on päin p..:tä, mutta sydän ei valitse ketä rakastaa ja hän arvostaa minua, ei vain ole kaikessa samaa mieltä.

Tätä asiaa on vaikea selittää sellaiselle, joka ei ymmärrä, että sydän valitsee sen ketä sitä rakastaa, ei järjellinen mieli.

T. Ap.N.

Onko tässä kyse 3 kyldyyyrin suhteesta?

Onhan niitä sellaisiakin ma.i.ta joissa naiset tekevät kaikki työt ja miehet pelailevat päivät pitkät.

Vierailija
48/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä samanlainen mies. Makoilee lähinnä sohvalla ja tissuttelee. Kuitenkin en osaa olla ilman häntäkään sillä asumisero on kokeiltu. Mies ei sinällään ole mikään harmia tekevä juoppo kuten yleensä ajatellaan tissuttelijoista, mutta minua ärsyttää, että minä raadan niskalimassa ja mies kerää kaikki hyvät puolet työni tuloksista ja on usein nauttimassa pienestä sievästä. Kyllä minäkin haluaisin nauttia pienestä sievästä, mutta kun on töissä käytävä ja koti hoidettavana!

osat ovat vaihtuneet ja tätä naiset ilmeisesti halusivat? nyt ei enää sovi vaan pitäisikin olla toisin päin? ei naiset itsekään tiedä mitä haluavat

Kyllä niitä laiskoja miehiä on ollut aina. Ennen vanhaan laiska nainen pysyi hengissä ainoastaan, jos oli syntynyt rikkaaseen aatelissukuun. Ja hänenkin laiskottelun mahdollisti alempien yhteiskuntaluokkien naiset.

Vierailija
49/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunteet vievät niin voimakkaasti ettei tosiasioilla ole mitään merkitystä niin eipä tuolle kai oikein mitään voi. Jatkat tuota niin kauan kunnes rakkautesi ja kunnioituksesti miestä kohtaan loppuun. Voit sentään lohduttautua sillä ajatuksella, että se päivä kyllä jonain päivänä varmasti tulee. 

Vierailija
50/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies osaa olla ihana ja romanttinen, mutta ei ole kovin lahjakas millään työnteon saralla, hän tietää aina saavansa elantonsa jonkun naisen siivellä eikä tarvitse vaivautua mihinkään epämieluisaan työhön.

Sinä voit valita haluatko maksaa hänen romanttisista palveluistaan. Toisenlaiseksi et saa häntä muutettua. Jos et sinä häntä halua elättää hän varmaan löytää jonkun toisen elättäjän.

Tää oli hauska. 😅

Vierailija
51/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on työtön mutta ei loinen eikä elä minun rahoillani vaan omilla. Ei ole pyytänyt minulta rahaa kertaakaan. Mieheni ei juopottele eikä sauhuttele. Käy kalassa usein ja muuten on sitten kotona. Jotain töitä sillä ollut välillä mutta ei hae töitä aktiivisesti koska ei usko että saisi töitä, on sentään yrittänyt jo vuosia ja kyllästynyt hakemaan. Tekee töitä ilman verokorttia välillä.

Vierailija
52/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta kyllä ihan oikeastikin on olemassa ihmisiä, jotka rakastavat sitä, että heitä hyväksikäytetään, salaa halveksitaan, kustaan silmään ja suuhun, pannaan halvalla, käytetään pskasankona, kynnysmattona. Se on sellainen sadistismasokistinen luonne. Hakeutuu usein juoppojen, narkkien ja luonnevikaisten seuraan. On sukua luonteeltaan jännämiesten perään hinkuvien naisten kanssa. Miehellä sinänsä ei ole mitään merkitystä, hän ei ole yksilö, ainoastaan se merkitsee mitä hän edustaa (jännyyttä, hyväksikäyttöä).

Meitä on moneen resiinaan.

Jotkut heistä tulee järkiinsä, toiset eivät koskaan.

Näitä hyväksikäytettäviä on ihan niin miehissä kuin naisissakin.

Vierailija
53/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂huh.ei voi olla totta.

Vierailija
54/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksat eteenpäinkin kaikki hänen menonsa.

Vierailija
55/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap.N.

Vanhempieni hyvät opetukset koskivat juuri sitä, että molemmat puolisot tienaavat ansionsa yhteiseen kekoon.

Sinä taidat olla kovin nuori ja kuvittelet ettei toista suurta rakkautta elämääsi tule. Et voisi olla enempää väärässä. Vai onko miehesi idästä kotoisin??

Jälkikäteen välinne mentyä poikki miehesi pettämisen vuoksi tulet katkerasti katumaan hyväksikäyttöäsi.

Ennemmin tai myöhemmin ellei jo nyt miehesi pettää sinua toisten naisten kanssa. Valikoi niistä seuraavan höynäytettävän.

Kyllä sinä taatusti tulet löytämään vieläpä suuremman ja tasa-arvoisemman rakkauden. Kaikkea hyvää sinulle

Vierailija
56/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se elättää jolla on rahaa. Monet naiset elää rikkaitten miesten laskuun.

Vierailija
57/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jouduin tämän Shimon Yehuda Hayutin uhriksi.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4c3d93c8-89ab-451c-a509-5f39dd85d373

Eli voin sanoa, että näitä miehiä kyllä on olemassa, jotka tekee romanssihuijauksia. Pelottavinta siinä on, että miten taitavia he ovat - osaavat sanoa juuri oikeat sanat ja kohdella niin, että rakastut oikeasti päätä pahkaa ja pian uskot heidän selityksiä miksi rahaa pitäisi lainata kunnes vasta ulosottomies pysäyttää homman. Siinä vaiheessa mies on jo häipynyt ja velat isot.

Rakkauden tunne ylittää järjen. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Niin, tässähän se ero juuri onkin. En voisi kuuna kullan valkeana rakastua mieheen joka pyytäisi minulta rahaa. Ihan ehdoton turnoff. Pitää olla jotenkin käsittämättömän rakkauden nälkäinen, että menee ja uskoo höpinöitä. Monesti kannattaa raahautua vaikka sinne peilin eteen ja miettiä ihan vakavissaan, että olenko oikeasti niin puoleensa vetävä, että tuommoinen prinssi minuun rakastuu.

Vierailija
58/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksesi häneen ei ole kovin korkealla, huomaat jo itsekin olevasi tienhaarassa.

Vierailija
59/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain yksi versio misogyniasta.

Samaa sarjaa kun "kotityöt kuuluu naisille", "naiset sopii vain sihteeriksi" jne.

Sulla menee nyt elämä hukkaan, mutta historiallisesti hyvin normaali tilanne, eli sitä ei kannata jäädä surkuttelemaan.

Vierailija
60/173 |
10.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

se on vaan oma asennevammasi, jos halveksi toista sen takia ettei ole lammas.

Mies tuossa on lammas. Ei osaa mitään muuta kuin oppinut määkimään juttuja joita rakastamishaluiset muijat haluaa kuulla.  Jos muija on miljonääri voi sitten pitää tuollaisiakin kättä lämmittämässä.