NEUVOJA TARVITAAN: Olen rakastunut mieheen, joko on täysi loinen ja elelee minun rahoilla, mutta en rakkauden takia halua myöskään jättää häntä
Miten toimia? Ero ei ole vaihtoehto, koska rakkaus on niin vahvaa. Ongelmamme ovat enemmän arvokysymyksissä. Mies elelee minun rahoilla pääasiassa ja lorvii päivät mitä missäkin harrastuksissa minun rahoilla. Hän osaa olla myös mitä ihanin ihminen, jonka romanttisuus saa kyyneleet silmiin.
Hänen mielestä vaan lammasmaiset-palvelija miehet menevät töihin ja avoimesti pilkkaa työssä käyviä miehiä sekä avoimesti että salaa (ei aina sitä sano suoraan).
Olisiko jokin keino kenties perustella hänelle miksi työnteko kannattaa?
Vai mitä tässä tekisi, että tilanne paranee ilman eroa?
Kommentit (173)
Rakasta vaan, mutta hän ei rakasta sinua. Kyseessä on hyväksikäyttösuhde. Jos ette ole jo naimisissa, ei kannata mennä.
Älä ole itsekäs. Pyydät häntä etsimään rikkaamman naisen, jolle ei tonni sinne, tonni tänne, meinaa mitään. Ostaa parempaa seppälää päälle ja tekee sellaset herkkuruuat, että 🤭
Sitten kun lähtee, voidaan porukalla sättiä sitä miestä. Jään odottamaan
Vierailija kirjoitti:
Jo oli taas trollialoitus.
Ei ole trollaus. Näitä miehiä on ollut aina.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Romanssihuijaus
Googletappa esimerkiksi: Ruben Oskar Auervaara.
Käyttävät hyväksi sitä, että nainen on rakastunut eikä siksi näe tai pysty tekemään oikeita päätöksiä. Nämä loiset lypsävät naiset tyhjäksi. Internetissä olevien kaukosuhde lypsäjien määrä on myös lisääntynyt viime vuosina.
Hannu Lauerma on kanssa hyvin selittänyt miten Ap:n kaltaiset miehet onnistuu naiset jarrittamaan rakkaushuijaukseen eli loiseiluun naisen rahoilla.
Tuo, että pilkkaa työssäkäyviä, on se, miksi ei voi hyväksyä. Hän pilkkaa siis sinuakin.
Ap haittaako sua jos tietäisit että mies ei oikeasti rakasta sua, vai onko sulle ihan sama onko hänellä aitoja tunteita sua kohtaan, kunhan vaan saat olla hänen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo, että pilkkaa työssäkäyviä, on se, miksi ei voi hyväksyä. Hän pilkkaa siis sinuakin.
Ai niin, siis pilkkaa työssäkäyviä miehiä, sori. Ehkä hän myös salaa naureskelee, miten häntä on onnistanut? En voi uskoa, että tuo mies aidosti kunnioittaisi ketään, kaikkein vähiten itseään.
Jokin ei nyt täsmää. Mies voi hakea kelan tukia että saisi puolet vuokrasta maksettua ja sen päälle saisi vielä sen 500e kuussa jota voisi käyttää omiin laskuihinsa ja teidän yhteiseen ruokaan. Mutta kun sen pitää tissutella ja varmaan röökiäkin polttaa(niihin menee muuten 300e/kk jos polttaa ison askin päivässä).
Istukaa vaikka alas ja kerro että haluat tehdä budjetin missä molemmat laitatte tietyn vähimmäissumman yhteiseen talouteen. Jos ei suostu niin kerro että haluat jatkaa suhdetta mutta niin että asutte erillänne.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies osaa olla ihana ja romanttinen, mutta ei ole kovin lahjakas millään työnteon saralla, hän tietää aina saavansa elantonsa jonkun naisen siivellä eikä tarvitse vaivautua mihinkään epämieluisaan työhön.
Sinä voit valita haluatko maksaa hänen romanttisista palveluistaan. Toisenlaiseksi et saa häntä muutettua. Jos et sinä häntä halua elättää hän varmaan löytää jonkun toisen elättäjän.
Olisinpa osannut kertoa tämän muutama vuosi nuoremman väärään henkilöön rakastuneelle itselleni. Minulle jäi jätti ulosottovelat ja mies hävisi. Jälkeenpäin olen terapiassa oppinut, että kyseessa oli hyvaksikayttaja ja juuri tuollainen, jotka on erikoistuneet romanssihuijauksiin. Mies ei tehnyt mitään laitonta niin vastuuseenkaan en häntä saa, kun itse menin hänelle sen elintason vapaaehtoisesti tarjoamaan.
Älä anna rahaa, älä osta olutta, älä pese likaisia sukkia.
Hän saa laittaa ruoat, tiskata, siivota ja pestä pyykit ruoasta ja katosta pään päällä.
Monesti näiden miesten jäljeltä jää vaan isot velat, näe totuus ja jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kykenisi rakastumaan mieheen joka ei itse rahojaan ansaitse. Paskat jostain romantiikasta, miten voitolla romantiikkaa jos halveksii toista. En tajua.
Ei hän minua halveksi. Hänestä naisten kuuluukin käydä töissä ja tosi miesten ei. Tiedän, hänen arvot on päin p..:tä, mutta sydän ei valitse ketä rakastaa ja hän arvostaa minua, ei vain ole kaikessa samaa mieltä.
Tätä asiaa on vaikea selittää sellaiselle, joka ei ymmärrä, että sydän valitsee sen ketä sitä rakastaa, ei järjellinen mieli.
T. Ap.N.
Oletko varma ettei kyseessä ole traumaside tai lapsuudesta opittu kiintymysmalli?
Toinen on pelkkä loinen ja käyttää sinua hyväkseen ja sinä luulet, että se on rakkautta.
Eihän tuommoisella naisella ole tippaakaan omanarvontuntoa. Miksi haluaa olla kynnysmatto? Ihme lässytystä rakkaudesta, hyvä ihme sentään, miten loista rakastetaan. Parasiiteista hankkiudutaan eroon eikä hoivata niitä. Hyi olkoon.
Valehtele, että joudut nyt säästämään nousseiden kustannusten takia tai jotain vastaavaa yms. niin näet, että ei se mies pitkään sinun luona asukkaan vaan vaihtaa toiseen naiseen, joka menee noihin rakkaushuijauksiin. Sitten viimeistään kyllä tajuat totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuommoisella naisella ole tippaakaan omanarvontuntoa. Miksi haluaa olla kynnysmatto? Ihme lässytystä rakkaudesta, hyvä ihme sentään, miten loista rakastetaan. Parasiiteista hankkiudutaan eroon eikä hoivata niitä. Hyi olkoon.
Helpommin sanottu kuin tehty. Muuten tätä koko ilmiötä ei edes olisi. Lueppa alla oleva:
Usko palstalaisia ja jätä se mies. Ei se muutu. Se on sarjahuijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty. Muuten tätä koko ilmiötä ei edes olisi. Lueppa alla oleva:
En jaksanut lukea. Ei se muutu miksikään, ettei tuommoiset naiset arvosta itseään yhtään. Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä yhtään tuommoista heikkoutta.
Vierailija kirjoitti:
Laita rahahanat kiinni ja katso kestääkö rakkautenne.
Tässä se ydin on. Ehkä huomaat, että kyse on hyväksikäytöstä ja läheisriippuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea. Ei se muutu miksikään, ettei tuommoiset naiset arvosta itseään yhtään. Anteeksi nyt, mutta en ymmärrä yhtään tuommoista heikkoutta.
Sitten et ole rakastumista koskaan kokenutkaan, jos luulet että se on heikkoutta.
Jätä se.