NEUVOJA TARVITAAN: Olen rakastunut mieheen, joko on täysi loinen ja elelee minun rahoilla, mutta en rakkauden takia halua myöskään jättää häntä
Miten toimia? Ero ei ole vaihtoehto, koska rakkaus on niin vahvaa. Ongelmamme ovat enemmän arvokysymyksissä. Mies elelee minun rahoilla pääasiassa ja lorvii päivät mitä missäkin harrastuksissa minun rahoilla. Hän osaa olla myös mitä ihanin ihminen, jonka romanttisuus saa kyyneleet silmiin.
Hänen mielestä vaan lammasmaiset-palvelija miehet menevät töihin ja avoimesti pilkkaa työssä käyviä miehiä sekä avoimesti että salaa (ei aina sitä sano suoraan).
Olisiko jokin keino kenties perustella hänelle miksi työnteko kannattaa?
Vai mitä tässä tekisi, että tilanne paranee ilman eroa?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Mihis AP katosi?
Lähti varmaan hankkimaan miehelle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, aiotko oikeasti jatkaa tuon elättämistä?
Tottakai? Eihän ap muuten neuvoja kyselisi :D
Niin kauan kuin annat sen loisia, se kertoo rakastavansa sinua. Jos elatus loppuu, etsii hän toisen. Eli ei hän sinua rakastan vaan rahojasi.
Näitä kuluja varmaan useasti pidetään rakkauden takia uhrauksina. Eli rakkauden takia tehdään kaikkemme toisen hyväksi jopa rahoitetaan lusmuilu ja passataan. Onhan se joillekin varmaan parempi kuin olla yksin. En tätäkään tuomitse sillä rakkautta ei ole voinut aina valita ja sekin voi olla harvinaista. Näitten lusmujen pitäisi ryhdistäytyä ja kantaa kortensa yhteiseen kekoon.
On väärin sanoa ketään tuolla rumalla nimittelysanalla. Johtui hänen tilanne mistä syystä tahansa. Sun ei ole pakko asua samassa asunnossa, jos koet että hän käyttää liikaa rahaasi, ei varmaan tahallaan halua harmia. Hän voi hakea omat tuet jos asutte erillään, vaikkei se ehkä riitä täysin. Mutta jos toinen käyttää kaiken rahasi, eikä sinulle jää mitään, se voi olla hankala tilanne - sinä silti päätät rahan määrästä itse mihin laitat ja mihin et. Ihmisillä pitäisi olla oma tili ja raha, ettei hän jää ilman. Onko yrittäjyys vaihtoehto osaksi vai liian hankalaa.
Kyllä näitä pummeja on. Naist vain uskovat niin helposti että toinen rakastaa, koska mies sanoo niin. Miehellä helppo elämä ja jos yksi lähtee, aina löytyy toinen. Varsinkin jos on harjoitellut vähän ulosantiaan ja osaa olla vakuuttava. Ja voihan sitä olla ihan kohta menossa töihin tai saamassa perinnön tai no, onhan näitä. Naiset uskovat niin helposti, varsinkin jos ulkonäkö ei old sieltä parhaimmasta päästä ja/tai itsetunto muuten alhainen.
Näitä loisia löytyy tinderistäkin. Että olkaa varuillanne älkääkä edes lainatko rahaa! Kokeilevat ensin pienellä summalla ja maksavat sen takaisin. Kohta kyselläänkin jo isompia rahoja. Tämmöiset loiset saalistavat heikkoitsetuntoisia ja yksinäisiä ihmisiä.
Yksi mies on lähtenyt kun en suostunut häntä elättämään. Näitä lieroja on joka paikassa, aloitetaan pienillä summilla, jotka maksetaan takaisin vähitellen sitten siirrytään isompiin summiin ja muuhun hyväksikäyttöön.
AP missä olet? Odotamme kommenttejasi