NEUVOJA TARVITAAN: Olen rakastunut mieheen, joko on täysi loinen ja elelee minun rahoilla, mutta en rakkauden takia halua myöskään jättää häntä
Miten toimia? Ero ei ole vaihtoehto, koska rakkaus on niin vahvaa. Ongelmamme ovat enemmän arvokysymyksissä. Mies elelee minun rahoilla pääasiassa ja lorvii päivät mitä missäkin harrastuksissa minun rahoilla. Hän osaa olla myös mitä ihanin ihminen, jonka romanttisuus saa kyyneleet silmiin.
Hänen mielestä vaan lammasmaiset-palvelija miehet menevät töihin ja avoimesti pilkkaa työssä käyviä miehiä sekä avoimesti että salaa (ei aina sitä sano suoraan).
Olisiko jokin keino kenties perustella hänelle miksi työnteko kannattaa?
Vai mitä tässä tekisi, että tilanne paranee ilman eroa?
Kommentit (173)
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin tämän Shimon Yehuda Hayutin uhriksi.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4c3d93c8-89ab-451c-a509-5f39dd85d373
Eli voin sanoa, että näitä miehiä kyllä on olemassa, jotka tekee romanssihuijauksia. Pelottavinta siinä on, että miten taitavia he ovat - osaavat sanoa juuri oikeat sanat ja kohdella niin, että rakastut oikeasti päätä pahkaa ja pian uskot heidän selityksiä miksi rahaa pitäisi lainata kunnes vasta ulosottomies pysäyttää homman. Siinä vaiheessa mies on jo häipynyt ja velat isot.
Rakkauden tunne ylittää järjen. Niin hyvässä kuin pahassakin.
No hyvä puoli, että se ei huijaa enää ketään, kun koko maailma tietää sen kasvot! Olihan tuo Netflixinkin katsotuimpien dokumenttien joukossa ja jokaisessa isossa lehdessä ympäri maailmaa. Meidän naisten tunteilla ja rahoilla ei leikitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli voin sanoa, että näitä miehiä kyllä on olemassa, jotka tekee romanssihuijauksia. Pelottavinta siinä on, että miten taitavia he ovat - osaavat sanoa juuri oikeat sanat ja kohdella niin, että rakastut oikeasti päätä pahkaa ja pian uskot heidän selityksiä miksi rahaa pitäisi lainata kunnes vasta ulosottomies pysäyttää homman. Siinä vaiheessa mies on jo häipynyt ja velat isot.
No hyvä puoli, että se ei huijaa enää ketään, kun koko maailma tietää sen kasvot! Olihan tuo Netflixinkin katsotuimpien dokumenttien joukossa ja jokaisessa isossa lehdessä ympäri maailmaa. Meidän naisten tunteilla ja rahoilla ei leikitä!
Johan tässä on koko ketju todisteita että leikitään.
Kateeksi käy miehen elämä. Vielä kun itse pystyisin elämään tuilla ilman, että tuntisin itseni luuseriksi.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelin Oikiksessa aikanaan. Yksi kurssikaveri (mies) oli semmoinen, että pokasi aina naisen, ja muutti naisen luokse asumaan elätiksi, kunnes naisen rahat loppuivat. Etsi aina uuden naisen. Näin sai koko opiskeluajan ilmaisen ylöspidon ja taskurahaa. 👍
Tyyppi on mun kaveri 99% todennäköisyydellä. Ei ole muuttunut vieläkään, edelleen naisesta naiseen kiertää - kukasta kukkaan - ja asuu heidän luonaan heidän piikkiin, vaikka olisi jo rahaa itselläkin maksaa. Onkai jäänyt koukkuun tohon Ruben Oskar Auervaara tyyliseen elämäntapaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan tässä on koko ketju todisteita että leikitään.
Tarkoitin, että sillä voi olla sitten seuraukset!
Laitat rahasi syrjään eri tilille, voi ukkelilla käytös muuttua, ku rupiaa ruoka olemaan makaroonia ja tonnikalaa kerran päivässä. :)
Vierailija kirjoitti:
Itsellä samanlainen mies. Makoilee lähinnä sohvalla ja tissuttelee. Kuitenkin en osaa olla ilman häntäkään sillä asumisero on kokeiltu. Mies ei sinällään ole mikään harmia tekevä juoppo kuten yleensä ajatellaan tissuttelijoista, mutta minua ärsyttää, että minä raadan niskalimassa ja mies kerää kaikki hyvät puolet työni tuloksista ja on usein nauttimassa pienestä sievästä. Kyllä minäkin haluaisin nauttia pienestä sievästä, mutta kun on töissä käytävä ja koti hoidettavana!
Oletko onnellinen tuossa suhteessa? Epäilen, että et ole, mutta et uskalla olla yksinkään, joten mieluummin huonossa suhteessa. Miten pitkä asumuseronne oli? Kokeile tuplasti pitempää asumuseroa ja eron aikana kaikkea, mitä olet aina halunnut tehdä ja huomaat, että elämä on kivaa!
Jos sinulla on varaa pitää elättiä, niin mikä on ongelma? Nauti ajasta hänen kanssa ja heivaa hänet sitten kun kyllästyt.
🇺🇦🇮🇱
Ei se tule muuttumaan. Toivottavasti sinä näet sen ajoissa ja pystyt erkanemaan ennen kuin huomaat tuhlanneesi elämäsi ja rahasi hänen kanssaan.
Hanki mies joka ei juo? Käy puhumassa tunteistasi ammatti ihmisille?
Rakkaus?? Se kyyneleet silmiin nostattava romantiikka ja "rakkaus" katoaisi aika äkkiä jos laittaisit rahahanat kiinni. Kokeilepa tehdä niin jo tänään, niin puolen vuoden päästä mietit häpeän kourissa että mitä ihmettä ikinä näit tuollaisessa miehessä.
Olet jo puolimatkassa järkeen: ymmärrät miehen loiselevan. Nyt vieläkun ymmärtäisit, että hän vain hyvaksikayttaa sinua esittäen rakastunutta ja esittelee romanttisia elkeitä, että pysyisit siinä tilassa missä et totuutta näe.
2020-luvun Auervaara on saanut sinusta otteen. Kuuntele järjen ääntä.
Oletteko yrittäneet kohdata oikeasti?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Ap, tuo on riippuvuutta, ei rakkautta.
Nyt potkaiset miehen ulos ja hänen paikalleen elämääsi hankit muuta ajateltavaa.
Mies on kanssasi juuri niin kauan kun häntä elätät. Tai voi lähteä jo ennenkin, jos sairastut tai kun alat rupsahtaa.
Tiedätkö edes, onko mies sinulle uskollinen? Oletko varma, missä ja kenen kanssa hän aikaansa viettää?
Oikea kohtaaminen kirjoitti:
Oletteko yrittäneet kohdata oikeasti?
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Taas tämä viesti. Olet tätä tupannut eri ketjuihin, sopi tai ei.
Agendasi paistaa läpi.
Jos minun sohvalleni peseytyisi pummi, sanoisin tarkkaan ottaen seuraavaa:
Sinä olet mies, jota rakastan, mutta sinun on mentävä töihin ja maksettava kaikista yhteisistä kuluista puolet. Näin ei voi jatkua.
Vaimo on elättänyt meitä kohta 20 vuotta. Hän oli rikas kun tavattiin, minä köyhä kuin kirkonrotta. Mutta silloin kun rakastuttiin, niin en tiennyt että hän on rikas. Kivaa on ollut:)
Naisellehan tuo on aivan normaalia. On itsestään selvää jos mies köyhtyy etsii nainen uuden varakkaan miehen.