NEUVOJA TARVITAAN: Olen rakastunut mieheen, joko on täysi loinen ja elelee minun rahoilla, mutta en rakkauden takia halua myöskään jättää häntä
Miten toimia? Ero ei ole vaihtoehto, koska rakkaus on niin vahvaa. Ongelmamme ovat enemmän arvokysymyksissä. Mies elelee minun rahoilla pääasiassa ja lorvii päivät mitä missäkin harrastuksissa minun rahoilla. Hän osaa olla myös mitä ihanin ihminen, jonka romanttisuus saa kyyneleet silmiin.
Hänen mielestä vaan lammasmaiset-palvelija miehet menevät töihin ja avoimesti pilkkaa työssä käyviä miehiä sekä avoimesti että salaa (ei aina sitä sano suoraan).
Olisiko jokin keino kenties perustella hänelle miksi työnteko kannattaa?
Vai mitä tässä tekisi, että tilanne paranee ilman eroa?
Kommentit (173)
Itsellä samanlainen mies. Makoilee lähinnä sohvalla ja tissuttelee. Kuitenkin en osaa olla ilman häntäkään sillä asumisero on kokeiltu. Mies ei sinällään ole mikään harmia tekevä juoppo kuten yleensä ajatellaan tissuttelijoista, mutta minua ärsyttää, että minä raadan niskalimassa ja mies kerää kaikki hyvät puolet työni tuloksista ja on usein nauttimassa pienestä sievästä. Kyllä minäkin haluaisin nauttia pienestä sievästä, mutta kun on töissä käytävä ja koti hoidettavana!
Olet löytänyt itsellesi kunnon pummin käyttää hyväksi vaan, ei muuta.
Onko tullut mieleesi että ansaitsit paremman miehen elämänkumpaniksi?
Toivon että tämä on provo, huono sellainen.
Jos mies osaa olla ihana ja romanttinen, mutta ei ole kovin lahjakas millään työnteon saralla, hän tietää aina saavansa elantonsa jonkun naisen siivellä eikä tarvitse vaivautua mihinkään epämieluisaan työhön.
Sinä voit valita haluatko maksaa hänen romanttisista palveluistaan. Toisenlaiseksi et saa häntä muutettua. Jos et sinä häntä halua elättää hän varmaan löytää jonkun toisen elättäjän.
Vierailija kirjoitti:
miksi ansaitsisi? Jos haluaa parempaa tulotasoa joutuu karsimaan sitten ulkonäöstä ja kemiasta.
Kuule, tilanne ei tuosta parane. Se etsii uuden rikkaan elättäjänaisen, kun sinulta rahat loppuu.
Vierailija kirjoitti:
^kyllä noita miehiä valitettavasti on. Itselläkin oli sellainen kunnes lopulta mitta tuli täyteen. Ja tunnen kaveripiiristä pari. Ärsyttää seurata sivusta, mutta minkäs voit.
En kyllä kykenisi rakastumaan mieheen joka ei itse rahojaan ansaitse. Paskat jostain romantiikasta, miten voitolla romantiikkaa jos halveksii toista. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä kykenisi rakastumaan mieheen joka ei itse rahojaan ansaitse. Paskat jostain romantiikasta, miten voitolla romantiikkaa jos halveksii toista. En tajua.
se on vaan oma asennevammasi, jos halveksi toista sen takia ettei ole lammas.
No joo, mutta kyllä ihan oikeastikin on olemassa ihmisiä, jotka rakastavat sitä, että heitä hyväksikäytetään, salaa halveksitaan, kustaan silmään ja suuhun, pannaan halvalla, käytetään pskasankona, kynnysmattona. Se on sellainen sadistismasokistinen luonne. Hakeutuu usein juoppojen, narkkien ja luonnevikaisten seuraan. On sukua luonteeltaan jännämiesten perään hinkuvien naisten kanssa. Miehellä sinänsä ei ole mitään merkitystä, hän ei ole yksilö, ainoastaan se merkitsee mitä hän edustaa (jännyyttä, hyväksikäyttöä).
Meitä on moneen resiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän minua halveksi. Hänestä naisten kuuluukin käydä töissä ja tosi miesten ei. Tiedän, hänen arvot on päin p..:tä, mutta sydän ei valitse ketä rakastaa ja hän arvostaa minua, ei vain ole kaikessa samaa mieltä.
Tätä asiaa on vaikea selittää sellaiselle, joka ei ymmärrä, että sydän valitsee sen ketä sitä rakastaa, ei järjellinen mieli.
T. Ap.N.
Vierailija kirjoitti:
No joo, mutta kyllä ihan oikeastikin on olemassa ihmisiä, jotka rakastavat sitä, että heitä hyväksikäytetään, salaa halveksitaan, kustaan silmään ja suuhun, pannaan halvalla, käytetään pskasankona, kynnysmattona. Se on sellainen sadistismasokistinen luonne. Hakeutuu usein juoppojen, narkkien ja luonnevikaisten seuraan. On sukua luonteeltaan jännämiesten perään hinkuvien naisten kanssa. Miehellä sinänsä ei ole mitään merkitystä, hän ei ole yksilö, ainoastaan se merkitsee mitä hän edustaa (jännyyttä, hyväksikäyttöä).
Meitä on moneen resiinaan.
Onko sulla siis kokemusta😮?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän minua halveksi. Hänestä naisten kuuluukin käydä töissä ja tosi miesten ei. Tiedän, hänen arvot on päin p..:tä, mutta sydän ei valitse ketä rakastaa ja hän arvostaa minua, ei vain ole kaikessa samaa mieltä.
Tätä asiaa on vaikea selittää sellaiselle, joka ei ymmärrä, että sydän valitsee sen ketä sitä rakastaa, ei järjellinen mieli.
T. Ap.N.
Phöhöh, nyt kyllä on semmosta soopaa, että. Heihei Porvooseen.
ala myös pummiksi.