Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on köyhä ja osin hampaaton

Vierailija
18.08.2025 |

Omaa kumminkin valtavan ja rakastettavan persoonan. Miehet voisi lakata selittämästä naisten jahtaavan pelkästään rikkaita miehiä. Todennäköisesti et ole niin haluttava mitä luulet olevasi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn-off. Aina sanonut, että miehellä pitää edes olla työ ja omat hampaat.

Vierailija
2/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen kumppani Sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen turn-off. Aina sanonut, että miehellä pitää edes olla työ ja omat hampaat.

Monellako miljonääri jääkiekkoilijalla on omat hampaat ?

Vierailija
4/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lihava ja työtön.

Vierailija
5/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollaan köyhiä ja hampaattomia tämän hirmuhallituksen edessä...

Vierailija
6/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas, että teiltä puuttuu huumorintaju. Melko vissi ero, ovatko ne hampaat pudonneet mätinä suusta vai kiekon osumasta satojen eurojen tuntipalkan myötä.

Vierailija
7/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on juuri tuollainen miesystävä. <3 

Noin muutoin hänellä ei ole ainuttakaan miehille tavallista isoa vikaa luonteessa eikä käytöksessä. Oikea löytö mielestäni.

Vierailija
8/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP unohtaa sen, että hän ei itsekään ole tasokas nainen.

Se että joku pullukka yksinhuoltaja hyväksyy matalan tason miehen ei selitä muuta kuin sen että nainen noudattaa tasoteoriaa.

Vierailija
9/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkinhan se täytyy itselleen omassa päässään selittää kelpaamattomuutensa ja mitä enemmän hokee itselleen kaiken vian ja syyn olevan jossain muualla kuin siellä missä se todellisuudessa onkaan ja että itse on vain viaton uhri niin sitä enemmän siihen itse uskoo. 

Ei ole vaivan arvoista vastailla lainkaan niihin rutinoihin. Antaa rutista kun ei heillä muutakaan ole. 

Vierailija
10/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mä kokeilin työtöntä ja hampaatonta ja se oli valehteleva  pummi.

En erehdy toiste.

Vierailija
11/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että joku pullukka yksinhuoltaja hyväksyy matalan tason miehen ei selitä muuta kuin sen että nainen noudattaa tasoteoriaa.

Ehkei sinun mielestäsi mutta on ainakin löytänyt rinnalleen ihmisen jonka kanssa sydämet lyö samaan tahtiin ja on onnellinen. 

Vierailija
12/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla. Tekarit maksettu itse, ei sossulla maksatettu. Tosin pidän merkkinä vähäjärkisyydestä, että säntää työkseen kumilätkän perässä ilman hammassuojaa ja visiiriä.

Miljonäärijääkiekkoilija on yhdyssana, persupoika.

Vierailija
13/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, mutta onko ap itse kasvoiltaan hyvännäköinen ja kropaltaan normaalipainoinen/ei-lihava?

Vierailija
14/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen kumppani Sinulle.

Jos tykkää niin todellakin.

Sulle täydellinen olis joku joka kiduttaa sut hengiltä.  Eli  samanlainen kuspo kuin sä.

Vierailija
15/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsee venäläisiä trolleja kun nainen hoitaa propagandan ja demoralisoinnin heidän puolestaan 

Vierailija
16/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Minä kirjoitin ketjuun, että minullakin on tuollainen mies, enkä ole sen enempää pullukka kuin yksinhuoltajakaan. Puhut todella rumasti ihmisistä. Jos sinulla on ihmissuhteissa joskus hankalaa, on ainakin päivänselvää, mistä se aiheutuu.

Vierailija
17/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun lukutaito on Ö-luokkaa. Elämä varmaan vaikeeta.. 

Vierailija
18/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva, mutta onko ap itse kasvoiltaan hyvännäköinen ja kropaltaan normaalipainoinen/ei-lihava?

Älä viitsii tunkea noita Tate-manosfääri-harhaluulojasi joka ketjuun.

Opettele sensijaan ymmärtämään lukemasi.

Sulta meni aloituksen pointti täysin ohi.

Vierailija
19/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MItä väliä? Ei hän ole sinua varten, hänellä on jo oma rakas.

En usko että löydät ikinä ketään.

Vierailija
20/44 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsidonnainen asia osittain. Osa alkaa olla päälle viisikymppisenä-kuusikymppisenä osittain hampaaton, eikä siinä ole mitään kummallista. Itseltä taitaa vajaa kuusikymppisenä puuttua noin kolmasosa hampaista. Tekarit eivät kiinnosta, ehdotettu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi