Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko sanoa vastikään tapailemanne miehelle, että hän haisee hielle

Vierailija
09.04.2023 |

Ollaan pari kuukautta tapailtu.

Jotkut miehen vaatteet haisevat todella pistävälle hielle. Itse mies ei haise, mutta osa hänen vaatteistaan haisee, jotkut hupparit tai keinokuituiset vaatteet. En tiedä, eikö vain ole ymmärtänyt pestä niitä yhtä tiuhaan kuin muita vaatteita ja joku pistävä hiki niihin jäänyt.

Pieni hiki tai siis itse hiki ei haittaa, mutta yksi päivä käytiin lounaalla. Haju oli todella, todella voimakas ja sen haistoi hieman kauempaakin. Erittäin pistävä ja se tarttuu esim omiin vaatteisiin, jos on lähellä.

Miten voisin sanoa kauniisti, että hänen jotkut vaatteet kaipaavat kipeästi pesua ja ettei se toistu, olisi hyvä käyttää ihan jotain apteekin lääkedödöä.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän säästää sähköä eikä raski pestä vaatteita kovin usein. Voisit kertoa hänelle asian ystävällisesti niin hänkin tiedostaisi asian. Jos olette tapailleet jo pari kuukautta niin ei se hien haju mene enää ekojen treffien mahdollisen hermostuneisuuden piikkiin jolloin hiki voi haista stressihormonin täyteiseltä.

Vierailija
22/129 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat eroon hänestä on ok, mutta ei yleensä kukaan moukan kanssa seurustella, jo ajatuksena tyhmää. ps oot muuten inhoittavan oloinen ja lievästi sanottuna vähemmän kaunis, voisit vähän laihduttaa.. 

niin jatkaisitko jos näin kosittaisiin?

Näin miehenä voin sanoa että ei mua haittaisi jos siitä sanottaisiin. Mitä mahdollinen tuleva suhde olisi jos asioista ei pystyisi puhumaan?

Voithan sä hienovaraisesti päivitellä jotain omaa lenkkipaitaasi että miksi tämä haisee vaikka juuri pesin sen ja sitä kautta avata keskustelun. Ihme "pelkoja" joillain naisilla:D

On itselläkin jotkin tietyt paidat jotka alkavat haista pistävälle, vaikka ne olisivat tullut juuri pesusta. Tosin reenaan paljon ja se saattaa vaikuttaa asiaan, tai sitten on jokin tekokuitu joka vaan aiheuttaa kissankusisen reaktion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetun hiki haisee erilaiselle kuin rokottamattoman. Voisiko johtua siitä?

Vierailija
24/129 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaasti vaan päätät suhteen sanomatta sen enempää.

Vierailija
25/129 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaatteet on vain kuivuneet huonosti tai pesty liian matalassa lämpötilassa.

Mä sanoisin varmaan että noihin vaatteisiin on jäänyt joku haju enkä puhuisi hiestä mitään. Todennäköisesti pesisin ne hänen puolestaan.

Vierailija
26/129 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävä puuttua noin henkilökohtaiseen asiaan, mutta  minä otan sen riskin ja sanon jos on tarve. Harvoin onneksi tarvii sanoa. 

Olen suorastaan allerginen hienhajulle. 

Vierailija
27/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
28/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone varmaankin homeessa.

Vierailija
29/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suihinoton yhteydessä.

Vierailija
30/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat eroon hänestä on ok, mutta ei yleensä kukaan moukan kanssa seurustella, jo ajatuksena tyhmää. ps oot muuten inhoittavan oloinen ja lievästi sanottuna vähemmän kaunis, voisit vähän laihduttaa.. 

Näin miehenä voin sanoa että ei mua haittaisi jos siitä sanottaisiin. Mitä mahdollinen tuleva suhde olisi jos asioista ei pystyisi puhumaan?

Voithan sä hienovaraisesti päivitellä jotain omaa lenkkipaitaasi että miksi tämä haisee vaikka juuri pesin sen ja sitä kautta avata keskustelun. Ihme "pelkoja" joillain naisilla:D

On itselläkin jotkin tietyt paidat jotka alkavat haista pistävälle, vaikka ne olisivat tullut juuri pesusta. Tosin reenaan paljon ja se saattaa vaikuttaa asiaan, tai sitten on jokin tekokuitu joka vaan aiheuttaa kissankusisen reaktion.

Se on se tekokuitu. Nämä vielä vaatisivat 60c pesun puhdistuakseen kunnolla, mutta eivät välttämättä kestä kuin sen nihkeän 40c (=kädenlämpöinen) ohjelman.

Vierailija
31/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaa apteekkin ostamaan Batsia.

https://www.yliopistonapteekki.fi/tuotemerkit/bats

Käy puolisollesi tätä dödöä hakemassa apteekista jos ei itse sitä hae.

Suihkun jälkeen kun pyyhkäisee Batsilla kainalot, petivaatteet ja vaattet niin ei varmasti haise enää.

Minä en voi sietää hien hajua ollenkaan sen ollessa kaikkein yököttävin haju. Heti mentiin apteekkiin kun miehelleni tuli stressistä hien haju ongelmia ja siihen ne loppuivat.

Vierailija
32/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ttua tuo otsikko on tarkoittavinaan?! X""DDDD 

Mahdat olla melko epätoivoinen, kun edes harkitset huonon hygienian omaavan miekkosen tapailua X""DDDDD

Vierailija
33/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjaa apteekkin ostamaan Batsia.

https://www.yliopistonapteekki.fi/tuotemerkit/bats

Käy puolisollesi tätä dödöä hakemassa apteekista jos ei itse sitä hae.

Suihkun jälkeen kun pyyhkäisee Batsilla kainalot, petivaatteet ja vaattet niin ei varmasti haise enää.

Minä en voi sietää hien hajua ollenkaan sen ollessa kaikkein yököttävin haju. Heti mentiin apteekkiin kun miehelleni tuli stressistä hien haju ongelmia ja siihen ne loppuivat.

🤣 Laitat dödöä vaatteisiin ja lakanoihin??

Vierailija
34/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten on hyvä ja mukava mies, niin kyllä tuon jotenkin yrittäisin ottaa puheeksi. Voi tuosta kyllä loukkaantua, mutta yritä sanoa jotenkin sillä tavalla ettei loukkaannu. Miten olisi, jos sanot tyyliin että mä pesen nää mun ulkovaatteet, samaan koneeseen mahtuis kyllä enemmänkin?

Vierailija
36/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokuituun jää hajut kiinni. Ne pitää oikeasti pestä välillä +50 asteessa vaikka valmistaja sanookin että max 30. urheiluvaatteet ihan pahimpia tässä

Vierailija
37/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaiken paitsi villan ja silkin 60 asteessa. Jos joku vaate ei kestä, se vain ei sitten kestä. So? 

Pyrin hankkimaan luonnonkuituja toki, mutta en koe mitään vaatekappaletta niin tärkeäksi, etten sitä pesisi kunnolla. En ala haisemaan.

En koe alemmilla lämpötiloilla pestyjä puhtaiksi, koska tiedän että mitkään pöpöthän eivät kuole noissa pesuissa. Turhaa liottelua vain.

Vierailija
38/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis aina kannattaa sanoa, hienosti. Mitäs, jos ei tiedä itse sitä!?

Vierailija
39/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheiluvaatteet maksaa paljon ihan oikeaa rahaa ja joihinkin pinttyy haju. Sitä hajua voi yrittää taittaa 60 pesussa tai etikka huuhteluaineena tai etikka liotuksessa. Saattaa olla myös, että teknisiä vaatteita ei oikein viitsi/raaski pestä.

Olen laittanut monta kassillista hieltä haisevaa urheiluvaatetta roskiin(ehkä noin tonnilla), kun ne vaan haisee haisee ja haisee.

Ihan normiongelma liikunnallisella miehellä. Kannattaa ottaa puheeksi jos häiritsee.

Vierailija
40/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt monesti. Itse mies ei haise, mutta jotkut vaatteet tosiaan haisevat.

No opeta hänet pyykkäämään. Sanot suoraan että vaatteet haisee.