Voinko sanoa vastikään tapailemanne miehelle, että hän haisee hielle
Ollaan pari kuukautta tapailtu.
Jotkut miehen vaatteet haisevat todella pistävälle hielle. Itse mies ei haise, mutta osa hänen vaatteistaan haisee, jotkut hupparit tai keinokuituiset vaatteet. En tiedä, eikö vain ole ymmärtänyt pestä niitä yhtä tiuhaan kuin muita vaatteita ja joku pistävä hiki niihin jäänyt.
Pieni hiki tai siis itse hiki ei haittaa, mutta yksi päivä käytiin lounaalla. Haju oli todella, todella voimakas ja sen haistoi hieman kauempaakin. Erittäin pistävä ja se tarttuu esim omiin vaatteisiin, jos on lähellä.
Miten voisin sanoa kauniisti, että hänen jotkut vaatteet kaipaavat kipeästi pesua ja ettei se toistu, olisi hyvä käyttää ihan jotain apteekin lääkedödöä.
Kommentit (129)
Ootko käyny hänen luona? Että tuleeko haju vaatteisiin sieltä, jos itse mies ei haise niinkuin sanoit
Voit sanoa. Itsekin vasta huomasin että haisipas mun ulkoiluvaatteet pahasti hielle kun niitä ei tule pestyä joka kerta. Kuivannut vain.
Sitä ei siis havainnut ennen kuin suihkunraikkaana veti ne päälle ja että mikä hitto tää haju on... ai niin, pitäis varmaan pestäkin nämä joskus :D
Vierailija kirjoitti:
En sanoisi enkä enää tapaisi, hyi.
Mikset sanoisi?
Sano vaan tai lopeta miehen tapailu. Itse pesen vaatteita lähes joka päivä ja jos vaikka käyn 10 km pyörälenkillä niin hiki siinä tulee joten pesen paidat kyllä samana päivänä.
Olen käynyt monesti. Itse mies ei haise, mutta jotkut vaatteet tosiaan haisevat.
Jotkut vaatteet on tuollaisia hikimagneetteja ja alkavat haista heti kun ne pukee päälleen. Niitä pitäisi liottaa etikkavedessä, kokeilla pestä kuumemmassa tai heittää menemään. En tiedä kehtaisinko sanoa. Ehkä jotain tyyliin, että haiseeko täällä sun mielestä hielle? Yhden deitin olen hylännyt hienhajun takia, kun en vaan pystynyt..
Jos haluat eroon hänestä on ok, mutta ei yleensä kukaan moukan kanssa seurustella, jo ajatuksena tyhmää. ps oot muuten inhoittavan oloinen ja lievästi sanottuna vähemmän kaunis, voisit vähän laihduttaa..
niin jatkaisitko jos näin kosittaisiin?
Miksi tästä ei voi sanoa .Itse sanoin eräälle naiselle että nyt on deodorantti pettänyt. Hän sanoi; Kumma, kukaan muu ei ole koskaan sanonut. Sanoin nätisti että sinulla on niin voimakas lääkitys että normaalia hikoilla. Hän; En hikoile yöllä.Minä; Kyllä vaan sinun yövaatteet haisee hielle.
Tämän jälkeen olemme huomanneet eron kun säännöllisesti pesee ja käyttää deodoranttia.Joka päivä käyttää vauvan kosteusrättejä. Iso ero !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sanoisi?
En haluaisi parisuhdetta ihmisen kanssa, jota joutuisin holhoamaan kuin lasta: "muistapa pestä vaatteet", "olethan vaihtanut lakanat", "käytä dödöä" jne.
Musta voi sanoa sitten kun on tutustunut kunnolla toiseen, siinä ei tietty oo mitään vakituista aikamäärää milloin on tutustuttu kunnolla. Riippuu tietty vaatimustasosta. Ttse näin eräässä ex-kumppanissa niin paljon kaikkea muuta hyvää, vaikka haisi hielle, siitä toki pääteltävissä että jonkinlaisia elämänhallintaongelmia on, mutta niin on itsellänikin, ja hän otti tiedon hyvin vastaan sitten kun mainitsin asiasta myöhemmin. Hän ei kyllä haissut metrien päähän, se olisi ehkä ollut jo liian vaikeaa sietää.
Kaverille kävi noin, tosin siitä on jo lähemmäs 30 vuotta aikaa. Jannu oli mukava ja ihana mutta haiskahti hieltä. No selvis sitten ettei käyttänyt dödöä vaikka kävi kyllä säännöllisesti suihkussa, parikin kertaa päivässä. Kun suhde tästä eteni niin kaverini sai opetettua sen dödön käytönkin. Siltikin jatkui tuoksahtelu, dödö petti aina. Tuli sitten vissiin jotain muutakin oiretta kun hakeutui tutkimuksiin ja löytyi imusolmukesyöpä. Pari vuotta diagnoosista oli alle kaksvitonen jannu jo vainaa.
Kyllä voi sanoa, varsinkin jos kyse on vaan niistä vaatteista ja se oliskin hyvä tuoda selkeästi ilmi
Toisen ihmisen hien haju ei kylläkään tartu omiin vaatteisiin jos hieltä haiseva on lähellä. Toki, jos "lähellä" tarkoittaa iholle liimautumista.