Mikä auttaa ilmavaivoihin
Onko muilla kokemusta siitä että jatkuvasti on ilmaa mahassa?
En osaa sanoa mistä johtuu, onko joku ruoka-aine vai mikä sen tekee. Nukahtaessani piereskelen jatkuvasti, se on inhottava sosiaalinen haitta etenkin parisuhteessa ollessa.
Onko joku lääke joka auttaa? Olen kokeillut apteekista saatavia pureskeltavia tabletteja, mutta ne ei auta, ihan samalla tavalla pieruja tulee.
Kommentit (8)
Komppaan edellistä. Samalla saa hieman jännitystä kun jättää hissipierut tyhjässä hississä tietämättä tuleeko vastaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
ruokavalio kuntoon
Miten? Vesi on ainoa joka ei aiheuta oireita.
AP
Minua auttoi lämmittävien ja ruoansulatusta vilkastuttavien mausteiden, mm. kaneli ja inkivääri, lisääminen päivittäiseen ruokavalioon. Kanelia kahviin tai kanelipulla jälkiruoaksi, inkivääriteetä joko itse tehtynä tai kaupasta ostettuna ym. kikat. Toinen hyvä keino ovat ylävartaloa kiertävät jooga- ja venytysliikkeet. Ne ehkäisevät hyvin vatsan alueen turvotusta ja potkivat myös ruoansulatusta liikkeelle.
Itse työnnän uhuen mehupillin sulkijalihaksen ohi. sitä kautta kaasut pääsevät purkautumaan sitä mukaa kun niitä muodostuu. Tunnetta ilmavaivoista ei synny, eikä myöskään mitään tarvetta pieremiseen.
Pieru.