Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko sanoa vastikään tapailemanne miehelle, että hän haisee hielle

Vierailija
09.04.2023 |

Ollaan pari kuukautta tapailtu.

Jotkut miehen vaatteet haisevat todella pistävälle hielle. Itse mies ei haise, mutta osa hänen vaatteistaan haisee, jotkut hupparit tai keinokuituiset vaatteet. En tiedä, eikö vain ole ymmärtänyt pestä niitä yhtä tiuhaan kuin muita vaatteita ja joku pistävä hiki niihin jäänyt.

Pieni hiki tai siis itse hiki ei haittaa, mutta yksi päivä käytiin lounaalla. Haju oli todella, todella voimakas ja sen haistoi hieman kauempaakin. Erittäin pistävä ja se tarttuu esim omiin vaatteisiin, jos on lähellä.

Miten voisin sanoa kauniisti, että hänen jotkut vaatteet kaipaavat kipeästi pesua ja ettei se toistu, olisi hyvä käyttää ihan jotain apteekin lääkedödöä.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Miehet ei loukkaannu kovin paljon tollasesta.

Vierailija
82/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, ottaisitko hieltä haisevan vai väkivaltaisen miehen? On se nyt kumma, jos jokin haju haittaa niin että erota pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Se on kohteliasta. Itsekkin olen kohtelias naisten kanssa ja mainitsen kyllä aina jos nainen tuoksahtaa sillille tai tonnikalalle kysymällä kohteliaasti kuuluvalla äänellä että...eks sä pese sitä koskaan?

Mulle kerran yks nainen valitteli sitä kun en kovin usein piusa lipittele. Noh... Otin riskin ja sanoin suoraan miksi ja mitä voisi tehdä asialle. Se hemmetin sokerihiiri oli ravintotieto ja aineenvaihdunta asioista aivan ulapalla. Äidiltään oli oppinut sokerin mättämisen milloin mihinkin ikäviin tunteisiin. Hiivatulehduksia useampi vuodessa ja aivan jäätävän löyhkäävä römpytin. Suuttuu tietenkin, vaikka ihan neutraalisti asiasta sanoin. Ois pitäny varmaan comebäkkinä laitella kaasunaamari päähän enskerralla petipuuhissa ja sukeltaa peiton alle. Sisulla suvehen toverit... Vai mite se meni? 

Naisen alapään hajuun ja tulehduksiin voi olla syynä se, että mies käy monen reiässä tai on muuten epähygieeninen.

Vierailija
84/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverille kävi noin, tosin siitä on jo lähemmäs 30 vuotta aikaa. Jannu oli mukava ja ihana mutta haiskahti hieltä. No selvis sitten ettei käyttänyt dödöä vaikka kävi kyllä säännöllisesti suihkussa, parikin kertaa päivässä. Kun suhde tästä eteni niin kaverini sai opetettua sen dödön käytönkin. Siltikin jatkui tuoksahtelu, dödö petti aina. Tuli sitten vissiin jotain muutakin oiretta kun hakeutui tutkimuksiin ja löytyi imusolmukesyöpä. Pari vuotta diagnoosista oli alle kaksvitonen jannu jo vainaa.

Hyvä että kuoli haiseva jannu.

Vierailija
85/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-"Naisen alapään hajuun ja tulehduksiin voi olla syynä se, että mies käy monen reiässä tai on muuten epähygieeninen."-

Taas yks sovinisti miesten parjaaja. Naisella haissu römpsä huonojen elintapojen vaikutuksesta ja sinä spekuloit miehen vieraissakäymisellä. Se haju kuules hävisi kun herkuttelu rajoittui lähinnä perjantai päiville. 

M30

Vierailija
86/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, ottaisitko hieltä haisevan vai väkivaltaisen miehen? On se nyt kumma, jos jokin haju haittaa niin että erota pitää.

Joillain naisilla on nasa-tason anturit nenässä eivätkä siedä pientäkään ihmisen tuoksua ja pienetkin hajut pitää peittää teollisilla hajuaineilla. Mutta yleensä muutenkin elävät lähes laboratorio-olosuhteissa ja ovat pakkomielteisiä puhdistelun suhteen.

Vierailija
87/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sosiaalisena pölvästinä jo töksäyttänyt, että miehen pyykkikone on  pessyt jonkun vaatteen huonosti. Itse ainakin kuulisin tuhat kertaa mieluummin urpostikin muotoillun huomautuksen kuin haisisin. Omaan hajuun tottuu.

-n29

Vierailija
88/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi sanoa, varsinkin jos kyse on vaan niistä vaatteista ja se oliskin hyvä tuoda selkeästi ilmi

Laittaa pyykit liian nihkeinä kaappiin. Yksi teoria. 

Vierailija
89/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Se on kohteliasta. Itsekkin olen kohtelias naisten kanssa ja mainitsen kyllä aina jos nainen tuoksahtaa sillille tai tonnikalalle kysymällä kohteliaasti kuuluvalla äänellä että...eks sä pese sitä koskaan?

Mulle kerran yks nainen valitteli sitä kun en kovin usein piusa lipittele. Noh... Otin riskin ja sanoin suoraan miksi ja mitä voisi tehdä asialle. Se hemmetin sokerihiiri oli ravintotieto ja aineenvaihdunta asioista aivan ulapalla. Äidiltään oli oppinut sokerin mättämisen milloin mihinkin ikäviin tunteisiin. Hiivatulehduksia useampi vuodessa ja aivan jäätävän löyhkäävä römpytin. Suuttuu tietenkin, vaikka ihan neutraalisti asiasta sanoin. Ois pitäny varmaan comebäkkinä laitella kaasunaamari päähän enskerralla petipuuhissa ja sukeltaa peiton alle. Sisulla suvehen toverit... Vai mite se meni? 

Bakteeri vaginoosa on aika yleistä yh äitien kohdalla ja ovat siksi varsin hapokkaita.

Vierailija
90/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla on nasa-tason anturit nenässä eivätkä siedä pientäkään ihmisen tuoksua ja pienetkin hajut pitää peittää teollisilla hajuaineilla. Mutta yleensä muutenkin elävät lähes laboratorio-olosuhteissa ja ovat pakkomielteisiä puhdistelun suhteen.

Aika provo, aika hauska ja aika totta. 5/5 =D

Vierailija
91/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi naiset aina valittavat, mutta Jos mä vaan jätän tän tähän?

https://youtube.com/shorts/L0X2H-KHDF0?si=hABOlv2It6688NUl

Vierailija
92/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksi naiset aina valittavat, mutta Jos mä vaan jätän tän tähän?

https://youtube.com/shorts/L0X2H-KHDF0?si=hABOlv2It6688NUl

Pahoitin nyt mieleni. 😪 

Vierailija
93/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas niitä tilanteita, missä on vaikea voittaa, teki mitä tahansa.

Jos mies olisi muuten hyvin kiinnostava, voisi jotenkin kautta rantain lähestyä asiaa ja siirtää ongelman niihin vaatteisiin,eli ei sano, että mies itse haisee. Voisi vaikka sanoa, että onko hän huomannut, että tuo huppari tai nuo keinokuituiset vaatteet vaatii tietyntyyppisen pesuaineen, ettei kangas jää haisemaan pesun jälkeen. Että olet itse kamppaillut saman asian kanssa ja todennut sen ja sen pesuaineen hyväksi juuri tämäntyyppisille vaatteille. Jos mies on fiksu, hän havahtuu asiaan ja ehkä miettii, haiseeko hän itsekin. Jos mies taas ei ole fiksu, niin tuskinpa tuossa kannattaa paljon edes yrittääkään.

Vierailija
94/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt sekin käännetään miehen syyksi että nainen on jakorasia?

Vierailija
95/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedättekö miksi ne teidän sokerideitit eivät sano mitään? Koska korvaatte puutteet rahalla.

Vierailija
96/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai etteikö muita vaihtoehtoja ole. Olet haiseva hylkiö

Vierailija
97/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sellainen kissanpissamainen vai mitä tarkoitat pistävällä hajulla? 

Vierailija
98/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas niitä tilanteita, missä on vaikea voittaa, teki mitä tahansa.

Jos mies olisi muuten hyvin kiinnostava, voisi jotenkin kautta rantain lähestyä asiaa ja siirtää ongelman niihin vaatteisiin,eli ei sano, että mies itse haisee. Voisi vaikka sanoa, että onko hän huomannut, että tuo huppari tai nuo keinokuituiset vaatteet vaatii tietyntyyppisen pesuaineen, ettei kangas jää haisemaan pesun jälkeen. Että olet itse kamppaillut saman asian kanssa ja todennut sen ja sen pesuaineen hyväksi juuri tämäntyyppisille vaatteille. Jos mies on fiksu, hän havahtuu asiaan ja ehkä miettii, haiseeko hän itsekin. Jos mies taas ei ole fiksu, niin tuskinpa tuossa kannattaa paljon edes yrittääkään.

Ihan niinkuin sinulla pienellä ylipainoisella olisi mitään edellytyksiä miehiä valita. Olet sen näköinen joka tyytyy..et sen näköinen joka valitsee. 😂

Vierailija
99/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On totta, että ainakin naisilla sokerin syöminen aiheuttaa helposti ongelmia myös alapäässä. Sokeri ruokkii nimenomaan juuri hiivaa.

Mutta kirjoitustyylistäsi päätellen tuskin osaat sanoa asiasta kovin hienotunteisesti. Sinun kommunikointikykysi kaipaa yhtä lailla päivitystä kuin entisen naisesi ravintotietouskin.

Vierailija
100/129 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai etteikö muita vaihtoehtoja ole. Olet haiseva hylkiö

Juu nimenomaan sinulla ei ole.