Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

Vierailija
09.04.2023 |

Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Moni nainen ajattelee, että ei minun puolisoni, mutta hyvin todennäköisesti myös se juuri sinun puolisosi.

Vierailija
2/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on itsekeskeisiä eikä käytä järkeään. Näin sinkkunaisena parisuhteessa olevien miesten vonkaamisen määrä ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä. Monella tuore parisuhde, jossa kuulisi olevan vielä ihastusta ja rakastumisen huumaa, mutta täytyy hakea jännitystä minulta, säädöltä vuosien takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja miehet. Yleistäminen kertoo vaan, että yleistäjä on itse typerä ihminen.

Vierailija
4/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja miehet. Yleistäminen kertoo vaan, että yleistäjä on itse typerä ihminen.

Normaali ihminen tunnistaa, milloin puhutaan yleisestä ilmiöstä eikä ole heti takajaloillaan loukkaantumassa henkilökohtaisesti. Voimme toki puhua näistä miehistä heidän nimilläänkin, mutta se tuskin olisi kovin hyvä sekään.

Vierailija
5/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasektomia ja pidän enempi peppuseksistä.

Vierailija
6/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietipä niitä naisia, jotka ovat perheellisiä ja antavat tuntemattomille perheellisille tai sinkkumiehille ilman kumia. Sellaisiakin riittää joka sormelle. 

Vierailija
7/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas uutinen. Kiitos tästä.

Vierailija
8/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tämä aloitus, sanasta sanaan...

Vierailija
9/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla ilmiselvempää provoa.

Vierailija
10/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuoko tulee yllätyksenä?

Oli miehellä perhettä tahi ei, mies panee kaikkea liikkuvaa kun tilaisuus tulee tai ainakin yrittää.

Vierailija
11/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali ihminen tunnistaa, milloin puhutaan yleisestä ilmiöstä eikä ole heti takajaloillaan loukkaantumassa henkilökohtaisesti. Voimme toki puhua näistä miehistä heidän nimilläänkin, mutta se tuskin olisi kovin hyvä sekään.

Kummasti löytyy näitä perheellisiä miehiä jahtaavia naisia.

Vierailija
12/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen susta ois´ sanottu "lunttu" nykyään "voimaantunut". Niin se maailma muuttuu.

Vierailija
14/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku haluaa olla perheellisen miehen kanssa sillai ja ihan säännöllisesti vaikka joka perjantai töiden jälkeen.

Vierailija
15/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun vaimoni on sitten päättänyt lopettaa kaiken erotiikan kanssani.

Hieno juttu kiitos vaan vaimo.

Eroa en ota koska kaikki omaisuus menisi jakoon. Että miksi miehet pettää? Kummallista!!

M48

Vierailija
16/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on itsekeskeisiä eikä käytä järkeään. Näin sinkkunaisena parisuhteessa olevien miesten vonkaamisen määrä ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä. Monella tuore parisuhde, jossa kuulisi olevan vielä ihastusta ja rakastumisen huumaa, mutta täytyy hakea jännitystä minulta, säädöltä vuosien takaa.

En voi muista miehistä puhua mutta itse hakisin vain jotain boostia muualta jos ei nyksä olisi osaava sängyssä. Esim jos olisi huono ottamaan suihin, niin voisin kuvitella soittavani yhdelle eksälle sitä varten koska tiedän että on nyt sinkku ja kyltymätön mitä seksiin tulee. eli ei jännityksen takia vaan laadun takia.

Vierailija
17/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia paljaalla vetäviä miehiä kohtaan tarvitaan yhtä monta samanlaista naista.

Vierailija
18/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies panee ilman kumia, niin paneehan se nainenkin silloin. Sitä kondomia kannattaa käyttää ihan oman turvallisuuden takia, vaikka jostain syystä kuvittelisi yhden yön hoidon olevan hyvätuloinen DI.

Vierailija
19/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti löytyy näitä perheellisiä miehiä jahtaavia naisia.

Mies joka on kelvannut yhdelle naiselle on jo ollut esikarsinnassa.

Nainen on myös fiksu. Kun hän kilpailee sinkkuna olevan huippumiehen huomiosta, hän kilpailee 20 muun naisen kanssa.

Kun hän valitsee varatun miehen, hän kilpailee vain yhden naisen kanssa.

Vierailija
20/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia paljaalla vetäviä miehiä kohtaan tarvitaan yhtä monta samanlaista naista.

Jep, mutta av- kana kuvittelee, että taudit tarttuu vain miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi