Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (160)
Jos kerran haalit ravintolasta miehiä kotiisi tekemään temput, mikset pidä niitä kortsuja varalla kotonasi? Eihän se ehkäisy pelkästään miehen asia ole
Sitäpaitsi jos haalit miehiä temppuilemaan etkä edes selvitä ovatko perheellisiä, kai edes nimen kysyt?
Luulisi, että yh-äidilläkin olisi niitä kumeja. Vai hiviäkö metsästät?
Olisiko ne niitä joilla ei ole ollut vientiä nuorena, kun on oltu nenä kiinni kirjoissa, ja nyt sitten otetaan vahinkoa takaisin korkojen kera eikä olla oikein perillä riskeistä?
Vierailija kirjoitti:
On niitä, mutta osa ei halua niitäkään käyttää
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Annat sitten kuitenkin paljaalla?
Kukahan se nuija oikein on?
Joo ne on kaikki sellasia. Ja kaikki naiset baarissa on joko sinkkuja tai yh-äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
tossa iässä ei enää seiso kumin kanssa niin kuin nuorena
Olen huomannut saman ilmiön ja en ole Ap.Järjestäen perheelliset miehet(yleensä enemmistö juuri näitä inssejä,hyvinkoulutettu)kyttäävät naisia panomielessä ravintoloissa.Itse haen vaan ihan vapaata miestä suhteeseen kanssani.Hankala on kyllä selvittää näistä miehistä sitä taustaa,koska salaavat yleensä sen perheensä(varmaan kun eivät sitten saa sinkkunaisilta,jos kertovat olevansa perheellisiä)Varmaan juuri tuo yksi kommentti,että ovat olleet nenä kiinni tenttikirjoista ja nyt elävät sitä nuoruuttaan?pitää paikkansa.Tai sitten eivät kestä sitä ajatusta,että yksi ja sama nainen seksissä vuodikaudesta toiseen ja kaipaavat vaihtelua,kun perhe-elämä on niin tasapaksua ja samaa oravanpyörää vuodesta toiseen.Eivät kyllä nämä inssit ajattele,että kyllä se on sille vaimollekkin sitä oravanpyörää.
Saman huomannut. Itselläni tilanne on siitä erilainen, että haluan vauvan (mutta en miestä). Yleensä miehet ovat auliisti jakamassa siementään paljaalla. Olen kuitenkin aina rehellinen ja sanon miehelle, että en syö pillereitä, eikä ole muutakaan ehkäisyä kuin kondomi. Siitä huolimatta kumi ei kiinnosta ja miehet ovat kiihkoissaan valmiita ottamaan riskin jälkikasvusta.
Sama ilmiö,tuntuu,että kukaan mies ei enään halua käyttää kumia.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Itselläni tilanne on siitä erilainen, että haluan vauvan (mutta en miestä). Yleensä miehet ovat auliisti jakamassa siementään paljaalla. Olen kuitenkin aina rehellinen ja sanon miehelle, että en syö pillereitä, eikä ole muutakaan ehkäisyä kuin kondomi. Siitä huolimatta kumi ei kiinnosta ja miehet ovat kiihkoissaan valmiita ottamaan riskin jälkikasvusta.
Onko kaikki paljaalla panijat laskeneet sisään vai ovatko vetäneet ulos?
Vierailija kirjoitti:
Nauti klamydiastasi, joka aiheuttaa naisilla jopa lapsettomuutta.
Muista taudeista puhumattakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki paljaalla panijat laskeneet sisään vai ovatko vetäneet ulos?
Pääsääntöisesti laskevat sisään. Yksi veti ennen laukeamista ulos, mutta tästä yhdynnästä alkoi kuitenkin tähän mennessä ainoa raskaus (meni kuitenkin harmillisesti kesken).
Sen haluan sanoa vaimoille, että miehet kyllä pystyisivät "puolustautumaan" sinkkunaista vastaan. Niin mielellään sinkkunaiset esitetään saalistajina, mutta valitettavan usein miehet "unohtavat" kertoa olevansa naimisissa.
Herrasmiehet tuovat esiin viimeistään kolmannessa lauseessa, miten vaikka vaimon kanssa käytiin ostoksilla tai jonkin muun asian, josta voi päätellä miehen olevan varattu. Lisäksi herrasmiehet käyttävät sormusta.
Mutta sitten on näitä "hyeenoja", jotka ottavat sormuksen pois kapakkaillaksi eivätkä mitenkään kerro olevansa varattuja. Olen itse nuorena törmännyt moiseen, ja vei vuosia, että pystyin taas luottamaan miehiin.
Joo kaikkihan ne on dippainssejä ja kovatuloisia kun baarissa mammoja iskevät. Tosiasiassa työttömiä, ylivelkautuneita tai alkoholiongelmaisia suurin osa. Kuka juntti ees nois räkälöissä viittii pyöriä? Kyllä ne koneet inssit saa panoseuraa ihan työpaikan KOULUtetuista ja fiksuista naisista ja näiden kanssa pariutuvatkin. Ja illanvietot oman tasoisten ystävien kesken, sieltä ne satunnaisetkin suhteet yleensä saa alkunsa....ps. Aika moni fiksu äijä käy myös pistää putket poikki varsinkin jos harrastaa irtosuhteita
Kuulostaa holtittomalta, eikä vähiten nuoren yksinhuoltajan taholta.
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä minulla kumeja on ja sanon suoraan, että muuta ehkäisyä ei ole. Silti pitäisi päästä panemaan paljalla, vaikka kotona odottaa vaimo ja liuta lapsia. Nämä kai sitten itkisivät kovaa kohtaloaan, jos joku ”pakottaisi isäksi”. Tai sitten niin on jo käynyt sen perheen kanssa.
Itse en siis missään nimessä lapsia halua, vaikken hormonaalista ehkäisyä käytäkään. Eli en tietenkään anna paljaalla. Eikö tuossa tule huonot geenitkin lapselle, jos isä on niin tyhmä, että ottaa tuollaisia riskejä?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Siis sinun logiikkasi toimii siten, että varatun pitää ottaa baariin kortsut mukaan, mutta sinkun ei?
"tekisivät temput" :D Enpä ole aikoihin kuullut seksistä sanottavan noin.