Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jos mies panee ilman kumia, niin paneehan se nainenkin silloin. Sitä kondomia kannattaa käyttää ihan oman turvallisuuden takia, vaikka jostain syystä kuvittelisi yhden yön hoidon olevan hyvätuloinen DI.
Öö miehet on kaikki DI:tä ja rikkaita klo 2 yöllä kun panoa yritetään naiselta saada 😂
Kansalaisaloite tavoittelee Venäjän konsulaatin lopettamista Ahvenanmaalla
Konsulaatti perustettiin vuonna 1940 Moskovan rauhansopimuksen jälkeen Neuvostoliiton vaatimuksesta valvomaan Ahvenanmaan demilitarisointisopimusta.
Ukrainan sodan vuoksi ahvenanmaalaiset ovat alkaneet näkyvästi protestoida Venäjän toimia ja roolia vastaan Ahvenanmaalla.
Ahvenanmaan reserviläisyhdistyksen puheenjohtaja Jonas Back sanoi maaliskuussa Ylelle, että konsulaatti pitäisi lopettaa.
On mielenkiintoista, että roistovaltio on täällä valvomassa, mitä me teemme. Ulkoministeriön pitäisi miettiä, miten tämän voisi lakkauttaa, Back totesi.
Kannattaa voi alla olevista linkeistä:
👍
Tai (yhdistä välit)
https://www.kan sa laisaloite.fi/fi/aloite/12007
Joo 15 000 ääntä annettu kahdessa päivässä
.
Ole osa muutosta 👍
Venäjä ulos Ahvenanmaalta
Minkälainen ihminen käy usein ravintolassa?
Itse valittu selibaatti säästää paljolta 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen käy usein ravintolassa?
Ehkä ihminen, joka tykkää käydä ravintoloissa ja jolla on aikaa ja massia siihen? Aika moni.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan miehet ja naiset pettävät yhtä usein.
En usko.
Nuorena sinkkuna miehiä tuli yrittämään ovista ja ikkunoista. Kaikenlaisia miehiä: vapaita, vastanaineita, eronneita, karanneita, vaimoltaan/tyttöystävältään salaa, vanhoja, nuoria, mustia, valkoisia jne. Kun olin parisuhteessa, vonkaajat väheni kunnes loppuivat kokonaan. Kyllä ne miehet sen jotenkin haistaa, kuka on nuori ja sinkku nainen.
Tuohan on ihan luonnollista niin tapahtuu luonnossakin uroksen tehtävä on siementää mahdollisimman monta naarasta.
Vastuu on naisella jos alkaa puskemaan tuotoksia ulkomaailmaan siinä tapauksessa elättäköön itse muksunsa ,nykyään on helppoa kun on katumuspillerit ja viimekädessä abortti. :D
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan luonnollista niin tapahtuu luonnossakin uroksen tehtävä on siementää mahdollisimman monta naarasta.
Vastuu on naisella jos alkaa puskemaan tuotoksia ulkomaailmaan siinä tapauksessa elättäköön itse muksunsa ,nykyään on helppoa kun on katumuspillerit ja viimekädessä abortti. :D
Miesten kannattanee muistaa että elatusvelvollisuus lapsesta kestää lain mukaan vähintään 18 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuoko tulee yllätyksenä?
Oli miehellä perhettä tahi ei, mies panee kaikkea liikkuvaa kun tilaisuus tulee tai ainakin yrittää.Lisääntyminen on miehen biologiassa. Ei ne voi sille mitään, edes järjellä.
Naisena olen todennut ainoaksi toimivaksi ehkäisykeinoksi lihavuuden. Lihotin siis itseni niin lihavaksi, etten ole vaarassa enää.
Nais incel syyttämässä miehiä omasta lihavuudestaan haha 🤣
Juttu on oikeesti surullisempi kuin kuvitteletkaan. Olin väkivaltaisessa parisuhteessa. Ja lihotin itseni aivan tietoisesti ollakseni turvassa.
Sitten rouvat tälläkin palstalla kilvan laulavat: kyllä meidän reino saa poikien kanssa käydä, parisuhteessa luottamus on kaiken a ja o!
Tämä on siis itsellenikin syy miksi en ala sellaisen miehen kanssa joka käy omilla ryyppyreissuilla. Itseäkin varatut monesti iskeskelleet.
Vierailija kirjoitti:
Ja kondomi ja e-pillerit. Tai sitten voi ihan sanoa: Ei.
Vierailija kirjoitti:
Sitten rouvat tälläkin palstalla kilvan laulavat: kyllä meidän reino saa poikien kanssa käydä, parisuhteessa luottamus on kaiken a ja o!
Tämä on siis itsellenikin syy miksi en ala sellaisen miehen kanssa joka käy omilla ryyppyreissuilla. Itseäkin varatut monesti iskeskelleet.
Aikuisen ihmisen menoja ja ystävyyksiä ei nyt vaan voi oikein päällepäsmäröidä. En suostuisi siihen itse, en tee sitä miehelleni. Jos luottamus rikotaan niin rikkoja kantaa seuraamukset. Muuta ei voi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kondomi ja e-pillerit. Tai sitten voi ihan sanoa: Ei.
Kaikkien vehkeelle kondomi sovi
Vierailija kirjoitti:
Älä yleistä. Aivan tyhmä älytyn aloitus. Mitä järkeä? Mitä nautintoa saat nostamalla mies vihan pälle? Mitäs ne jätetyt vapaat sinkku akat tekee,kun vaihdevuodet ohitettu?Itkee kun ei saa miestä.Ei edes varatua.Dokavat yksin kämpssän ja aihetavat järjestys sääntö rikkomuksia.
Harrastavat ja ovat onnellisia, kun ovat vihdoin vapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan miehet ja naiset pettävät yhtä usein.
En usko.
Nuorena sinkkuna miehiä tuli yrittämään ovista ja ikkunoista. Kaikenlaisia miehiä: vapaita, vastanaineita, eronneita, karanneita, vaimoltaan/tyttöystävältään salaa, vanhoja, nuoria, mustia, valkoisia jne. Kun olin parisuhteessa, vonkaajat väheni kunnes loppuivat kokonaan. Kyllä ne miehet sen jotenkin haistaa, kuka on nuori ja sinkku nainen.
Miehenä vastaava kokemus. Sinkkuna kukaan ei lähestynyt koskaan missään, mutta autas kun rengastettuna lähti kaupungille niin johan oli naiset kimpussa.
Näköjään mikään ei ole muuttunut 80-luvulta, kun itse pörräsin discoissa ja tanssiravintoloissa pitämässä hauskaa ja sutinoimassa. Sitä vartenhan kapakat on keksitty!
Millä verukkeella nämä ukkomiehet pääsevät ulos? Ovatko kaikki liikeillallisilla, seminaareissa tai poikien keilaillassa?
Nainen hoitaa perheen ja kodin, mies bilettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miehellä perhettä tahi ei, mies panee kaikkea liikkuvaa kun tilaisuus tulee tai ainakin yrittää.Lisääntyminen on miehen biologiassa. Ei ne voi sille mitään, edes järjellä.
Naisena olen todennut ainoaksi toimivaksi ehkäisykeinoksi lihavuuden. Lihotin siis itseni niin lihavaksi, etten ole vaarassa enää.
Juttu on oikeesti surullisempi kuin kuvitteletkaan. Olin väkivaltaisessa parisuhteessa. Ja lihotin itseni aivan tietoisesti ollakseni turvassa.
Miten pallomaha estää miestä hakkaamasta, jos hän on päättänyt niin tehdä? Eikös se olisi parempi pystyä juoksemaan nopeasti karkuun puhelin kourassa, eli hoikkuus olisi suotavampaa silloin?
Ei satu niin paljon, kun on pehmusteet. Ja totta puhuen, ei miehet lähesty lainkaan, mikä on kaikin puolin turvallista.
Eivätkö naiset tutustu miehiin ennen kuin levittävät jalkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pallomaha estää miestä hakkaamasta, jos hän on päättänyt niin tehdä? Eikös se olisi parempi pystyä juoksemaan nopeasti karkuun puhelin kourassa, eli hoikkuus olisi suotavampaa silloin?
Ei satu niin paljon, kun on pehmusteet. Ja totta puhuen, ei miehet lähesty lainkaan, mikä on kaikin puolin turvallista.
Ok mutta jos et ole enää väkivaltaisessa suhteessa niin kannattaisi varmaan miettiä ylipainoisuuden terveysriskejä? Pientä liikuntaa päivittäin ja vegesafkat kehiin niin voisit ehkä paremmin puolen vuoden kuluttua, jos saisit jonkun 10-15 kiloa pois edes? Ja ei kaikki miehet ole väkivaltaisia. Opit vaan sen että jos on suhde miehen kanssa niin pitää asumiset erillään. Saman katon alla asumisessa tulee vain ongelmia.
Joo, parisuhteessa elävien naisten kannattaa aina vaatia kumin käyttöä puolisoltaan, koska mies ei ehkä käytä sitä muissa panoissaan.