Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olisi unelma-asuntosi?

Vierailija
09.04.2023 |

Minkälaiset tapetit siellä olisi, minkälaiset huonekalut?

Meillä olisi olohuoneesi tämä tapetti

Tapetti Knitting 137720 0,53x10,05 m beige non-woven (en saanut linkattua), 6hlön , musta divaanisohva, taidegrafiikkaa.

Kylppärissä tämä laatta niin että joka toinen laatta musta. LATTIALAATTA RETRO 20 X 20 CM FLORAL. Kylpyamme. Pienessä saunasamme puukiuas.

Vessan ilme tällä hetkellä lavuaarikaappia lukuunottamatta. Myös lattialaatat pitäisi vaihtaa harmaaseen.

Keittiöön tulisi tämä mosaiikkilaatat valkoisin samoin. Mosaiikki Cello Flame 28x24,6 valkoinen kiiltävä. Ja jotkut kivat kaapistot.

Muuta en ole vielä miettinyt. Koko huusholli tarvitsisi päivitystä, mutta rahastahan tässä on kyse.

Kerro myös hyvät puolesi kodistasi. Mikä on nyt hyvin?

Meillä on kiva huonejärjestys, muuten lähes koko huusholli retuperällä. Yläkerrassa ihan kivat tapetit, mutta kun olen ne itse laittanut niin eivät ole toisessa huoneessa niin kovin nätisti seinässä.

Haaveillen on hyvä elää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuuden hlö:n lankkupöytä ja jotkut kivat tuolit.

Vierailija
2/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme isoa huonetta ,isot ikkunat ja kaunis vesimaisema. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hieno kivilinna korkealla mäellä.

Vierailija
4/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä minun nykyinen, olen ostanut tämän eläkepäivieni asunnoksi. Laadukkaasti rakennettu, täysin äänieristetty rivarin pääty, 80 m2. Lattiat tammiparkettia, seinät tapetoitu (minä valinnut) laadukas keittiö, iso päämakuuhuone, laadukkaat kotimaiset kalusteet, ei Ikeaa, kauniit laatumatot. Isohko piha, jossa iso terassi, helppo oleskella. Lämmin, kaukolämpö, edulliset asumiskulut, 250 €/kk, sis. kaiken, myös lämmön ja veden, itse maksan irtaimistovakuutuksen.

Mutta jos löytäisin hyvän pienen tontin, rakennuttaisin kyllä omakotitalon, mutta sellaista ei helposti keskustasta löydy. Vanhuutta ajatellen kotikaupunkini keskustassa asuminen on huippu juttu, kaikki kävelymatkan päässä.

Vierailija
5/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa sijainti.

Vierailija
6/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankkulattiat olisi myös kivat.

Vierailija
7/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lankkulattiat olisi myös kivat.

Ap

Vierailija
8/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tapetteja lainkaan, enkä varmaan haluaisikaan. Seinät on maalattu.

Vierailija
9/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä se sisältä näyttäisi kunhan sijainti olisi joku paikka jossa on aina lämmintä. Meren tai jonkin muun vesistön läheisyydestä plussa.

Vierailija
10/10 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea huonekorkeus, meren läheisyys vaalea harmoninen väritys, jota maustettu väripilkuilla ja lämpimän sävyisillä puuhuonekaluilla sekä paksuilla pörröisillä matoilla, tyynyillä ja tekstiileillä. Korkeat ikkunat ja vaalea lankkulattia. Suuri pehmeä sohva. Jos asunto on kerrostalossa, niin parveke tai, jos omakotitalo, niin terassi, jossa tilaa viherkasveille ja terassikalusteille. Tärkeimpänä: rakas sohvalla köllimässä.

No ainahan saa haaveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi