Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

Vierailija
09.04.2023 |

Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v sinkkunainen, ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Minulla on kotonani kumeja aina, joten tilanteen saan pelastetuksi, mutta ei niitä kaikilla naisilla ole.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin paljaalla.

Vierailija
22/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja miehet. Yleistäminen kertoo vaan, että yleistäjä on itse typerä ihminen.

Normaali ihminen tunnistaa, milloin puhutaan yleisestä ilmiöstä eikä ole heti takajaloillaan loukkaantumassa henkilökohtaisesti. Voimme toki puhua näistä miehistä heidän nimilläänkin, mutta se tuskin olisi kovin hyvä sekään.

Kummasti löytyy näitä perheellisiä miehiä jahtaavia naisia.

Usein mies muistaa perheensä - vaimonsa, lapsensa - vasta seksin tai jopa tapailusuhteen aloittamisen jälkeen. Kumman dementoitunutta porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kauheeta tämmönen.

Vierailija
24/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia paljaalla vetäviä miehiä kohtaan tarvitaan yhtä monta samanlaista naista.

No ei oikeestaan. Nää miehethän ehtii käydä läpi vaikka kuinka paljon naisia ja hankkia kymmeniä lehtolapsia eri naisten kanssa.

Vierailija
25/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia paljaalla vetäviä miehiä kohtaan tarvitaan yhtä monta samanlaista naista.

Ap mainitsi tuossa kyllä itse vaativansa kumia. Niin minäkin teen, vaikka miehille olisi lähes järjestään ok ilmankin. Minulle ei.

Vierailija
26/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Aivan tyhmä älytyn aloitus. Mitä järkeä? Mitä nautintoa saat nostamalla mies vihan pälle? Mitäs ne jätetyt  vapaat sinkku akat tekee,kun vaihdevuodet ohitettu?Itkee kun ei saa miestä.Ei edes varatua.Dokavat yksin kämpssän ja aihetavat järjestys sääntö rikkomuksia.

Vierailija
27/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, tylsä.

Vierailija
28/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan vanhat akat eivät edes yritä keksiä loogisia tarinoita. Miksi kukaan perheellinen mies mainostaisi jollekin baaripanolle olevansa perheellinen?

Vierailija
29/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin naimisissa ja erottuani 35-vuotiaana tuli kieltämättä aika shokkina tämä ilmiö. Naimisissa olevana naisena se ilmiö pysyi multa aika piilossa. Tosiaan miehet ihan surutta on iskemässä. Kerrankin miehen kaveri vahingossa möläytti, että miehellä oli vauva ja vaimo kotona (tuo kaveri ei tiennyt, että meillä oli jo siinä sutinaa).

En kyllä enää luottaisi yhteenkään mieheen. Nämä pettäjät oli hyvissä töissä olevia, korkeasti koulutettuja perus perheenisiä. Siis sellaisia, joista ei oikeasti uskoisi ja joiden vaimot ei varmaan epäile mitään.

Vierailija
30/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin naimisissa ja erottuani 35-vuotiaana tuli kieltämättä aika shokkina tämä ilmiö. Naimisissa olevana naisena se ilmiö pysyi multa aika piilossa. Tosiaan miehet ihan surutta on iskemässä. Kerrankin miehen kaveri vahingossa möläytti, että miehellä oli vauva ja vaimo kotona (tuo kaveri ei tiennyt, että meillä oli jo siinä sutinaa).

En kyllä enää luottaisi yhteenkään mieheen. Nämä pettäjät oli hyvissä töissä olevia, korkeasti koulutettuja perus perheenisiä. Siis sellaisia, joista ei oikeasti uskoisi ja joiden vaimot ei varmaan epäile mitään.

Kaltaisesi ilonpilaajat voisivat pysyä kotona. Ei se ole ikään syy olla sutinoimatta, että toisella on vauva ja vaimo.

Vierailija
31/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää, että kommenttien mukaan naisten syytä tämäkin :DD

Vierailija
32/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihanäkyväksi kirjoitti:

taas tämä aloitus, sanasta sanaan...

Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä vauva.fi vakialoitusten tietokanta.

Ja ajastinsäännöt sun muut millä näitä lingotaan tänne palstalle.

Onkohan alkuperäiset tekstit tehnyt kesäharjoittelija vuonna 2007, vai kenenkähän kynästä lienevät?

Vierailija
33/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katumuspillerit saa apteekista. Kumia ei voi pitää mukana kun nykynaiset tutkivat taskut ja puhelimenkin.

Tämähän se tietysti on. Vaimon kanssa yhteinen tili jne. ja jos ei käytetä vaimon kanssa kumia, ei voi ostaa sellaisia. Eikä tietenkään ulos lähtiessä voi olla sellaisia taskussa.

Vierailija
34/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan miehet ja naiset pettävät yhtä usein.

Vierailija
35/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja miehet. Yleistäminen kertoo vaan, että yleistäjä on itse typerä ihminen.

Normaali ihminen tunnistaa, milloin puhutaan yleisestä ilmiöstä eikä ole heti takajaloillaan loukkaantumassa henkilökohtaisesti. Voimme toki puhua näistä miehistä heidän nimilläänkin, mutta se tuskin olisi kovin hyvä sekään.

Kummasti löytyy näitä perheellisiä miehiä jahtaavia naisia.

Mies joka on kelvannut yhdelle naiselle on jo ollut esikarsinnassa.

Nainen on myös fiksu. Kun hän kilpailee sinkkuna olevan huippumiehen huomiosta, hän kilpailee 20 muun naisen kanssa.

Kun hän valitsee varatun miehen, hän kilpailee vain yhden naisen kanssa.

Enpä menis takuuseen tuosta että on silti huippumies jos kerran esim. pettää.

Vierailija
36/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän vaan toimitaan raamatun ohjeiden mukaan: ...lisäääntykää ja täyttäkää maa.

Vierailija
37/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero miehen on siitettävä monta naista, luonnon laki.

Vierailija
38/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minun vaimoni on sitten päättänyt lopettaa kaiken erotiikan kanssani.

Hieno juttu kiitos vaan vaimo.

Eroa en ota koska kaikki omaisuus menisi jakoon. Että miksi miehet pettää? Kummallista!!

M48

Ootko paljonkin yrittänyt olla miellyttävä vaimolle, huomioida häntä ja yrittänyt saada be eroottiset tunteet sinua kohtaan heräämään? Vai ootko vaan käyttänyt häntä lähinnä epäarvostettuna kotiorjana ja valittanut seksin puutteesta? Tuo valitus kun on todella luotaantyöntävää.

Vierailija
39/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuoko tulee yllätyksenä?

Oli miehellä perhettä tahi ei, mies panee kaikkea liikkuvaa kun tilaisuus tulee tai ainakin yrittää.

Lisääntyminen on miehen biologiassa. Ei ne voi sille mitään, edes järjellä.

Naisena olen todennut ainoaksi toimivaksi ehkäisykeinoksi lihavuuden. Lihotin siis itseni niin lihavaksi, etten ole vaarassa enää.

Vierailija
40/69 |
09.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen on biologinen luonnollinen tarve, kumipussit sopii hyvin huonosti tuohon asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän